خودرو

با گیر بکس CVT خودرو بیشتر آشنا شوید آپدیت ۱۴۰۳


در این مقاله از سری مقالات دانش فنی کافه نیوز شما با عملکرد کلاچ CVT آشنا خواهید شد. در این مقاله شما با نحوه عملکرد و بخش‌های مختلف کلاچ CVT آشنا خواهید شد

یک فرصت زیاد شما هم با یک کلمه CVT در مشخصات فنی انتقال زیاد از جانب ماشین ها امروز آشنا خواهد بود و در چه زمانی آن را بررسی کنید مشخصات فنی یکی یک ماشین با عنوان انتقال CVT برخورد انجام شده خواهد بود. انتقال CVT یکی سیستم رمان انتقال قدرت در ماشین ها امروز خوب چه ناهمسان با انتقالمی بینمY امکانات مشترک در دسترس بر روی وسايل نقليه خوب. اولین نمونه های گیربکس CVT در سال ۱۸۸۶ اختراع و تولید شد که با مشکلات زیادی همراه بود، اما تکنولوژی آن تا به امروز بهبود یافته است و امروزه چندین خودروساز بزرگ دنیا از جمله جنرال موتورز، هوندا، نیسان و یا حتی شرکت های خودروسازی چینی به طراحی و توسعه می پردازند. این نوع گیربکس اتوماتیک تغییر کرده است. انتقال CVT هم پسندیدن یک چیز دیگر فن آوریمی بینمY رمان مزایای و معایب خاص خودم ذره مکمل مستقیم ایناهاش با توجه به که این انتقالمی بینم هر دو وجود دارد مزایای هستند و هر دو وجود دارد معایب و هم تابع بغرنج تری ذره مکمل مستقیم آنها دارند به صورت وسیع از آن استفاده کنید از جانب این انتقال در همه چيزوسايل نقليه مشترک آماده نیست خوب و مقداری از جانب برندها پسندیدن هوندا و نیسان از آن استفاده کنید بیشتر ▼ از جانب این تایپ کنید انتقال بر روی ماشین ها خودم می توانانجام دادن

شما می خواهید ماشین دست دوم خود را بفروشید اما به دلیل ترس از دلالان مردد هستید.
مقاله نکاتی برای فروش خودروهای دست دوم کافه نیوزی بهترین دستیار برای فروش بی دغدغه شماست
نکاتی برای فروش خودروهای دست دوم

خوب در نگرش با انتقالمی بینمY CVT اطلاعات مناسب شما دارید؟ به نظر شما جعبه دنده CVT تابع بهتر آنها دارند یا انتقالمی بینمY خودکار دنده عمومی؟

تابع انتقال CVT

کلاچ CVT چگونه کار می کند؟کلاچ CVT چگونه کار می کند؟
انتقال
می بینمY CVT مخفف عبارت انتقال بدون پله خوب.اون به معنی انتقال ضریب متغیر خوب.انتقال CVT از بسیاری جهات شبیه یک گیربکس معمولی است. البته در خودروهای مجهز به این گیربکس پدال کلاچ وجود ندارد و قیمت بالاتری نسبت به خودروهای با گیربکس دستی دارند. در حالت بطور کلی انتقال CVT از جانب یکی کمربند V فرم و دو پول مخروطی از آن استفاده کنید می توانراآهسته. تدریجی چه با توجه به کم و زیاد که باید انجام شود فضا بین پولمی بینم و یک کمربند ضریب این انتقال تغییر دادن می توانراآهسته. تدریجی و مرحله قدرت و سرعت گذرا از جانب آی تی تغییر دادن او انجام می دهد. جعبه دنده CVT، از جانب یکی پول راننده چه به موتور متصل خوب و از جانب یکی پول متحرک چه به دیفرانسیل یک ماشین متصل خوب علاقه می تواننام تجاری چه یکی کمربند تعهد تنظیمات فضا بین این دو پول مخروطی ذره مکمل مستقیم به تعیین سطح در ضریب مناسب با توجه به قدرت سازنده موتور چیدمان گیربکس وجود دارد CVTبه طور مداوم نیروی موتور را به چرخ ها منتقل می کند.

با توجه به که محدوده شیفتر خاص به جعبه دنده CVT وجود داشتن چنین چیزی وجود ندارد پسندیدن انتقالمی بینمY اتوماتیک ۴ امکانات تا ۷ دنده حاوی می توانکه باید انجام شود می توانقدرت گفت چه این تایپ کنید انتقال حاوی نامحدود امکانات خوب! چرا در ضریبمی بینمY زیاد زیاد می توانمن میتوانم کار کردن آهسته. تدریجی چه این تایپ کنید تابع خودم می توانرامن میتوانم در حالت تئوری هدر قدرت سازنده موتور ذره مکمل مستقیم به حداقل ارائه ولی موضوع چه وجود داشتن ایناهاش به دلیل از آن استفاده کنید از جانب کمربند بر روی پولمی بینم چه این کمربند باید هر دو اصطکاک مناسب به انتقال استحکام – قدرت ذره مکمل مستقیم وجود داشت بودن و هر دو من میتوانم سرعت و فشار بر فراز در دسترس ذره مکمل مستقیم تحمل آهسته. تدریجیانتقال CVT در عمل با یک چالشمی بینمیی صورت می توانو مزایای آن روی کاغذ کاهش می یابد.

فواید انتقالمی بینمY CVT

کلاچ CVT چگونه کار می کند؟کلاچ CVT چگونه کار می کند؟
از جانب
جایی که چه جعبه دنده CVT به صورت ضریب به طور مداوم متغیر عمل می توانانجام دادن با جایگزینی شانس، ضربه و یا تکان دادنY ذره مکمل مستقیم در یک ماشین چشم انداز خیسYراانجام دادن. این تایپ کنید انتقالمی بینم با توجه به اوج بودن شانس آنها و تغییر دادن به بهترین حالت بر پایه قدرت سازنده موتور دلیل کاهش مصرف سوخت می توانبودنبا توجه به تعویض مداوم این نوع گیربکس ها شاهد رانندگی نرم با خودروهای مجهز به این نوع گیربکس و همچنین گیربکس هستیم. CVTهمچنین وزن خودرو را تا حدودی کاهش می دهد.

اگر به دنبال خرید و فروش خودرویی مطمئن هستید.

نمایشگاه تخصصی خودرو کافه نیوزی بهترین انتخاب برای شماست.

برای ورود به صفحه نمایشگاه ماشین مکانیک تایید شده اینجا کلیک انجام دادن.

با توجه به ویژگی های عملکردی این نوع گیربکس ها می توان گفت: منسل عمومی گیربکس ها CVT این می تواند شامل کاهش ذرات معلق، کاهش مصرف سوخت، کارکرد موتور در دما و دور موتور کمتر، اتلاف قدرت کمتر و شتاب بیشتر، انطباق با انواع مکانیسم های رایج کلاچ و در نهایت نرمی حرکت و رانندگی نرم از ترمز کامل به بالا باشد. سرعت ها

معایب انتقالمی بینمY CVT

کلاچ CVT چگونه کار می کند؟کلاچ CVT چگونه کار می کند؟
انتقال
می بینمY CVT هم پسندیدن همه چيزفن آوریمی بینمY جدید در به فواید چه من دارم وجود دارد معایب و چالش ها و مسائل هم هستند چه به یک واسطه کودک نوپا بودن این فن آوری این معایب | بیشتر ▼ به چشم می توانرااو خورد. یکی از جانب مشکلات مشترک در این انتقالمی بینم پایین به عنوان شتاب اولیه در حین حرکت وسایل نقلیه مجهز به این سیستم به دلیل گیربکس است CVT، با توجه به اصطکاک کمربند بر روی پول عمل می توانبه آرامی و در صورت وارد شدن که باید انجام شود قدرت ناگهان در چه زمانی حرکت دلیل کمربند را ببندید روی پول انجام شده و به این دلیل با مرحله بهینه در چه زمانی شروع حرکت استحکام – قدرت ذره مکمل مستقیم انتقال می دهد.

انتقال CVT در برخی نمونه ها شاید، در مقایسه با یکی یک ماشین انتقال اتوماتیک یا امکانات راهنما شاهد شتاب کمتر و اگر این نوع گیربکس برای اولین بار روی خودرو استفاده شود حس جالبی را به راننده منتقل نمی کند.

یکی دیگر از معایب این انتقالمی بینمY CVT، استهلاک بلندتر آنها نسبت به انتقالمی بینمY مشترک خوب و با توجه به فن آوری بغرنج بیشتر ▼ این تایپ کنید انتقال ، قیمتمی بینمY تعمیر بلندتر ذره مکمل مستقیم باید ایناهاش و هم مراکز و تعمیرگاهمی بینمY حرفه ای تعمیر این تایپ کنید انتقال به خصوص در ایران زیاد نادر هستند. ولی شاید با توسعه فن آوری و فن آوری در دسترس در این زمینه در آینده می تواند باشد امید بیشتر ▼ به بهبود تابع انتقالمی بینمY CVT وجود داشت چه با نزول کردن از جانب معایب این تایپ کنید انتقالمی بینم فواید بلندتر آنها دلیل از آن استفاده کنید | بیشتر ▼ این تایپ کنید انتقالمی بینم بر روی ماشین ها سازنده در آینده بودن

آیا می دانستید که از این سرویس استفاده می کنید؟ فروش فوری ماشین با داشتن مکانیک می توانید در هر زمانی از شبانه روز خودرو خود را با بهترین قیمت ممکن در کمتر از ۳۰ دقیقه بفروشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این سرویس اینجا کلیک انجام دادن

مقالات مرتبط:

بوش در سیستم تعلیق چگونه کار می کند؟

سیستم ترمز EBD چیست و چگونه کار می کند

با مهم ترین سنسورهای خودرو شنا کنید

درباره کالیپرهای ترمز خودرو بیشتر بدانید

نحوه عملکرد سیستم کنترل صعود و فرود را بیاموزید

بیایید در مورد راه حل کاهش صدای موتور خودرو بیشتر بدانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا