لوازم جانبی موبایل

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک [۳۰+ مدل پرفروش بازار]

تلفن بی سیم پاناسونیک چی بخرم؟ بهترین مدل های تلفن بی سیم پاناسونیک کدام است؟ اگر شما هم قصد خرید تلفن بی سیم پاناسونیک را دارید جای درستی آمده اید در این مقاله قصد معرفی بهترین مدل های نلفن بی سیم مارک پاناسونیک به همراه لینک خرید آنلاین را داریم.

در خرید تلفن بی سیم پاناسونیک حتما به برد گوشی توجه کنید که بسیار مهم است. برد هر گوشی با توجه به مدلش متفاوت است اما گفته می شود که معمولا تا ۵۰ متر در داخل خانه و تا ۳۰۰ متر در فضای باز است.

البته در عمل این برد کمتر خواهد بود زیرا موانع زیادی به خصوص دیوارهای ضخیم وجود دارد که کار را سخت می کند.

اما پاناسونیک در مورد آن فکری کرده است: می توانید از تقویت کننده های جداگانه برای اصلاح ضعف سیگنال استفاده کنید. بنابراین، اگر احتمالاً به این تقویت کننده ها نیاز دارید، هنگام خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک، پشتیبانی تلفن از این ویژگی  را در نظر داشته باشید.

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بسیاری از وسایل برقی و ارتباطی بی سیم شد تلفن نیز از این پیشرفت بی نصیب نیست و الان در هر خانه و مخصوصا فروشگاه و مغازه وجودیک تلفن بی سیم یکی از ضروری ترین وسیله به حساب میاد.

اما مدل ها و برند های مختلفی در بازار وجود دار که انتخاب را سخت می کند که بهترین تلفن بی سیم باید چه ویژگی هایی داشته باشد و یا چه مارکی بهترین است؟و سوال هایی از قبیل:
کدام مدل تلفن بی سیم مناسب است؟ تلفن بی سیم چی بخرم؟ و از این مدل سوالات که شما را تا این مقاله رسانده است.

همانطور که می دانید تلفن های بیسیم را می توان در یک محدوده خاص جابجا کرد. و همچنین به دلیل کوچک بودن و. قابلیت جابجایی فضای خیلی کمی را اشغال می کنند.

بیشتر تلفن های بی سیم دارای امکاناتی چون آیدی کالر، ساعت، تاریخ، آلارم و همچنین امکان ذخیره شماره و نمایش تماس های از دست رفته و بی پاسخ هستند. همه این ویژگی ها باعث شده است که تلفن های بی سیم در دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کند.

اما بهترین برند تلفن بی سیم چیست؟ شرکت پاناسونیک یکی از بهترین شرکت های در حوزه تولید تلفن های بی سیم است که به دلیل کیفیت بسیار بالای تلفن های بی سیم این شرکت محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان پیدا کرده است.

ما نیز در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین مدل های تلفن بی سیم تولید شده توسط شرکت پاناسونیک را که پرفروش ترین های بازار نیز محسوب می شود در انتهای مقاله به شما معرفی کنیم.

اما قبل از معرفی شما باید یکسری نکات مهم هنگام خرید تلفن بی سیم را بدانید که با توجه به این نکات اقدام به خرید کنید که در ادامه توضیح می دهیم.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین سه پايه موبايل [۱۵+ مدل حرفه ای]

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

نکات مهم هنگام خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

شماره انداز (کالر آیدی)

اولین نکته توجه به کالر آیدی داشتن تلفن بی سیم است که بتوانید نام و شماره تماس گیرنده را روی گوشی بتوانید ببینید.

پایه تلفن

پایه تلفن به عنوان شارژر تلفن بی سیم استفاده می شود یکسری از مدل های دارای دکمه ای روی پایه هستند که در صورت گم کردن تلفن با فشردن دکمه روی پایهمی توانید تلفن را پیدا کنید.

همچنین مدل هایی از تلفن های بی سیم وجود دارد که به همراه آن یک تلفن سیمی نیز وجود دارد که باانتخاب آن می توانید هم تلفن سیمی و هم بی سیم را باهم داشته باشید.

پیام رسان صوتی

پیام رسان صوتی نیز یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم می باشد که در صورت در دسترس نبودن و با مشغول بود تماس گیرنده ها می توانند پیام خود را برای شما بگذارند تا در اسرع وقت بتوانید به آنها پاسخ دهید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین پاور بانک ۲۰۲۱ کدامند؟ [راهنمای جامع خرید]

تنظیمات شب

داشتن این تنظیمات به شما کمک می کند که در تایمی خاصی از شب که امکان پاسخگویی ندارید بصورت هوشمند در آن ساعات تلفن بی صدا شده و کسی مزاحم خواب شما نمی شود.

پیجر موبایل

بالا به این نکته اشاره کردیم موبایل بی سیمی را انتخاب کنید که دارای پیجر بوده و در صورت مفقود شدن بتوانید به راحتی آن را با فشاردن یک دکمه پیدا کنید.

میزان شارژ دهی

میزان شارژدهی نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام خرید است که باید به آن دقت کنید و محصولی را انتخاب کنید که شارژدهی مناسبی داشته باشد و در صورتتمام شدن باطری در کمترین زمان ممکن شارژ شود.

قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک

فاکتور های زیادی روی قیمت تلفن بی سیم تاثیر گذار است که می تواند به برند گوشی، امکانات، تک یا جفت بودن گوشی و … اشاره کرد.

خرید تلفن بیسیم پاناسونیک

برای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک می‌توانید با فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک، در ارتباط باشید. ما این افتخار را داریم که به عنوان نمایندگی پاناسونیک تمامی مدل‌های تلفن بی سیم Panasonic را به صورت کاملا اورجینال (همراه با برچسب و لیبل اختصاصی) و با یک ضمانت‌نامه معتبر ۱۲ ماهه، به خریداران عزیز عرضه کنیم.

تنوع مدل‌های تلفن بی سیم بسیار زیاد بوده و این موضوع، انتخاب را برای مشتریان سخت می‌کند. به همین دلیل، کارشناسان فروش ایده آل گستر با ارائه مشاوره‌های پیش از خرید، شما عزیزان را در خرید محصول دل‌خواه و متناسب با نیازهایتان، راهنمایی می‌کنند. علاوه بر این با ورود به وب سایت رسمی ایده آل گستر می‌توانید از آخرین قیمت، ویژگی‌های اختصاصی و نقد و بررسی تخصصی هر کدام از مدل‌های این محصول، مطلع شوید.

با خرید از ایده آل گستر می‌توانید از تمامی خدمات پس از فروش برند پاناسونیک در کشورمان برخوردار شوید. گارانتی یک ساله و تعمیرات تخصصی و فنی این دستگاه‌ها، تنها بخشی از این خدمات محسوب می‌شوند.

اگرچه مدل های مختلف تلفن پاناسونیک ماندگاری مناسبی دارد، اما ممکن است در اثر مواردی همچون استفاده نادرست یا افزایش عمر مصرفی، دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر شود.

در این شرایط، واحد تعمیرات ایده آل گستر این آمادگی را دارد که تلفن بیسیم شما را در کمترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اصل Panasonic تعمیر کند.

مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن بیسیم پاناسونیک

یکی از دلایل مهم محبوبیت تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، قابلیت‌ها و امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما باز هم تاکید می‌کنیم که این قابلیت‌ها در تمام مدل‌ها شبیه به هم نیستند.

به عبارتی دیگر، هر کدام از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک از یک یا چند قابلیت مشخص برخوردار هستند. به عنوان مثال، ممکن است یک مدل منشی تلفنی داشته باشد، در حالی که مدل دیگر، بدون این ویژگی طراحی شده باشد.

منشی تلفنی

منشی تلفنی یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های یک تلفن بیسیم محسوب می‌شود. بر این اساس و در صورتی که به هر دلیلی نتوانید به یک تماس ورودی پاسخ دهید، دستگاه پیغام مخاطب را ضبط می‌کند.

بنابراین در اولین فرصت می‌توانید به پیام ضبط شده گوش داده و در صورت تمایل، به آن جواب دهید. با خرید یک تلفن بیسیم پاناسونیک منشی دار، دیگران نگران از دست دادن هیچ تماسی نخواهید بود؛ حتی اگر در منزل حضور نداشته باشید.

البته توجه داشته باشید که مدل‌های ساده و ارزان قیمت پاناسونیک، معمولا از این قابلیت برخوردار نیستند. بنابراین در زمان خرید، حتما دفترچه راهنمای مدل مورد نظرتان را مطالعه کرده یا از فروشنده در رابطه با منشی تلفنی سوال کنید.

برد یا آنتن دهی

منظور از آنتن دهی، بیشترین فاصله‌ای است که می‌توانید گوشی بیسیم را از دستگاه پایه فاصله داده و هم‌چنان بدون مشکل، به مکالمه ادامه دهید. خوشبختانه تلفن بیسیم پاناسونیک از نظر برد یا آنتن دهی در میان محصولات هم رده، کاملا بی‌نظیر است.

به طور کلی در فضاهای بسته (مانند داخل ساختمان و منازل) تا ۵۰ متر و در محیط‌های باز تا ۳۰۰ متر، می‌توانید روی آنتن دهی تلفن بیسیم پاناسونیک حساب کنید.

شارژدهی باتری

تلفن بیسیم پاناسونیک با استفاده از باتری کار می‌کند. منظور از شارژدهی، مدت زمانی است که در صورت شارژ کامل باتری، می‌توانید از طریق گوشی بی سیم به مکالمه بپردازید. این زمان در مدل‌های مختلف، کاملا متفاوت است.

عوامل زیادی در افزایش یا کاهش شارژدهی یک گوشی بیسیم پاناسونیک تاثیرگذار هستند. به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت باتری‌ها، مهم‌ترین فاکتور در افزایش مدت زمان مکالمه با یک تلفن بیسیم محسوب می‌شود.

به همین دلیل، توصیه می‌کنیم باتری تلفن پاناسونیک را به صورت اورجینال از فروشگاه ایده آل گستر خریداری کنید.

تعداد گوشی بیسیم

تا مدتی قبل، تمام تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از یک دستگاه پایه و یک گوشی بی سیم تشکیل می‌شدند. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ساخت این محصولات، شاهد تلفن‌هایی با بیش از یک گوشی (تا حداکثر ۶ عدد) هستیم.

در صورتی که تعداد گوشی بیسیم برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، باید به سراغ مدل‌هایی بروید که حداقل از عدد گوشی برخوردار هستند. در صورتی که تلفن بیسیم شما از تکنولوژی DECT 6.0 پشتیبانی کند، می‌توانید تعداد گوشی‌ها را به صورت دل‌خواه افزایش دهید.

قابلیت استفاده در نبود برق

در صورتی که تلفن بیسیم پاناسونیک از این قابلیت برخوردار باشد، حتی در نبود برق هم به خوبی کار می‌کند. در این شرایط، باید گوشی بیسیم را روی دستگاه پایه قرار داده و با فشار دادن کلید اسپیکر، به برقراری تماس و مکالمه بپردازید.

توجه داشته باشید که مدت زمانی که در این شرایط می‌توانید از تلفن بی سیم استفاده کنید، به شارژ باقیمانده در باتری‌های گوشی بستگی دارد.

مسدود کردن تماس‌های ورودی، پشتیبانی از تکنولوژی ECO برای کاهش مصرف انرژی، قابلیت اتصال به دیوار، دفترچه مخاطبین اختصاصی، روم مانیتورینگ، ساعت هشدار، حالت استراحت یا Night Mode و … از دیگر امکانات و قابلیت‌های تلفن بیسیم پاناسونیک محسوب می‌شوند.د.

علاوه بر این، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان فروش ایده آل گستر، در رابطه با جدیدترین قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

از آن‌‎جایی که رضایت مشتریان بزرگترین سرمایه ما در طول بیش از دو دهه خدمت رسانی محسوب می‌شود، این اطمینان را به شما می‌دهیم که نهایت انصاف در قیمت گذاری تمامی محصولات از جمله انواع مدل‌های تلفن بی سیم، لحاظ شده است.

تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک

انجام تعمیرات تخصصی یکی از مهم‌ترین انتظارات مشتریان از یک نمایندگی مجاز محسوب می‌شود. واحد تعمیرات ایده آل گستر دقیقا به همین دلیل راه‌اندازی شده است.

در این واحد و با بهره‌گیری از مهندسین مجرب و متخصص، قطعات اصل و اورجینال و جدیدترین تجهیزات، انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در کمترین زمان ممکن تعمیر شده و آماده استفاده مجدد می‌شوند.

اگر به هر دلیلی به تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک خودتان نیاز دارید، تنها کافیست با ما در ایده آل گستر در ارتباط باشید. برق خوردگی، خرابی کیپد، آب خوردگی، سوختگی یا خرابی ال سی دی، اختلال در بلندگو و …

از جمله مواردی هستند که در واحد تعمیرات ایده آل گستر و با استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال، در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شوند.

بهترین مدل تلفن بی سیم پاناسونیک چی بخرم؟

همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم در ادامه لیستی از بهترین مدل های تلفن بی سیم برند پاناسونیک را معرفی به همراه لینک خرید از دیجی کالا معرفی می کنیم که با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات هر یک می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هارد اکسترنال ارزان چی بخرم؟ [۱۵ مدل حرفه ای]

بهترین مدل های تلفن بی سیم پاناسونیک در سال ۲۰۲۱

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6711

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6711

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای صفحه نمایش ۱٫۸ اینچی
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت تکرار ۱۰ شماره آخر
  • دارای کلید مود شب
  • دارای کلید بر روی پایه برای پیدا کردن گوشی
  • قابلیت تنظیم پاسخگویی با هر کلیدی
  • قابلیت کپی شماره از روی گوشی بر روی گوشی دیگر
  • دارای ۳۰ زنگ متنوع
  • فرکانس
    ۱٫۹
  • برد
    داخلی حداکثر ۵۰ متر و خارجی حداکثر ۳۰۰ متر
  • ویژگی‌ها
    Caller ID
  • ابعاد پایه
    ۸۲ × ۹۱ × ۱۰۸
  • توضیحات دفترچه تلفن
    قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره مخاطب
  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • شارژدهی مکالمه
    در حالت مکالمه تا ۱۵ ساعت و در حالت آماده به کار تا ۱۷۰
  • تعداد خطوط
    یک عدد

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711

گوشی تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل « KX-TG3711» تلفنی ساده و کارآمد و کم‌جا است. پایه این گوشی قابلیت نصب روی دیوار را دارد که برای محیط‌های کوچک و ادارات یا کارگاه‌ها هم مناسب است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱٫۸ اینچی بوده که می تواند اطلاعات و شماره کاربر را که در دفترچه تلفن ثبت می‌شود به نمایش درآورد. فرکانس دستگاه ۲٫۴ گیگاهرتز بوده و برای محیط داخل خانه بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات دستگاه می‌توان به نمایش شماره یا همان Caller ID اشاره کرد. این قابلیت امکان نمایش ۵۰ تماس آخر ر ا داراست. برای تلفن پاناسونیک KX-TG3711 یک خط ورودی قرار داده شده و باتری‌های دستگاه توسط پایه آن که با آداپتور تغذیه می‌شود، شارژ می شوند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فناوری بهبود کیفیت صدای دیجیتال، حالت شب، تنظیم صدای سیستم و چراغ نمایش برای تماس ورودی اشاره کرد.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۱۲۸ × ۹۸ × ۲۰۵ میلی‌متر
  • ابعاد گوشی
    . میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۸ گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    ظرفیت ورودی دفترچه تلفن ۱۰۰ مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    ۱٫۸inch Alphanumeric Display
  • قابلیت ضبط مکالمه
    ندارد
  • منشی تلفنی
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    ندارد
  • قابلیت کنفرانس
    ندارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    ندارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Room Monitoring
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    ندارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • برد
    ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
  • نوع باتری
    ۲xAAA
  • شارژدهی مکالمه
    ۱۰ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

اتصالات

  • جک هدفون
    ندارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال
  • دارای حالت شب
  • تنظیم صدای سیستم
  • دارای قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده با قابلیت ذخیره ۵۰ شماره
  • دارای چراغ نمایش برای تماس ورودی

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل «KX-TG6811» یکی از خوش ساخت‌ترین و زیباترین تلفن‌های این شرکت است که ورای زیبایی، دارای کیفیت خوب و امکانات قابل قبولی است که بیانگر نسل جدیدی از تلفن‌های بی‌سیم است.

وجود رنگ‌های متضاد و انحنای لطیف در این تلفن بی‌سیم باعث شده تا هنگام دردست‌داشتن آن حس خوبی داشته باشید و از مکالمه‌ی خود لذت ببرید. این تلفن علی‌رغم قرارگیری در محصولات رده پایین شرکت پاناسونیک، از کیفیت صدای خوبی برخوردار است.

شرکت پاناسونیک در این تلفن از فناوری Noise Reduction بهره گرفته است تا با کاهش صدای محیط، کیفیت مکالمه را به حداکثر برساند. صفحه‌نمایش این دستگاه تک‌رنگ و برخلاف رقیبان هم‌رده‌ی خود بزرگ‌تر است.

در هنگام مکالمه طول عمر باتری آن ۱۵ ساعت و در حالت استندبای تا ۱۷۰ ساعت می‌رسد. شایان ذکر است که دکمه‌ی ECO تعبیه‌شده روی KX-TG6811 مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این تلفن دارای دو نسخه‌ی منشی‌دار و بدون منشی تلفنی است و نسخه‌ای که پیش رو دارید، بدون منشی است.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۱۰۷x86x77 میلی‌متر
  • ابعاد گوشی
    ۴۸x29x164 میلی‌متر
  • وزن
    پایه: ۹۸ گرم – وزن گوشی: ۱۲۹ گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    ندارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    دارای نور سفید
  • منشی تلفنی
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    ندارد
  • قابلیت کنفرانس
    ندارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • فرکانس
    ۱٫۹ گیگاهرتز
  • برد
    ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
  • نوع باتری
    ۲ عدد AAA
  • شارژدهی مکالمه
    ۱۵ ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    ۱۷۰ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

اتصالات

  • جک هدفون
    ندارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    دارای ۱۰ آهنگ مختلف برای گوشی، دارای دکمه نشانگر بر روی پایه دستگاه به منظور پیدا نمودن تلفن بی سیم، دارای قابلیت قفل صفحه کلید، دارای دکمه NR به منظور کاهش صدای بیرونی در مکالمه، دارای مد شب به منظور زنگ نخوردن تلفن در ساعات تعیین شده، قابلیت نشان دادن تا ۵۰ شماره تماس گرفته شده، قابلیت تنظیم Alarm

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

مدل «KX-TG3611BX» یکی از تلفن‌های کوچک و کم‌حجم پاناسونیک است که از یک بیس کوچک و گوشی بی‌سیم تشکیل شده است. بیس اصلی گوشی در ابعاد ۱۱۸×۱۲۲×۵۹ میلی‌متر و با وزن ۱۳۹ گرم و گوشی بی‌سیم با ابعاد ۳۲×۴۸×۱۵۵ میلی‌متر و با وزن ۱۲۶ گرم یعنی تقریبا هم‌وزن یک گوشی تلفن همراه ارائه می‌شود؛

همچنین بلندگوی خارجی گوشی بی‌سیم نیز در مواقع نیاز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای ذخیره‌ی شماره تلفن‌های خود می‌توانید تا ۵۰ شماره را در گوشی بی‌سیم ذخیره کنید.

باتری‌های گوشی بی‌سیم در مدت ۷ ساعت به طور کامل شارژ می‌شوند و بعد از آن می‌توانند تا ۵ ساعت مکالمه و تا ۱۱ روز به صورت آماده‌به‌کار تلفن را روشن نگاه دارند.

در صورت گم‌شدن تلفن بی‌سیم می‌توانید با فشار دکمه‌ای که در کنار بیس اصلی تلفن قرار دارد، زنگ گوشی بی‌سیم را به صدا درآورید. بیس اصلی تلفن قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد که می‌توانید در صورت تمایل آن را به دیوار پیچ کرده و روی میز نگذارید.

تلفن‌های بی‌سیم امروزه به یکی از لوازم مهم خانگی تبدیل شده‌اند. پاناسونیک به‌عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای تلفن همواره در این زمینه حرفی برای گفتن داشته است.

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۱۱۸ × ۱۲۲ × ۵۹ میلی‌متر
  • ابعاد گوشی
    ۳۲ × ۴۸ × ۱۵۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۶۵ گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    دارای ظرفیت ورودی ۵۰ مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • قابلیت ضبط مکالمه
    ندارد
  • منشی تلفنی
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    ندارد
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    ندارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    ندارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • فرکانس
    ۲٫۴ گیگاهرتز
  • برد
    داخلی حداکثر ۵۰ متر و خارجی حداکثر ۳۰۰ متر
  • نوع باتری
    ۲ عدد نیم قلمی (AAA)
  • شارژدهی مکالمه
    ۵ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    بلندگوی دیجیتال، قطع صدای زنگ در ساعات تنظیمی، دارای تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال، اعلام اطلاعات تماس گیرنده، صفحه نمایش نورانی

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3712

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3712

تلفن «KX-TG3712» ساخت شرکت پاناسونیک تلفنی با ۲ گوشی ‌بی‌سیم است. بسیاری از کاربران به دنبال تلفنی هستند که برای مصارف ۲ نفر یا بیشتر طراحی‌شده باشد ازاین‌رو تلفن‌های تک گوشی برای آن‌ها مناسب نیست.

این مدل جزو دستگاه‌های پایه محسوب می‌شود که سوای ۲ گوشی بی‌سیم قابلیت چندان دیگری ندارد. شرکت پاناسونیک تمامی کاربران را در نظر گرفته و برای انواع نیازها محصولاتی را ارائه کرده است.

بلندگوی دیجیتال و دکمه‌ی «Locator» برای پیدا کردن گوشی از معدود امکانات تعبیه‌شده در این محصول هستند. متأسفانه این تلفن از فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز برای برقراری ارتباط رادیویی استفاده می‌کند که علاوه بر تلفن‌های بی‌سیم در دیگر دستگاه‌ها مانند ماکروویو و مودم‌های WiFi مورداستفاده قرار می‌گیرد و ممکن است

سبب اختلالاتی در مکالمات تلفنی و یا قطعی آن‌ها شود؛ البته اگر از مودم‌های بی‌سیم در خانه استفاده نمی‌کنید جای نگرانی نیست. کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد؛ یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال ۱۹۱۸ در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت.

نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در برمی‌گیرد.

شرکت پاناسونیکدر سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port و در سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۱۲۶x90x77 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    ندارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    دارای ظرفیت ورودی ۱۰۰ مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    ۱٫۸ inch Alphanumeric Display
  • منشی تلفنی
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    ندارد
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    دو عدد
  • فرکانس
    ۲٫۴ گیگاهرتز
  • نوع باتری
    Rechargeable Batteries Ni-MH (AAA x 2)
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    قابلیت مکالمه در هنگام قطع برق (با قرار دادن گوشی بر روی دستگاه)

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC1711

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC1711

تلفن «KX-TGC1711» محصولی حرفه‌ای از شرکت «پاناسونیک» و مناسب برای استفاده‌های خانگی است. این تلفن از ظاهری زیبا بهره می‌برد. بازه‌ی فرکانسی تحت پوشش توسط تلفن‌ بی‌سیم KX-TGC1711 برابر با ۱٫۸۸ الی ۱٫۹۰ گیگاهرتز است.

به یاری فرکانس ۱٫۹۰ گیگاهرتزی این تلفن نویزی در دستگاه‌هایی مانند مودم‌های بی‌سیم یا تلویزیون دریافت نخواهد شد. صدای منتقل شده توسط این تلفن بسیار با کیفیت و واضح است.

تلفن KX-TGC1711 از نوع بی‌سیم بوده و از دو قسمت شامل یک گوشی و یک پایه تشکیل شده است. این پایه وظیفه‌ی نگهداری از گوشی و نقش فرستنده امواج را دارد. ابعاد کلیدها بزرگ طراحی شده‌اند تا سالمندان نیز در استفاده از آن با مشکل مواجه نشوند.

شرکت پاناسونیک تلفن بی‌سیم KX-TGC1711 را به یک نمایشگر برای نمایش شماره تجهیز کرده است که ابعاد ۱٫۲۵ اینچی دارد. این نمایشگر می‌تواند میزان شارژ موجود در تلفن، میزان آنتن‌دهی و شماره‌های دریافت شده را نمایش دهد.

تلفن KX-TGC1711 از قابلیت دفترچه‌ی تلفن هم بهره می‌برد و به‌ این ترتیب ذخیره ۵۰ مخاطب امکان‌پذیر است. تلفن پاناسونیک مدل KX-TGC1711 انرژی موردنیاز خود را از طریق دو باتری نیم‌ قلمی تامین می‌کند.

به کمک این باتری‌ها می‌توان تا ۱۵ ساعت به مکالمه‌ی صوتی پرداخت. مدت زمان شارژدهی در حالت آماده به کار برابر با ۱۷۰ ساعت است. تلفن بی‌سیم KX-TGC1711 از طریق پایه‌ی ارائه شده شارژ می‌شود.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۹۶ × ۱۰۰ × ۵۳ میلی‌متر
  • ابعاد گوشی
    ۳۰ × ۴۷ × ۱۵۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    قابلیت ذخیره ۵۰ مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • قابلیت ضبط مکالمه
    ندارد
  • منشی تلفنی
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    ندارد
  • قابلیت کنفرانس
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    ندارد
  • Room Monitoring
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد
  • منبع برق
    باتری نیم قلمی سایز AAA

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • نوع باتری
    دو عدد باتری نیم قلمی
  • شارژدهی مکالمه
    ۱۵ ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    ۱۷۰ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3811BX

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3811BX

دستگاه «KX-TG3811BX» ساخت شرکت «پاناسونیک» (Panasonic) یکی از تلفن‌های خوش‌ساخت و با امکانات این شرکت محسوب می‌شود که قابلیت‌های متنوعی را در کنار کیفیت ساخت بالا ارائه می‌دهد.

صفحه‌نمایشی در اندازه‌ی ۱٫۸ اینچی برای گوشی بی‌سیم تعبیه شده است که حروف درشتی دارد و به‌آسانی خوانده می‌شود. طبق گفته‌ی سایت شرکت سازنده در صورتی قطعی برق می‌توان از با قرار دادن گوشی بی‌سیم بر روی پایه، به‌شرط پر بودن باتری از تلفن استفاده کرد.

در این حالت نباید گوشی بی‌سیم را از روی پایه جدا نمود و گوشی بی‌سیم حکم باطری تلفن را دارد. گوشی بی‌سیم این مدل به ۲ حالت بر روی پایه قرار می‌گیرد و فرقی نمی‌کند که آن را به چه سمتی بر روی پایه قرار دهید.

درصورتی‌که تلفن را به قسمت رویی بر روی پایه قرار دهید تنها مشکل این است که صفحه‌نمایش گوشی بی‌سیم را نخواهید دید که با توجه به صفحه‌نمایش دوم که بر روی پایه قرار دارد، این موضوع اهمیت چندانی ندارد.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۱۷۳ × ۱۶۳ × ۱۳۷ میلی‌متر
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    دارای ظرفیت ورودی ۱۰۰ مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    دارای صفحه نمایش ۱٫۸ اینچی
  • قابلیت ضبط مکالمه
    ندارد
  • منشی تلفنی
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    ندارد
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Room Monitoring
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • فرکانس
    ۲٫۴ گیگاهرتز
  • برد
    داخلی حداکثر ۵۰ متر و خارجی حداکثر ۳۰۰ متر
  • نوع باتری
    ۲ عدد AAA
  • شارژدهی مکالمه
    در حالت مکالمه تا ۱۰ ساعت و در حالت آماده به کار تا ۱۴۴ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    دارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    دارد

اتصالات

  • جک هدفون
    دارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    نگهداری شارژ مناسب،
  • دارای سیستم هوشمند و تنظیمات دستی،
  • قطع زنگ در حالت شب،
  • ۱۰ آهنگ مختلف،
  • قابلیت محدود کردن تماس‌های ورودی،

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

تلفن جدید بی سیم و سیم دار « KX-TG6671» را می‌توان از سری تلفن‌های خوش ساخت و بسیار کاربر پسند شرکت مطرح «پاناسونیک » در عرصه تولید تلفن دانست . این تلفن قابلیت نصب شدن روی دیوار را دارد. این محصول دراری نمایشگری ۳٫۵ اینچی و ۱٫۸ اینچی و دفترچه تلفن است؛

هم‌چنینKX-TG667 Caller ID، اسپیکر و منشی تلفنی دارد که می‌تواند ۱۸ دقیقه پیام را ضبط کند. یک عدد گوشی بی‌سیم با فرکانس ۱,۹ گیگاهرتز با برد ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی دارد و منبع تغذیه ‌آن‌ها باتری Ni-MH شارژی و به اندازه AAA است

که قادرند تا ۱۳ساعت مکالمه و ۲۶۴ ساعت در حالت آماده به‌کار شارژ این گوشی بی‌سیم را تامین کنند. این تلفن قابلیت تنظیم میزان صدای ورودی، استفاده دستگاه سیم دار در مواقع قطع برق، مسدود نمودن تماس تا ۲۵۰ شماره دل خواه، نظیم صدا در حالت بی صدا، استفاده تا ۶ گوشی اضافه، تخصیص زنگ دل خواه به مخاطب دل خواه را داراست؛

هم‌چنین KX-TG6671 5 دکمه شماره گیر سریع بر روی دستگاه سیم دار، بلند گوی دیجیتال بر روی تلفن بی سیم و با سیم، ۵ زنگ مختلف، دکمه گوشی یاب بر روی پایه دستگاه دارد.

مشخصات فیزیکی

  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    ۳٫۵ اینچی و ۱٫۸ اینچی
  • توضیحات قابلیت ضبط مکالمه
    قابلیت ضبط ۱۸ دقیقه پیام روی منشی
  • منشی تلفنی
    دارد
  • قابلیت ضبط منشی
    دارد
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • قابلیت انتقال تماس
    دارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • فرکانس
    ۱٫۹ گیگاهرتز
  • برد
    ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
  • نوع باتری
    Ni-MH شارژِی و به اندازه AAA
  • شارژدهی مکالمه
    ۱۳ ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    ۲۶۴ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    دارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    دارد

اتصالات

  • جک هدفون
    دارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    قابلیت تنظیم میزان صدای ورودی، دارای قابلیت استفاده دستگاه سیم دار در مواقع قطع برق، دارای ۵ دکمه شماره گیر سریع بر روی دستگاه سیم دار، دارای قابلیت مسدود نمودن تماس تا ۲۵۰ شماره دل خواه، دارای قابلیت تنظیم صدا در حالت بی صدا، قابلیت استفاده تا ۶ گوشی اضافه، قابلیت تخصیص زنگ دل خواه به مخاطب دل خواه، دارای بلند گوی دیجیتال بر روی تلفن بی سیم و با سیم، دارای ۵ زنگ مختلف، دارای دکمه گوشی یاب بر روی پایه دستگاه، دارای گیره کمر بند، دارای دو عدد باتری، یک عدد شارژ گوشی بی سیم، دارای سیم تلفن، دارای ۲ عدد آداپتور برق

 

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۷۷ × ۸۶ × ۱۰۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۹ گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    ندارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    دارای نور سفید
  • منشی تلفنی
    دارد
  • حافظه منشی
    ۳۰ دقیقه
  • قابلیت ضبط منشی
    دارد
  • قابلیت کنفرانس
    ندارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • فرکانس
    ۱٫۹ گیگاهرتز
  • برد
    ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
  • نوع باتری
    ۲ عدد AAA
  • شارژدهی مکالمه
    ۱۵ ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    ۱۷۰ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

اتصالات

  • جک هدفون
    ندارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    قابلیت استفاده در مواقع قطع برق (در صورت گذاشتن تلفن بی سیم بر روی پایه)
  • دارای ۴۰ آهنگ مختلف برای گوشی
  • دارای دکمه نشانگر بر روی پایه دستگاه به منظور پیدا نمودن تلفن بی سیم
  • دارای قابلیت قفل صفحه کلید
  • دارای دکمه NR به منظور کاهش صدای بیرونی در مکالمه
  • دارای مد شب به منظور زنگ نخوردن تلفن در ساعات تعیین شده
  • قابلیت نشان دادن تا ۵۰ شماره تماس گرفته شده
  • قابلیت تنظیم Alarm
  • قابلیت اتصال تا شش گوشی
  • قابلیت برقراری مکالمات به صورت هندزفری با استفاده از اسپیکر

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3821BX

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3821BX

دستگاه «KX-TG3821BX» ساخت شرکت «پاناسونیک» (Panasonic)، یکی از تلفن‌های خوش‌ساخت و با امکانات این شرکت محسوب می‌شود که قابلیت‌های متنوعی را در کنار کیفیت ساخت بالا ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایشی در اندازه‌ی ۱٫۸ اینچی برای گوشی بی‌سیم تعبیه شده است

که حروف درشتی دارد و به‌آسانی خوانده می‌شود. طبق گفته‌ی سایت شرکت سازنده در صورت قطعی برق می‌توان با قرار دادن گوشی بی‌سیم بر روی پایه، به‌شرط پر بودن باتری از تلفن استفاده کرد.

در این حالت نباید گوشی بی‌سیم را از روی پایه جدا نمود و گوشی بی‌سیم حکم باطری تلفن را دارد. گوشی بی‌سیم این مدل به ۲ حالت بر روی پایه قرار می‌گیرد و فرقی نمی‌کند که آن را به چه سمتی بر روی پایه قرار دهید.

درصورتی‌که تلفن را به قسمت رویی بر روی پایه قرار دهید تنها مشکل این است که صفحه‌نمایش گوشی بی‌سیم را نخواهید دید که با توجه به صفحه‌نمایش دوم که بر روی پایه قرار دارد، این موضوع اهمیت چندانی ندارد.

از دیگر امکانات این گوشی خوش‌ساخت می‌توان به منشی تلفنی آن اشاره نمود. درواقع این تلفن مدل منشی دار تلفن KX-TG3811BX محسوب می‌شود.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۱۷۳ × ۱۶۳ × ۱۳۷ میلی‌متر
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    دارای ظرفیت ورودی ۱۰۰ مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    ۱٫۸ اینچی
  • منشی تلفنی
    دارد
  • قابلیت ضبط منشی
    دارد
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • فرکانس
    ۲٫۴ گیگاهرتز
  • برد
    داخلی حداکثر ۵۰ متر و خارجی حداکثر ۳۰۰ متر
  • نوع باتری
    ۲ عدد AAA
  • شارژدهی مکالمه
    در حالت مکالمه تا ۱۰ ساعت در حالت استفاده و در حالت آماده به کار تا ۱۴۸ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    دارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    دارد

اتصالات

  • جک هدفون
    دارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    دارای سیستم هوشمند و تنظیمات دستی،
  • قطع زنگ در حالت شب،
  • ۱۰ آهنگ مختلف،
  • قابلیت محدود کردن تماس‌های ورودی،
  • قابلیت صحبت در نبود برق با قرار دادن گوشی بر روی پایه

 

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD322

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD322

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۸۵×۱۱۱×۱۱۰ میلی‌متر
  • ابعاد گوشی
    ۱۶۵×۳۴×۴۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۸۰ گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    ندارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    ذخیره ۱۲۰ شماره مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    شفاف
  • قابلیت ضبط مکالمه
    ندارد
  • قابلیت ضبط منشی
    دارد
  • قابلیت کنفرانس
    ندارد
  • قابلیت انتقال تماس
    ندارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • Room Monitoring
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد
  • منبع برق
    آداپتور

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    دو عدد
  • فرکانس
    ۲٫۴ گیگاهرتز , ۱٫۹ گیگاهرتز
  • برد
    حدود ۶۰ متر فضای داخلی و حدود ۳۰۰ متر فضای خارجی
  • نوع باتری
    نیم قلمی شارژی Ni-MH-AAA
  • شارژدهی مکالمه
    ۱۵ ساعت ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    ۲۰۰ ساعت ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    ندارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    ندارد

اتصالات

  • جک هدفون
    دارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    قابلیت Power Back-Up Operation (استفاده از گوشی به عنوان منبع انرژی پایه در هنگام قطعی برق)
  • دارای سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی
  • دارای حالت ECO (صرفه جویی در مصرف انرژی)
  • دارای بلک لیست (مسدود کردن ۵۰ شماره)

 

مشاهده قیمت و خرید

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF120

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF120

تلفن بی‌سیم «پاناسونیک» مدل «KX-TGF120» یکی از خوش ساخت‌ترین و زیباترین تلفن‌های این شرکت است که ورای زیبایی، دارای کیفیت خوب و امکانات قابل قبولی است که بیانگر نسل جدیدی از تلفن‌های Two-In-One، بی‌سیم و با سیم است.

وجود انحنای لطیف در این تلفن بی‌سیم باعث شده تا هنگام دردست‌داشتن آن حس خوبی داشته باشید و از مکالمه‌ی خود لذت ببرید. این تلفن علی‌رغم قرارگیری در محصولات رده میانی شرکت پاناسونیک، از کیفیت صدای خوبی برخوردار است.

صفحه‌نمایش این دستگاه تک‌رنگ و برخلاف رقیبان هم‌رده‌ی خود بزرگ‌تر است. در هنگام مکالمه طول عمر باتری آن ۱۴ ساعت و در حالت استندبای تا ۲۰۰ ساعت می‌رسد.

شایان ذکر است که دکمه‌ای روی KX-TGF120 تعبیه‌شده که با فشردن آن مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می‌یابد. به دلیل بهره مندی این مدل از تلفن سیمی، دیگر نگرانی به هنگام قطعی برق نخواهید داشت.

این تلفن دارای ۵ کلید است که به کاربر امکان ذخیره شماره می‌دهد تا در سریع‌ترین ترین زمان با مخاطب مورد نظر خود تماس حاصل کند. این مدل در مقایسه با مدل KX-TGF110 دارای منشی تلفنی است که می‌تواند تا ۲۵ دقیقه مکالمه را ضبط کند.

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد پایه
    ۶۸ × ۱۷۵ × ۲۱۴ میلی‌متر
  • ابعاد گوشی
    ۳۰ × ۴۸ × ۱۵۸ میلی‌متر
  • وزن
    پایه: ۴۴۰ گرم – وزن گوشی: ۱۳۰ گرم
  • قابلیت اتصال به دیوار
    دارد

مشخصات فنی

  • تعداد خطوط قابل پشتیبانی
    ۱ عدد
  • دفترچه تلفن
    دارد
  • توضیحات دفترچه تلفن
    ۱۰۰ مخاطب
  • نمایشگر
    دارد
  • توضیحات نمایشگر
    سیاه و سفید ۶٫۴ سانتی متری
  • منشی تلفنی
    دارد
  • حافظه منشی
    ۲۵ دقیقه
  • قابلیت ضبط منشی
    دارد
  • قابلیت کنفرانس
    دارد
  • اسپیکر
    دارد
  • نور پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • ارسال و دریافت پیامک
    ندارد
  • Room Monitoring
    ندارد
  • Caller ID
    دارد
  • دسترسی سریع به شماره
    دارد

مشخصات بی سیم

  • تعداد گوشی های بی سیم
    یک عدد
  • نوع باتری
    Ni-MH
  • شارژدهی مکالمه
    ۱۴ ساعت
  • شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار
    ۲۰۰ ساعت
  • قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه
    دارد
  • امکان برقراری تماس از طریق پایه
    دارد

اتصالات

  • جک هدفون
    ندارد

سایر مشخصات

  • امکانات و قابلیت ها
    دارای ۵ کلید با قابلیت ذخیره شماره برای تماس سریع
  • دارای حالت اکو
  • امکان اتصال ۴ گوشی دیگر
  • امکان استفاده هنگام قطعی برق
  • امکان مسدود کردن ۳۰ شماره

مشاهده قیمت و خرید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا