خودرو

سیستم گیربکس با کلاچ دوگانه چیست و چگونه عمل می‌کند آپدیت ۱۴۰۳


در این مقاله از سری مقالات فنی کافه نیوز قصد داریم مکانیزم عملکرد گیربکس با کلاچ دوگانه را بررسی کنیم .پس با کافه نیوز همراه شوید تا مزایا و معایب این سیستم خودرو‌های امروزی را بررسی کنیم

کلاچ دستگاه آه تو خوب چه در مجموعهراسلام انتقال قدرت کاربرد ایناهاش. در حقیقت کلاچ مجموعه آه تو خوب چه مدیریت ارتباط بین بخش تولید قدرت و انتقال قدرت ذره مکمل مستقیم بر مسئوليت ایناهاش. کلاچ با وقت ملاقات گرفتن در بین موتور و انتقال ارتباط متغیر ذره مکمل مستقیم بین این دو بخش ایجاد او انجام می دهد. به Mil آه تو چه در چه زمانی جایگزینی امکانات به ضریبمی بینمY بلندتر یا پایین بیشتر ▼ ارتباط شفت بین موتور و انتقال ذره مکمل مستقیم برش او انجام می دهد و بنابراین از جانب محل محل اعتصاب کردن امکانات در ضریب چیز نظر از نو انتقال استحکام – قدرت از جانب موتور به انتقال ذره مکمل مستقیم متصل می توانآهسته. تدریجی. این روزها انتقالمی بینم انواع ناهمسان ذره مکمل مستقیم حاوی می توانراکه باید انجام شود چه در دو نمونه بطور کلی می توانراقدرت به انتقالمی بینمY راهنما و انتقالمی بینمY خودکار اشاره من کردم.

سشما صدها فروش بر روی ماشین دست دوم خود دارید، اما به دلیل ترس از دلالان مردد هستید
این راهنمای نهایی برای فروش ایمن خودرو است نکاتی برای فروش خودروهای دست دوم مقاله

نکاتی برای فروش خودروهای دست دوم

انتقالمی بینمY راهنما چه از جانب سیستممی بینمY فقط و معمولی استفاده شده در بین وسايل نقليه هستند با از آن استفاده کنید از جانب یکی پدال در زیر پای راننده به صورت راهنما با من فشار می دهم پدال از جانب راننده ارتباط بین انتقال و موتور ذره مکمل مستقیم برش و از نو متصل می توانآهسته. تدریجی. در انتقالمی بینمY خودکار اخبار از جانب پدال کلاچ به جایگزینی امکانات نیست در این تایپ کنید انتقالمی بینم کار کردن جایگزینی امکانات به صورت بطور خودکار و از جانب مبدل گشتاور انجام دادن می توانقبول میکنم. چه مقداری از جانب این تایپ کنید گیربکس ها در به جایگزینی خودکار توانایی جایگزینی راهنما امکانات ذره مکمل مستقیم هم آنها دارند. ولی در این بین بنابراین از جانب انتقالمی بینمY راهنما و خودکار تایپ کنید دیگران از جانب انتقالمی بینم هم افزونه پیدا می کنم من دارم چه در بین سیستممی بینمY راهنما و خودکار وقت ملاقات می توانبعهده گرفتن.این تایپ کنید انتقالمی بینممعروف به انتقال دو کلاچ یا سیستم انتقال با کلاچ دوگانه هستند. این نوع گیربکس ها دارند برتریمی بینمY بیشتر ▼ نسبت به دو نمونه راهنما و خودکار هستند. در ادامه به بحث و گفتگو و آن را بررسی کنید با توجه چگونه تابع انتقال با کلاچ دوگانه می توانرابیایید پرداخت کنیم و مزایای و معایب این سیستم ذره مکمل مستقیم آن را بررسی کنید می توانانجام دادن.

تابع انتقال با کلاچ دوگانه چگونه است

قابلیت انتقال کلاچ دوگانهقابلیت انتقال کلاچ دوگانه

انتقال با کلاچ دوگانه و یا انتقال کلاچ دوبل چه با نام انتقال DCT( گیربکس دو کلاچه) معروف می توانرابودن.در حقیقت از جانب دو کلاچ در به به یکدیگر، هر کدام به یک شفت مستقل متصل هستند، از آن استفاده کنید می توانآهسته. تدریجی. به این فرم چه چرخ امکاناتمی بینمY شخص بر روی یکی شفت و چرخ امکاناتمی بینمY یک زوج هم بر روی یکی شفت یک چیز دیگر و نصب و راه اندازی می توانبودن. به یک مثال در یکی یک ماشین ۶ سرعت با انتقال دو کلاچ، امکاناترا۱، ۳، ۵ بار روی یکی کلاچ و شفت خارجی سآر می توانرابعهده گرفتن و امکاناتمی بینم۲، ۴، ۶ بار روی شفت درونی؛ داخلی و کلاچ یک چیز دیگر نصب و راه اندازی می توانبودن. با توجه به این ساختار در این تایپ کنید انتقالمی بینم ارتباط بین موخالص و انتقال هیچ چی گاهی به پسندیدن پر شده برش نهرابودن و انتقال استحکام – قدرت به صورت ادامه دارد صورت می توانقبول میکنم چه این موضوع، عامل خوب چه دلیل بهتر بودن تابع این تایپ کنید انتقالمی بینم می توانبودن.
قابلیت انتقال کلاچ دوگانهقابلیت انتقال کلاچ دوگانه
را
در سیستم انتقال با کلاچ دوگانه به پسندیدن انتقال راهنما اخبار از جانب پدال کلاچ زیر پای راننده نیست و همچنین پسندیدن سیستم انتقال خودکار مبدل گشتاور هم در این تایپ کنید انتقالمی بینم از آن استفاده کنید نهبودن. سیستم انتقال با کلاچ دوگانه از جانب سیستممی بینمY الکترونیکی و هیدرولیک به جایگزینی و حرکت محل امکاناتمی بینم از آن استفاده کنید می توانآهسته. تدریجی. این تایپ کنید انتقالمی بینم از جانب دو نوع صفحه کلاچ از آن استفاده کنید می توانانجام دادن چه به صفحه کلاچمی بینمY مرطوب و خشک معروف هستند. صفحه کلاچمی بینمY خشک چه از جانب یکی مایع پسندیدن کره در بین صفحات از آن استفاده کنید می توانراآهسته. تدریجی و دلیل پایین آوردن اصطکاک و دمای تابع می توانرابودن چه در گشتاورها بلندتر این تایپ کنید صفحات کاربرد بیشتر ▼ آنها دارند.

اگر در خرید ماشین دست دوم سردرگم هستید مشاوران متخصص به کافه نیوز آنها برای انتخاب مناسب برای شرایط شما وجود دارند.

برای ارتباط با مشاوران متخصص با مکانیک اینجا کلیک انجام دادن.

در سمت جلو صفحه کلاچ خشک از جانب این توانایی علاقه بهتر شو نیست و در ماشین ها شهری و اقتصادی با گشتاورمی بینمY پایین بیشتر ▼ چیز از آن استفاده کنید وقت ملاقات می توانبعهده گرفتن چرا قیمتراسلام تولید و ساخته شده است این تایپ کنید انتقالمی بینم پایینرابیشتر ▼ خوب. سیستم انتقال با کلاچ دوگانه با علاقه مندی از جانب این برتریمی بینم دلیل می توانبودن در حالی که انتقال قدرت از جانب موتور به انتقال به پسندیدن ادامه دارد بودن و از جانب این صورت در چه زمانی جایگزینی امکانات به هیچ وجه بکوب و در را تکان بده یک ماشین چشم انداز نهرابودن و جایگزینیمی بینمY نرم و ب سر و صدا ذره مکمل مستقیم انجام دادن می تواندادن. به دلیل که به همه چيز امکاناتمی بینم ارتباط پر شده با موتور برش و از نو متصل من نمی توانم یک ماشینمی بینمY علاقه بهتر شو از جانب درجه سانتی گرادظلم انتقال با کلاچ دوگانه رانندگی لذترابخش و از نظر روانی فراهم کند می توانرادادن.

مزایای و معایب سیستم انتقال با کلاچ دوگانه

قابلیت انتقال کلاچ دوگانهقابلیت انتقال کلاچ دوگانه

انتقال با کلاچ دوگانه یا انتقال دو کلاچ با توجه به انتقال قدرت از موتور به گیربکس بدون برش که باید انجام شود و از آن استفاده کنید از جانب دو شفت و کلاچ به امکاناتمی بینمY یک زوج و شخص دلیل تیبرای مثال امکانات آرامرابیشتر ▼ ب قوی تر و بدون ضربه می توانبودن چه دلیل ایجاد یکی رانندگی بدون سر و صدا می توانبودن. هم به این دلیل چه هیچ چی بی نظمی در جاری انتقال استحکام – قدرت از جانب موتور به انتقال صورت نهقبول میکنم شاهد مصرف سوخت پایین بیشتر ▼ در این تایپ کنید انتقالمی بینم نسبت به نمونهمی بینمY یک چیز دیگر هستند. در این تایپ کنید انتقالمی بینم با تعیین سطح شیفتر جایگزینی امکانات برعکس فرمان می توانقدرت جایگزینی امکانات ذره مکمل مستقیم به صورت راهنما انجام دادن داد و رانندگی یک هیجان مشوق ذره مکمل مستقیم تجربه من کردم. یکی یک چیز دیگر از جانب فواید این تایپ کنید انتقالمی بینم جایگزینی به سرعت امکاناتمی بینم خوب و در بین کل نمونهمی بینمY انتقال بیشترین سرعت جایگزینی امکانات متصل به سیستم انتقال با کلاچ دوگانه خوب.

اگر به دنبال خرید و فروش خودرویی مطمئن هستید

نمایشگاه تخصصی خودرو کافه نیوزی بهترین انتخاب برای شماست.

برای ورود به صفحه نمایشگاه ماشین مکانیک تایید شده اینجا کلیک انجام دادن.

با وجود داشتن مزایای بر فراز این تایپ کنید فقط گیربکس موضوع چه به این گیربکس های دوکلاچه وارد شدن است عزیز بودن طرح ، تولید و هم سخت و گران است بودن تیمیرات انتقال به یک واسطه بغرنجرابیشتر ▼ بودن آنها خوب. چه این موضوع از آن استفاده کنید وسیع از جانب این تایپ کنید انتقال در همه چيزوسايل نقليه ذره مکمل مستقیم به یک چالش می توانمی کشد و تنها بر روی ماشین ها با کیفیت و با قیمت بالا، شاهد از آن استفاده کنید از جانب سیستم انتقال با کلاچ دوگانه هستند.

مقالات مرتبط:

تفاوت ها را بررسی کنید AWD و ۴WD

۷ آسیب جدی هنگام کار با ماشین

بوش در سیستم تعلیق چگونه کار می کند؟

سیستم ترمز EBD چیست و چگونه کار می کند

با مهم ترین سنسورهای خودرو شنا کنید

درباره کالیپرهای ترمز خودرو بیشتر بدانید

نحوه عملکرد سیستم کنترل صعود و فرود را بیاموزید

بیایید در مورد راه حل کاهش صدای موتور خودرو بیشتر بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا