خودرو

ثبت نام سایپا (آخرین اخبار سامانه یکپارچه خودرو سایپا) ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

برای ثبت نام هر یک از خودروهای سایپا، به صورت کلی می‌توان به دو شکل پیش فروش و فروش فوق العاده اقدام کرد. متقاضیان ثبت نام سایپا می‌توانند به سامانه‌ای به آدرس saipa.iranecar مراجعه کنند که فرم ثبت نام سایپا را ارائه کرده است؛ یا این‌که در ثبت نام قرعه کشی سایپا از طریق «سامانه یکپارچه» اقدام کنند. با توجه به اعلام قرعه‌کشی‌های مختلف، سایت ثبت نام سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان باز خواهد شد و درخواست‌کنندگان می‌توانند فرایند ثبت نام ماشین سایپا را انجام دهند. همچنین می‌توان وارد سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی شد و به این روش ثبت نام را انجام داد. در این مطلب با ما همراه باشید تا مراحل انجام و شرایط لازم برای هر دو نوع  ثبت نام سایپا را با هم مرور کنیم.

جدیدترین خبر: ثبت نام طرح جدید پیش فروش سایپا خرداد۱۴۰۳

شرکت سایپا اعلام کرده است که دو محصول جدید خود را پیش فروش می کند. این اطلاعیه در تاریخ ۹ خرداد ماه منتشر شد و از پیش‌ فروش دو خودروی ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه و کوئیک GX-L با ترمز ESC خبر داد.

شروع ثبت نام از ۹ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ است و در این مدت متقاضیان می توانند به سایت https://saipa.iranecar.com/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. مبلغ پیش پرداخت برای ساینا، ۱۷۰ میلیون تومان و برای کوئیک ۱۸۴ میلیون تومان است. توجه کنید که قیمت نهایی خودروها در زمان تحویل اعلام خواهد شد و شرکت سایپا در قبال تاخیر در تحویل خودرو تعهدی ندارد. زمان تحویل نیز هفته چهارم مهر ماه ۱۴۰۳ می باشد و جدول شرایط پیش فروش به شکل زیر است:

شماره نوع خودرو زمان تحویل قیمت خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)
۱ کوئیک GX-L با ترمز ESC هفته چهارم مهر ماه ۱۴۰۳ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ۱.۸۴۰.۰۰۰.۰۰۰
۲ ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه هفته چهارم مهر ماه ۱۴۰۳ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ۱.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا