اخبار تکنولوژی

سایت ارزان شد! معرفی انواع کد تخفیف نت افراز و پارس پک

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و به بهبود آن فکر ‌می‌کنید، این مقاله مخصوص شماست. همانطور که ‌می‌دانید امروزه خدمات آنلاین بسیار پر طرفدار است. به همین دلیل، همه صاحبان مشاغل در هر زمینه تلاش ‌می‌کنند تا علاوه بر روش‌های سنتی و روتین، در حوزه دیجیتال مارکتینگ هم فعالیت داشته باشند. دلیل عمده این تلاش‌ها به روز شدن و رقابت کردن با سایر ارائه دهندگان خدمات و محصول است. بدون شک یکی از بهترین راهکار‌ها برای گسترش فعالیت‌های مجازی داشتن یک سایت است. برای داشتن یک سایت کاربردی و با کیفیت در قدم اول نیاز به خدمات میزبانی و سرور‌های قدرتمند خواهید داشت. چالشی که در این نقطه با آن مواجه ‌می‌شویم، انتخاب مرجعی برای دریافت این خدمات است. هاست و سرور را از کجا بخریم؟ کدام نوع هاست برای من مناسب تر است؟ چقدر باید هزینه کنم؟ چطور مخارج هاستینگ را کاهش دهم؟ کدام سایت امنیت بیشتری دارد؟ اگر این سؤالات و چه بسا ده‌ها ابهام دیگر در ذهن شما وجود دارد، بسیاری از مشکلاتتان با داشتن اطلاعات اساسی درباره بهترین مجموعه‌های میزبانی سایت برطرف می‌شود. در این مقاله دو سایت نت افراز و پارس پک را به عنوان بهترین ارائه دهندگان خدمات‌هاستیگ به شما معرفی ‌می‌کنیم. همچنین، بررسی خواهیم کرد که چگونه ‌می‌توان با استفاده از کد تخفیف و شرکت در جشنواره‌های مختلف، از خدمات این دو پلتفرم با هزینه کم تری بهره مند شد.

نت افراز و بهترین تخفیف‌ها برای خدمات میزبانی و سرور

داشتن یک سایت برای رشد کسب و کار ضروری است؛ اما از آن مهم‌تر داشتن سایت خوب است. از اولین و اساسی ترین ویژگی‌های یک سایت خوب که بتواند مخاطب را راضی کند سرعت، امنیت و در دسترس بودن آن است. تمام این موارد و بسیاری از دیگر نکات کلیدی هر سایت، وابسته به هاست و سرور آن است. در حقیقت، اگر سرور شما توان پاسخگویی به درخواست‌های ورودی را نداشته باشد یا آپ تایم سایت پایین باشد، کاربران هم نمی‌توانند به راحتی وارد سایت شده و با خدمات شما آشنا شوند. در نتیجه، برای یک داشتن یک سایت، در اولین قدم باید خدمات ‌هاستینگ خوبی داشته باشیم و از سرور‌های قدرتمند استفاده کنیم.

نت افراز یکی از بهترین ارائه دهندگان این گونه خدمات در ایران است. با مراجعه به این مجموعه ‌می‌توانید انواع سرویس‌های میزبانی وب و ثبت دامنه را دریافت کنید. همچنین با داشتن کد تخفیف نت افراز امکان استفاده از این خدمات با صرف هزینه کم تر برای شما فراهم خواهد شد. کد‌های تخفیف نت افراز بسیار متنوع هستند و انتخاب از میان آن‌ها به هدف شما و محصول مورد نیازتان بستگی دارد. به عنوان نمونه در میان کد‌های تخفیفی که برای برخورداری از خدمات مجموعه نت افراز در دسترس قرار می‌گیرد، ‌می‌توان به کد تخفیف خرید ‌هاست لینوکس،‌ هاست اشتراکی، میزبانی وب، دریافت گواهی نامه ssl و .. اشاره کرد. بسته به این که قصد خرید چه چیزی دارید، ‌می‌توانید از بین این کد‌ها انتخاب کنید. از مهم ترین خدمات و مزیت‌های نت افراز می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • ارائه انواع هاست با کیفیت بالا
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت تا ۷ روز پس از خرید
  • ارائه خدمات با سرعت بالا و قیمت مناسب
  • پهنای باند بالا
  • امکان خرید سرویس‌های دارای حجم بالا
  • دامنه‌های رایگان ir

نت افراز و بهترین تخفیف‌ها برای خدمات میزبانی و سرور

پارس پک و تخفیف‌های شگفت انگیز

در پارس پک اصلاً فرقی نمی‌کند که شما یک استارتاپ کوچک دارید یا مدیر یک شرکت بزرگ هستید، در هر صورت خدمات این مجموعه به شما کمک ‌می‌کند تا روز به روز بهتر شوید. ارائه انواع‌ هاست‌ها و سرور‌های ابری از جذاب ترین خدمات این پلتفرم محسوب ‌می‌شود. البته، انواع دیگری از سرور‌ها، خدمات‌هاستینگ و ثبت دامنه هم توسط پارس پک به کاربران ارائه ‌می‌شود. نکته جذاب خرید از این مجموعه امکان اعمال کد تخفیف پارس پک برای تجربه خریدی مقرون به صرفه تر است.

کد‌های تخفیف پارس پک متنوع هستند و برای دریافت خدمات مختلفی ‌می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر اولین بار است از این مجموعه خرید ‌می‌کنید، کد تخفیف ۱۰۰ درصدی ‌هاست بدون شک بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. با این کد تخفیف، ‌می‌توانید اولین ‌هاست خود را از پارس پک رایگان دریافت کنید. البته، لازم به ذکر است که خرید سرویس‌های CDN، سرور‌های مجازی، ‌هاست و موارد دیگر هم با کد تخفیف امکان پذیر خواهد بود. تنها کافی است بسته به خدمات مورد نیاز خود، کد مناسب را دریافت کنید. از ویژگی های منحصر به فرد و جذاب پارس پک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قیمت مناسب خدمات
  • پشتیبانی فعال و پاسخگویی تنها در چند دقیقه
  • ارائه خدمات منعطف مطابق با نیاز شما
  • فول بکاپ روزانه
  • ارائه بهترین هاست‌های ابری

پارس پک و تخفیف‌های شگفت انگیز

اهمیت داشتن یک سایت مناسب برای توسعه کسب و کار

اگر هنوز هم تردید دارید و نمی‌دانید که داشتن یک سایت مناسب چه اهمیتی دارد و چه کمکی به رشد کسب و کار شما ‌می‌کند، به این خاطر است که آینده  دورنمای موفقیت کسب و کارتان را در نظر نمی‌گیرید. مهم ترین نکته ای که در این رابطه وجود دارد، حضور در عرصه‌های دیجیتال است. امروزه فعالیت‌های آنلاین به طور گسترده ای در همه دنیا و در همه موضوعات مورد توجه هستند. مثلاً وقتی فردی قصد خرید یک محصول یا دریافت یک خدمت خاصی را دارد، در اولین قدم در اینترنت و شبکه‌های مجازی جست و جو ‌می‌کند. به همین دلیل، شما برای معرفی برند خود ناچار به حضور در این فضا هستید. در حقیقت برای شناخته شدن باید وارد محیطی شوید که اکثریت جامعه در آن حضور دارند. در غیر این صورت محکوم به دیده نشدن و حتی فراموشی هستید.

مزیت بعدی داشتن یک سایت خوب این است که دست شما در تبلیغات و بازاریابی باز تر خواهد بود. در یک وبسایت شخصی شما ‌می‌توانید محصولات خود را در دسترس تعداد بیشماری از مخاطبان و کاربران قرار دهید. به علاوه، روش‌های بازاریابی دیجیتال بسیار متنوع تر از بازاریابی‌های قدیمی‌هستند. علاوه بر این، هزینه تبلیغ آنلاین هم کمتر است. همین موضوع باعث ‌می‌شود با کمی ‌خلاقیت بتوانید در یک مدت کوتاه مسیری چند ساله را طی کرده و به شهرت و البته فروش خوبی دست پیدا کنید. ارائه کد تخفیف، بازاریابی با کمک شبکه‌های اجتماعی، ارائه جوایز و هدایای ویژه و روش‌های دیگر به افزایش مخاطبان شما و در نهایت افزایش فروش و رونق کسب و کار منجر خواهد شد.

با حضور در دنیای مجازی محصولات خود را بهتر معرفی کنید. هرچه تنوع محصولات و تعداد فروشندگان بیشتر ‌می‌شود، طبیعتاً کاربران نیز در انتخاب‌های خود سخت گیر تر خواهند شد. در واقع آن‌ها تلاش ‌می‌کنند بهترین محصول را با مقرون به صرفه ترین هزینه تهیه کنید. در یک وبسایت مناسب این امکان برای شما فراهم است که محصولات خود را با ذکر جزئیات و دقیق و درست معرفی کنید. این موضوع باعث ‌می‌شود خریدار بتوان راحت تر انتخاب کند و البته اعتماد بیشتری نیز به شما خواهد داشت. به یاد داشته باشید که برای داشتن یک وبسایت خوب و رسیدن به این اهداف ‌می‌توانید انواع کد تخفیف را در اختیار کاربران قرار دهید تا آن‌ها راحت تر به هدف خود از خرید ارزان برسند. همانطور که مشاهده کردید، حتی سایت‌های شناخته شده ای مانند نت افراز و پارس پک هم از کد تخفیف برای جذب مشتری استفاده می‌کنند.

مزیت بعدی که داشتن سایت در اختیار شما قرار ‌می‌دهد، امکان تعامل با مشتریان است. فراهم کردن فرم ارتباطی، نظرسنجی‌ها، و پشتیبانی آنلاین از راهکارهایی است که به تعامل و ارتباط بهتر با مشتریان کمک می‌کند. به علاوه، امکان رقابت کردن را هم به عنوان یکی از دلایل ضروریت داشتن سایت ‌می‌توان معرفی کرد. زمانی که اکثر رقبای شما به صورت آنلاین فعالیت ‌می‌کنند، بدیهی است که شما هم باید در همین فضا با آن‌ها رقابت کنید. به یاد داشته باشید که ارائه تخفیف‌های هیجان انگیز از روش‌های مختلف مثل کد تخفیف ‌می‌تواند یک برگ برنده برای پیروزی در این رقابت باشد. در پایان، با داشتن سایتی برای فروش ‌می‌توانید محصولات یا خدمات خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی به همه افراد در همه نقاط دنیا عرضه کنید. با گسترش دامنه فروش، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد. در پایان امیدوارم بتوانید با استفاده از این اطلاعات و با به کار بردن کد‌های تخفیف معرفی شده یک سایت خوب با هزینه معقول راه اندازی کرده و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا