اخبار تکنولوژی

تصاویر رسمی رد مجیک ۹ پرو طراحی آن را نشان می‌دهند

به گزارش کافه نیوز همانطور که می‌دانیم، برند نوبیا اخیرا تایید کرد که نسل جدید گوشی گیمینگ این شرکت موسوم به رد مجیک ۹ پرو در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر معرفی خواهد شد. به علاوه، نوبیا روز گذشته رندری از گوشی جدید خود را به اشتراک گذاشت که لبه‌های تخت پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌داد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز تصاویر رسمی رد مجیک ۹ پرو در اختیار کاربران قرار گرفت که حاوی طراحی کلی پنل پشتی و جلویی دستگاه است. طبق آنچه در این تصاویر مشاهده می‌کنیم، گوشی مخصوص بازی جدید نوبیا با زبان طراحی سری رد مجیک روانه بازار می‌شود.

ضخامت رد مجیک ۹ پرو برابر با ۸٫۹ میلی‌متر است که برای یک گوشی مخصوص بازی قابل توجه است. به علاوه، این رندرها تایید می‌کنند که رد مجیک ۹ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود. به عنوان محصول گیمینگ، گوشی جدید نوبیا با نورپردازی RGB همراه شده که در بخش‌های مختلفی مانند فن، لوگوی ۰۹ و تریگر‌های لمسی دستگاه به کار رفته‌اند.

در پنل پشتی دستگاه شاهد سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که لنز‌های آن به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. دوربین‌های این گوشی همچنین از هیچ برآمدگی برخوردار نیستند. برای پنجمین نسل متوالی، رد مجیک ۹ پرو از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

blank

blank

در نهایت باید اشاره کرد که لیست گیک‌بنچ چندی پیش تایید کرد که رد مجیک ۹ پرو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود. البته انتظار داریم این گوشی در نسخه‌های حافظه رم ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی نیز در دسترس قرار بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا