سرگرمی

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک آیتم جادویی دوست واقعی خودتون و پیدا کنید آپدیت ۱۴۰۳


سایت کافه نیوز:

هر یک از ما در کودکی می خواستیم یک شیء پری جادویی داشته باشیم. به نظر می رسد انتخاب این موضوع ریشه روانی دارد و به شما این امکان را می دهد که ارزش های اصلی یک فرد و علل مشکلات ایجاد شده را درک کنید.با این تست شخصی همراه ما باشید.

موارد برجسته را ببینید دوست دارید کدام یک را داشته باشید؟

نتایج تست شخصیت:

۱٫ میز پر از غذا

شما برای دوستی و ارتباط با دوستان بیش از همه ارزش قائل هستید. شما یک دوست وفادار و قابل اعتماد هستید، همیشه دست یاری دراز کنید و بدون صرف تلاش، زمان و هزینه به کمک بیایید. شما دوستانی را امتحان کرده اید که با آنها آزمایشات زیادی را پشت سر گذاشته اید.

شما کاستی های آنها را تحمل می کنید، همیشه هر عمل آنها را درک و توجیه خواهید کرد. برای شما مهم است که عزیزانتان موفق باشند، بنابراین تمام تلاش خود را برای کمک به آنها انجام می دهید تا به جلو بروند و گاهی اوقات برنامه ها و جاه طلبی های خود را فراموش کنید. اما منابع شما بی نهایت نیستند، بنابراین اکنون باید آنها را دوباره پر کنید. مشکل اصلی شما این است: چگونه انرژی و منابع خود را به نحو احسن مصرف کنید تا برای خود و دوستانتان به اندازه کافی داشته باشید.

۲٫ فرش پرنده

شما فردی جاه طلب و هدفمند هستید که برای دستاوردها و موقعیت خود در جامعه ارزش قائل هستید. شما مغرور، کاریزماتیک و نترس هستید که مردم را به سمت خود جذب می کند، به همین دلیل است که همیشه طرفداران و طرفداران دارید. شما می دانید چگونه تمام نیروهای خود را برای یک هدف معنادار جمع کنید، از ریسک کردن و تعیین قوانین بازی خود نمی ترسید. به این ترتیب ممکن است هنجارهای موجود را زیر پا بگذارید و با قانون در تضاد قرار بگیرید. مشکل اصلی شما این است: چگونه بدون عبور از خط خطرناک به هدف مورد نظر برسید.

۳٫ کلاه نامرئی

مهمتر از همه، شما برای آزادی و استقلال ارزش قائل هستید، بنابراین تلاش زیادی برای برقراری ارتباط نمی کنید. تنهایی فرصتی است برای ارضای نیازهای خود، انجام کارهای مورد علاقه و بازیابی منابع هدر رفته. شما به خوبی می دانید چه می خواهید و می توانید برای به دست آوردن آنچه می خواهید، هم حیله گر و هم باهوش باشید. شکست ها و شکست ها شما را بسیار غمگین می کند، برای مدت طولانی نگران می شوید و اعتماد به نفس خود را از دست می دهید. این به این دلیل است که شما نقاط قوت، توانایی ها و توانایی های خود را که می توانید در روابط خود با دیگران نشان دهید، به خوبی نمی شناسید. مشکل اصلی شما یافتن مکانیسم های ارتباطی موثر است.

۴٫ چکمه های جادویی

شما برای صداقت و درستکاری ارزش قائل هستید. شما خودتان فردی مستقیم و سازش ناپذیر هستید، همیشه برای برقراری ارتباط باز هستید و همین انتظار را از دیگران دارید. مردم به شما اعتماد دارند و از شما انتظار حمایت و کمک دارند. شما خوش بین هستید و تمایل دارید که حتی در سخت ترین شرایط هم چیزهای مثبت را ببینید. اما اغلب بدون فکر کردن به همه جوانب مثبت و منفی و بدون در نظر گرفتن منابع موجود عجله می کنید. مشکل شما این است که همه چیز را یکجا می خواهید.

۵٫ شمشیر

شما برای نظم و سازماندهی ارزش قائل هستید و در کنترل خود و پنهان کردن احساسات خود مهارت دارید. همه اینها به شما امکان می دهد به اهداف قابل توجهی برسید و قله ها را فتح کنید. شما می دانید چگونه اهداف را به وضوح تعیین کنید، از طریق استراتژی ها و تاکتیک ها برای رسیدن به آنها فکر کنید. شما محتاط و محتاط هستید، خونسردی خود را در شرایط استرس زا حفظ کنید و مسئولیت را بر عهده بگیرید. اما مشکل شما این است که از خودانگیختگی و تصادف می ترسید، بنابراین سعی می کنید همه چیز را کنترل کنید و انرژی زیادی را صرف کنترل بیش از حد کنید.

۶٫ عصای جادویی

شما در همه چیز برای کمال تلاش می کنید و از خود و دیگران خواسته های زیادی دارید. شما باهوش و کارآمد هستید، قادر به نشان دادن انعطاف و پشتکار، مراقب و محتاط هستید. شما اغلب حتی در مورد چیزهایی که در صلاحیت شما نیست مسئولیت می پذیرید. شما خودکفا هستید و در بسیاری از چیزها توانایی دارید، اما میل به یک ایده آل هم عزت شماست و هم مشکل اصلی شما. کمال گرایی شما را از لذت بردن از آنچه به دست آورده اید و دیدن لحظات فوق العاده باز می دارد. شما بیش از حد تجزیه و تحلیل می کنید و دائماً در حاشیه هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا