اخبار تکنولوژی

بهترین بازی های مبارزه ای اندرویدی (۱۵ گیم جذاب)

بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید

به دوستداران بازی های اندرویدی سبک فایتینگ توصیه می کنیم این مطلب را به طور کامل و با دقت مطالعه کنند. در این مقاله تصمیم گرفتیم به طور خلاصه ۱۰ نمونه از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید را ارائه کنیم و در مورد روند و مراحل هر کدام از آنها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمان.

سبک مبارزه، سبکی محبوب و آشنا در بین گیمرها است. حتی اگر بازیکن حرفه ای هم نباشید، می توانید این سبک بازی ها را به خوبی درک کنید. در بازی های مبارزه ای شما نقش یک مبارز را بازی می کنید و باید حریف خود را شکست دهید. این مبارزه می تواند ورزشی، خیابانی، فانتزی، با سلاح، بدون سلاح و … باشد. بنابراین بازی های مبارزه ای شامل زیر ژانرهای مختلفی می شود.

طبق آمار این سبک طرفداران زیادی دارد. بنابراین، اگر به فروشگاه یا مارکت گوگل پلی مراجعه کنید، لیست های بی شماری از این نوع بازی ها را مشاهده خواهید کرد. اما بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید کدامند؟ در این مطلب ۱۰ نمونه از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید را ارائه می دهیم و در نهایت با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی یا اپلیکیشن ایرانی مایکت می توانید با یک جستجوی ساده هر بازی را دانلود و نصب کنید و آن را امتحان کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد هر یک از بازی های اندروید در سبک ماجراجویی ذکر شده، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا جزئیات و نکات بیشتری را دریافت کنید و سوالات و ابهامات خود را در میان بگذارید. تا آخر با ما باشید

بازی مبارزه ای Brothers: Clash of Fighters

Brothers: Clash of Fighters یکی از محبوب ترین بازی های مبارزه ای اندروید است. در این بازی مبارزه ای باید با حریف خود بجنگید و با مشت های خود او را بکشید. در Brothers: Clash of Fighters ضربات به صورت مشت و لگد است و امکان انجام حرکات پیچیده تری مانند مبارزه تن به تن و تکنیک های پیچیده تری وجود ندارد. Fighting Brothers: Clash of Fighters به ​​صورت رایگان در Google Play در دسترس است و شامل خریدهای درون برنامه ای است.

Fighting Tiger – یک بازی مبارزاتی لیبرال

بازی مبارزه ای Fighting Tiger – Liberal به صورت اکشن و مبارزه ای طراحی شده است. در طول این بازی شما با حریف مبارزه نخواهید کرد بلکه حریفان بی شماری به شما حمله خواهند کرد. سبک مبارزه تقریباً شبیه مبارزات خیابانی است. بخشی از بازی شامل سناریوهایی است که در آن شما باید سعی کنید نامزد خود را نجات دهید و برای زنده ماندن با دشمنان مبارزه کنید. بازی Fighting Tiger – Liberal به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و هیچ خرید درون برنامه ای ندارد.

بازی مبارزه ای Injustice: Gods Among Us

Injustice: Gods Among Us یکی از محبوب ترین بازی های مبارزه ای اندروید است. گرافیک بازی متشکل از فضایی زیبا و گیرا بوده و امکان انتخاب شخصیت های کمیک متفاوت و متنوع بر جذابیت آن افزوده است. در طول بازی باید یک تیم با سه شخصیت مورد نظر خود انتخاب کنید و با تیم مقابل مبارزه کنید. خوشبختانه، Injustice: Gods Among Us به صورت رایگان در Google Play در دسترس است، اما شامل خریدهای درون برنامه ای است.

Iron Kill: Robot Fighting Game

بازی Iron Kill: Robot Fighting سبک بسیار جالبی دارد. در این بازی قهرمانان ربات با یکدیگر مبارزه می کنند. مبارزه رو در رو انجام می شود. در این قسمت از Iron Kill: Robot Fighting Game می توانید قدرت و توانایی های ربات خود را ارتقا دهید. این بازی شامل بخش ها و زیرمجموعه های مختلفی است که توصیه می کنیم حتما امتحان کنید. Iron Kill: Robot Fighting به صورت رایگان در فروشگاه Google Play در دسترس است و شامل خریدهای درون برنامه ای است.

بازی مبارزه سه بعدی پانچ بوکس

دوستداران ورزش باید فورا Punch Boxing 3D را دانلود و امتحان کنند. این بازی رایگان است و شامل خریدهای درون برنامه ای است. سبک مبارزه در این بازی کاملاً ساده است و بازیکن نقش یک بوکسور را بر عهده می گیرد. گرافیک بازی مناسب است و کاربر را به خود جذب می کند. بازی بیشتر در مورد ضربه زدن و دفاع است و ضربات اضافی نقش زیادی ندارند. در طول بازی می توانید شخصیت خود را ارتقا داده و آن را قوی تر کنید.

بازی مبارزه ای Real Boxing 2 Rocky

بدون شک طرفداران ورزش پرطرفدار بوکس راکی ​​را می شناسند! در Real Boxing 2 Rocky شما نقش راکی ​​را بازی می کنید. در این بازی امکان ساخت یک شخصیت خاص و مجزا وجود دارد و با این شخصیت می توانید در مبارزات آنلاین شرکت کنید. Real Boxing 2 Rocky به صورت رایگان در فروشگاه Google Play در دسترس است و شامل خریدهای درون برنامه ای است.

یک بازی مبارزه ای از سری Real Steel

سری بازی های Real Steel پر از ربات است و گرافیک عالی دارد. حرکات شخصیت ها در این بازی به خوبی طراحی شده است و بازیکن می تواند این بازی مهیج را در ۸ موقعیت مختلف تجربه کند. بازی دارای رقابت آنلاین است. علاوه بر این در طول بازی سری Real Steel با ویژگی های جدید قهرمانان ربات آشنا خواهید شد. این بازی از سری Real Steel به صورت رایگان در فروشگاه Google Play موجود است و شامل خریدهای درون برنامه ای است.

بازی مبارزه ای Samurai Showdown II

Samurai Showdown II یکی از بازی های مبارزه ای است که سبکی شبیه به بازی های مبارزه ای کنسولی مانند Family Game و Sega دارد. از این رو این بازی گرافیک چندان بالا و باکیفیتی ندارد و در نتیجه از نظر حجم نسبت به سایر بازی های معرفی شده کمتر است. در این بازی ۱۵ شخصیت مختلف به بازیکن ارائه می شود که می تواند آنها را انتخاب کند و مراحل بازی را یکی پس از دیگری تا انتها ادامه دهد. متاسفانه Samurai Showdown II رایگان نیست و برای استفاده از آن باید ۲.۹۹ دلار هزینه کنید.

بازی مبارزه ای SNK Playmore Collection

بازی مجموعه SNK Playmore یکی از بازی های سبک مبارزه ای است که مطمئنا تجربه لذت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. این بازی حالت سه بعدی ندارد و فضای بازی شبیه به بازی های مبارزه ای روی کنسول هایی مانند سگا طراحی شده است که البته کیفیت بسیار بالاتری نسبت به بازی های سگا دارد. مجموعه بازی SNK Playmore دارای نسخه های مختلفی است که در فروشگاه Google Play موجود است.

بازی مبارزه ای SOULCALIBUR

بدون شک بازی تیکن را که بر روی کنسول بازی پلی استیشن ۱ منتشر شده بود به یاد دارید! بازی SOULCALIBUR نیز سبکی مشابه این بازی دارد اما از نظر کیفیت و جذابیت بصری بسیار پیشرفته تر از Tekken است. متاسفانه این بازی به صورت رایگان در دسترس نیست و برای دانلود آن باید ۱۳٫۹۹ دلار بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله