اخبار تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از گوشی‌های تاشوی W24 و W24 فلیپ

سامسونگ W24 و W24 Flip در واقع نسخه لوکس Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 هستند.

سامسونگ هر سال از نسل جدید گوشی های تاشو خود در چین رونمایی می کند. امسال نوبت به سامسونگ W24 و W24 Flip رسیده است.

مشخصات سامسونگ W24 و W24 Flip

لازم به ذکر است که این محصولات برای بازار چین بوده و به بازار جهانی عرضه نخواهند شد. در واقع با نسخه لوکس گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ روبرو هستیم که از مشخصاتی مشابه با آنها بهره می برند. به عنوان مثال، این چهار گوشی هوشمند به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده اند.

سامسونگ W24 به قاب طلایی مجهز شده و بدنه آن به رنگ خاکستری است. مدل فلیپ نیز فریم طلایی دارد اما بدنه آن سفید و مشکی است. این محصولات مجهز به قاب آلومینیومی تقویت شده و شیشه UTG هستند. علاوه بر این، لوگوی «قلب برای جهان» در قسمت بیرونی این محصولات قرار گرفته است.

سامسونگ از گوشی‌های تاشوی W24 و W24 فلیپ رونمایی کرد

W24 مجهز به یک نمایشگر خارجی ۶٫۲ اینچی و یک صفحه نمایش داخلی ۷٫۶ اینچی است که هر دو دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت هستند. وضوح صفحه نمایش داخلی ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسل و وضوح صفحه نمایش خارجی ۲۳۱۶ در ۹۰۴ پیکسل است. این محصول نیز مانند گلکسی زد فولد ۵ کاملا بسته می شود و هیچ شکافی ندارد.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین اولترا واید ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض در نظر گرفته است. دوربین سلفی در نمایشگر بیرونی ۱۰ مگاپیکسل و در نمایشگر داخلی ۴ مگاپیکسل زیر نمایشگر است. انرژی این محصول را یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تامین می کند.

سامسونگ W24 Flip دارای صفحه نمایش داخلی ۶٫۷ اینچی با وضوح ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت است. صفحه نمایش خارجی این دستگاه ۳٫۴ اینچ با وضوح ۷۲۰ در ۷۴۸ پیکسل، حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت و نرخ تجدید ۶۰ هرتز است.

دوربین سلفی این اسمارت فون ۱۰ مگاپیکسلی است و در پنل پشتی آن می توان دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض را مشاهده کرد. این دستگاه همچنین از یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تغذیه می کند.

سامسونگ W24 در نسخه ای با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می شود که قیمت آن ۲۱۹۸ دلار است. گوشی W24 Flip در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد و قیمت آن ۱۳۷۴ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا