خودرو

استعلام موجودی کارت سوخت خود را چطور انجام دهیم؟ آپدیت ۱۴۰۳


استعلام موجودی کارت سوخت این دغدغه بسیاری از افرادی است که روزانه از خودروهای خود استفاده می کنند. به هر حال سهمیه سوخت طراحی شده برای خودروهای مختلف معمولا پاسخگوی نیاز آنها نیست و به همین دلیل رانندگان معمولا از یک مخزن یا حتی چند مخزن در بین آنها استفاده می کنند. شارژ کارت سوخت از خود استفاده کنند؛ مشکلی که باعث می شود به دلیل مشغله روزانه مقدار سهمیه باقی مانده در کارت خود را فراموش کنید استعلام موجودی کارت سوخت من ابتکار عمل می کنم

اگر رمز کارت سوخت خودرو خود را فراموش کرده اید، مقاله رمز جدید کارت سوخت چیست و در صورت فراموشی چه کنیم؟ او به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهد داد.

چگونه بفهمیم چقدر بنزین در کارت سوخت داریم؟

متأسفانه برای بررسی موجودی کارت سوخت راهی جز مراجعه حضوری به پمپ بنزین ها و درج کارت در دستگاه و وارد کردن کد وجود ندارد که به طور پیش فرض ۴ رقم سمت راست ملیت مالک خودرو است. کد

استعلام موجودی کارت سوخت چگونه کار می کند؟استعلام موجودی کارت سوخت چگونه کار می کند؟

برخلاف روند پیگیری صدور کارت سوخت مراجعه به سایت های www.epolice.ir و www.post.ir از ۳ طریق، ارسال پیامک به سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ و تماس با شماره های پلیس ناجا، شرکت پست و مرکز پاسخگویی ملی امکان پذیر است. شرکت پخش فرآورده های نفتی ایرانیان.

بنابراین برای استعلام موجودی کارت سوخت چاره ای جز رفتن به پمپ بنزین ها نیست. در حالت اول می توانید به طور همزمان سوخت گیری کرده و موجودی کارت سوخت خود را بررسی کنید. راه دیگر استفاده از کارتخوان پمپ بنزین در بین پیچ ها با اجازه مامور جایگاه و سایر رانندگان برای اطلاع از سهمیه سوخت باقی مانده است.

بدون رنج تا دنده پنجم با شما هستیم!

[hm_buy_form_inline]

سهمیه ماهانه سوخت چقدر روی کارت ذخیره می شود؟

هنگام استعلام موجودی کارت سوخت باید توجه داشته باشید که باقیمانده سهمیه ماه های قبل فقط تا ۹ ماه روی کارت شما ثبت خواهد شد. به عبارت دیگر اگر بیش از ۹ ماه از کارت سوخت شخصی خود استفاده نکنید، حداکثر میزان بنزین روی کارت سوخت شما ۵۴۰ لیتر خواهد بود.

مقالات زیر را حتما بخوانید
  • ۵ دلیل مهم برای اینکه تخصص خودروی خود را به یک متخصص بسپارید
  • راهنمای جامع فروش خودرو در محرمکان
  • آیا امکان انتقال موجودی کارت سوخت به کارت سوخت دیگری وجود دارد؟

    خیر چنین چیزی امکان پذیر نیست و به نظر نمی رسد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برنامه ای در این راستا داشته باشد. گاهی اوقات به هر دلیلی ممکن است پس انداز اضافی در کارت سوخت خود داشته باشید، اما ۹ ماه شما به پایان می رسد. در این شرایط چاره ای جز استفاده یا اهدای موجودی کارت سوخت خود به دیگران ندارید و در سیستم نمی توانید سهمیه ذخیره شده را به کارت سوخت دیگری حتی اگر به نام خود باشد، منتقل کنید.

    انتقال موجودی از کارت سوخت به کارت سوختانتقال موجودی از کارت سوخت به کارت سوخت

    به استعلام موجودی کارت سوخت راه های متفاوتی وجود ندارد اما در صورت داشتن سوالات بیشتر و دقیق تری در این زمینه می توانید با شماره ۰۹۶۲۷ متعلق به مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس بگیرید.

    ادامه مطلب

    • درخواست کارت سوخت المثنی؛ پس از گم شدن کارت سوخت چه باید کرد؟
    • چگونه کارت سوخت صفر خودرو بگیریم؟
    • بنزین بی کیفیت با موتور خودرو چه می کند؟
    • نشت بنزین و علل سوراخ شدن مخزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا