لوازم جانبی لپ تاپ

هارد اکسترنال ارزان چی بخرم؟ [۱۵ مدل حرفه ای]

هارد اکسترنال ارزان قیمت چی بخرم؟ بهترین مارک هارد اکسترنال چیست؟ اگر شما هم تصمیم به خرید هارد اکسترنال گرفته اید و نمی دانید کدام مدل و برند را بخرید در ادامه با ما همراه باشید چون قرار لیستی از بهترین هارد های اکسترنال با کیفیت با قیمت مناسب را معرفی کنیم.

اگر شما هم در تصمیم خرید خود مصمم هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هارد اکسترنال ارزان

هارد اکسترنال نوعی حافظه ذخیره سازی برای داده ها و اطلاعات است که به جای قرار گرفتن در داخل رایانه ، به خارج از کامپیوتر متصل می شود و در دو نوع HDD و SSD (هارد دیسک) به فروش می رسد.

برای درک بهتر هارد اکسترنال ، می توان فرض کرد که هارد داخلی کامپیوتر برداشته شده و در یک کاور محافظ مخصوص قرار گرفته است. با همان مکانیزم ، عملاً می توانیم هارد دیسک کامپیوتر یا لپ تاپ را از دستگاه خارج کرده و از آن به عنوان یک هارد دیسک خارجی استفاده کنیم.

هارد اکسترنال در مدلهای مختلف تولید و به فروش می رسد. این دستگاه ها ظرفیت های متفاوتی دارند و از طریق مکانیسم های مختلفی مانند eSATA ، FireWire ، USB یا Wireless به کامپیوتر متصل می شوند.

یک هارد اکسترنال گاهی اوقات هارد دیسک قابل حمل نامیده می شود زیرا به دلیل اندازه کوچک آن به راحتی قابل حمل است. فلش مموری یکی از اولین اعضای خانواده هارد اکسترنال است اما ظرفیت ذخیره سازی آن بسیار کمتر از هارد اکسترنال خارجی است.

اهمیت خرید هارد اکسترنال

خرید هارد اکسترنال در دنیای امروز که با انفجار حجم انبوهی از داده‌ها و اطلاعات مواجهیم، معمولاً یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

به همین دلیل ، برای مدیریت ذخیره سازی داده های حساس در قالب های مختلف ، به یک پایگاه داده بزرگ و قابل اعتماد نیاز داریم که هارد اکسترنال چنین فرصتی را به خوبی فراهم می کند.

استفاده از هارد اکسترنال بسیار ساده است و هر زمان که بخواهید می توانید از فضای ذخیره سازی عظیم آن استفاده کنید. هارد داخلی به طور مستقیم به مادربرد کامپیوتر متصل می شود ، در حالی که هارد اکسترنال از طریق اتصال به خارج از رایانه یا لپ تاپ به مادربرد متصل می شود و اتصال و قطع دستگاه را بسیار آسان می کند.

قابلیت حمل این نوع هارد باعث می شود بتوانید آن را به هر کجا که می خواهید منتقل کنید تا همیشه به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشید.
توانایی استفاده از هارد دیسک خارجی در رایانه های مختلف ، به اشتراک گذاری چند صد گیگابایت فایل را به یک کار ساده تبدیل می کند.

۲۰ سال پیش ، در عصر فلاپی دیسک ها با حداکثر ظرفیت ۱٫۴ مگابایت ، چنین فرصتی احتمالاً رویایی دست نیافتنی به نظر می رسید!

یکی دیگر از بخشهای مهم ذخیره فایلها امنیت آنها است. هارد دیسک های خارجی ، به ویژه مدل های مقاوم در برابر ضربه و ضد آب ، به ندرت آسیب می بینند ، بنابراین می توانید فایل های خود را با قابلیت اطمینان بالا روی آنها ذخیره کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خرید بهترین کیبورد گیمینگ

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 ظرفیت 1 ترابایت

البته ظرفیت زیاد هارد اکسترنال (به ویژه مدل های چند ترابایتی آن) امکان ذخیره فایل های بایگانی را در کنار فایل های اصلی نیز ممکن می سازد ، بنابراین اگر فایل های اصلی به طور تصادفی حذف شده یا به دلایلی دچار مشکل شده اند ، آنها به راحتی می توان حذف کرد دانلود شد.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که سرقت یک هارد اکسترنال به دلیل اندازه کوچک آن می تواند آسان باشد. بنابراین ، مسئولیت این جنبه از هارد دیسک و داده های شما مستقیماً بر عهده هویت شماست!

خرید هارد اکسترنال یک راه آسان برای افزایش فضای ذخیره سازی فایل ها و اطلاعات است. حالا دیگر نیازی نیست هارد رایانه یا لپ تاپ خود را ارتقا دهید تا این فضا را افزایش دهید.

برای انجام این کار ، باید دستگاه را باز کنید ، که چندان بدون دردسر نیست ، به ویژه وقتی که صحبت از لپ تاپ ها می شود! بنابراین ، اگر در حین کار با رایانه یا لپ تاپ خود دائماً با یک هشدار آزاردهنده دیسک پایین روبرو هستید و عملکرد کامپیوتر شما به دلیل کمبود فضای خالی کاهش می یابد ، احتمالاً باید به جای خرید یک هارد اکسترنال به طور جدی خرید آن را در نظر بگیرید.

از هارد اکسترنال نیز برای ایجاد فضای بیشتر شبکه استفاده می شود. به این ترتیب ، بسیاری از کاربران می توانند به طور همزمان به این فضا دسترسی داشته باشند و به راحتی فایل ها را به جای ارسال یا بارگذاری در محیط شبکه با یکدیگر به اشتراک بگذارند. البته هنوز استفاده از هارد دیسک های داخلی برای این منظور رایج است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: موس بی سیم چه مارکی خوبه؟

نکات مهم هنگام خرید هارد اکسترنال ارزان

به غیر از قیمت هارد اکسترنال که معیار مشخصی در انتخاب آن است ، نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که هنگام خرید هارد اکسترنال باید به آنها توجه کنید. درست مانند هارد دیسک های داخلی ، هارد دیسک های خارجی دارای اشکال ، اندازه ها و ظرفیت های مختلفی هستند و شما باید از بین بسیاری از گزینه ها بهترین را انتخاب کنید.

۱٫ نوع و عادات کاربر

برای خرید هارد اکسترنال ابتدا باید به نوع کاربر توجه کنید. چگونه و تحت چه شرایطی از آن استفاده می کنید؟ آیا از آن فقط برای سطوحی مانند میز و داخل خانه استفاده می کنید؟ چگونه با هارد دیسک خود کار می کنید؟ آیا بعد از هر بار استفاده آن را با درپوش می پوشانید و در جای امنی قرار می دهید؟

یا برعکس ، ممکن است هنگام تعامل با اشیا رفتار پرخطر داشته باشید! به عنوان مثال ، از روی عادت ، آنها را تنها می گذارید یا استعداد خاصی برای انداختن آنها روی زمین دارید ، یا احتمال برخورد دستان شما با یک فنجان چای یا نوشابه و سپس ریختن محتویات آن بر روی تجهیزات!

بنابراین توجه به موارد استفاده و همچنین عادات رفتاری اولین نکاتی است که هنگام خرید هارد اکسترنال باید به آن توجه کنید. اگر ترجیح می دهید هارد اکسترنال خارجی خریداری کنید ، مدل های ضد ضربه و ضد آب بهترین انتخاب ممکن برای شما هستند.

۲٫ فضای ذخیره سازی

فضای ذخیره سازی یکی دیگر از نکات مهم است که هنگام خرید هارد اکسترنال باید به آن توجه کنید. تقریباً به چه مقدار فضا نیاز دارید؟ بدیهی است که برای ذخیره فایل هایی مانند اسناد ، موسیقی و برخی فیلم ها به فضای زیادی احتیاج ندارید.

اما اگر دائماً فایل های سنگین را دانلود می کنید یا آنها را از دیگران دریافت می کنید ، به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز خواهید داشت. همچنین ، ترجیحات شما هنگام خرید هارد اکسترنال نقش مهمی ایفا می کنند.

به عنوان مثال ، اگر فیلم هایی با هر کیفیتی غیر از HD تماشا می کنید ، توجه شما را به خود جلب می کند ، البته باید به دنبال یک هارد دیسک با ظرفیت بسیار بیشتر باشید!

می توانید از یک قاعده کلی برای برآورد دقیق فضای مورد نیاز هنگام خرید هارد اکسترنال استفاده کنید. طبق این قانون ، برای اسناد زیر ۸۰ گیگابایت ، برای موسیقی و سایر فایل های صوتی تا ۸۰ تا ۱۲۰ گیگابایت ، برای فایل های نصب بازی و نرم افزار تا ۱۲۰ تا ۳۲۰ گیگابایت ،

برای فایل های ویدئویی از ۳۲۰ تا ۱۰۲۴ گیگابایت (۱ ترابایت) و برای فایل های HD و ۴K به ۱ تا ۲ ترابایت و گاهی حتی بیشتر از این مقدار فضا نیاز است. بدیهی است که این ارقام فقط تقریبی هستند و با توجه به نیازهای هر کاربر قابل تغییر هستند.

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance ظرفیت 2 ترابایت

۳٫ سرعت انتقال اطلاعات

سرعت انتقال یکی دیگر از اجزای کلیدی هنگام خرید هارد اکسترنال است ، زیرا مطمئناً نمی خواهید ساعت ها منتظر انتقال فایل های سنگین و فوق سنگین باشید و ترجیح می دهید تاخیر را به حداقل برسانید.

سرعت هارد اکسترنال در انتقال داده ها به دو عامل اصلی یعنی فناوری ذخیره سازی و نوع پورت بستگی دارد. وقتی صحبت از فناوری ذخیره سازی می شود ، انتخاب هارد دیسک خارجی بین HDD و SSD مطرح می شود.

هارد دیسک خارجی (SSD) ، که SSD نیز نامیده می شود ، جدیدتر از HDD است. دلیل این نام این است که این نوع هارد اکسترنال ها اجزای مکانیکی ندارند. به همین دلیل ، علاوه بر سرعت بسیار بیشتر از HDD ، احتمال خرابی آنها بسیار کمتر است.

با این حال ، این هارد ها بسیار گران تر هستند ، به همین دلیل بسیاری از خریداران تمایلی به خرید SSD خارجی ندارند.

اما فناوری انتقال روی سکه دیگر نیز وجود دارد! انتقال داده به اکثر هارد دیسک های خارجی از طریق پورت USB و گاهی کابل تاندربولت انجام می شود. با این حال ، درگاه USB چندین نسل دارد ،

مانند ۲ ، ۳ و ۳٫۱ ، که با افزایش تعداد ، داده ها را سریعتر منتقل می کند. به استثنای درگاه USB 2.0 که منسوخ شده است ، نسل های دیگر USB امکان انتقال اطلاعات با سرعت مناسب را فراهم می کنند.

اگر می خواهید سرعت انتقال اطلاعات باورنکردنی ۴۰ GB / S را تجربه کنید ، می توانید یک هارد اکسترنال با فناوری تاندربولت خریداری کنید!

۴٫ امنیت

هنگام خرید هارد اکسترنال و اساساً هر دستگاهی که داده ها را ذخیره یا مبادله می کند ، ملاحظات امنیتی یک مشکل ثابت است. اگر از هارد اکسترنال برای جابجایی اطلاعات بسیار حساس و گاه محرمانه و فوق محرمانه استفاده می کنید ،

یا در این مورد بسیار وسواس دارید ، ممکن است خرید یک هارد اکسترنال رمزگذاری شده را در نظر بگیرید. با این حال ، شما همیشه می توانید داده ها و اطلاعات روی هارد دیسک های خارجی را به صورت نرم افزاری رمزگذاری کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: راهنمای خرید موس گیمینگ ارزان

قیمت هارد اکسترنال ارزان

هزینه هارد اکسترنال با ویژگی های فنی و فیزیکی آن ارتباط مستقیم دارد. ضد آب و ضد ضربه ، صرفه جویی در فضا ، قابلیت رمزگذاری سخت افزار و پشتیبانی از فناوری اتصال (نسل USB ، Thunderbolt و غیره) مهمترین عواملی هستند که در قیمت هارد اکسترنال نقش دارند. البته مانند هر محصول دیگری ، نام تجاری هارد اکسترنال می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

اگرچه نام تجاری و ویژگی های فنی و فیزیکی تأثیر غیرقابل انکاری بر قیمت هارد اکسترنال دارد ، اما انتخاب تامین کننده نیز می تواند نقش مهمی در افزایش یا کاهش قیمت محصول برای خریدار داشته باشد.

برای خرید هارد اکسترنال ، باید بدانیم که قبل از خرید کردن به چه مقدار حافظه نیاز داریم. اگر برای کارهای روزانه و انتقال فایل کم نیاز به یک دستگاه ذخیره سازی دارید ، بهتر است از فلش مموری استفاده کنید.

همچنین امروزه ۱۲۸ گیگابایت حافظه فلش در بازار موجود است. اما اگر می خواهید اطلاعات را ذخیره کنید ، به حافظه بیشتری نیاز دارید. که ما انتهای مقاله بهترین مدل های هارد اکسترنال ارزان را معرفی خواهیم کرد.

خرید هارد اکسترنال ارزان قیمت

قیمت همیشه یک عامل مهم بوده و تقریباً همیشه در تصمیم گیری نقش مهمی ایفا می کند. سوال متداول این است که آیا خرید هارد اکسترنال ارزان قیمت خوب است یا خیر؟

وقتی صحبت از خرید هارد اکسترنال می شود ، این ضرب المثل که هیچ ارزانی بی دلیل نیست هم درست است و هم می تواند نادرست باشد. خرید هارد اکسترنال ارزان به انتخاب اطلاعات مناسب بستگی دارد.

فروش هارد اکسترنال ارزان قیمت گاهی نشانه عملکرد ضعیف است و گاهی به عوامل دیگری مانند گارانتی و مشخصات فنی بستگی دارد.

هارد اکسترنال قیمت ۳۲۰ گیگابایت

با توجه به اینکه تفاوت چندانی بین قیمت هارد اکسترنال ۲۵۰ گیگابایت و قیمت هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگابایت وجود ندارد ، در زیر در مورد هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگابایت صحبت خواهیم کرد.

قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ

در ابتدا به بررسی قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ adata (ای‌دیتا) و بررسی قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ وسترن دیجیتال (Western Digita) خواهید پرداخت.
بین هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ ای‌دیتا و هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ وسترن دیجیتال کدام را انتخاب کنیم؟

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 1 ترابایت

قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ adata

هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ ایدیتا در سه رنگ مشکی، آبی و زرد موجود است. رنگ، تأثیری در قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ adata ندارد.

مثلاً هارد اکسترنال ای‌دیتا مدل HD710از خاصیت ضدآب و ضدضربه برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ adata نسبت به دیگر برندهایی که از این قابلیت‌ها پشتیبانی نمی‌کنند بیشتر باشد.

قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ adata نسبت به قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ وسترن دیجیتال بیشتر است. اما این اختلاف قیمت بین adata و Western Digita به‌خاطر چیست؟

تنوع رنگ، ضد آب بودن و ضدضربه بودن هارد اکسترنال adata دلایل مهم این اختلاف است.

قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ WD
هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ وسترن دیجیتال در برابر ضربه و آب مقاوم نیست. همچنین این محصول تنوع رنگ نیز ندارد. اما از لحاظ قیمتی با دیگر برندها رقابت می‌کند. برای مثال در مقایسه با هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگابایت ای‌دیتا، قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگ WD کمتر است.

قیمت هارد اکسترنال ۱ ترابایت

آیا می‌دانید هر ترابایت که آن را با علامت (T) نشان می‌دهند چه حجم از اطلاعات را نگهداری می‌کنید؟

هر ترابایت معادل ۱۰۲۴ گیگابایت است. برای درک بهتر در نظر بگیرید که می‌خواهید تعدادی فیلم به حجم حدوداً ۵۰۰ مگابایت ذخیره کنید؛ در یک هارد اکسترنال یک ترابایتی می‌تواند حدوداً ۲۰۰۰ (دو هزار) فیلم ذخیره کنید. پس اختلاف قیمت هارد اکسترنال ۱ ترابایت نسبت به قیمت هارد اکسترنال ۵۰۰ طبیعی است.

قیمت هارد اکسترنال ۱ ترابایت adata و قیمت هارد اکسترنال ۱ ترابایت وسترن دیجیتال هم اختلاف دارد. تنوع رنگی هارد آی‌دیتا بیشتر از هارد وسترن دیجیتال است.

علاوه بر آن ضدضربه و ضدآب بودن ای‌دیتا مهم‌ترین دلیل است تا قیمت هارد اکسترنال ۱ ترابایت adata بیشتر و قیمت هارد اکسترنال ۱ ترابایت وسترن دیجیتال کم‌تر باشد.

برای هارد دیسک‌های اکسترنال با ظرفیت بالا شاید بحث قیمت در اولویت دوم قرار بگیرد. امنیت و محفوظ ماندن اطلاعات بسیار مهم‌تر از قیمت آن است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک رینگ لایت برای عکاسی چیست؟

در ادامه لیستی از بهترین مدل های هارد اکسترنال ارزان قیمت را معرفی خواهیم کرد که شما نیز می توانید با بررسی مشخصات و نیاز و بودجه خود یکی از بهترین مدل ها را انتخاب کنید.

همچنین برای راحتی سفارش ما لینک خرید هر یک از هارد ها را زیر مشخصات درج کرده ایم که می توایند به راحتی از سایت دیجی کالا خرید خود را انجام دهید.

بهترین مدل های هارد اکسترنال ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱

 

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک‌ اکسترنال مدل «Elements» محصول شرکت «وسترن دیجیتال» (Western Digital) است. این هارد اکسترنال از طراحی زیبا با ابعاد کوچک و وزن سبک بهره می‌برد و دارای هد ۲٫۵ اینچی است.

هارد Elements شباهت زیادی با هارد دیسک‌های سری «مای پاسپورت» (My Passport) شرکت وسترن دیجیتال دارد. طراحی باریک هارددیسک اکسترنال Elements به نحوی است که حس خوبی از ذوق و هنر طراحان را در ذهن متبادر می‌کند و باعث می‌شود از داشتن‌اش به خود ببالید.

طراحی باریک این محصول باعث می‌شود به راحتی درون کیف لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی قرار بگیرد و حجم زیادی هم اشغال نکند. هارددیسک Elements از رابط پرسرعت USB 3.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند که به‌صورت تئوریک قادر است اطلاعات را با حداکثر سرعت پنج گیگابیت بر ثانیه (۶۴۰ مگابایت بر ثانیه) منتقل کند.

البته اگر لپ‌تاپی در اختیار دارید که به نسخه‌های قبلی پورت USB مجهز است و تصمیم به تهیه‌ی این هارددیسک گرفته‌اید، نباید هیچ نگرانی‌ای به دل راه دهید؛ چرا که پورت USB3.0 از نسخه‌ی ۲٫۰ و ۱٫۱ هم پشتیبانی می‌کند.

این محصول خوش‌ساخت و قابل اطمینان، انرژی مورد نیاز خود را از طریق رابط USB تأمین می‌کند؛ بنابراین نیازی نیست یک آداپتور برق با وزنی اضافی را همیشه همراه خود داشته باشید.

قابلیت پشتیبان‌گیری دستی و خودکار و سازگاری با نرم‌افزار امنیتی و انحصاری SmartWare وسترن دیجیتال از دیگر قابلیت‌های این هارد دیسک هستند. هارد Elements از ابتدا برای استفاده در کامپیوترهای ویندوزی (Windows) طراحی شده است و در حالت پیش‌فرض با فایل‌سیستم NTFS ارایه می‌شود.

البته کاربران سیستم عامل مک (Mac) هنوز قادرند این هارددیسک را تهیه کرده و به انتخاب خودشان با فایل‌سیستم اختصاصی مک فرمت کنند.

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    ۱۳۴ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۱ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    با رابط USB 3.0 با حداکثر سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 با سرعت حداکثر ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • مقاوم در برابر شوک
    خیر
  • مقاوم در برابر لغزش
    خیر
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    خیر
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Window 8, Windows 7, Windows Vista, Mac OS X 10.6.5
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB
  • دفترچه راهنما

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت ۲ ترابایت

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    ۲۳۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۲ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    با رابط USB 3.0 با حداکثر سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 با سرعت حداکثر ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • مقاوم در برابر شوک
    خیر
  • مقاوم در برابر لغزش
    خیر
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    خیر
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت عملکرد حافظه
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Mac OS X 10.6.5 and above
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB
  • دفترچه راهنما

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80 ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A80 ظرفیت 1 ترابایت

شرکت «سیلیکون پاور» (Silicon Power) این سری از هارددیسک‌های اکسترنال خود را با نام آرمور (Armor) به معنای زره یا ضدگلوله به بازار ارائه کرده است. البته این نام‌گذاری بی‌دلیل نبوده، زیرا این سری از هارددیسک‌ها که A80 هم عضو آن‌هاست،

در برابر آب، ضربه، گرد و خاک، فشار و لرزش مقاوم هستند و این خاصیت‌ها در آزمایش‌های مختلف سیلیکون‌پاور به اثبات رسیده است. نام انتخاب‌شده برای این سری از هارددیسک‌ها هم به همین دلیل است.

این هارددیسک اکسترنال ۱ترابایتی از رابط پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد و در عین حال با رابط‌های قدیمی‌تر مانند USB 2.0 نیز سازگار است. هارددیسک A80 انرژی مورد نیاز خود را نیز از همین رابط USB تامین می‌کند و این کار را به صورت هم‌زمان در حال تبادل اطلاعات انجام می‌دهد.

این هارددیسک برای افرادی که بیشتر زمان خود را در حال حرکت هستند و یا افرادی که می‌خواهند اطلاعات مهم خود را همیشه همراه داشته باشند و نمی‌خواهند نگران ازبین‌رفتن اطلاعات بر اثر آسیب و خطرات ناگهانی باشند، بسیار مناسب است.

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    ۲۷۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۱ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    با رابط USB 3.0 با حداکثر سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 با سرعت حداکثر ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    بله
  • مقاوم در برابر ضربه
    بله
  • مقاوم در برابر شوک
    بله
  • مقاوم در برابر لغزش
    بله
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Linux 2.6.31 or later, MacOS 10.4 or later
  • اقلام همراه هارد دیسک
    یک عدد کابل USB
  • دفترچه راهنمای کاربر
  • سایر قابلیت‌ها
    مطابق با آزمایشات MIL-STD-810F 516.5 ارتش آمریکا
  • دارای تکنولوژی دو مرحله‌‌ای پیشرفته ضد شوک
  • ضد آب مطابق استاندارد IEC 529 IPX7

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 ظرفیت 1 ترابایت

هارداکسترنال «HD710» محصول برند «ای‌دیتا» (ADATA) است. این هارداکسترنال در زمره‌ی هاردهای اکسترنال مقاوم قرار می‌گیرد و مشخصاتی به آن اضافه شده است تا در برابر عوامل بیرونی مقاومت بیشتری داشته باشد.

HD710 در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع مقاوم است و حتی اگر شدیدترین ضربه‌ها به آن وارد شود، اطلاعات درون هارد به مخاطره نخواهند افتاد. ارتش ایالات متحده‌ی امریکا این قابلیت هارد ای‌دیتا را با استاندارد MIL-STD-810G 516.6 تایید کرده‌‎ است؛

همچنین HD710 از معیارهای استاندارد IP68 بهره می‌برد؛ معنای این استاندارد، مقاومت در برابر آب و گردوخاک است. این هارد حتی در صورت افتادن در آب شور هم آسیبی نمی‌بیند و قطره‌ای آب به درون آن نفوذ نخواهد کرد.

سازنده‌ی محصول تضمین‌ کرده است که در صورت قرارگرفتن در شرایط جوی بیابان، غبار به درون محصول نفوذ نمی‌کند. اتصال هارد به کامپیوتر با استفاده از رابط USB 3.0 انجام می‌شود.

کابل اتصال این هارداکسترنال به کامپیوتر در شیاری که دور بدنه تعبیه شده‌ است، محکم می‌شود. این طراحی HD710، احتمال گم‌شدن کابل را به حداقل می‌رساند.

یک LED آبی روی بدنه‌ی هارد کار شده که روشن‌بودن HD710 و انتقال اطلاعات را به کاربر نمایش می‌دهد. این هارد ۱ترابایتی دارای رنگ‌بندی آبی، زرد و مشکی است.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۳۲ × ۹۹ × ۲۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۱ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    با رابط USB 3.0 حداکثر سرعت ۵ گیگابیت در ثانیه و با رابط USB 2.0 حداکثر سرعت ۴۸۰ مگابیت در ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    بله
  • مقاوم در برابر ضربه
    بله
  • مقاوم در برابر شوک
    بله
  • مقاوم در برابر لغزش
    بله
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Vista, XP, Mac OS X 10.6 or Later, Linux Kernel 2.6 or Later
  • سایر قابلیت‌ها
    ضدضربه تا ارتفاع ۱٫۸ متر
  • دارای استاندارد IPX7

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت ۴ ترابایت

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Elements ظرفیت 4 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال را می‌توان از مجموعه حافظه‌های جانبی با کیفیت دانست. این نوع هارد دیسک با سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور بر دقیقه، اطلاعات این حافظه را به دستگاه مورد نظر انتقال می‌دهد.

اما این تنها خصوصیت این هارد دیسک نیست. ظرفیت آن ۴ ترابایت است که حتی می‌توان گفت امروزه هم حجم قابل توجهی است و سال‌ها می‌توان از آن برای نگهداری از اطلاعات استفاده کرد.

با کمک گرفت از رابط USB 3.0 می‌توان گفت قابلیت‌های این هارد اکترنال کامل می‌شود. USB 3.0 یکی از با سرعت‌ترین رابط‌های انتقال اطلاعات در عصر تکنولوژی است.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۱٫۱۷×۸٫۱۲×۲٫۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۴ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0 
    USB 3.0 
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    با رابط USB 3.0 با حداکثر سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 با سرعت حداکثر ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • مقاوم در برابر شوک
    خیر
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    خیر
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Window 8, Windows 7, Windows Vista, Mac OS X 10.6.5
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB
  • دفترچه راهنما

 

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

هارد اکسترنال Silicon Power مدل Armor A80 ظرفیت ۲ ترابایت

هارد اکسترنال Silicon Power مدل Armor A80 ظرفیت 2 ترابایت

شرکت «سیلیکون پاور» (Silicon Power) این سری از هارددیسک‌های اکسترنال خود را با نام آرمور (Armor) به معنای زره یا ضدگلوله به بازار ارائه کرده است. البته این نام‌گذاری بی‌دلیل نبوده،

زیرا این سری از هارددیسک‌ها که A80 هم عضو آن‌هاست، در برابر آب، ضربه، گرد و خاک، فشار و لرزش مقاوم هستند و این خاصیت‌ها در آزمایش‌های مختلف سیلیکون‌پاور به اثبات رسیده است. نام انتخاب‌شده برای این سری از هارددیسک‌ها هم به همین دلیل است.

این هارددیسک اکسترنال ۲ترابایتی از رابط پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد و در عین حال با رابط‌های قدیمی‌تر مانند USB 2.0 نیز سازگار است. هارددیسک A80 انرژی مورد نیاز خود را نیز از همین رابط USB تامین می‌کند و این کار را به صورت هم‌زمان در حال تبادل اطلاعات انجام می‌دهد.

این هارددیسک برای افرادی که بیشتر زمان خود را در حال حرکت هستند و یا افرادی که می‌خواهند اطلاعات مهم خود را همیشه همراه داشته باشند و نمی‌خواهند نگران ازبین‌رفتن اطلاعات بر اثر آسیب و خطرات ناگهانی باشند، بسیار مناسب است.

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    ۲۷۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۲ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    با رابط USB 3.0 با حداکثر سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 با سرعت حداکثر ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    بله
  • مقاوم در برابر ضربه
    بله
  • مقاوم در برابر شوک
    بله
  • مقاوم در برابر لغزش
    بله
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Linux 2.6.31 or later, MacOS 10.4 or later
  • اقلام همراه هارد دیسک
    یک عدد کابل USB
  • دفترچه راهنمای کاربر
  • سایر قابلیت‌ها
    مطابق با آزمایشات MIL-STD-810F 516.5 ارتش آمریکا
  • دارای تکنولوژی دو مرحله‌‌ای پیشرفته ضد شوک
  • ضد آب مطابق استاندارد IEC 529 IPX7

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 ظرفیت 1 ترابایت

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۴٫۸ × ۸۰ × ۱۱۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۱ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    در حالت USB 3.0 با سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • مقاوم در برابر شوک
    خیر
  • مقاوم در برابر لغزش
    خیر
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    خیر
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows XP
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB با طول ۴۶ سانتی‌متر

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance ظرفیت ۲ ترابایت

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۴ × ۷۸ × ۱۰۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۹ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۲ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • مقاوم در برابر شوک
    خیر
  • مقاوم در برابر لغزش
    خیر
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    خیر
  • باتری
    ندارد
  • منبع تغذیه
    درگاه USB کامپیوتر
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, 8.1, 7 Mac OS v10.12 /OS X v10.11 / v10.10

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت ۲ ترابایت

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA2000400 ظرفیت 2 ترابایت

هارد اکسترنال «Expansion Portable» محصول شرکت «سیگیت» (Seagate) است. سری Expansion این شرکت توانسته چندین سال در بازار محصولات الکترونیکی دوام بیاورد و بازخوردهای مناسبی برای شرکت سازنده‌اش داشته باشد.

به همین دلیل، شرکت سیگیت به فکر ایجاد تغییرات جزیی در محصول موفق قبلی افتاد و سعی کرد با چند تغییر ظاهری ساده، به نوعی اکسپنشن پرتابل را به‌روزرسانی کند.

نتیجه‌ی این تصمیم به تولید هارد اکسترنالی منجر شد که از لحاظ ظاهری زیباتر شده و در مقایسه با ظاهر ساده‌ی مدل قبل، با زمانه‌ هماهنگ‌تر است. قسمت جلویی یا به‌عبارتی همان صورت (Face) دستگاه، از موزاییک‌هایی مربعی تشکیل شده‌ که کنارهم قرار گرفته‌اند.

این ظاهر جدید، هارمونی خاصی دارد و Expansion Portable جدید را کاملا از هم‌نسلانش جدا می‌کند. این هارددیسک اکسترنال با استفاده از رابط USB 3.0 به کامپیوتر وصل می‌شود؛ پورت USB 3.0 قابلیت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر را هم دارد و چنانچه از کامپیوتری استفاده می‌کنید که به پورت USB 2.0 یا USB 1.1 مجهز است، مشکلی از بابت ناسازگاری نخواهید داشت.

برق موردنیاز برای کارکردن هارددیسک از طریق همان کابل USB تامین می‌شود و به این ترتیب، دیگر به همراه ‌داشتن یک آداپتور حجیم و سنگین نیازی نخواهید داشت.

سیستم‌‌عامل ویندوز، Expansion Portable را به‌سرعت و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه‌ای شناسایی می‌کند و قادر است اطلاعات را از روی آن بخواند یا روی آن کپی کند.

همه ‌چیز به سادگی و در کمال راحتی کاربر انجام می‌شود؛ بنابراین برای راحت‌تر زندگی کردن، به یک هارددیسک سیگیت مدل اExpansion Portable جدید نیاز است.

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۴٫۸ × ۸۰ × ۱۱۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۲ ترابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها
    در حالت USB 3.0 با سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • مقاوم در برابر شوک
    خیر
  • مقاوم در برابر لغزش
    خیر
  • مقاوم در برابر خش
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    خیر
  • باتری
    ندارد
  • نشانگر LED
    دارد
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows XP
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB با طول ۴۶ سانتی‌متر

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل economy ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل economy ظرفیت 320 گیگابایت

این هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگابایتی با قطعات با کیفیت و جهانی در شرکت لپتاپ عمده مونتاژ شده استفاده شده است .با توجه به دیسکت فیلیپین-چین به کار رفته در این هارد همچنین دارای سرعت تبادل داده حداکثر ۳۵-۴۰ مگابایت بر ثانیه در محیط ویندوز است

که سرعتی نسبتا بالا برای امور روزمره و حتی حرفه ای میباشد.عمر بالا و قطعات با کیفیت موجب محبوبیت این کالا بین خریداران شده است و همچنین قابلیت اتصال به انواع لوازم از جمله ذخیره دوربین مداربسته،کنسول بازی (مانند پلی استیشن)،تلویزیون و تلفن همراه میباشد.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۵۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۳۲۰ گیگابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Window 8, Windows 7, Windows Vista, Mac OS X 10.6.5, android
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB
  • سایر قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال به انواع لوازم از جمله ذخیره دوربین مداربسته
  • قابلیت اتصال به کنسول بازی (مانند پلی استیشن)
  • قابلیت اتصال به تلویزیون و گیرنده دیجیتال(درصورت توانایی دستگاه گیرنده)
  • قابلیت اتصال تلفن همراه (درصورت توانایی تلفن همراه)
  • سرعت بالا حداکثر ۳۵ الی ۴۰ گیگابایت در ویندوز (ورژن ۲ USB است ولی از ورژن۳ و بالاتر نیز پشتیبانی میکند)
  • دیسکت داخلی فیلیپینی و چینی
  • بدنه فلزی
  • عمر بالا

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل extra-eco ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل extra-eco ظرفیت 320 گیگابایت

این هارد اکسترنال ۳۲۰ گیگابایتی بدنه پلیمری مقاوم و با قطعات با کیفیت و جهانی در شرکت لپتاپ عمده مونتاژ شده استفاده شده است .با توجه به دیسکت فیلیپین-چین به کار رفته در این هارد همچنین دارای سرعت تبادل داده حداکثر ۳۵-۴۰ مگابایت بر ثانیه در محیط ویندوز است که سرعتی نسبتا بالا برای امور روزمره و حتی حرفه ای میباشد.

عمر بالا و قطعات با کیفیت موجب محبوبیت این کالا بین خریداران شده است و همچنین قابلیت اتصال به انواع لوازم از جمله ذخیره دوربین مداربسته،کنسول بازی (مانند پلی استیشن)،تلویزیون و تلفن همراه میباشد.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۵۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۳۲۰ گیگابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
  • سایز هد
    ۲٫۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Window 8, Windows 7, Windows Vista, Mac OS X 10.6.5, android
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB
  • سایر قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال به انواع لوازم از جمله ذخیره دوربین مداربسته
  • قابلیت اتصال به کنسول بازی (مانند پلی استیشن)
  • قابلیت اتصال به تلویزیون و گیرنده دیجیتال(درصورت توانایی دستگاه گیرنده)
  • قابلیت اتصال تلفن همراه (درصورت توانایی تلفن همراه)
  • سرعت بالا حداکثر ۳۵ الی ۴۰ گیگابایت در ویندوز (ورژن ۲ USB است ولی از ورژن۳ و بالاتر نیز پشتیبانی میکند)
  • دیسکت داخلی فیلیپینی و چینی
  • عمر بالا

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل fast-metal ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت

هارد اکسترنال اِل‌اُ مدل fast-metal ظرفیت 500 گیگابایت

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۱۵۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۵۰۰ گیگابایت
  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    USB 2.0
    USB 3.0
  • سایز هد
    ۲/۵ اینچ
  • سرعت چرخش
    ۵۴۰۰ دور بر دقیقه
  • مقاوم در برابر آب
    خیر
  • مقاوم در برابر ضربه
    خیر
  • مقاوم در برابر خش
    بله
  • نشانگر LED
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت انتقال اطلاعات
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Window 8, Windows 7, Windows Vista, Mac OS X 10.6.5, android
  • اقلام همراه هارد دیسک
    کابل USB
  • سایر قابلیت‌ها
    بدنه فلزی و طراحی باریک و قابل حمل
  • سرعت بسیار بالا با تکنولوژی نسل ۳ USB (حداکثر ۱۰۰ الی ۱۱۰ مگابایت در ویندوز ۱۰ و پشتیبانی انواع USB مانند نسل ۲ و نسل ۳ و…)
  • قابلیت اتصال به انواع لوازم از جمله ذخیره دوربین مداربسته
  • قابلیت اتصال به کنسول بازی (مانند پلی استیشن)
  • قابلیت اتصال به تلویزیون و گیرنده دیجیتال(درصورت توانایی دستگاه گیرنده)
  • قابلیت اتصال تلفن همراه (درصورت توانایی تلفن همراه)
  • دیسکت داخلی ۵۴۰۰rpm برای سرعت در درایو
  • عمر بالا

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا