اخبار تکنولوژی

حذف دستگاه های متصل به جیمیل در اندروید

حذف دستگاه های متصل به جیمیل در اندروید

آموزش نحوه مدیریت و حذف دستگاه‌هایی که با حساب Google در تعامل هستند

حساب Google را می توان در دستگاه های مختلف استفاده کرد. در این شرایط اطلاعات اکانت گوگل شما با دستگاه مورد نظر همگام می شود. اما چگونه می توانیم از تعامل یک دستگاه با حساب Google جلوگیری کنیم؟ در این مقاله نحوه مدیریت و حذف دستگاه هایی که با اکانت گوگل در تعامل هستند را به شما آموزش می دهیم.

ایجاد و داشتن یک حساب کاربری گوگل این روزها بسیار مهم است. می توانید از حساب Google خود در همه دستگاه ها و حتی برنامه ها استفاده کنید و شروع به همگام سازی اطلاعات مورد نیاز خود کنید. به عنوان مثال، من اکانت گوگل خود را در گوشی و تبلت اندرویدی و همچنین مرورگر کروم در لپ تاپم فعال کردم. به این ترتیب اطلاعات خاصی از طریق این حساب کاربری در دستگاه های ذکر شده همگام یا همگام می شوند و حتی امکان استفاده از سرویس های منحصر به فردی مانند Android Device Manager در گوشی ها و تبلت های اندرویدی نیز محقق می شود.

هر بار که حساب Google خود را در دستگاهی فعال می کنید و شروع به همگام سازی اطلاعات می کنید، آن دستگاه به لیست دستگاه هایی که با حساب Google شما تعامل دارند اضافه می شود. با رفتن به منوی تنظیمات حساب Google خود، می‌توانید مجموعه دستگاه‌هایی را که با حساب Google شما تعامل دارند، مشاهده و مدیریت کنید. برای مثال، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات و حریم خصوصی حساب Google خود، تعامل با تلفن هوشمند خود را متوقف کنید. در این مقاله نحوه انجام این کار و حذف دستگاه هایی که با اکانت گوگل در تعامل هستند را به شما آموزش می دهیم.

نحوه مدیریت و حذف دستگاه‌هایی که با حساب Google شما تعامل دارند

مدیریت و حذف دستگاه‌هایی که با حساب Google در تعامل هستند، به هیچ وجه فرآیند پیچیده‌ای نیست. برای انجام این کار، به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

با کلیک بر روی این قسمت به صفحه مدیریت دستگاه هایی که با حساب Google در تعامل هستند هدایت می شوید. در صورت لزوم، باید جزئیات حساب Google خود را وارد کرده و وارد شوید.

در این شرایط صفحه ای مشابه تصویر بالا ظاهر می شود. در این بخش لیستی از دستگاه هایی که با حساب Google شما تعامل دارند نمایش داده می شود. علاوه بر این اطلاعاتی مانند زمان آخرین اقدام و محل قرارگیری دستگاه به هر یک از آنها ضمیمه شده است. با کلیک بر روی هر یک از دستگاه های مورد نظر، جزئیات بیشتری در مورد آن نمایش داده می شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، با کلیک بر روی نام هر دستگاه صفحه ای حاوی جزئیات مربوط به دستگاه ظاهر می شود. در این صفحه یک گزینه قرمز رنگ به نام Remove وجود دارد که با کلیک روی آن دستور حذف دستگاه از لیست دستگاه هایی که با اکانت گوگل در تعامل هستند را صادر می کند.

به همین ترتیب می توانید تعامل هر یک از دستگاه های مورد نظر را با اکانت گوگل خود متوقف کنید. توجه داشته باشید که تنظیمات این قسمت و مدیریت این دستگاه ها بسیار مهم و مرتبط با امنیت و حریم خصوصی شماست.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله نحوه مدیریت و حذف دستگاه های تعامل با اکانت گوگل را به شما آموزش داده ایم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله