اخبار تکنولوژی

ساده ترین روش برش فیلم

ساده ترین روش برش فیلم

چگونه ابتدا یا انتهای یک ویدیو را در گوشی های اندرویدی حذف کنیم

به دلایلی، ممکن است بخواهید ابتدا یا انتهای یک ویدیو را از دستگاه اندروید خود حذف کنید. این کار را می توان به راحتی و تقریبا بدون مشکل انجام داد. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه ابتدا یا انتهای یک ویدیو را در دستگاه های اندرویدی حذف کنیم. تا آخر با ما باشید

در برخی موارد، باید ابتدا یا انتهای ویدیو را حذف کنید یا آن را کوتاه کنید. همانطور که دوربین های تلفن های هوشمند در طول زمان با پیشرفت تکنولوژی تکامل یافته اند، استفاده از این دوربین ها نیز افزایش یافته است و آمارها نشان می دهد که خرید دوربین های دیجیتال معمولی به همین دلیل کاهش چشمگیری داشته است. با این حال، فیلم های ضبط شده با دوربین گوشی، حافظه داخلی گوشی را اشغال می کند. بنابراین بهتر است این ویدئوها را بر اساس مدت زمان تنظیم کنید تا قسمت های اضافی و زائد نداشته باشند. برای رسیدن به این هدف، باید ابتدا یا انتهای ویدیو را حذف کنید و قسمت های اضافی را حذف کنید.

اما چگونه می توانیم از تبلت یا گوشی اندرویدی برای حذف ابتدا یا انتهای یک ویدیو یا به اصطلاح کراپ استفاده کنیم؟ تا همین اواخر انجام این کار دشوار بود و مردم از ابزارها و اپلیکیشن های مختلفی برای انجام آن استفاده می کردند. اما اکنون می‌توانید ابتدا یا انتهای یک ویدیو را حذف کنید و زمان آن را با استفاده از برنامه Photos ویرایش کنید، که اکنون به‌طور پیش‌فرض در تقریباً هر دستگاه اندرویدی وجود دارد.

در این مقاله نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و موضوعات ذکر شده. شما می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و جزئیات بیشتر را از آنها بخواهید. با ما همراه باشید

نحوه حذف ابتدا یا انتهای یک ویدیو و برش آن در دستگاه های اندرویدی

همانطور که گفته شد، برنامه Photos در دستگاه های اندرویدی گزینه ای را برای حذف ابتدا یا انتهای یک ویدیو ارائه می دهد. این اپلیکیشن به صورت پیش فرض بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی نصب شده است، اما اگر به دلایلی این اپلیکیشن بر روی دستگاه شما نصب نیست، می توانید با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی یا اپلیکیشن بازار ایرانیان، آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

پس از نصب برنامه Photos، وارد آن شوید. می توانید ویژگی پشتیبان گیری خودکار این برنامه را غیرفعال کنید. وقتی این ویژگی روشن است، تمام فایل‌های تصویری روی تلفن یا تبلت اندرویدی شما به‌طور خودکار در سرویس ذخیره‌سازی ابری Google آپلود می‌شوند. به عبارت دیگر از تمامی فایل های ویدئویی گوشی یا تبلت بک آپ گرفته می شود که برای این منظور باید از حجم بسته اینترنت استفاده کنید. بنابراین بهتر است این قابلیت را غیرفعال کنید.

در تصویر بالا نوار لغزنده آبی در کنار گزینه پشتیبان گیری و همگام سازی فعال است. برای غیرفعال کردن قابلیت پشتیبان‌گیری از فایل‌های تصویری در دستگاه خود؛ این اسلایدر را غیرفعال کنید و در نهایت روی Done کلیک کنید.

پس از انتخاب گزینه Done لیستی از فایل های تصویری موجود ظاهر می شود. در این لیست، ویدیویی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید و ابتدا یا انتهای آن ویدیو را حذف کنید. پس از انتخاب فیلم مورد نظر، روی نماد مداد نشان داده شده در تصویر ضربه بزنید.

اگر ویدیوی انتخابی قبلاً در سرویس ابری گوگل آپلود شده باشد و در حافظه داخلی گوشی شما موجود نباشد، فضایی مشابه تصویر بالا مشاهده خواهید کرد. در این حالت آیکون سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه را انتخاب کرده و روی گزینه Download ضربه بزنید.

پس از اتمام دانلود و یا در صورت موجود بودن ویدیوی انتخابی در حافظه داخلی گوشی اندرویدی، محیطی مشابه تصویر بالا مشاهده خواهید کرد. در پایین صفحه می توانید ویدیوی مورد نظر را برش دهید. این بسیار آسان است و به آرامی پیش می رود. پس از انتخاب مدت زمان مورد نظر، باید روی نماد ذخیره در بالای صفحه کلیک کنید تا ویدیوی بریده شده ذخیره شود.

پس از انجام مراحل بالا مشاهده خواهید کرد که نسخه بریده شده ویدیوی مورد نظر به همراه نسخه اصلی آن در دسترس خواهد بود. اگر بخواهید می توانید نسخه اصلی را که طولانی است حذف کنید. بنابراین، با استفاده از برنامه Google Photos، می‌توانید ابتدا یا انتهای یک ویدیو را حذف یا قطع کنید. اپلیکیشن Photos روند حذف ابتدا یا انتهای یک ویدیو را برای کاربران موبایل اندروید بسیار آسان کرده است.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله ساده ترین راه برای حذف ابتدا یا انتهای ویدیو یا به اصطلاح برش ویدیو در تبلت ها و موبایل های اندرویدی برای شما توضیح داده شده است. به لطف برنامه Google Photos، می توانید به راحتی ابتدا یا انتهای یک ویدیو را بدون هیچ مشکلی حذف کنید. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده، می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله