اخبار تکنولوژی

جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون

از نمایش پیام های رتبه بندی برنامه در آیفون جلوگیری کنید

شاید در حین اجرای یک اپلیکیشن خاص در آیفون یا آیپد خود، ناگهان با یک پاپ آپ مواجه شده باشید که از شما می خواهد به اپلیکیشن مورد نظر امتیاز دهید! در این مقاله می خواهیم روشی را معرفی کنیم که برای جلوگیری از نمایش مزاحم پیام های رتبه بندی اپلیکیشن ها در آیفون و آیپد اپل استفاده می شود. با ما بمان.

بسیاری از برنامه های شخص ثالثی که از اپ استور دانلود می کنید دارای یک خط کد هستند که باعث می شود یک پیام پاپ آپ به طور ناگهانی بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر شود و از شما می خواهد به برنامه امتیاز دهید! نمایش این پیام که ما آن را پیام ارزیابی اپلیکیشن می نامیم، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما آیا می دانستید که می توانید از نمایش این پیام جلوگیری کنید؟

در نسخه بتای سیستم عامل iOS 10.3 اپل، قابلیتی وجود دارد که از طریق تنظیمات خاصی به کاربران اجازه می دهد از نمایش پیام های ارزیابی برنامه جلوگیری کنند. در ادامه این مقاله با نحوه جلوگیری از نمایش پیام های رتبه بندی برنامه ها در آیفون و آیپد اپل آشنا می شویم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید. با ما بمان.

چگونه از نمایش پیام های رتبه بندی اپلیکیشن در آیفون و آیپد جلوگیری کنیم

لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر تنها در نسخه بتا iOS 10.3 موجود است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دانلود و نصب آپدیت بتای iOS می توانید از مقاله «آموزش جامع نصب iOS 11 بتا در آیفون و آیپد (iOS 11 Beta)» کمک بگیرید. بنابراین، نسخه سیستم عامل iOS نصب شده بر روی دستگاه شما ممکن است نتواند از نمایش پیام های ارزیابی برنامه جلوگیری کند. مراحل انجام این کار در iOS 10.3 بتا به شرح زیر است:

در قسمت تنظیمات آیفون یا آیپد خود

گزینه iTunes & App Store را انتخاب کنید.

از میان گزینه های موجود، گزینه App Ratings and Reviews را بیابید و نوار لغزنده کنار آن را غیرفعال کنید.

این راه آسان دستگاه شما را از نمایش پیام رتبه بندی برنامه باز می دارد. این ویژگی فقط در نسخه بتا iOS 10.3 موجود است و ممکن است در نسخه فعلی سیستم عامل iOS نصب شده بر روی iPhone یا iPad شما موجود نباشد.

نتیجه

همانطور که می بینید، در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه از نمایش پیام رتبه بندی در اپلیکیشن های آیفون و آیپد اپل جلوگیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا