اخبار گوناگون

اسم های عجیب غریب فرزندان ایلان ماسک

شاید از خود بپرسید که جانشینان این غول در دنیای فناوری چه کسانی هستند. ایلان ماسک ۱۱ فرزند با نام های عجیب دارد.

ایلان ماسک در سال های اخیر دارای سه فرزند است اما به غیر از این سه فرزند، هفت فرزند دیگر به نام های تکنو مکانیکوس، گریفین، ویویان، کای، ساکسون، دامیان و ایکس دارد.

الکساندر ماسکا از نوادا

پس از ازدواج ایلان ماسک در ژانویه ۲۰۰۰، او و جاستین ویلسون نویسنده کانادایی صاحب فرزندی به نام نوادا الکساندر ماسک در سال ۲۰۰۲ شدند. نوادا تنها در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) درگذشت.

گریفین و ویویان ماسک

ماسک و ویلسون پس از از دست دادن اولین فرزند خود دوقلوهای گریفین و ویویان ماسک را در آوریل ۲۰۰۴ به دنیا آوردند. گریفین و ویویان اکنون ۱۸ ساله هستند.

کای، ساکسون و دامیان ماسک

این زوج سابق نیز در ژانویه ۲۰۰۶ به سه قلوها به نام های کای، ساکسون و دامیان پذیرایی کردند. این سه نفر اکنون ۱۶ ساله هستند. ماسک و ویلسون در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند.

ماسک X AE A-XII

پس از دو ازدواج، ماسک در می ۲۰۱۸ با گریمز آشنا شد و آنها یک پسر به نام X AE A-XII دارند که در می ۲۰۲۰ به دنیا آمد. X اکنون ۲ ساله است. X در ابتدا X Æ A-12 نام داشت، اما «Æ» و «۱۲» قوانین کالیفرنیا را نقض کردند زیرا بخشی از الفبای انگلیسی نبودند و والدینش را مجبور کردند نام او را تغییر دهند.

ماسک Exa Dark Sydal

شیون زیلیس دوقلوی او

بر اساس اسناد دادگاهی که در جولای ۲۰۲۲ توسط Business Insider به دست آمد، ماسک در نوامبر ۲۰۲۱ دوقلو به دنیا آورد و گزارش شده است که مدیر عامل توییتر دادخواستی را برای تغییر نام دوقلوها برای درج نام خانوادگی پدر و نام خانوادگی مادرشان به عنوان بخشی از نام “میانه آنها باشد” که یک قاضی در آستین، تگزاس در ماه مه ۲۰۲۲ اعطا کرد. اما نام این نوزادان هنوز مشخص نیست.

تکنو مکانیک

بر اساس گزارشی که نیویورک تایمز در ۹ سپتامبر ۲۰۲۳ درباره زندگی نامه ماسک به نام “الون ماسک” منتشر کرد، فرزند دیگر تکنو مکانیکوس نام دارد، اطلاعات کمی در مورد این کودک وجود دارد، اما قبلا “تاو” نام داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا