اخبار تکنولوژی

آنلاک کردن آیفون های اپل (۳ روش)

آموزش و معرفی روش های بازگشایی قفل آیفون اپل

شما می توانید از روش های مختلفی برای باز کردن قفل آیفون خود استفاده کنید. این روش ها شامل سه نوع مختلف است. در این قسمت سعی داریم در مورد روش های بازگشایی قفل آیفون اپل صحبت کنیم و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمان

در یک جمله می توان گفت که باز کردن قفل آیفون به معنای حذف محدودیت های ارتباطی مرتبط با سیم کارت است. وقتی قفل آیفون خود را باز می کنید، می توانید هر سیم کارتی را که می خواهید نصب کنید و از خدمات ویژه اپراتور استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید که باز کردن قفل آیفون به طور قابل توجهی با جیلبریک آیفون متفاوت است و این دو موضوع کاملاً متفاوت هستند. هدف ما در این مقاله این است که در مورد نحوه باز کردن قفل آیفون صحبت کنیم. در این مقاله سعی داریم روش های باز کردن قفل آیفون اپل را با دقت بیشتری بیان کنیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و موارد شرح داده شده، می توانید با کارشناسان ما در تلفن های ذکر شده تماس بگیرید.

به طور کلی روش های آنلاک یا باز کردن قفل آیفون شامل سه روش مختلف است. به عبارت دیگر می توان از سه روش مختلف برای باز کردن قفل آیفون اپل استفاده کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

روش اول: آنلاک فکتوری آیفون یا آنلاک رسمی آیفون

باز کردن قفل آیفون با ریست فکتوری یک راه رسمی برای حذف محدودیت های ارتباطی روی دستگاه است. اگر قفل آیفون خود را به طور رسمی فکتوری آنلاک کنید، قفل دستگاه از نظر قانونی و اخلاقی باز می شود و این فرآیند طبق قرارداد آیفون با رضایت اپراتور انجام می شود. برای باز کردن قفل آیفون به صورت فکتوری، باید طبق قرارداد با دستگاه با اپراتور ارتباط برقرار کنید و هزینه مشخصی را برای بازگشایی رسمی آن بپردازید. برای این منظور طبق قرارداد اپراتور کد IMEI منحصر به فرد آیفون شما را دریافت کرده و پس از پرداخت مبلغ مورد نظر آن را آزاد می کند. به این ترتیب آیفون شما به صورت رسمی و قانونی آنلاک می شود. از مزایای قفل رسمی فکتوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قانونمندی و اخلاقیات فرآیند باز کردن قفل آیفون

ضمانت صد در صد باز کردن قفل دستگاه

هیچ مشکلی برای دستگاه شما وجود ندارد حتی اگر آن را از طریق iTunes به روز کنید

بدون از دست دادن گارانتی آیفون (قابل استفاده در کشورهایی که به طور رسمی تحت پوشش اپل هستند)

بدون نیاز به جیلبریک یا هک آیفون

بدون نیاز به باز کردن بدنه یا جدا کردن آیفون

بنابراین، یکی از بهترین راه‌ها برای باز کردن قفل آیفون، آنلاک فکتوری یا قفل رسمی است. به همین منظور شرکت های مختلفی در کشور ما وجود دارند که با دریافت هزینه ای مشخص، مستقیماً با اپراتور قرارداد آیفون ارتباط برقرار می کنند و سعی می کنند قفل آیفون شما را فکتوری باز کنند. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در این زمینه، می توانید با تلفن های ذکر شده با ما تماس بگیرید.

روش دوم: آنلاک سخت افزاری آیفون

یکی دیگر از روش های باز کردن قفل آیفون، باز کردن قفل سخت افزار دستگاه است. در این روش که در کشور ما بسیار رایج است، سخت افزار خاصی به آیفون اضافه می شود و بدین ترتیب محدودیت های اتصال سیم کارت آن برطرف می شود. بدیهی است که آیفون شما برای نصب این قطعه سخت افزاری باید جدا شود و هیچ تضمینی وجود ندارد که این سبک از قفل آیفون به طور مداوم کار کند. توجه داشته باشید که آنلاک سخت افزاری آیفون یک روش رسمی برای باز کردن قفل آیفون نیست.

روش سوم: نرم افزار آنلاک آیفون

یکی دیگر از روش های باز کردن قفل آیفون مربوط به روش نرم افزاری است. این روش شامل مقداری پیچیدگی است و کاربرد آنها نیاز به تجربه دارد. برای باز کردن قفل آیفون با استفاده از نرم افزار، دستگاه باید جیلبریک شود تا به فایل های سیستم آیفون دسترسی پیدا کرده و هک شود!

می توانید از کیت های بازگشایی قفل نرم افزاری مختلف در دستگاه خود استفاده کنید. نرم افزارهایی مانند UltraSn0w، RedSn0w، BlackSn0w و غیره. نرم افزارهای مفید و عالی هستند که می توانید از آنها برای باز کردن قفل دستگاه خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که نرم افزار آنلاک آیفون یک روش رسمی نیست و معمولا با به روز رسانی سیستم عامل دستگاه از طریق iTunes، شاهد حذف قفل و بازگشت محدودیت های ارتباطی به دستگاه خود خواهید بود. همچنین این روش به هیچ وجه قانونی نیست و گارانتی شما را باطل می کند. با این حال، باز کردن قفل آیفون اپل با استفاده از این روش بسیار محبوب است زیرا نیازی به پرداخت ندارد.

سخن پایانی

در این قسمت در مورد روش های مختلف باز کردن قفل آیفون صحبت کردیم. سه روش قفل فکتوری، باز کردن قفل سخت افزاری و باز کردن قفل نرم افزاری انتخاب هایی هستند که پیش روی شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا