اخبار تکنولوژی

اضافه کردن آیکون میانبر وبسایت به هوم اسکرین دستگاه اندرویدی

نماد میانبر وب سایت را به صفحه اصلی دستگاه Android خود اضافه کنید

در دستگاه های اندرویدی، می توانید با استفاده از مرورگر کروم، یک نماد میانبر برای وب سایت های مورد نظر خود در صفحه اصلی یا صفحه اصلی دستگاه ایجاد کنید. هدف از این مقاله آموزش این موضوع می باشد.

طبق آمار، امروزه تعداد افرادی که از تبلت و گوشی خود برای گشت و گذار در اینترنت یا خرید آنلاین استفاده می کنند، در حال افزایش است. این نشان دهنده افزایش تدریجی تمایل کاربران به استفاده از تبلت و گوشی به جای کامپیوتر در هنگام جستجو در اینترنت است. به همین دلیل است که گوگل برای سایت‌هایی که نسخه موبایل اختصاصی دارند و به صورت واکنش‌گرا یا واکنش‌گرا طراحی شده‌اند، مزیت سئوی قابل توجهی در نظر می‌گیرد.

اگرچه می توان از نشانک ها در رایانه ها برای دسته بندی سایت های مورد علاقه استفاده کرد، اما این ویژگی مورد استقبال کاربران در مرورگر تبلت ها و تلفن ها قرار نمی گیرد. در دستگاه‌های اندرویدی برای دسترسی آسان‌تر به وب‌سایت‌های مورد نظر، به جای استفاده از Bookmarks، از روش جایگزینی استفاده می‌شود که شامل افزودن آیکون میانبر وب‌سایت مورد نظر به صفحه اصلی دستگاه است. بنابراین، می توانید یک نماد میانبر در صفحه اصلی دستگاه اندرویدی خود برای هر یک از سایت هایی که می خواهید ایجاد کنید. هر زمان که بخواهید می توانید با انتخاب این نماد به سایت مورد نظر هدایت شوید. بنابراین دیگر نیازی به راه اندازی مرورگر کروم نیست و هر بار برای ورود به سایت مورد نظر آدرس این سایت را وارد کنید.

روش ایجاد آیکون برای دسترسی سریع به سایت های مورد نظر در صفحه اصلی دستگاه از مرورگر گوگل کروم (مرورگر پیش فرض دستگاه های اندرویدی) بسیار ساده است. هدف از این مقاله آموزش این موضوع می باشد.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

نحوه اضافه کردن نماد میانبر وب سایت به صفحه اصلی دستگاه اندروید با استفاده از مرورگر کروم

برای افزودن آیکون میانبر سایت مورد نظر به صفحه اصلی یا صفحه اصلی دستگاه های اندرویدی باید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا با راه اندازی مرورگر کروم در دستگاه اندرویدی خود وارد سایت مورد نظر خود شوید. نماد را با سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید. از لیست نمایش داده شده گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر بالا مشخص است در این مرحله یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود و می توانید در این پنجره پاپ آپ برای آیکون میانبر سایت مورد نظر نامی انتخاب کنید. پس از وارد کردن نام مورد نظر بر روی گزینه افزودن ضربه بزنید. به این ترتیب آیکون میانبر وب سایت مورد علاقه شما در صفحه اصلی دستگاه اندرویدی ایجاد می شود.

نام نمادهای میانبر باید تا حد امکان کوتاه باشد. می توانید با قرار دادن تمامی آیکون های میانبر مربوط به سایت های مورد نظر در یک پوشه مخصوص سرعت عمل را افزایش دهید و هر بار با مراجعه به این پوشه سریع وارد سایت مورد نظر شوید.

برای حذف این آیکون های میانبر، ابتدا انگشت خود را روی نماد میانبر مورد نظر قرار دهید. انگشت خود را برای مدتی نگه دارید و سپس نماد را به سطل زباله ببرید. همچنین می توانید در گوشه این آیکون ها گزینه cross را انتخاب کنید تا حذف شوند. توجه داشته باشید که با استفاده از سایر مرورگرها می توانید نماد میانبر سایت را نیز به صفحه اصلی دستگاه های تلفن همراه هوشمند اضافه کنید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا