اخبار تکنولوژی

حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه و اسکرین در آیفون ها چقدر است؟

حداکثر تعداد برنامه ها، پوشه ها و صفحه نمایش در آیفون چقدر است؟

فکر می کنید چند اپلیکیشن را می توانید روی آیفون خود نصب کنید؟ نظر شما در مورد تعداد پوشه ها و صفحه نمایش چیست؟ در این مقاله اطلاعاتی در مورد حداکثر تعداد برنامه، برنامه، پوشه و صفحه نمایش قابل استفاده در آیفون اپل ارائه خواهیم داد. با ما بمان.

آیفون های اپل محصولات منحصر به فردی هستند که با وجود قیمت نسبتا بالا طرفداران خود را دارند. این دستگاه ها که اغلب محصولی لوکس و رده بالا به حساب می آیند دارای نقاط قوتی مانند قدرت پردازش و عملکرد خوب هستند. با این حال، آیا تا به حال از خود پرسیده اید که حداکثر تعداد برنامه ها، برنامه ها، پوشه ها و صفحه نمایش های قابل نصب بر روی آیفون اپل چقدر است؟ به عبارت دیگر، چند برنامه، اپلیکیشن، پوشه و صفحه نمایش را می توان استفاده کرد و روی صفحه دستگاه نمایش داد؟ چند پوشه را می توان در مدل های مختلف آیفون ایجاد کرد؟ در نهایت، چند صفحه نمایش را می توان در آیفون ساخت؟

اگر می خواهید پاسخ سوالات بالا را بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اندازه صفحه نمایش حداکثر تعداد برنامه‌ها، برنامه‌ها، پوشه‌ها و صفحه‌های قابل ایجاد در آیفون را تعیین می‌کند. واضح است که هر چه اندازه صفحه نمایش آیفون شما بزرگتر باشد، تعداد آیکون های برنامه ای که می تواند توسط آن نمایش داده شود بیشتر می شود. در مقاله زیر اطلاعاتی در مورد حداکثر تعداد برنامه، اپلیکیشن، پوشه و صفحه نمایش قابل استفاده در مدل های مختلف محصولات آیفون اپل ارائه خواهیم داد. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، از طریق شماره های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

حداکثر تعداد صفحاتی که می توان در آیفون ایجاد کرد

قبل از اینکه وارد بحث شویم، باید منظورمان از صفحه نمایش را تعریف کنیم. هنگامی که در صفحه اصلی یا صفحه اصلی آیفون هستید، می توانید برای رفتن به صفحات طراحی شده برای دستگاه، انگشت خود را به راست و چپ بکشید. هر یک از این صفحات صفحه نمایش نامیده می شود. به این ترتیب در این قسمت حداکثر تعداد صفحه نمایش در هر آیفون را خواهیم گفت.

  • تا ۱۱ صفحه نمایش در آیفون های ۳٫۵ اینچی مبتنی بر iOS 4 موجود است.
  • در آیفون ۴ اینچی مبتنی بر iOS 5 و iOS 6، حداکثر ۱۱ صفحه نمایش ارائه شده است.
  • در آیفون های ۴ اینچی مجهز به iOS 7 و جدیدتر، حداکثر ۱۵ صفحه نمایش ارائه می شود.
  • آیفون های ۴٫۷ اینچی تا ۱۵ صفحه نمایش را ارائه می دهند.
  • آیفون های ۵٫۵ اینچی تا ۱۵ صفحه نمایش را ارائه می دهند.

اکنون که مشخص است هر آیفون اپل چقدر صفحه نمایش می دهد، زمان تعیین حداکثر تعداد پوشه هایی است که می توان ایجاد کرد.

حداکثر تعداد پوشه هایی که می توان در آیفون ایجاد کرد

نحوه ایجاد یک پوشه در گوشی های آیفون اپل نیاز به توضیح زیادی ندارد و احتمالا اکثر شما می دانید که پوشه چیست و چگونه در آیفون ایجاد می شود. تعداد پوشه هایی که می توان در هر مدل آیفون ایجاد کرد، با اندازه صفحه نمایش ارتباط مستقیم دارد.

  • آیفون های ۳٫۵ اینچی مبتنی بر iOS 4 امکان ۱۶ پوشه در هر صفحه را دارند. همچنین می توانید ۴ پوشه را در قسمت یا منوی پایین (Dock) این آیفون ها اضافه کنید. بنابراین با توجه به اینکه در این مدل می توان ۱۱ صفحه نمایش ایجاد کرد، می توانید حداکثر ۱۸۰ پوشه داشته باشید.
  • آیفون های ۴ اینچی مبتنی بر iOS 5 و iOS 6 به شما اجازه می دهند ۲۰ پوشه در هر صفحه ایجاد کنید. همچنین می توانید ۴ پوشه را در قسمت یا منوی پایین (Dock) این آیفون ها اضافه کنید. بنابراین با توجه به اینکه در این مدل می توان ۱۱ صفحه نمایش ایجاد کرد، می توانید حداکثر ۲۲۴ پوشه داشته باشید.
  • آیفون های ۴ اینچی مجهز به iOS 7 و نسخه های جدیدتر به شما این امکان را می دهند که ۲۰ پوشه در هر صفحه ایجاد کنید. همچنین می توانید ۴ پوشه را در قسمت یا منوی پایین (Dock) این آیفون ها اضافه کنید. بنابراین با توجه به اینکه در این مدل می توان ۱۵ صفحه نمایش ایجاد کرد، می توانید حداکثر ۳۰۴ پوشه داشته باشید.
  • آیفون های ۴٫۷ اینچی به شما اجازه می دهند ۲۴ پوشه در هر صفحه ایجاد کنید. همچنین می توانید ۴ پوشه را در قسمت یا منوی پایین (Dock) این آیفون ها اضافه کنید. بنابراین با توجه به اینکه در این مدل می توان ۱۵ صفحه نمایش ایجاد کرد، می توانید حداکثر ۳۶۴ پوشه داشته باشید.
  • آیفون های ۵٫۵ اینچی به شما اجازه می دهند ۲۴ پوشه در هر صفحه ایجاد کنید. همچنین می توانید ۴ پوشه را در قسمت یا منوی پایین (Dock) این آیفون ها اضافه کنید. بنابراین با توجه به اینکه در این مدل می توان ۱۵ صفحه نمایش ایجاد کرد، می توانید حداکثر ۳۶۴ پوشه داشته باشید.

همانطور که مشاهده می کنید در بهترین شرایط امکان ایجاد حداکثر ۳۶۴ پوشه بر روی صفحه نمایش آیفون وجود دارد. در پایین ترین حالت امکان ایجاد ۲۲۴ پوشه وجود دارد. در مرحله بعد به حداکثر تعداد برنامه های قابل نصب در مدل های مختلف آیفون می رسیم.

حداکثر تعداد برنامه هایی که می توان در آیفون استفاده کرد

در این قسمت به حداکثر تعداد برنامه های قابل نصب بر روی آیفون می رسیم.

  • در آیفون‌های ۳٫۵ اینچی مبتنی بر iOS 4، هر پوشه می‌تواند شامل ۱۲ آیکون برنامه مختلف باشد. زیرا می توانید در این آیفون ها ۱۸۰ پوشه ایجاد کنید، بنابراین حداکثر تعداد اپلیکیشن های قابل استفاده در آن ها به ۲۱۶۰ اپلیکیشن می رسد!
  • در آیفون‌های ۴ اینچی iOS 5 و iOS 5، هر پوشه می‌تواند شامل ۱۶ نماد برنامه مختلف باشد. زیرا در این آیفون ها می توانید ۲۲۴ پوشه ایجاد کنید، بنابراین حداکثر تعداد اپلیکیشن های قابل استفاده در آن ها به ۳۵۸۴ اپلیکیشن می رسد!
  • در آیفون‌های ۴ اینچی مبتنی بر iOS 7 و جدیدتر، هر پوشه می‌تواند شامل ۱۳۵ نماد برنامه مختلف باشد. چون در این آیفون ها می توانید ۳۰۴ پوشه بسازید، بنابراین حداکثر تعداد اپلیکیشن های قابل استفاده در آن ها به ۴۱۰۴۰ اپلیکیشن می رسد!
  • در آیفون‌های ۴٫۷ اینچی، هر پوشه می‌تواند شامل ۱۳۵ نماد برنامه مختلف باشد. زیرا در این آیفون ها می توانید ۳۶۴ پوشه ایجاد کنید، بنابراین حداکثر تعداد اپلیکیشن های قابل استفاده در آن ها به ۴۹۱۴۰ اپلیکیشن می رسد!
  • در آیفون‌های ۵٫۵ اینچی، هر پوشه می‌تواند شامل ۱۳۵ نماد برنامه مختلف باشد. زیرا در این آیفون ها می توانید ۳۶۴ پوشه ایجاد کنید، بنابراین حداکثر تعداد اپلیکیشن های قابل استفاده در آن ها به ۴۹۱۴۰ اپلیکیشن می رسد!

همانطور که مشاهده می کنید در بهترین شرایط حداکثر می توانید ۴۹۱۴۰ اپلیکیشن قابل استفاده و در کمترین حالت ۲۱۶۰ اپلیکیشن قابل استفاده در آیفون داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله به حداکثر تعداد برنامه ها، اپلیکیشن ها، پوشه ها و صفحه نمایش های قابل ساخت و استفاده در مدل های مختلف آیفون پرداخته ایم. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، از طریق شماره های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا