رپورتاژ آگهی

بررسی ارزش تعمیر مبلمان؛ کدام مبل ها ارزش تعمیر دارند؟

اگر می خواهید بدانید که تعمیر مبلمان شما از نظر مالی ارزش دارد یا خیر، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا این موضوع را برای شما روشن کنیم.

این روزها به دلیل بالا رفتن قیمت خرید محصولات و لوازم خانگی مختلف، بسیاری از مردم به دنبال روشی هستند تا بتوانند هزینه های خودشان را کاهش دهند. تعمیر مبلمان یکی از روش های پیش رو است که می تواند تاثیر زیادی روی کاهش هزینه های شما داشته باشد؛ اما موضوعی که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم این است آیا همه مبل ها ارزش تعمیر دارند؟ تعمیر تخصصی مبل زمانی ارزش دارد که بتوانید این کار را با صرف هزینه کمتر انجام دهید. در واقع نتیجه نهایی از نظر مالی، کمتر از زمانی باشد که همان مبل را به صورت نو می خرید. در این مقاله می خواهیم به طور دقیق بررسی کنیم که کدام مبل ها ارزش تعمیر دارند و باید از تعمیر کدام یک از مبل ها صرف نظر کنید.

بررسی ارزش تعمیر مبلمان

آیا تعمیر مبلمان ارزش دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم بگوییم کدام یک از مبل ها ارزش تعمیر دارند، باید در مورد اینکه اصلا تعمیر مبلمان ارزش دارد یا خیر صحبت کنیم. به طور کلی، تعمیر کردن مبل با توجه به بالا رفتن قیمت خرید یک دست مبل جدید بسیار با ارزش شده است. به خصوص اگر دارای مبل های باکیفیتی باشید که تعمیر کردن آن ها ارزش داشته باشد.

اگر می خواهید به هر دلیلی دکوراسیون خانه خود را عوض کنید و اصرار دارید که مبل های خودتان را تغییر دهید، ما به شما تعمیر مبلمان را پیشنهاد می کنیم. چون با این کار هم در هزینه های خودتان صرفه جویی می کنید، هم می توانید به هدف نهایی خودتان یعنی تغییر در مبلمان برسید.

کدام مبل ها ارزش تعمیر دارند؟

این سوال بسیاری از افرادی است که قصد تعمیر مبلمان خودشان را دارند. اگرچه تعمیر مبل می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که مهم ترین آن صرفه جویی در هزینه ها است. اما باز هم هر مبلی ارزش تعمیر ندارد. مبل های سلطنتی در گروه مبل هایی قرار می گیرند که ارزش تعمیر بسیار بالایی دارند. در واقع این دسته از مبل ها به دلیل داشتن میزان چوب بسیار زیاد، می توانند به راحتی تعمیر شوند بدون اینکه نیاز به صرف هزینه بسیار زیادی باشد.

پس دسته اول که بهترین نوع مبلمان برای تعمیر هستند، مبل های سلطنتی می باشند. فارغ از این موضوع، می توان مبل های راحتی را به عنوان مبل هایی که امکان تعمیر دارند نیز مورد استفاده قرار داد. البته به شرطی که این مبل ها دارای کلاف مناسب و باکیفیتی باشند. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که نباید به دلیل قابل مشاهده نبودن کلاف مبل های راحتی، تصور کنید که آن ها برای تعمیر گزینه خوبی محسوب نمی شوند. بلکه در زیر فوم و پارچه های مبلی، بخش زیادی چوب و کلاف به کار رفته اند که امکان استفاده از آن ها برای تعمیر وجود دارد.

کدام مبل ها ارزش تعمیر دارند؟

کدام مبل ها ارزش تعمیر ندارند؟

حالا که متوجه شدید تعمیر کدام مبلمان ارزش زیادی دارد، نوبت به آن رسیده که در مورد مبل هایی که ارزش تعمیر ندارند صحبت کنیم. شاید ظاهر برخی از مبل ها به گونه ای باشد که فکر کنید یک کلاف چوبی باکیفیت برای آن ها استفاده شده است. ولی واقعیت این است که برخی از مبل های ارزان قیمت موجود در بازار دارای کلاف با کیفیتی نیستند و خیلی زود دچار خرابی می شوند. این دسته از مبل ها نه تنها ارزش تعمیر ندارند، بلکه تعمیر کردن آن ها می تواند یک هزینه اضافه باشد.

حتی برخی از مبل های موجود در بازار به جای اینکه با کلاف چوبی طراحی شوند، با کلاف گچی ساخته شده اند. شاید در ظاهر در این مبل ها کلاف چوبی وجود داشته باشد؛ اما واقعیت این است که هیچ چوبی برای ساخت آن ها استفاده نشده و فقط ظاهرا به این شکل هستند. این دسته از مبل ها نیز ارزش تعمیر ندارند. چون عملا برای تعمیر آن ها مجبور هستید که کلاف چوبی بخرید، فوم جداگانه تهیه کنید و یک پارچه نو خریداری نمایید. تمامی این محصولات برای ساخت یک دست مبل جدید استفاده می شوند!

تعمیر تخصصی مبل

تعمیر تخصصی مبل در آرکانا مبل

اگر قصد تعمیر مبلمان خودتان را دارید، باید این کار را به مجموعه هایی که در این زمینه متخصص و باتجربه هستند بسپارید. متاسفانه برخی از شرکت ها فقط ادعای تعمیر حرفه ای دارند و هیچ توجهی به کیفیت کار نمی کنند. این موضوع می تواند باعث شود تا نتیجه کار تطابقی با ایده ای که شما از همان ابتدا در نظر داشتید، نداشته باشد.

تعمیر تخصصی مبل در آرکانا مبل می تواند به صورت حرفه ای و با کمترین هزینه انجام شود. اگر می خواهید این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید و از نتیجه کار نهایت لذت را ببرید، کافیست که کار خودتان را به این شرکت بسپارید. در شرکت تعمیر مبلمان آرکانا مبل، ایده های شما جهت تعمیر دریافت می شوند و بر اساس همین ایده ها نیز تک تک مراحل انجام می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا