سرگرمی

تست شخصیت شناسی | عامل خوشبختی و موفقیتت تو سال جدید چیه؟ آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

این تست شخصی در مورد آنچه برای رسیدن به موفقیت در سال آینده مهم است صحبت می کند. به چه منابع و کیفیت هایی نیاز خواهید داشت؟ یا چگونه پیش برویم؟

شما قبلاً این را در اعماق خود می دانید. یک تست با تصاویر به شما کمک می کند آن را قابل درک کنید و شروع به استفاده از آن در زندگی کنید. اگر آماده‌اید قدمی به سوی موفقیت خود بردارید، دستورالعمل‌ها را ادامه دهید تا پاسخ را تا حد امکان دقیق کنید، پیشنهاد می‌کنم کمی آن را تغییر دهید:

۱٫ سعی کنید آرام باشید، بدن و تنفس خود را احساس کنید. شما الان اینجا هستید.

۲٫ به زندگی خود و اهدافی که برای رسیدن به آنها در این سال مهم است فکر کنید. بهتر است به موفقیت انتزاعی فکر نکنید، بلکه به یک کار خاص، نتیجه، تغییرات در بخشی از زندگی فکر کنید.

به طور ذهنی این سوال را فرموله کنید “چه چیزی باعث موفقیت من در این تجارت می شود؟” یا “برای موفقیت در این زمینه چه چیزی لازم است؟”

۳٫ در ادامه شش تصویر را خواهید یافت. همانطور که در مورد سوال خود فکر می کنید، آنها را بررسی کنید و موردی را که توجه شما را جلب می کند انتخاب کنید. با تماشای آن، یک واکنش احشایی احساس خواهید کرد.

گاهی اوقات خوانندگان هنگام انتخاب تصاویر از منطق استفاده می کنند و سعی می کنند معنی را از قبل حدس بزنند. این کار نباید انجام شود زیرا نتیجه نادرست خواهد بود. نکته این است که از ضمیر ناخودآگاه پاسخ بگیرید، پس باید نه عقلانی، بلکه بر اساس احساسات خود انتخاب کنید.

تصویری را برای هر هدف یا حوزه ای از زندگی انتخاب کنید.

اگر نمی توانید عکسی را انتخاب کنید، گزینه های شما اینجا نیستند.

یک عکس را مستقیماً انتخاب کنید

سپس می توانید در نظر بگیرید:

– این پاسخ چقدر به شما نزدیک است؟

– آیا استفاده از این نکته برای شما آسان است؟ اگر چنین است، از کجا شروع می کنید؟ اگر نه، پس چه چیزی شما را از انجام این کار باز می دارد؟

– برای رسیدن به هدف خود به چه منابع دیگری نیاز دارید؟

ستاره

اگر عکسی با ستاره را دوست دارید، به این معنی است که برای رسیدن به موفقیت نیاز به تغییر ذهنی دارید. شاید – اما ما در مورد نگرش ها یا باورهایی صحبت می کنیم که حرکت رو به جلو شما را محدود می کند. یا در مورد تجربیات منفی گذشته که بر زمان حال تأثیر می گذارد. اما به طور کلی، نکته این است که برای رسیدن به موفقیت، باید به فردی تبدیل شوید که برایش امکان پذیر است. به این فکر کنید که آرزو دارید چه نوع آدمی باشید؟ چگونه فکر می کند، چگونه عمل می کند، چه مهارت و دانشی دارد، چه ویژگی هایی او را به موفقیت می رساند؟ ستاره همچنین می گوید که هنگام رسیدن به هدف باید به قلمرو معنوی خود توجه کنید.

بال

اگر تصویری را با بال انتخاب کنید، به این معنی است که خلاقیت و توانایی های شما شما را به موفقیت می رساند. این فقط در مورد استعدادهای مرتبط با هنر نیست. خلاقیت بالاتر از هر چیز خلقت، الهام، رویکرد غیر استاندارد به یک کار معین است. خلاق باشید، مبتکر باشید، کارهایی را انجام دهید که قبلا هرگز انجام نداده اید – موفقیت شما زمان زیادی نمی برد. اگر خودتان را فردی خلاق نمی‌دانید، آیا زمان‌هایی را به یاد می‌آورید که احساس می‌کردید در وضعیتی از جریان هستید، زمانی که همه چیز به‌خودی خود انجام می‌شد؟ چه زمانی آنقدر مجذوب ایده ای می شوید که قطعاً می خواهید آن را در زندگی پیاده کنید؟ همچنین در مورد خلاقیت است. به خود اجازه دهید دنیا را از چشم یک کودک ببینید، فانتزی و همه چیز درست خواهد شد

اتوبوس

اگر تصویر اتوبوس را دوست دارید، به این معنی است که مسیر موفقیت شما در این سال از زندگی عمومی می گذرد. شما باید خودتان را بیشتر به مردم نشان دهید و در مورد خودتان ارتباط برقرار کنید. اگر قبلا از این کار اجتناب می کردید یا از آن اجتناب می کردید، اکنون بدانید که ارتباط چیزی است که شما را به موفقیت می رساند. این ممکن است باعث ناراحتی یا تفاوت بین گونه ها شود. در آن صورت می توانید حجم ارائه خود را با دنیا تنظیم کنید و به تدریج این کار را انجام دهید. خیلی خوب است اگر پروژه هایی را پیدا کنید که واقعاً شما را برانگیخته و افراد همفکر را در اطراف شما متحد کند. آنگاه زندگی اجتماعی راحت و پر از منابع خواهد بود. علاقه و رویای خود را دنبال کنید و همه چیز خوب خواهد شد

باران

اگر تصویر باران را دوست دارید، به این معنی است که برای رسیدن به موفقیت، باید تنش بیش از حدی را که در هدف شما منقطع شده است، حذف کنید. توانایی استراحت، جدا شدن از موقعیت و عدم تمرکز بر نتیجه به شما کمک خواهد کرد. مهم است که بین میل برای رسیدن به هدف و جهت درونی که هیچ چیز نمی تواند انجام دهد تعادل برقرار کنید. این نگرش صحیح نسبت به آن است که به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید: «این مهم است که من به این هدف برسم و تلاش های لازم را انجام خواهم داد، اما اگر این اتفاق نیفتد، جهان نابود نمی شود یا نتیجه با آن خواهد بود. ادراک متفاوت خواهد بود.” با این حال، اغلب انتظار برای یک نتیجه خاص تنش ایجاد می کند و مانع از عملکرد موثر می شود

چشم

اگر با یک چشم روی عکس توقف کنید، به این معنی است که حساسیت، توجه به آنچه در اطراف اتفاق می افتد و توانایی شنیدن خود شما را به موفقیت می رساند. چیز جدیدی یاد بگیرید، این دانش را از طریق خودتان منتقل کنید و تصمیم بگیرید. مهم است که احساسات خود را دنبال کنید، حتی اگر نمی توانید آنها را به طور منطقی توضیح دهید. هر دو را ببینید، به شهود خود اعتماد کنید و عمل کنید – این دستور شما برای موفقیت است. ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما حساسیت، مانند هر مهارتی، قابل توسعه است. سعی کنید هر از چند گاهی روی احساسات و عواطف خود تمرکز کنید و بر اساس آنها عمل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا