مجله تکنولوژی

نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ ویندوز ۱۰

نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ ویندوز ۱۰ موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم و لیست بهترین نرم افزارها رو معرف کنیم.

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) – Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows

 

نرم افزار Apowersoft Screen Recorder یکی از برنامه های ضبط فیلم از دسک تاپ ویندوز است.

 

این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده است که می تواند برای ضبط تصاویر و فیلم ها از روی صفحه و ضبط همزمان صدای فعالیت ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

Apowersoft Screen Recorder به شما امکان ضبط فیلم در قالب های مختلف ویدیویی را نیز می دهد. با استفاده از مبدل داخلی برنامه ، می توانید فایل های ویدیویی ضبط شده را به AVI ، MP4 ، FLV ، SWF و سایر فرمت های رایج بدون از دست دادن کیفیت تبدیل کنید.

 

در زیر می توانید عکس هایی از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل می توانید آخرین نسخه را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) - Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) - Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ (برای ویندوز) - Apowersoft Screen Recorder Pro 2.2.5 Windows

مهمترین ویژگی های نرم افزار Apowersoft Screen Recorder Pro:
– با فشار دادن کلید ضبط را از روی صفحه شروع کنید
– ضبط فیلم و صدا نامحدود
– امکان ضبط صدای سیستم و میکروفون
– امکان عکسبرداری از محیط و برنامه های ویندوز
– قابلیت تبدیل فیلم به فرمت های مختلف
– مناسب برای ساخت فیلم های آموزشی

 

مهمترین تغییرات در نسخه ۲٫۲٫۵:

– در هنگام ضبط ، یک مشکل را در زمان واقعی حل کنید
– قالب های بیشتری اضافه شده است
– عملکرد نرم افزار را بهبود ببخشید
– رفع اشکالات موجود در نسخه قبلی نرم افزار

 

 دانلود نرم افزار

 

 

لیست نرم افزارهای ضبط فیلم از دسکتاپ ویندوز ۱۰

AnyCap Screen Recorder 1.0.6.79 فیلمبرداری از دسکتاپ و ضبط مکالمات تصویری

AnyCap Screen Recorder

AnyCap Screen Recorder یک نرم افزار ساده و جمع و جور است که به شما امکان می دهد فیلم ها را ضبط کنید و فعالیت های فعلی را روی دسک تاپ ویندوز ضبط کنید و تماس های ویدئویی و صوتی را از طریق Facebook ، Skype یا برنامه های دیگر ضبط کنید.

ضبط تماس تصویری به شما امکان می دهد تماس های تصویری و صوتی را در طی یک تماس مستقیم ضبط کنید تا بعداً بتوانید آنها را تماشا کنید. ضبط صفحه AnyCap به کمترین تعامل با کاربر احتیاج دارد ، زیرا بیشتر در پس زمینه کار می کند.

هنگامی که یک تماس ویدیویی اخیراً مشاهده شده را تشخیص می دهد ، به طور خودکار شروع به ضبط داده ها از وب کم می کند و فایل خروجی (قالب MP4 یا AVI) را در مکانی که کاربر تعریف کرده ذخیره می کند. گزینه دیگر فعال کردن حالت استخراج صدا است ، به این معنی که فقط صدای MP3 ضبط و ضبط می شود و سرعت و کیفیت بیت های MP3 تنظیم می شود.

دانلود نرم افزار

ApowerREC 1.4.14.8 + Portable فیلمبرداری از محیط دسکتاپ

ApowerREC

ApowerREC یک نرم افزار کاربردی است که با آن می توانید همه چیز را روی دسک تاپ خود ضبط کنید ، مانند فیلم ها یا فیلم های آنلاین ، کنفرانس ویدیویی ، راه اندازی بازی و موارد دیگر.

با کیفیت بالا با استفاده از نرم افزار ApowerREC می توانید با صدای دلخواه از کارت صدا یا میکروفون ، کل محیط کار یا به صورت انتخابی را در یک منطقه خاص ضبط کنید.

علاوه بر این امکان ضبط تصاویر از وب کم نیز وجود دارد و می توانید همزمان با این نرم افزار یک چت ویدیویی یا آموزش ویدیویی ضبط کرده و فیلم های ضبط شده را در قالب های معمول MP4 ضبط کنید. AVI ، WMV ، MOV را ذخیره کنید.

دانلود نرم افزار

TuneFab Screen Recorder 2.2.26 Win/Mac + Portable فیلم برداری از صفحه نمایش ویندوز ۱۰

TuneFab Screen Recorder

TuneFab Screen Recorder بهترین نرم افزار ویدئویی دسک تاپ است. برنامه TuneFab Screen Recorder دارای یک رابط کاربری بسیار آسان و ساده است که می توانید به راحتی کار با آن را یاد بگیرید.

با استفاده از نرم افزار TuneFab Screen Recorder می توانید جریاناتی را روی صفحه ضبط و ذخیره کنید ، مانند پخش فیلم ، بازی ، تماس اسکایپ و موارد دیگر. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر وب کم را نیز در کنار تصویر صفحه ضبط کنید.

صدای سیستم یا صدای دریافتی از طریق میکروفون نیز ضبط می شود و همچنین می توانید دامنه پنجره ضبط صفحه را تمام صفحه یا اندازه خاص و سفارشی تنظیم کنید. همچنین می توان قبل از ذخیره سازی در مسیر مورد نظر و مشخص شده در رایانه ، نتایج خروجی را مشاهده کرد.

دانلود نرم افزار

 

Bandicam 5.1.0.1822 + Portable فیلم برداری از محیط ویندوز و بازی

bandicam

Bandicam نرم افزاری برای ضبط و ضبط ویدئو از بازی های رومیزی ، فیلم ها و فعالیت های دسک تاپ با کیفیت بالا است. نرم افزار Bandicam قادر به ضبط صدا و تصویر با کیفیت بالا و بدون مصرف زیاد منابع سیستم است.

Bandicam کوچکترین جزئیات را با تصاویر HD با وضوح بالا ثبت می کند. به راحتی می توانید فایلهای منبع این برنامه را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

شکل گیری محیط صفحه ، که می تواند به صورت نشان دادن فضاهای مورد نظر یا به تصویر کشیدن محیط برنامه های خاصی باشد که از فناوری گرافیک Directx / OpenGl استفاده می کنند یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد این برنامه است.

دانلود نرم افزار

 

FonePaw Screen Recorder 3.7.0 Win/Mac + Portable فیلم برداری از محیط دسکتاپ

FonePaw Screen Recorder

 

FonePaw Screen Recorder یک نرم افزار حرفه ای برای گرفتن محیط کار در ویندوز شما است. ضبط کننده صفحه FonePaw می تواند همزمان آنچه را که روی صفحه می بینید و همچنین صدای در حال پخش را ضبط کند و آن را در یک فایل ویدیویی فشرده یا قالب GIF ضبط کند.

FonePaw Screen Recorder همچنین با انجام تنظیمات توانایی ضبط فقط قسمت خاصی از صفحه را دارد.

دانلود نرم افزار

 

Movavi Screen Recorder Studio 21.2.0 Win/Mac + Portable فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ

Movavi Screen Recorder

Movavi Screen Recorder یک برنامه سبک اما قدرتمند برای ضبط فعالیتهای صفحه است. ضبط کننده صفحه نمایش Movavi به شما کمک می کند تا جریان های ویدیویی و موسیقی را از وب سایت ها ضبط کنید ، تماس های Skype و فعالیت های برنامه را ذخیره کنید و موارد دیگر.

دانلود نرم افزار

—-.

آموزش فیلمبرداری از دسکتاپ و برنامه ها در ویندوز ۱۰

فیلمبرداری از دسکتاپ و برنامه‌ها با ابزار موجود در ویندوز ۱۰ بدون هیچ برنامه جانبی ای مثل ضبط فیلم از صفحه نمایش آیفون امکان پذیر است. ویندوز ۱۰ دارای امکانات و ویژگی‌های بسیاری است که خیلی از افراد از آن‌ها اطلاعی ندارند.

یکی از ویژگی‌ها، امکان فیلمبرداری از دسکتاپ در ویندوز ۱۰ است که به طور پیشفرض وجود دارد و دیگر نیازی ندارید برنامه‌های مختلفی را برای اینکار استفاده کنید. در این آموزش قصد داریم شما را با نحوه فیلمبرداری کردن از دسکتاپ در ویندز ۱۰ آشنا کنیم.

البته چند برنامه دیگر را نیز معرفی خواهیم کرد تا اگر نتوانستید از ابزار آماده ویندوز ۱۰ استفاده کنید، با استفاده از این برنامه اقدام به ضبط ویدئو از دسکتاپ خود کنید.

قابلیت فیلمبرداری از صفحه نمایش در ویندوز ۱۰ تقریبا از دید کاربران مخفی است. برای استفاده از این قابلیت مراحل زیر را طی کنید.

  • وارد منوی استارت شده و سپس کلمه XBOX را جستجو کرده و برنامه را باز کنید. و سپس دکمه‌های Win + G را به طور همزمان فشار دهید. (اگر همزمان دکمه‌های Win + G را در دسکتاپ نیز فشار دهید، می‌توانید به این برنامه دسترسی پیدا کنید).

آموزش فیلمبرداری از دسکتاپ و برنامه‌ها در ویندز 10

  • کادری کوچکی باز می‌شود که باید بر روی Yes this is a game کلیک کنید.
  • با کلیک بر روی Start recording یا فشار دادن همزمان کلید‌های R + Alt + Win شروع به ضبط خواهد کرد. ویدئو شما در Videos/Capture ذخیره خواهد شد.

فیلمبرداری از دسکتاپ

  • بعد از اینکه ضبط تمام شد بر روی دکمه Stop کلیک کنید.
فیلمبرداری از دسکتاپ
آموزش فیلمبرداری از برنامه‌ها در ویندز ۱۰

برای شخصی سازی می‌توانید به برنامه Xbox app مراجعه کرده و سپس به منوی Game DVR بروید و محل ذخیره و کیفیت ویدئو را تغییر دهید.

 

نحوه فیلمبرداری از دسکتاپ با استفاده از برنامه FlashBack Express

از روش بالا برای شما کارساز نبود، می‌توانید از برنامه FlashBack Express استفاده کنید. برای اینکار ابتدا برنامه را دانلود و نصب کنید و سپس برنامه را باز کنید.

بعد از باز کردن برنامه بر روی Record your screen کلیک کنید تا شروع به ضبط صفحه دسکتاپ شما کند. در قسمت تنظیمات این برنامه می‌توانید محل ذخیره ویدئوها را تغییر داده و یا می‌توانید مشخص کنید که از یک محدوده خاص دسکتاپ شما فیلمبرداری کند. همچنین می‌توانید مشخص کنید که صدا ضبط شود و یا نه؟.

زمان فیلمبرداری نیز قابل تنظیم است و می‌توانید ویدئوها را بعد از ضبط برش داده و یا کراپ کنید.

نحوه فیلمبرداری از دسکتاپ با استفاده از برنامه FlashBack Express

 

نحوه فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ در ویندوز ۱۰ با برنامه Apowersoft

یکی دیگر از برنامه‌ها برای فیلمبرداری از دسکتاپ، برنامه Apowersoft می‌باشد. این برنامه یک سرویس آنلاین است و برای استفاده باید به سایت Apowersoft.com مراجعه کرده و بعد از ورود بر روی دکمه Start recording کلیک کنید. بعد از پایان فیلمبرداری بر روی دکمه Pause کلیک کنید تا ضبط تمام شود.

این برنامه قابلیت فیلمبرداری از محدوده خاصی از دسکتاپ را نیز دارد و ویدئوها بعد از ضبط در پوشه Documents ذخیره می‌شود. در ضمن نسخه دسکتاپ این برنامه نیز موجود است و می‌توانید از آن نیز استفاده کنید.

نحوه فیلمبرداری از صفحه دسکتاپ در ویندوز 10 با برنامه Apowersoft

منبع:

گویا تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا