اخبار تکنولوژی

ایلان ماسک ایکس یا توییتر را پولی می‌کند؟

ایلان ماسک قصد دارد به تغییر نام توییتر ادامه دهد و برای استفاده از سایت رسانه های اجتماعی خود از کاربران برای اشتراک هزینه کند.

ایلان ماسک، میلیاردر معروف، در نظر دارد از مردم برای استفاده از شبکه اجتماعی X، که قبلاً به نام توییتر شناخته می‌شد، شارژ کند. این تاجر فاش کرد که این سایت و اپلیکیشن که پس از تغییر برند در ماه جولای X نامیده می شود، ممکن است هزینه ماهانه کمی از کاربران دریافت کند.

او گفت: «این تنها راه مبارزه با ارتش عظیم روبات‌ها است. ماسک جنگی علیه حساب‌های جعلی – معروف به ربات‌ها – که کاربران عادی را هرزنامه می‌فرستند، به راه انداخته است، و حتی قبل از خرید رسانه اجتماعی، هیئت مدیره توییتر را متهم کرد که پایگاه کاربران خود را از طریق ناتوانی در پلیس‌سازی حساب‌های جعلی افزایش داده است.

ایلان ماسک ایکس یا توییتر را پولی می‌کند؟

اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که هزینه ماهانه می‌تواند نقطه عطفی برای بسیاری از کاربرانی باشد که از تغییرات زیادی در سایت از زمانی که میلیاردر این سایت را خرید، عصبانی شده‌اند.

ماسک قبلاً برای کاربرانی که می‌خواهند حساب‌های خود را به حساب‌های تایید شده با تیک آبی تبدیل کنند، هزینه ماهانه ۹٫۶۰ پوند تعیین کرده بود. با این کار، بسیاری از افراد مشهور، ناشران اخبار، ادارات دولتی و کارمندان تیک آبی رایگان خود را از دست دادند.

ماسک سال گذشته توییتر را به قیمت ۳۸ میلیارد پوند خریداری کرد اما اکنون ارزش آن را ۲۰ میلیارد پوند اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله