سرگرمی

تست شخصیت شناسی | به نظرت قفل زندگیت کدومه؟انتخاب کن و بدون چه جوری باز میشه آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

یک فرد لجباز معمولاً لجباز است یا همیشه نگرشی دارد که دیگران آن را دوست ندارند. تست شخصیت به شما کمک می کند تا رویکرد خود و نحوه کنار آمدن با افراد اطرافتان را بهتر هدایت کنید. این تست شامل نگاه کردن به تصویری با پس‌زمینه آبی روشن به‌عنوان عامل حواس‌پرتی، با دو سرنخ از دو نوع مختلف است که پاسخی خواهند داشت که می‌تواند دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد.

این با تمرکز و ارتباط با شهود ما به دست می آید، که ما را به پاسخی راهنمایی می کند که به بهترین وجه با احساس ما در آن لحظه مطابقت دارد و می تواند تغییر کند. ممکن است مایل باشید به دیگران گوش دهید و نظرات خود را بیان کنید، یا ممکن است آنقدر بسته باشید که اجازه ندهید کسی به شما بگوید زیرا فکر می کنید درست نیست. و به یاد داشته باشید که صد در صد صادق باشید تا از هدف اصلی منحرف نشوید و در نظر داشته باشید که پاسخ درستی وجود ندارد.

یک فرد لجباز معمولاً لجباز است یا همیشه نگرشی دارد که دیگران آن را دوست ندارند. تست شخصیت به شما کمک می کند تا رویکرد خود و نحوه کنار آمدن با افراد اطرافتان را بهتر هدایت کنید.

این تست شامل نگاه کردن به تصویری با پس‌زمینه آبی روشن به‌عنوان عامل حواس‌پرتی، با دو سرنخ از دو نوع مختلف است که پاسخی خواهند داشت که می‌تواند دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد. این با تمرکز و ارتباط با شهود ما به دست می آید، که ما را به پاسخی راهنمایی می کند که به بهترین وجه با احساس ما در آن لحظه مطابقت دارد و می تواند تغییر کند.

ممکن است مایل باشید به دیگران گوش دهید و نظرات خود را بیان کنید، یا ممکن است آنقدر بسته باشید که اجازه ندهید کسی به شما بگوید زیرا فکر می کنید درست نیست. و به یاد داشته باشید که صد در صد صادق باشید تا از هدف اصلی منحرف نشوید و در نظر داشته باشید که پاسخ درستی وجود ندارد.

اگر اولین قفل را انتخاب کنید..

اگر شهود شما توجه شما را به جایی معطوف می کند که می خواهید تصمیم بگیرید که در مورد موضوعات خاصی نظر دارید یا خیر، خود را برای گوش دادن به دیگران باز کنید و اگر متوجه شدید که استدلال شما معتبر است، از جمله اینکه می توانید شکل خود را تغییر دهید. فکر کردن به چیزهای خاص

اگر قفل دوم را انتخاب کنید..

اگر این انتخابی است که شهود شما شما را به آن سوق داده است، به این معنی است که شما فردی هستید که معمولاً نظر خود را تغییر نمی‌دهید و به چیزی که به آن اعتقاد دارید بسیار وابسته هستید، حتی اگر دیگران با استدلال‌های معتبر با شما مخالفت کنند، ذهن شما تغییر نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا