مجله تکنولوژی

آسان ترین روش دانلود از يوتيوب با آيفون چیست؟

از آنجا که اپل مانند یوتیوب ، محدودیت هایی را در زمینه بارگیری موسیقی و فیلم برای کاربران خود در نظر گرفته است ، نحوه بارگیری YouTube از iPhone همیشه مسئله اصلی کاربران محصولات اپل است ، زیرا می دانیم که بارگیری از YouTube مطابق با خط مشی ها نیست.

البته ، روش های مختلفی برای بارگیری فیلم های YouTube در دستگاه iOS شما وجود دارد که معمولاً از برنامه های شخص ثالث استفاده می کنند.

در همین راستا پیش‌تر اپلیکیشن‌های Video Download Browser سپس Rocket Downloads و VDownload به عنوان ابزارهای پیشنهادی دانلود از یوتیوب در گوشی‌های آیفون معرفی شدن که بعدها مشکلاتی رو به همراه داشتن چون متاسفانه این‌گونه برنامه‌ها دوام چندانی ندارن.

در این مقاله ، ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه فیلم YouTube را بدون نیاز به فرار از زندان یا هر چیز دیگری ، در iPhone بارگیری و ذخیره کنید. بنابراین ، مراقب فروشگاه تلفن خود باشید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: تغییر زبان گوگل کروم

– دانلود ویدیوی YouTube در iPhone

برای انجام این کار ، باید برنامه Documents by Readdle را که یک برنامه مدیریت فایل است ، از طریق App Store بارگیری کنید:
برای دریافت این برنامه ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

App Store را باز کنید.
این برنامه را در کادر جستجو پیدا کنید.
روی GET ضربه بزنید.
در صورت لزوم رمزعبور Apple ID خود را وارد کنید.

روش دانلود از یوتبوب با گوشی آیفون

برای اطلاع شما عزیز ، این برنامه در واقع یک مدیر فایل با یک مرورگر وب داخلی است که بارگیری و بارگذاری فیلم ها در YouTube را آسان می کند. اکنون باید فیلم YouTube را که می خواهید بارگیری کنید پس از بارگیری و نصب این برنامه باز کنید.

برای این کار می توانید از برنامه رسمی YouTube استفاده کنید و تمام کاری که باید انجام دهید این است که ویدیوی مورد نظر خود را باز کرده و روی Share ضربه بزنید ، اکنون باید گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، پس از دریافت لینک ، به برنامه Documents برگردید ، روی نماد گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید تا مرورگر داخلی خود را باز کنید و اکنون باید به وب سایتی مانند BitDownloader بروید و سپس URL کپی شده YouTube را وارد کنید ویدیو در URL جعبه. چسباندن و سپس گزینه بارگیری را انتخاب کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که برای نصب برنامه ها و بازی های Apple در iPhone یا iPad خود به Apple ID احتیاج دارید و اگر از Apple ID شخص ثالث استفاده می کنید ، باید توجه داشته باشید که این فرد ممکن است به تمام اطلاعات موجود در شما دسترسی کامل و بدون محدودیت داشته باشد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: چگونه برای کپشن های اینستاگرام خود، متن های جذاب بنویسیم؟

در آخر ، تجربیات و دیدگاه های خود را در این باره برای ما بنویسید و بگویید که تاکنون از چه روشی برای بارگیری فیلم های YouTube که معمولاً محافظت نشده اند در iPhone استفاده کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا