اخبار تکنولوژی

اموزش تصویری انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون (۳ مرحله)

اموزش تصویری انتقال مخاطبین از اندروید به ایفون

نحوه انتقال لیست مخاطبین از دستگاه اندروید به آیفون

اگر کاربر اندرویدی بودید و اخیرا آیفون خریداری کرده اید، انتقال لیست مخاطبین خود از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید احتمالا برای شما مشکل ساز شده است. در این مقاله با نحوه انتقال لیست مخاطبین از دستگاه اندروید به آیفون آشنا می شویم. تا آخر با ما باشید

سیستم عامل های اندروید و آی او اس هر دو سیستم عامل های جذاب و پرطرفداری هستند و پیشنهاد می کنیم هر کاربری که به فناوری به خصوص گوشی های هوشمند علاقه دارد حداقل یک بار این دو سیستم عامل را امتحان کند. ممکن است شما یکی از کاربران دستگاه اندرویدی بوده باشید که اخیرا آیفون خریداری کرده اید. در این صورت ممکن است در تبادل اطلاعات، تنظیمات و برخی موارد ضروری از گوشی اندرویدی خود به آیفون با مشکل مواجه شوید. یکی از مواردی که در این زمینه می تواند مشکل ساز باشد، انتقال لیست مخاطبین از اندروید به iOS (iPhone) است. اما روش هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

قبل از شروع بحث، ذکر این نکته ضروری است که اپل اخیراً یک برنامه ویژه به نام Move to iOS منتشر کرده است که امکان انتقال داده های خاص مانند لیست مخاطبین را از یک دستگاه اندرویدی به یک دستگاه iOS فراهم می کند. تنها مشکل این برنامه نیاز به استفاده از آن در هنگام راه اندازی اولیه آیفون است. بنابراین در برخی موارد نمی توان از این برنامه استفاده کرد. در این مقاله در سه مرحله مخاطبین را از گوشی اندرویدی به آیفون منتقل کرده ایم. این سه مرحله شامل خروج از حساب Google، وارد کردن مخاطبین به iCloud و در نهایت همگام سازی داده های دستگاه iOS با سرویس iCloud است.

برخلاف آنچه به نظر می رسد، انتقال مخاطبین از اندروید به iOS با استفاده از روشی که قرار است یاد بگیریم بسیار آسان است. برای این کار کافیست مراحل توضیح داده شده را دقیقا دنبال کنید. اگر در مورد مراحل و موضوعات ذکر شده سوالی دارید. شما می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و راهنمایی های دقیق تری را بخواهید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

نحوه انتقال لیست مخاطبین از اندروید به iOS

همانطور که قبلا ذکر شد در این آموزش از روش خاصی استفاده می کنیم که دارای سه مرحله است. در زیر توضیحات کامل تری برای هر یک از مراحل مربوطه ارائه خواهیم داد.

مرحله اول: از لیست مخاطبین حساب Google خود خارج شوید

در مرحله اول از لیست مخاطبین حساب کاربری یا اکانت گوگل فعال دستگاه اندرویدی شما خروجی می گیریم. برای این کار از کامپیوتر یا لپ تاپ خود استفاده کنید و روی لینک کلیک کنید.

با کلیک بر روی لینک بالا به بخش مخاطبین حساب Google خود بروید. در صورت لزوم، مراحل ورود به سیستم را تکمیل کرده و حساب مورد استفاده در دستگاه اندروید خود را وارد کنید. در کادری که ظاهر می‌شود، بیشتر را از منوی سمت چپ انتخاب کنید و سپس روی خروج از پیش‌نمایش مخاطب ضربه بزنید.

سپس با کلیک بر روی نماد نشان داده شده در تصویر زیر، تمام مخاطبین موجود در حساب گوگل خود را انتخاب کنید.

اکنون گزینه More و سپس Export را انتخاب کنید تا نتایج دلخواه را از لیست دریافت کنید.

در صفحه پاپ آپی که ظاهر می شود، Selected Contacts را انتخاب کنید. مطمئن شوید که فرمت خروجی مورد نظر را روی فرمت کارت مجازی تنظیم کرده اید. تصویر زیر را ببینید. انتخاب های شما باید دقیقاً همان چیزی باشد که در این تصویر می بینید. پس از انتخاب این گزینه ها، کافی است بر روی گزینه آبی صادرات کلیک کنید. پس از انجام این کار، یک فایل با فرمت vcf در پوشه دانلودهای سیستم عامل ویندوز در رایانه شما ذخیره می شود.

مرحله ۲: لیست مخاطبین خود را به iCloud منتقل کنید

اکنون زمان آن است که لیست مخاطبین خود را به سرویس ذخیره سازی ابری iCloud منتقل کنید. برای این کار ابتدا با استفاده از لینک زیر به وب سایت iCloud مراجعه کنید.

جزئیات یک Apple ID فعال را در آیفون خود وارد کنید، سپس روی Contacts ضربه بزنید.

حالا روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید و سپس روی گزینه Import vCard ضربه بزنید. حال فایل vcf مورد نظر ذخیره شده در پوشه دانلود سیستم عامل ویندوز را انتخاب کرده و گزینه Open را انتخاب کنید. در این صورت لیست مخاطبین iCloud شما ظاهر می شود.

اکنون زمان آن است که فرآیند همگام سازی لیست مخاطبین مورد نظر خود را با آیفون خود تکمیل کنید.

مرحله ۳: آیفون خود را با داده های جدید همگام سازی کنید

در این مرحله، باید لیست مخاطبین آیفون خود را به روز کنید. لیست مخاطبین آیفون شما ممکن است پس از چند دقیقه به طور خودکار به روز شود. اما اگر این فرآیند به صورت خودکار انجام نشد، مراحل زیر را دنبال کنید:

به قسمت تنظیمات آیفون خود بروید و گزینه iCloud را انتخاب کنید. در لیست گزینه های موجود، نوار لغزنده نشان داده شده در کنار گزینه Contacts را فعال کنید. مدتی صبر کنید تا فرآیند همگام سازی اطلاعات لیست مخاطبین دستگاه تکمیل شود. پس از انجام این کار، در صورت تمایل می توانید با خاموش کردن نوار لغزنده کنار گزینه Contacts، همگام سازی خودکار اطلاعات وی را از طریق سرویس iCloud خاموش کنید.

با انجام سه مرحله بسیار ساده بالا، می توانید به راحتی لیست مخاطبین دستگاه اندرویدی خود را به آیفون یا هر دستگاه iOS دیگری منتقل کنید. توجه داشته باشید که استفاده از این روش نیازمند فعال سازی حساب گوگل در دستگاه های اندرویدی و فعال سازی iCloud در دستگاه های iOS است. اگر در رابطه با هر یک از مراحل ذکر شده سوالی دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آنها کمک بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلف عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله