اخبار تکنولوژی

انتقال مخاطبین از گوگل به گوشی (کمتر از ۱ دقیقه)

انتقال مخاطبین از گوگل به گوشی

نحوه بازیابی مخاطبین در حساب گوگل

اگر به دلایلی اکانت گوگل خود را حذف کرده اید، لازم نیست نگران باشید. خوشبختانه گزینه ای برای بازیابی مخاطبین از حساب گوگل وجود دارد و این عمل به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. در این مقاله با نحوه بازیابی مخاطبین در حساب گوگل آشنا می شویم. با ما بمان.

حساب Google شما این امکان را دارد که افراد و مخاطبین را به لیست مخاطبین خود اضافه کند. به عبارت دیگر بخش ویژه ای به نام Contacts برای اکانت گوگل شما طراحی شده است که از طریق آن می توانید به صورت لحظه ای به جزئیات اکانت گوگل دوستان خود دسترسی داشته باشید. Gmail دارای ویژگی است که می تواند به طور خودکار افرادی را که با آنها در تماس هستید به لیست مخاطبین حساب Google خود اضافه کند. بنابراین، لیست مخاطبین اکانت گوگل کاربر می تواند یک بخش بسیار آسان برای استفاده باشد.

در حساب کاربری گوگل، لیست مخاطبین را می توان سفارشی کرد. در واقع شما این امکان را دارید که لیست مخاطبین اکانت گوگل خود را با توجه به علایق شخصی خود تغییر دهید. برای مثال می توانید دسته بندی های مختلفی را برای مخاطبین خود تعریف کنید. آنها را حذف کنید یا اطلاعات هر یک از آنها را ویرایش کنید. اما در این بین، اگر به دلایلی ناخودآگاه مخاطبین را از حساب Google خود حذف کردید، نگران نباشید.

علاوه بر این، گوگل این گزینه را برای بازیابی مخاطبین اکانت گوگل شما به ساده ترین شکل ممکن در نظر گرفته است. در ادامه این مقاله با نحوه بازیابی مخاطبین در اکانت گوگل آشنا خواهیم شد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد مراحل شرح داده شده می توانید با کارشناسان تلفن های ذکر شده تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نحوه بازیابی مخاطبین در حساب گوگل

همچنین امکان بازیابی لیست مخاطبین اکانت گوگل کاربر همانطور که قبلا ذکر شد به راحتی وجود دارد. با انجام چند مرحله ساده قادر به انجام این کار خواهید بود. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

برای این کار ابتدا به تب «Google Contacts» در حساب کاربری خود نگاه کنید. با کلیک بر روی کلمه آبی پیوست شده به این قسمت دسترسی خواهید داشت. در صورت لزوم، باید جزئیات حساب Google را که می‌خواهید مخاطبین را از آن بازیابی کنید، وارد کرده و وارد شوید.

مخاطبین را به حساب Google بازیابی کنید

حال در منوی سمت چپ و بالای صفحه بر روی More کلیک کنید.

سپس در مرحله بعد از بین گزینه های موجود باید Restore Contacts را انتخاب کنید.

اکنون، برای بازگرداندن مخاطبین به حساب Google خود، یک دوره زمانی مناسب را انتخاب کنید.

مخاطبین را به حساب Google بازیابی کنید

با دنبال کردن مراحل بالا می توانید مخاطبین حساب Google خود را به راحتی بازیابی کنید. البته لازم به ذکر است که بازیابی مخاطبین اکانت گوگل کاربر تنها در ۳۰ روز گذشته امکان پذیر است. اگر بیش از ۳۰ روز از حذف یک مخاطب خاص در حساب Google خود گذشته باشد، نمی توانید آن را بازیابی یا بازیابی کنید.

نتیجه

در این مقاله همانطور که مشاهده کردید نحوه بازیابی مخاطبین در اکانت گوگل را یاد گرفتیم. انجام این کار به ساده ترین شکل ممکن است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد مراحل شرح داده شده می توانید با کارشناسان تلفن های ذکر شده تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله