اخبار گوناگون

با استفاده از لپ تاپ خود، به آسانی درب و پنجره اتوماتیک خریداری کنید

درب  و پنجره اتوماتیک یکی از نیازهای هر خانه مدرن است. این درب ها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در حفظ امنیت و رفاه خانه به کار می رود. اگر به دنبال راهی ساده و آسان برای خرید درب اتوماتیک هستید، می توانید از لپ تاپ  یا حتی گوشی موبایل خود استفاده کنید. با استفاده از اینترنت، به راحتی می توانید وارد سایت پارس در شوید و درب اتوماتیک مورد نظر خود را خریداری کنید. این روش بسیار سریع و موثر است و شما را از صرف هزینه های اضافی و وقت تلف کردن در فروشگاه ها بی نیاز می کند. همچنین، می توانید از طریق سرج گوگل انواع درب های اتوماتیک موجود در بازار را آنلاین مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید. بنابراین،به راحتی می توانید درب ، پنجره و حفاظ اتوماتیک مورد نظر خود را خریداری کنید و از این طریق امنیت و راحتی خانه خود را بهبود بخشید.

انواع شیشه درب اتوماتیک

شیشه های درب اتوماتیک انواع گوناگونی دارند که بر اساس نوع و کاربرد خاصی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، به کار می روند. یکی از انواع معمول شیشه های درب اتوماتیک شیشه های سکوریت شفاف است که از جنس شیشه فلوت عادی ساخته شده اند. این نوع شیشه ها به دلیل شفافیت خود، امکان دیدن محیط از طریق آن ها را فراهم می کنند و به این ترتیب، مناسب برای مکان هایی مانند ادارات، فروشگاه ها و منازل است. یکی از ویژگی های این نوع شیشه ها قابلیت مقاومت در برابر ضربه است که آن ها را برای استفاده در محیط های پر تردد استاندارد می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک – مناسب ادارات ، مغازه ، فروشگاه ، کلینیک

نوع دیگری از شیشه های درب اتوماتیک شیشه های ساتینا یا سند بلاست مات هستند. این نوع شیشه ها دارای یک پوشش مات بر روی سطح خارجی آن ها می باشند که امکان دیدن از طریق آن ها را محدود می کند. این ویژگی آن ها را به یک انتخاب مناسب برای مکان هایی می کند که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند، مانند هتل ها، بانک ها و پارتیشن اداری دفاتر کار. شیشه های مات همچنین قابلیت جلوگیری از انعکاس نور را دارند که منجر به کاهش درخشندگی و نوسانات حرارتی می شود.

شیشه های دیگر درب اتوماتیک شیشه های دودی هستند که از جنس شیشه های شفاف با یک لایه دودی ساخته شده اند. این نوع شیشه ها به طور معمول در مکان هایی استفاده می شوند که نیاز به حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از ورود نور خورشید دارند، مانند رستوران ها، کافه ها و دفاتر. شیشه های دودی از نور مستقیم خورشید جلوگیری می کنند و به همین دلیل، مناسب برای استفاده در مناطقی با آب و هوای گرم و آفتابی هستند.

در نهایت، شیشه های درب اتوماتیک شیشه های لمینت هم دارند که از دو لایه شیشه با یک لایه پلی وینیل بین آن ها ساخته شده اند. این نوع شیشه ها دارای ویژگی های مقاومت در برابر ضربه، جلوگیری از ترکیدگی هستند. به علاوه، شیشه های لمینت می توانند در برابر اشعه مضر UV ما را محافظت کنند و نفوذ اشعه های مضر خورشید را کاهش دهند. به دلیل این ویژگی ها، شیشه های لمینت مناسب برای استفاده در مناطقی هستند که نیاز به امنیت بیشتری دارند، مانند بانک ها، طلا فروشی ها و صرافی ها. همچنین برای جاهایی که شیشه در ارتفاع نصب می شود از شیشه لمینیت استفاده می شود تا در صورت شکست ذرات شیشه پخش نشود و به زمین نرسزد تا به سر و صورت کسی آسیب نرسد.

 انواع موتور درب اتوماتیک

در حال حاضر، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، امکان دسترسی و خرید همه چیز بسیار راحت تر شده است. با استفاده از لپ تاپ خود، می توانید به سادگی به مکان های مختلفی دسترسی پیدا کنید و انواع موتورهای درب اتوماتیک را مشاهده و انتخاب کنید.

به طور کلی، انواع موتورهای درب اتوماتیک شامل موتورهای دی سی (DC) و موتورهای تک فاز (single phase) می باشند. هر یک از این موتورها ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند که بسته به نیاز و محل مورد استفاده، شما می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید.

موتورهای دی سی (DC) به علت سیستم کنترل خود، قابلیت کنترل دقیق تری را برای درب اتوماتیک فراهم می کنند. برای این موتورها از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند تا در صورت قطع برق به آسانی با استفاده از باطری چنیدن مرتبه تردد داشته باشند. اکثر برندهای معتبر دنیا این نوع موتور را در سیستم اپراتور درب و پنجره اتوماتیک خود قرار می دهند. مدار این موتورها به راحتی قابلیت اتصال به سیستم های خانگی و همچنین سیستم های امنیتی را دارند. همچنین، موتورهای دی سی (DC) بسیار کم صدا هستند و در هنگام کار به صورت بی صدا عمل می کنند.

موتورهای تک فاز و سه فاز نیز برای درب های اتوماتیک استفاده می شوند. این موتورها از برق شهری ۲۲۰ و ۳۸۰ ولت ac به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند و برای درب هایی با وزن بالا ویژگی های مناسبی هستند. موتورهای سه فاز به علت قدرت بیشتر خود، برای درب های سنگین تری مناسب هستند و به علاوه، موتورهای تک فاز برای درب های سبک تر و متوسط توصیه می شوند.  البته این موتورها بسیار کم مصرف هستند. مثلاً موتور پنجره اتوماتیک گیوتینی از نوع تکفار ۲۲۰ ولت است.

شما می توانید انواع موتورهای درب و پنجره اتوماتیک را با توجه به نیاز و محل مورد استفاده خود، مقایسه و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. همچنین، با استفاده از سایت های خرید آنلاین، می توانید انواع تخفیف ها و پیشنهادات ویژه را بررسی کنید و از قیمت های رقابتی مطلع شوید.

کاربرد های درب اتوماتیک شیشه ای

  • تجاری اداری
  • مسکونی و ویلا

درب اتوماتیک شیشه ای امکانات بسیاری برای کاربران فراهم می کند. این درب ها به صورت اتوماتیک با استفاده از سیستم های الکترونیکی و مکانیکی کنترل می شوند.

یکی از کاربردهای درب اتوماتیک شیشه ای در محیط های تجاری است. این درب ها به دلیل زیبایی خود مورد توجه صاحبان مغازه ها و فروشگاه ها قرار می گیرند. با استفاده از وب سایت معرفی شده در این مقاله ، می توانید درب اتوماتیک شیشه ای با اندازه و نوع دلخواهتان را سفارش داده و به فروشگاه خود اضافه کنید. این درب ها علاوه بر ایجاد شکوه و جذابیت برای محیط فروشگاه،صرفه جویی برق و گرمایش سرمایش بالایی را نیز به فروشنده و خریداران ارائه می دهند.

فروش پنجره اتوماتیک گیوتینی

پنجره گیوتینی برقی همراه جانپناه برای بالکن

کاربردهای دیگر درب اتوماتیک شیشه ای و پنجره برقی پاناروما در محیط های خانگی می باشد. این سیستم ها علاوه بر ایجاد جلوه زیبا و مدرن در منزل، امکاناتی نظیر کاهش صدای خارجی، حفظ حرارت و سرمایش، ورود نور طبیعی و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار را نیز فراهم می کنند. شما می توانید ویژگی های درب مورد نظر خود را انتخاب کنید واز فروشگاه اینترنتی پارس در این محصول را با کیفیت بالا خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر و انتخاب درب مناسب، می توانید به وبسایت های معتبر مراجعه کنید و نقد و بررسی های کاربران را مطالعه نمایید و یا با مشاوران مشورت کتید

چکیده مطالب بالا

شیشه های پنجره و درب اتوماتیک دارای انواع مختلفی هستند که هر یک بر اساس نوع و کاربرد خاصی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، استفاده می شوند. در این بین، شیشه های دودی مناسب برای استفاده در مناطقی با آب و هوای گرم و آفتابی هستند زیرا از نور خورشید مستقیم جلوگیری می کنند. همچنین، شیشه های لمینت دارای دو لایه شیشه و یک لایه پلی وینیل بین آن ها هستند که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند و برای مناطق با سیستم های امنیتی و حفاظتی پیشرفته مانند جواهری ها مناسب است. موتورهای DC برای دربهای متعارف ، موتورهای سه فاز برای درب های سنگین تر و موتورهای تک فاز برای درب های متوسط توصیه می شوند. این ابزارها از طریق وبسایت های معتبر در دسترس قرار می گیرند و فرایند خرید را در مقایسه با گذشته بسیار راحت تر می کنند. در نهایت، این محصولات امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می کند. این نوع درب و پنجره ها به خصوص در محیط های تجاری، کافه رستوران ها، مطب و کلینیک ها، ویلاهای تفریحی کاربردهای بسیاری دارند . در نظر داشته باشید که بر اساس نیاز و محل مورد استفاده خود، می توانید از طریق مشاوره تلفنی با متخصصان بهترین درب را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا