اخبار تکنولوژی

شخصی سازی آیکون‌های میانبر بخش تنظیمات سریع (۳ روش)

آموزش سفارشی سازی آیکون های میانبر در قسمت تنظیمات سریع

اندروید نوقا برای اولین بار به کاربران خود امکان شخصی سازی آیکون های میانبر در قسمت تنظیمات سریع را داده است. در مرحله بعد، نحوه سفارشی کردن نمادهای میانبر را مورد بحث قرار خواهیم داد. لطفا با ما همراه باشید.

در سال های اخیر اندروید نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت ها و پیشرفت های زیادی از نظر عملکرد داشته است. یکی از این پیشرفت های کاربردی، امکان شخصی سازی آیکون های میانبر در بخش تنظیمات برای کاربران است. علاوه بر این، در این اندروید قابلیت طراحی آیکون میانبر مخصوص قسمت تنظیمات سریع دستگاه از طریق API ظاهر شد.

برای سفارشی سازی آیکون های دسترسی سریع در قسمت تنظیمات سریع دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۷ نوقا، اپلیکیشن های ویژه ای ساخته شده است. در این مقاله نمونه ای از این برنامه ها توضیح داده می شود و لینک دانلود آن ها از طریق فروشگاه گوگل پلی ارائه می شود. در صورت نیاز به راهنمایی و یا توضیحات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان خبره این مرکز تماس گرفته و راهنمایی دقیق آنها را دریافت نمایید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

نحوه استفاده از برنامه های ارائه شده

در این مقاله ابتدا به نحوه استفاده از سفارشی سازها در تب تنظیمات سریع اندروید نوقا می پردازیم. گاهی اوقات ممکن است کاربر نیاز داشته باشد که بخش تنظیمات سریع را با توجه به ترجیحات شخصی خود سفارشی کند. بنابراین با دانلود و نصب هر یک از سه برنامه ارائه شده در این مقاله و همچنین انجام مراحل توضیح داده شده در این قسمت می توان آن را فعال کرد. به طور کلی روش استفاده از این برنامه و شخصی سازی آیکون ها را می توان بسیار ساده دانست.

یکی از برنامه هایی که برای این منظور طراحی شده است، برنامه Tiles است. پس از دانلود و نصب این برنامه کافیست این برنامه را اجرا کنید تا از آیکون های میانبر جدید بهره مند شوید. پس از راه اندازی، لیستی از آیکون های میانبر ویژه اختصاص داده شده به بخش تنظیمات سریع دستگاه را مشاهده خواهید کرد. پس از بررسی و انتخاب هر یک از این آیکون ها، می توانید با تیک زدن گزینه های ارائه شده، مراحل سفارشی سازی آیکون های میانبر را طی کنید. در انتها پنجره پاپ آپی مانند تصویر زیر و در سمت راست مشاهده می کنید که برای تایید آن باید گزینه allow را انتخاب کنید.

سفارشی کردن آیکون های میانبر

پس از خروج از برنامه Tiles، نوار ابزار اعلان دستگاه را راه اندازی کنید. پیاده سازی این نوار ابزار با قرار دادن انگشت خود در بالای صفحه نمایش دستگاه و لغزیدن به سمت پایین صفحه انجام می شود. با دو بار انجام این عمل منوی تنظیمات سریع دستگاه به طور کامل نمایش داده می شود و آیکون دسترسی سریع که در برنامه Tiles فعال و طراحی شده است به پایین صفحه متصل می شود. با قرار دادن انگشت خود بر روی این نماد و کشیدن آن به سمت بالا، امکان قرار دادن این نماد در بین آیکون های موجود در حال حاضر در تب تنظیمات سریع وجود خواهد داشت.

در صورتی که ضمن انداختن این آیکون در بین سایر آیکون ها، مکان آن در بین پنج مکان دسترسی سریع برتر در تب تنظیمات سریع دستگاه باشد، امکان نمایش آیکون در اولین منوی دسترسی سریع تنظیمات سریع نوغان اندروید وجود خواهد داشت.

با توجه به آموزش فعال کردن آیکون های میانبر در قسمت تنظیمات سریع، در ادامه به معرفی سه برنامه قدرتمند می پردازیم که شامل آیکون های میانبر ذکر شده می باشد. در صورت نیاز به راهنمایی و توضیح بیشتر می توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان خودرو خودرو تماس گرفته و از راهنمایی های ارزشمند آنان بهره مند شوید.

برنامه اول: اپلیکیشن کاشی

در قسمت قبل کمی با برنامه کاشی آشنا شدیم. این برنامه می تواند به عنوان گزینه ای بسیار مناسب برای سفارشی سازی آیکون های دسترسی سریع تب تنظیمات سریع اندروید نوقا ارائه شود. آیکون های میانبر ارائه شده توسط این برنامه شامل مواردی مانند: تقویم، دوربین، ایمیل، آب و هوا، همگام سازی، لیست مخاطبین و غیره می باشد. یکی از معایب این برنامه رایگان نبودن آن است. بنابراین کاربر برای دانلود و نصب آن ملزم به پرداخت یک و نیم دلار است.

برنامه دوم: برنامه کاشی تنظیمات سریع آب و هوا

یکی از نمادهای پیش فرض برجسته ای که اندروید نوقا در تب تنظیمات سریع ارائه می کند، کاشی تنظیمات سریع آب و هوا است. اما اگر کاربر بخواهد خدمات و عملکرد بهتر و جالب تری در این زمینه دریافت کند، اپلیکیشن Weather Quick Settings را می توان به صورت رایگان دانلود و نصب کرد.

همانطور که گفته شد، برای اولین بار در اندروید نوقا، گوگل یک API ارائه کرد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد با آیکون های میانبر سیستم عامل در قسمت تنظیمات سریع تعامل داشته باشند.

یکی از ضعف های API عدم به روز رسانی خودکار این محتوا است. بنابراین برای به روز رسانی محتوای آیکون دسترسی سریع اپلیکیشن های پیوست شده در تب تنظیمات سریع دستگاه، نیاز به راه اندازی مجدد یا به روز رسانی دستگاه هوشمند است. اپلیکیشن Weather Quick Settings روش جالبی برای حل این مشکل ارائه می دهد: به این ترتیب هر بار که کاربر روی نماد دسترسی سریع این برنامه در تب تنظیمات سریع ضربه می زند، دستگاه می تواند محتوای آن را به روز کند. یکی دیگر از بخش های برنامه تنظیمات سریع آب و هوا در مقایسه با API، دانلود رایگان آن از برنامه فروشگاه Google Play است.

برنامه سوم: اپلیکیشن کویجت ها

در نهایت، جالب‌ترین سفارشی‌کننده آیکون میانبر را در بخش تنظیمات سریع به نام Quidgets ارائه می‌کنیم. این برنامه به کاربران امکان دسترسی مستقیم به لیست ویجت های مورد علاقه خود را در صفحه اصلی دستگاه از طریق تب تنظیمات سریع دستگاه اندرویدی می دهد. این برنامه از طریق برنامه گوگل پلی استور نیز به صورت رایگان قابل دانلود می باشد.

مراحل مورد نیاز برای سفارشی سازی آیکون های قسمت تنظیمات از طریق این اپلیکیشن با دو اپلیکیشن دیگر کمی متفاوت است. در این برنامه ابتدا باید ویجت های مورد نظر را انتخاب کنید تا در قسمت تنظیمات سریع نمایش داده شوند. این انتخاب فرآیند بسیار ساده ای دارد. اما در صورتی که برای رفع ابهامات خود نیاز به توضیحات بیشتری دارید می توانید از طریق شماره های ذکر شده در این مقاله با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی دقیق آن ها بهره مند شوید.

نماد میانبر حالت شب به بخش تنظیمات سریع اضافه شد

یکی از عملکردهای کاربردی سیستم عامل اندروید را می توان Night Mode نامید. لازم به ذکر است که عدم وجود این آیکون به صورت پیش فرض در اندروید نوقا برای افزودن به تب تنظیمات سریع است. راه حل موجود برای افزودن این آیکون به تب تنظیمات سریع، استفاده از روش های خاص است. برای اطلاع از نحوه سفارشی سازی آیکون حالت شب در اندروید نوقا می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان خبره ما تماس گرفته و از راهنمایی دقیق آن ها بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و لیبل مخصوص در نظر گرفته و آنها را با گارانتی معتبر و طولانی مدت عرضه می کند. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا