اخبار تکنولوژی

تصاویر دو گوشی جذاب سری آنر ۱۰۰ منتشر شد + تاریخ رونمایی

به گزارش کافه نیوز تصاویر رسمی دو گوشی سری آنر ۱۰۰ منتشر شد که طراحی چشم‌نواز آن‌ها را به‌رخ می‌کشد. ضمنا تاریخ معرفی Honor 100 و Honor 100 Pro هم مشخص شد.

آنر به‌تازگی اعلام کرده بود که در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر ماه) از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد، اما نگفته بود که آن‌ها چه هستند. حالا سازنده چینی رسما تأیید کرده که در این تاریخ می‌خواهد از گوشی های سری آنر ۱۰۰ خود رونمایی کند. علاوه بر این، جزئیاتی از طراحی این محصولات را هم ارائه کرده که می‌تواند برای طرفدارانش هیجان‌انگیز باشد.

تصاویر رسمی دو گوشی Honor 100 و Honor 100 Pro نشان‌دهنده نوآوری‌های کمپانی آنر در طراحی گوشی‌های هوشمند است. این تصاویر می‌توانند ظاهر قاب پشتی و نمایشگر این محصولات را به‌رخ رقبا بکشند. بی‌شک کمتر موبایل میان‌رده‌ای پیدا می‌شود که چنین طراحی زیبا و چشم‌نوازی را ارائه کند.

همانطور که در این تصاویر می‌بینید، آنر ۱۰۰ و ۱۰۰ پرو به یک نمایشگر OLED زیبا با لبه‌هایی منحنی مجهز هستند. در حالی که حفره بالای صفحه نسخه استاندارد کوچک‌تر است، حفره عریض‌تری در بالای نمایشگر مدل پرو قرار گرفته که نشان‌دهنده تجهیز آن به دوربین سلفی دوگانه است.

طراحی ماژول دوربین دو گوشی آنر هم با یکدیگر متفاوت است. البته وقتی روی عکس‌ها زوم کنید، متوجه می‌شوید که هر دو آن‌ها از سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS برخوردارند.

سایر مشخصات فنی سری آنر ۱۰۰

آنطور که در دیگر گزارش‌ها شنیده‌ایم، رزولوشن نمایشگر این گوشی‌ها ۱٫۵K است و از دایمینگ با فرکانس بالا برای محافظت از چشم‌های کاربر برخوردارند. نسخه اصلی این سری به چیپست میان‌رده و مدرن اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام تجهیز خواهد شد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۰۰ واتی نیرو می‌گیرد. ضمنا در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری هم قرار گرفته است.

در آن سو مدل پرو به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام مجهز خواهد بود و همچنان از شارژ‌ ۱۰۰ واتی برخوردار است. کمتر از ۱۰ روز تا رونمایی از این دو گجت چینی باقیمانده است. منتظر معرفی رسمی آن‌ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا