اخبار تکنولوژی

آنر X50i پلاس به عنوان یکی از سبک‌ترین گوشی‌های بازار معرفی شد

آنر امروز  از یک گوشی میان‌رده اقتصادی به نام آنر X50i پلاس رونمایی کرده از وزن بسیار پایینی بهره می‌برد و در عین برخورداری از مشخصات فنی قابل توجه، با قیمت نسبتا پایینی عرضه می‌شود.

آنر X50i پلاس به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی ۸ است که در یک ناچ کپسولی‌شکل قرار گرفته است. البته انتخاب طراحی کپسولی برای ناچ دستگاه مقداری عجیب است چرا که در ناچ این گوشی تنها دوربین سلفی جای گرفته و هیچ سنسور دیگری وجود ندارد.

وظیفه تامین سخت‌افزار برعهده مدیاتک بوده و آنر X50i پلاس نیز با تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ روانه بازار می‌شود. این تراشه همچنین به کمک یک نسخه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. گوشی جدید آنر با اندروید ۱۳ برپایه MagicOS 7.2 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طراحی ماژول دوربین دستگاه به نظر جذاب است و می‌تواند توجه کاربران را به سوی خود جلب کند. با این وجود، هیچ مورد خاصی درباره خود دوربین‌های آنر X50i وجود ندارد. در این راستا، میان‌رده این برند چینی برای عکاسی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

blank

مهمترین ویژگی آنر X50i را می‌توان وزن بسیار پایین ۱۶۶ گرمی آن به شمار آورد چرا که میان‌رده جدید آنر در بین سبک‌ترین گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد. ضخامت دستگاه نیز برابر با ۶٫۷۸ میلی‌متر اعلام شده است. انرژی موردنیاز آنر X50i توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر X50i در چهار رنگ طلایی، آبی روشن، سبز و مشکی روانه بازار می‌شود. برای خرید کانفیگ رن ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، کاربران باید ۱۵۹۹ یوآن (۲۲۰ دلار) پرداخت کنند. با افزایش حافظه داخلی به ۵۱۲ گیگابایت، قیمت دستگاه نیز به ۱۷۹۹ یوآن (۲۴۵ دلار) می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا