سرگرمی

روانشناسی شخصیت | بگو چه نوع فیلم و تو چه ژانری دوست داری تا بگم شخصیت دارک یا روشنی داری؟ آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

نوع فیلمی که دوست دارید، نوع آدمی را که هستید مشخص می کند. چه از طرفداران فیلم های عاشقانه، چه از طرفداران اکشن هیجانی یا کمدی، هر یک از شما شخصیت منحصر به فردی دارید.

به مسابقه شخصیت فیلم ستاره خوش آمدید! آیا می دانید سلیقه تان در فیلم ها در مورد شما چه می گوید؟ خوب، امروز ما قصد داریم این تست شخصی را انجام دهیم.

در این مسابقه انواع مختلف ژانرهای فیلم را بررسی خواهیم کرد.

روانشناسی شخصیت از فیلم

از بین فیلم های عاشقانه و عاشقانه، اکشن، کمدی، انیمیشن، معمایی و علمی تخیلی، کدام یک را دوست دارید؟

رومانتیک:

افرادی که عاشق فیلم های عاشقانه هستند اغلب در بهشت ​​هستند و به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارند. آنها در هر نگاه به عشق اعتقاد دارند.

آنها همه چیز را از طریق عینک زیبا و مثبت می بینند و برای هدایت آنها به قلب خود تکیه می کنند. این افراد از درک احساسات دیگران خوشحال می شوند.

وقتی کسی را خوشحال می بینند، آنها هم خوشحال می شوند! و اگر یک کلمه برای توصیف آنها وجود داشته باشد، آنها افرادی “خوشبین” هستند و همیشه لیوان را نیمه پر می بینند.

عمل

افرادی که فیلم های اکشن را دوست دارند، معتاد آدرنالین هستند. این افراد همیشه به دنبال ماجراجویی هستند.

آنها عاشق هیجان و تجربیات جدید هستند. این افراد گاهی کمی دیوانه می شوند. آنها همیشه برای هر چالشی آماده هستند و هرگز از رویارویی با خطرات زندگی هراسی ندارند. اسمش را شجاعت بگذارید یا اسمش را حماقت بگذارید، اما در هر صورت، آن‌ها از آن دسته افرادی هستند که می‌خواهند وقتی شرایط سخت می‌شود کنار شما باشند.

کمدی:

افرادی که فیلم های کمدی را دوست دارند همیشه می خندند و سرگرم می کنند. آنها اجتماعی هستند و دوست دارند همیشه دیگران را بخندانند. اگر خنده بهترین دارو است، پس این افراد داروی کافی برای شفای کل شهر شما دارند.

اگر به کسی نیاز دارید که همیشه سرگرم باشد؛ با این افراد بچسبید آنها هرگز زندگی را جدی نمی گیرند و هر خاطره ای را شاد می کنند.

انیمیشن:

افرادی که عاشق انیمیشن هستند اغلب ایده های بزرگتری نسبت به ذهن خود دارند. روحشان شبیه پرنده است و کنجکاوی زیادی دارند. این افراد خلاق هستند و در این زمینه بیش از دیگران خلاق هستند.

اسرار امیز:

افرادی که فیلم های معمایی را دوست دارند تحلیلگر و متفکر هستند. اگر معمایی وجود دارد که باید حل شود، این افراد دست به کار می شوند، به راحتی می توانند همه قطعات را کنار هم بگذارند و به جواب هر معما برسند.

علمی تخیلی:

افرادی که عاشق داستان های علمی تخیلی هستند از یادگیری لذت خواهند برد. آنها همیشه در مورد دنیای اطراف خود و نحوه عملکرد همه عناصر کنجکاو هستند، بنابراین به سمت فیلم هایی که تخیلی تر هستند جذب می شوند. این افراد دوست دارند از رویدادها و تجربیات زندگی انتقاد کنند.

هیجان این آزمون را برای خود نگه ندارید. نتایج را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و در قسمت نظرات به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا