سرگرمی

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک عکس ببین تو سال جدید چقدر پول و پله جمع میکنی آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

پول چیست سکه ها، کاغذها، نمادها تضمین های بی جان توانایی های ما هستند. با این حال می توان گفت که هر کدام از ما رابطه خاصی با پول داریم. برخی آنها را دوست دارند، برخی از آنها متنفرند، برخی آنها را تحقیر می کنند و برخی آنها را می پرستند. اینکه چقدر داریم بستگی به نگرش ما نسبت به پول دارد. من موافق نیستم؟ سعی کنید در این مسابقه شخصی موفق شوید! شما در مورد رابطه خود با پول یاد خواهید گرفت. شاید این به شما کمک کند چیزی را در زندگی خود تغییر دهید.

به تصاویر نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که رابطه شما با پول را به بهترین شکل توصیف می کند.

تصویر ۱٫

نگرش شما نسبت به پول را می توان خودجوش توصیف کرد. شما درآمد نسبی دارید، برای همه چیزهای اولیه به اندازه کافی دارید، اما پول کافی ندارید. به محض اینکه چیزی را در کیف خود احساس کردید، مطمئناً هزینه های غیرمنتظره ظاهر می شود. شما عادت به برنامه ریزی برای هزینه های خود ندارید، بنابراین «یا خالی هستید یا سیر هستید». شما باید دوره های سواد مالی را بگذرانید تا راه های موثری برای مدیریت امور مالی خود بیابید. اهداف خاصی را تعیین کنید که ارزش هزینه کردن را دارند. اگر ناگهان می‌خواهید چیزی بخرید، توقف کنید و به خودتان گوش دهید: «آیا واقعاً به این نیاز دارید؟» گزینه دیگر: بر درآمد و هزینه‌های خود نظارت کنید و هر ماه مقدار مشخصی را «ذخیره» بگذارید. برنامه ریزی هوشمند به شما کمک می کند تا احساس اطمینان و امنیت کنید.

عکس ۲٫

نگرش شما به پول را می توان آگاهانه و منطقی نامید. شما درآمد و هزینه های خود را به خوبی می شناسید، می دانید چگونه اهداف اصلی را انتخاب کنید که باید برای آنها پول خرج کنید. شما اقتصادی و صرفه جویی هستید، بقیه عمر خود را صرف هوس های خودسرانه نخواهید کرد. شما همیشه برای روزهای بارانی رزرو دارید. اما این ویژگی های مثبت یک جنبه منفی نیز دارند: می توانید نیازهای خود را از ترس و بدون بودجه محدود کنید. این می تواند خسته کننده شود. شما نمی خواهید از پول جدا شوید، که می تواند سرمایه گذاری در یک تجارت جدید را دشوار کند. بیاموزید که ارزش مالی خود را بیش از آنچه استحقاق آن را دارند، قائل نباشید. به خود اجازه دهید هرازگاهی در ولخرجی های کوچک افراط کنید. پول یک فرصت است نه یک هدف.

تصویر ۳٫

می توان گفت پول را دوست ندارید. به عبارت دیگر، شما کمی به آنها فکر می کنید و علاقه ای به جمع آوری آنها ندارید. به همین دلیل است که معمولا آنها را ندارید. اما نحوه زندگی ما این است که به پول نیاز داریم. فکر کنید: با چه توانایی ها، دانش و مهارت هایی می توانید درآمد ایجاد کنید؟ آیا در حرفه خود مشهور هستید؟ یا شاید ارزش این را داشته باشد که با رئیس خود در مورد افزایش حقوق صحبت کنید؟ هیچ کس شما را مجبور به انجام هر کاری برای انباشت سرمایه نمی کند. اما هر بزرگسالی باید با اعتماد به نفس به آینده نگاه کند و سطح خاصی از راحتی داشته باشد. کمبود پول برای عزت نفس شما بهترین نیست. به خود و کارتان احترام بگذارید. و برنامه ریزی کنید.

عکس ۴٫

شما با پول با احترام رفتار می کنید زیرا برای فرصت هایی که به شما می دهد ارزش قائل هستید. راحتی را دوست دارید، برای ثبات مالی ارزش قائل هستید و دوست دارید برنامه ریزی کنید و هدف گذاری کنید. اما گاهی این اهداف شما را مجبور به گرفتن وام می کنند. ممکن است تاثیر چندانی بر زندگی شما نداشته باشد، اما به شما کمک می کند تا ادامه دهید. درآمد و هزینه های خود را اندازه گیری کنید و به آنچه مهم تر است فکر کنید: پس انداز برای آینده یا بدهکاری برای چیزی که امروز منطقی است؟

عکس ۵٫

شما آدم منطقی و عاقلی هستید. شما می دانید که چگونه در پول خود صرفه جویی کنید و یک “کوسن ایمنی” ایجاد کنید. شما به معجزات و مانا از بهشت ​​اعتقاد ندارید، می دانید که سعادت آینده شما به امروز بستگی دارد. شما کاملا مقتصد هستید، می توانید نیازهای خود را برای مدتی محدود کنید و دوست ندارید از چیزها جدا شوید. همه این مهارت ها مفید هستند، اما مراقب باشید که به یک اختلال رفتاری – سندرم پلاسکین تبدیل نشوند. گاهی اوقات انجام ممیزی و دور انداختن چیزهایی که برای چند سال به آن نیاز ندارید، به صرفه است. به چیزها وابسته نشوید و از “روزهای تاریک” نترسید. اگر می خواهید پس انداز کنید، بهتر است چیز خوبی بخرید.

تصویر ۶٫

برای شما، پول تنها وسیله ای برای خودشناسی است. شما به خوبی می دانید که از کجا و چگونه می توانید درآمد کسب کنید، جریان های مالی را به طرز ماهرانه ای مدیریت کنید، اما هیچ چیز مهم و ارزشمندی را فدای پس انداز نخواهید کرد. آرزوهای زیادی دارید که از دست نمی دهید. می توانید آخرین پول خود را به یک دوست بدهید یا آن را در امور خیریه خرج کنید. اما عزیزان شما همیشه مهربانی و سخاوت شما را درک نمی کنند. یاد بگیرید که هزینه های خود را نه تنها از دیدگاه خودتان، بلکه با در نظر گرفتن نیازهای خانواده تان بسنجید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا