خودرو

خرید درب جلو پژو پارس اصلی فقط در پارس قطعه

 

درب جلو پژو پارس

درب جلو پژو پارس یکی از قطعات پر مصرف و مهم بدنه خودرو به شمار می رود. درب جلو امکان ورود و خروج به داخل خودرو را برای سرنشینان فراهم می‌کند. درب خودرو بنا به دلایل مختلف در طول زمان ممکن است بر اثر برخورد با اجسام خراب و نیاز به تعویض داشته باشد. برای تعویض درب خودرو می‌توانید به پارس قطعه مراجعه و به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع درب خودرو خام، فابریک یا رنگ کوره‌ای خریداری کنید.

درب جلو پژو پارس در واقع یکی از سخت‌ترین قطعات بدنه خودرو به هنگام طراحی به شمار می رود. چرا که این قطعه مهم علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری نقشی مهم در امنیت سرنشینان و همچنین ورود و خروج افراد به داخل خودرو ایفا می‌کند. بر همین اساس شرکت‌های سازنده قطعات بدنه در طراحی درب جلو پژو پارس علاوه بر استفاده از تکنولوژی روز دنیا از بهترین مواد و آلیاژهای مقاوم و باکیفیت استفاده می‌کنند.

درب جلو پژو پارس که در دسترس سرنشینان قرار دارد از اجزای مختلفی همچون قطعه فلزی درب، نوار آبگیر بیرونی، شیشه، شیشه بالابر، ترمز درب، نوار آبگیر درونی و… تشکیل شده است. همگی این قطعات در پارس قطعه تأمین کننده قطعات بدنه انواع خودرو وجود دارد که شما می‌توانید از هر کجای ایران سفارش خود را ثبت و محصول خریداری شده را در محل تحویل بگیرید.

درب جلو پژو پارس سمت راننده و سمت شاگرد در انواع لولای قدیم و جدید به صورت درب چلو پژو پارس فابریک و درب جلو پژو پارس کوره‌ای توسط نمایندگی رسمی ایساکو عرضه می‌شود.

فروش تخصصی درب جلو پژو پارس فابریک: درب جلو پژو پارس به صورت رنگ فابریک بهترین انتخاب برای خودروی محسوب می‌شود، چرا که این رنگ بدون دخالت نمایندگی فروش توسط شرکت سازنده خودرو به صورت فابریک به صورت قطعه اصلی عرضه می‌شود. استفاده از رنگ فابریک از افت قیمت خودرو جلوگیری می‌کند و توسط پارس قطعه با ضمانت کارشناسی عرضه می‌شود. این نوع درب مناسب خودروهای مدل‌های ۱۴۰۰ به بعد است.

فروش تخصصی درب جلو پژو پارس کوره‌ای: درب جلو پژو پارس به صورت رنگ کوره‌ای در کارگاه‌های مخصوص توسط ماهرترین و باتجربه‌ترین نقاشان اتومبیل در کوره هادی صنعتی رنگ‌آمیزی خودرو مورد رنگ‌آمیزی و پخت قرار می‌گیرد. بیشترین شباهت را به رنگ فابریک دارد و دارای دو سال گارانتی است. امکان رنگ‌آمیزی سفارشی با دقت بالا بسته به نوع رنگ خودرو نیز وجود دارد، برای این منظور تکه‌ای از ضرب خودرو یا درب باک را برای همکاران ما در پارس قطعه بفرستید تا ما از رنگ سفارشی با گارانتی و ضمانت دو ساله برای شما استفاده کنیم.

پارس قطعه یکی از باتجربه‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه عرضه قطعات بدنه خودرو به شمار می رود. پارس قطعه نماینده رسمی شرکت ایساکو با کد نمایندگی ۴۱۰۲۰۲۰ دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت و پلیس فتا است. بیش از ۱۰ شعبه فعال در سراسر کشور برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان دارد.

برای خرید و مشاوره درب جلو پژو پارس وارد وب‌سایت اینترنتی پارس قطعه به آدرس اینترنتی https://Parsghate.ir شوید و محصول خود را خریداری و آن را در محل تحویل بگیرید. همچنین با تماس با همکاران ما در پارس قطعه می‌توانید از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. مشاوران و کارشناسان فروش ما به شما کمک می‌کنند تا بسته به مدل خودرو و میزان خسارت وارده به آن اقتصادی‌ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

شماره هادی تماس با پارس قطعه به قرار زیر است:

۰۵۱۳۳۸۶۹۲۲۲

۰۹۰۳۳۱۵۷۲۲۲

۰۹۳۸۷۸۱۷۲۲۲

۰۹۳۶۶۰۶۷۲۳۷

پارس قطعه انواع قطعات بدنه خودرو را به صورت مستقیم و بدون واسطه و با ضمانت اصل بودن به مشتریان خود عرضه می‌کند. پس با اطمینان خرید خود را از پارس قطعه انجام دهید. ما بسیار مفتخریم که شما فروشگاه اینترنتی ما را برای خرید انتخاب نموده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا