مجله تکنولوژی

جارو برقی هوشمند شیائومی + فیلم

ربات جاروبرقی هوشمند شیائومی از روز اول با قدرت و قیمت پایین خود کاربران خود را تحت تاثیر قرار داد. بسیاری از مردم می خواستند بدانند طراحان چگونه توانسته اند چنین دستگاه خوبی را طراحی کنند و همچنین این جاروبرقی چگونه کار خود را انجام می دهد.

این جاروبرقی دارای جعبه مقوایی با محفظه لوازم جانبی و محفظه موتور می باشد. این کیت شامل پایه شارژ، کابل شارژ و برس جاروبرقی می باشد. جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی به معنای واقعی کلمه با یک سنسور متفاوت است: سنسور اولتراسونیک، سنسور مادون قرمز، اسکنر لیزری، سنسور برخورد، ژیروسکوپ و موارد دیگر. بد نیست، چنین عنوانی برای یک دستگاه کوچک!

این دستگاه دارای باتری داخلی با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. یک بار شارژ باتری برای تمیز کردن ۲۵۰ متر مربع کافی است.
سطح بدنه جاروبرقی شبیه سطح پایه شارژ است.

دسترسی به زباله بسیار خوب فکر شده است. فقط قسمت بالایی ربات را باز کنید و آن را پیدا کنید. جالب اینجاست که محل دفن زباله دارای فیلتر هپا می باشد که به دلیل فشار هوای موتور این جاروبرقی زباله ها را در مخزن جمع آوری می کند.

برای تمیز کردن با کیفیت، شانه های جاروبرقی Mijia نه تنها به مو، بلکه به یک نوار لاستیکی نرم نیز مجهز شده است. این یک طراحی جدید نیست –

جارو شیائومی

جارو برقی هوشمند شیائومی

بسیاری از تولید کنندگان پیشرو جاروبرقی های رباتیک در حال حاضر از آن در دستگاه های خود استفاده می کنند. طول برس ۱۶۵ میلی متر است. قدرت مکش بالای اعمال شده در ناحیه نسبتا کوچکی که برس از آن عبور می کند، ناحیه را با کیفیت عالی تمیز می کند.

و نترسید که ربات جاروبرقی مقداری از سطح خود را از دست بدهد! مسئول حرکات صالح آنها یک سیستم ناوبری بر اساس اصول مریخ ناسا است.

ما در مورد SLAM صحبت می کنیم – الگوریتمی از اقدامات که کار مغز انسان را تقلید می کند. سیستم های جاروبرقی با استفاده از یک لنز سرعت سنج که در یک برج کوچک با چرخش ۳۶۰ درجه در بالای دستگاه قرار دارد، چشم انداز را اسکن کرده و اتاق را نقشه برداری می کند.

وقتی جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی نقشه یک اتاق خاص را ترسیم می کند از بین نمی رود!

در طول آزمایش در آپارتمان، ربات با تمام جلوه هایش نشان داده شد. او به سرعت حرکت کرد، اما در عین حال با احتیاط در اطراف اتاق حرکت کرد، آن را با دقت تمیز کرد و در عین حال منطقه را اسکن کرد و نقشه کشید.

آن را تا حد امکان (حدود ۱ سانتی متر) به دیوار نزدیک کنید و آنها را روی نقشه علامت بزنید. پایه های صندلی و تخت نیز به عنوان مانع در نقشه گنجانده شده است.

این دقت آن را از برخورد محافظت می کند و از مناطق خطرناک در حین تمیز کردن بعدی جلوگیری می کند، حتی اگر جاروبرقی شما چندین بار در موقعیت دشوار (بین پایه های میز و بین پایه های مبل و زیر میز) حرکت کند. در این مرحله برای چند ثانیه محیط را اسکن می کند و سپس از محیط دور می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی این است که خانه شما را طبق برنامه ای که به صورت خودکار انجام داده تمیز می کند. این رباط پلانی که از خانه خود تهیه کرده اید را به چند قسمت تقسیم می کند و این موضوع کارایی را افزایش می دهد. و سرعت او نیز.

جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی دارای عملکردی است که شارژ شدن باتری را کنترل می کند، با استفاده از این سیستم زمانی که باتری تمام می شود، به طور خودکار به دستگاه دستور می دهد تا به سمت پایه شارژ حرکت کند.

فیلم جاروبرقی رباتیک شیائومی

 

هنگامی که جاروبرقی به پایه متصل می شود، صدایی از خود منتشر می کند که به معنای شارژ شدن است. این جاروبرقی قابلیت همگام سازی با گوشی شما را دارد و می توانید پس از نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی خود جاروبرقی را کنترل کنید.

با کمک برنامه می توانید عناصری مانند سرعت، قدرت مکش و همچنین محدودیت های محیطی را تنظیم کنید. . تستی برای تست سیستم جاروبرقی جاروبرقی و قدرت آن طراحی کردیم و در این تست ماسه زیادی روی فرش پاشیدیم و سپس دستور شروع به کار جاروبرقی داده شد.

نتایج عملکرد این جاروبرقی شگفت انگیز بود. این جاروبرقی بعد از ۲ دقیقه حدود ۳۰ درصد ماسه و بعد از ۲۰ دقیقه حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد و زمانی که از جاروبرقی با حداکثر قدرت مکش استفاده می کردیم جمع آوری کرد. این جاروبرقی موفق به جمع آوری ۶۵ تا ۷۰ درصد شن و ماسه شده که درصد بسیار بالایی است.

خرید جارو برقی رباتی هوشمند شیائومی

در آزمایش بعدی ماسه کوارتز، مو و بیسکویت را به آرامی روی زمین ریختیم و باید گفت که اگر نتایج آزمایش قبلی ما را شگفت زده کرد، نتایج این آزمایش ما را کاملا شوکه کرد. جاروبرقی پس از ۲ دقیقه کار حدود ۸۵ درصد از محیط را تمیز کرد و پس از ۶ دقیقه توانست کل سطح را تمیز کند.

عملکرد ربات جاروبرقی شیائومی در گوشه ها نیز بسیار خوب است، برای این جاروبرقی نیز باید به این نکته اشاره کرد که میزان صدای تولید شده توسط این جاروبرقی حدود ۶۷ تا ۶۸ دسی بل است که برای جارو برقی مقدار بسیار کمی است.

این یک سوال فوق العاده است. همانطور که می بینید جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی محصولی فوق العاده قدرتمند، زیبا و هوشمند است که می تواند خانه شما را به بهترین نحو تمیز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا