اخبار تکنولوژی

حذف برنامه های پیش فرض آیفون و آیپد (۱ دقیقه)

نحوه حذف برنامه های پیش فرض در آیفون و آیپد

در سیستم عامل iOS 10 امکان حذف برنامه های پیش فرض روی دستگاه برای کاربران وجود دارد که این گزینه در نسخه های پایین تر از ۱۰ آیفون وجود ندارد. در این مقاله سعی داریم این امکان را معرفی و معرفی کنیم. با ما بمان.

در این شرایط آیفون یا آیپد باید حداقل به iOS 10 مجهز باشد و حذف برنامه های پیش فرض روی آیفون و آیپد اپل در نسخه های قدیمی سیستم عامل پیش فرض iOS امکان پذیر نبود. بنابراین امکان حذف اپلیکیشن هایی مانند ایمیل، Find Friends، Compass وجود نداشت… بنابراین نسخه های iOS 10 به بعد این سیستم عامل می توانند برنامه های پیش فرض دستگاه را حذف کنند. همچنین این امکان وجود دارد که هر زمان که بخواهید برنامه های پیش فرضی را که حذف کرده اید در آیفون یا آیپد خود دوباره نصب کنید.

نحوه حذف برنامه های پیش فرض

برای استفاده از این روش، آیفون یا آیپد شما باید حداقل به سیستم عامل iOS 10 مجهز باشد. مثلاً تصور کنید که می خواهیم برنامه موسیقی پیش فرض را حذف کنیم.. انگشت روی آیکون برنامه مورد نظر قرار گیرد، کمی آن را نگه دارید. پس از چند دقیقه، نمادهای برنامه در لیست تغییر شکل می دهند و یک “X” در بالا و سمت راست آنها ظاهر می شود. پس از مشاهده این علائم می توانید انگشت خود را از روی صفحه نمایش دستگاه بردارید اکنون آیکون مورد نظر حذف خواهد شد. در این شرایط یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود. با زدن گزینه Remove در این پنجره، برنامه موسیقی پیش فرض دستگاه حذف می شود. با تکرار مراحل بالا می توانید سایر برنامه های پیش فرض آیفون و آیپد خود را حذف کنید. همانطور که مشاهده کردید، حذف برنامه های پیش فرض از آیفون و آیپد اپل یک فرآیند بسیار ساده است. البته توجه داشته باشید که برخی از برنامه‌ها یا برنامه‌های موجود مانند تنظیمات، سافاری، پیام‌ها، ساعت، عکس‌ها، سلامت، فروشگاه App و دوربین را نمی‌توان حذف کرد.

نتیجه

در اینجا یک آموزش در مورد نحوه حذف برنامه های پیش فرض در آیفون آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا