شبکه های اجتماعی

رفع مشکل عضو نشدن در کانال و گروه های تلگرامی

برنامه های پیام رسان به روش ترجیحی ارتباط ما در عصر مدرن امروزی تبدیل شده اند. آنها به ما این امکان را می دهند که در هر زمان و از هر مکان با دوستان خود ارتباط برقرار کنیم و به راحتی اتفاقات روزانه را با مردم به اشتراک بگذاریم. امروزه بسیاری از مردم به یک برنامه پیام رسان به نام تلگرام علاقه مند هستند.

تلگرام برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش قائل است و امنیت شما را در اولویت قرار می دهد، به همین دلیل قوانین بسیار سختگیرانه ای دارد. ممکن است هنگام عضویت در کانال های تلگرام با خطا مواجه شوید. برای آشنایی با راهکارهای حذف محدودیت عضویت در کانال تلگرام تا پایان این مقاله با کافه نیوز همراه باشید.

دلیل محدودیت عضویت در کانال تلگرام چیست؟

تلگرام یک برنامه پیام رسانی فوری محبوب است که شبیه به WhatsApp و Facebook Messenger کار می کند. این بدان معناست که می توانید در حین اتصال به Wi-Fi یا داده تلفن همراه برای دوستان خود پیام ارسال کنید. تلگرام علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد از طریق یک رابط کاربری ساده و راحت با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، گزینه‌ای به نام «کانال‌ها» دارد که به افراد کمک می‌کند برای مخاطبان زیادی پیام ارسال کنند.

از طریق این کانال ها، برندها می توانند با به اشتراک گذاری مطالب جالب در تلگرام با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کنند.

کانال های تلگرامی را خواهید یافت که آخرین اخبار در مورد سیاست، جغرافیا، سرگرمی، تجارت، سرمایه گذاری و موارد دیگر را به اشتراک می گذارند. با این حال، این ویژگی ممکن است گاهی اوقات کار نکند یا به سادگی مشکلات فنی ایجاد کند که رفع آنها بسیار دشوار است.

اگر شما هم یکی از آنها هستید که برای رفع مشکل عدم عضویت در کانال تلگرام اقدامات زیادی انجام داده اید، اما همچنان با خطا مواجه هستید، دیگر نگران نباشید. در این مقاله از انی کنترل به بررسی علت عدم عضویت و محدودیت عضویت در کانال تلگرام پرداختیم و برای هر کدام راهکارهای کلیدی ارائه کردیم.

رفع مشکل “this channel cannot be displayed” در تلگرام

تلگرام ممکن است کانالی را مسدود کند یا کانالی عمومی یا خصوصی را محدود کند اگر تشخیص دهد که این کانال قوانینی را نقض می کند. همچنین می تواند به طور موقت کانال های خاصی را برای مدت کوتاهی غیرفعال کند. به عنوان مثال، تلگرام می تواند کانالی را که فیلم، سریال و سایر محتوای غیرقانونی را به اشتراک می گذارد مسدود کند.

به همین ترتیب، محتوای بزرگسالان یا سایر محتوای حساس که نفرت، خشونت و محتوای جنسی را ترویج می‌کند، ممنوع است.اگر به یکی از این کانال‌ها برخورد کنید، با خطای “این کانال مسدود شده است” یا “this channel cannot be displayed” مواجه می‌شوید. همچنین ارور “it’s currently unavailable” هم به همین معناست.

خبر خوب این است که این خطا را می توان با مراحل ساده برطرف کرد. در اینجا راه حل های اساسی برای دسترسی به کانال های مسدود شده وجود دارد که باید برای رفع این خطا انجام دهید.

🔹روشن کردن گزینه “Disable filtering” در نسخه دسکتاپ تلگرام

برای رفع خطای «این کانال نمایش داده نمی‌شود» در تلگرام، می‌توانید گزینه غیرفعال کردن فیلتر را در وب تلگرام یا کلاینت دسکتاپ آن فعال کنید. برخی از افراد گزارش داده اند که این روش برای دستگاه های آنها کار می کند. در اینجا مراحل دقیق وجود دارد:

  • نسخه وب یا دسکتاپ تلگرام را نصب کرده و برنامه را باز کنید.
  • روی نماد سه خط در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.
  • به بخش “تنظیمات” بروید.
  • سپس بر روی “Privacy and Security” کلیک کنید.
  • در قسمت Sensitive Content گزینه Disable Filtering را فعال کنید.
  • اکنون برنامه تلگرام را در گوشی هوشمند خود راه اندازی مجدد کنید و ببینید آیا می توانید کانال ها را جستجو کنید یا خیر.

استفاده از ربات “Nicegram” برای حذف محدودیت عضویت در کانال تلگرام

ربات نایسگرام یک ربات تلگرامی است که می توانید از آن برای دسترسی به محتوای غیرقابل دسترس یا ممنوع در کانال تلگرام استفاده کنید. برای رفع ارور «این کانال مسدود است» در تلگرام می توانید از آموزش زیر استفاده کنید.

  • برنامه تلگرام را باز کنید و سپس در کادر جستجو عبارت Nicegram Bot را تایپ کنید.
  • ربات با نام “@Nicegram_bot” را پیدا کنید.
  • در پایین صفحه، روی Start کلیک کنید.
  • سپس گزینه Yes for I’m 18+ و Show Sensitive Content را بزنید.
  • برنامه تلگرام را دوباره باز کنید و بررسی کنید که آیا خطای «این کانال نمایش داده نمی شود» در تلگرام برطرف شده است یا خیر.

blank

استفاده از فیل تر شکن

برای برخی مکان‌ها، تلگرام محدودیت‌های سختی را برای برخی کانال‌ها اعمال می‌کند. در نتیجه اگر در چنین مناطقی زندگی می کنید، تلگرام از دیدن هر چیزی در کانال جلوگیری می کند.

اگر در این شرایط هستید اما همچنان می‌خواهید کانال را تماشا کنید، می‌توانید از VPN برای تنظیم موقعیت مکانی خود در منطقه دیگری که هیچ محدودیتی ندارد استفاده کنید. سپس می توانید با موفقیت خطا را برطرف کرده و محدودیت عضویت در تلگرام را حذف کنید.

تست با دستگاه های دیگر

گاهی اوقات، جابجایی به دستگاه دیگری می تواند خطای «این کانال مسدود است» را در تلگرام برطرف کند، زیرا برخی از برنامه ها نمی توانند در یک سیستم عامل خاص به درستی کار کنند. بنابراین اگر در دستگاه iOS خود با این خطا مواجه شدید، می توانید از آن در دستگاه اندرویدی خود و بالعکس استفاده کنید.

رفع مشکل به سقف مجاز رسیدید در تلگرام

اگر قصد عضویت در یک کانال تلگرامی را داشتید و با خطای «شما به حد مجاز رسیده‌اید» یا «جامعه‌های زیادی» روبه‌رو شدید، باید بدانید که تعداد کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی شما از ۵۰۰ نفر فراتر رفته است. زیرا هر کاربر تنها می‌تواند به ۵۰۰ کانال بپیوندد. .

بنابراین زمانی که قصد عضویت در کانال ۵۱۱ به بالا را دارید، با ارور “Too many communities” یا مشکل رسیدن به حد مجاز در تلگرام مواجه می شوید.

blank

به همین دلیل در زیر راه حل هایی برای رفع مشکل به حداکثر رسیدن شما در تلگرام ارائه کرده ایم تا دلیل عدم عضویت در کانال تلگرام را بررسی کنید.

کانال های غیر ضروری را حذف کنید

در این صورت می توانید لیست کانال های تلگرام خود را بررسی کرده و برخی از کانال های تبلیغاتی یا گروه های اضافی را حذف کنید تا مشکل عضو نشدن در کانال تلگرام برطرف شود.

جلوگیری از عضویت ناخواسته در کانال ها و گروه ها

با محدود کردن کاربران از پیوستن به کانال‌ها یا گروه‌های غیرضروری، فقط می‌توانید به گروه‌ها و کانال‌هایی بپیوندید که از آنها اطلاع دارید. برای این کار به تنظیمات تلگرام رفته و دسترسی «کانال‌ها و گروه‌ها» را از «همه» به «مخاطبین من» تغییر دهید.

استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام

همانطور که می دانید امروزه تعداد زیادی نسخه غیر رسمی تلگرام با امکانات و کارکردهای متفاوت وجود دارد که همگی با نام های عجیبی مانند تلگرام x تبلیغ می شوند و مخاطبان خاص خود را دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده می کنید، احتمالا با مشکل محدودیت عضویت در تلگرام مواجه خواهید شد! بنابراین توصیه می کنیم نسخه اصلی را نصب کرده و به همین ترتیب ادامه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا