لوازم جانبی موبایل

بهترین سه پايه موبايل [معرفی ۳۰+ مدل حرفه ای ]

بهترین مدل سه پایه موبایل کدام است؟ بهترین سه پایه موبایل چی بخرم؟ اگر شما هم به دنبال خرید سه پایه حرفه ای برای موبایل هستید جای درستی آمده اید در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین مدل های سه پایه موبایل را به همراه لینک خرید معرفی می کنیم.

عکاسان معتقدند بهترین دوربین دوربینی است که همیشه همراه شما باشد. این دوربین در اکثر موارد می تواند تلفن همراه شما با سه پایه موبایل باشد.

داشتن یک دوربین با کیفیت تنها نیمی از نبرد است. عکاسی با گوشی های هوشمند در دهه های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است.

همه گوشی‌های جدید دارای دوربینی باکیفیت هستند که از چندین لنز استفاده می‌کند و یک پردازنده عالی که به شما امکان می‌دهد تصاویر باکیفیت ثبت کنید.

سه پایه های موبایل با سه پایه تاشو برای نگه داشتن گوشی شما در جای خود طراحی شده اند.

پایه ها به دور یک ریل مرکزی متصل می شوند تا حداکثر فشار را تحمل کنند. نگهدارنده از طریق چندین اتصال بر روی سه پایه نصب می شود.

داشتن این سه پایه ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی تلفن همراه خود را بچرخانید. با سفت کردن پیچ اتصال نگهدارنده، می توانید تلفن همراه خود را در موقعیت مورد نظر تثبیت کنید.

بزرگترین تفاوت بین سه پایه موبایل و دوربین این است که سه پایه های دوربین معمولا بزرگتر و قوی تر هستند، زیرا وزن دوربین و لنزهای اضافی بسیار بیشتر از یک گوشی هوشمند است.

با این حال، عملکردهای اصلی سه پایه ثابت است و به شما این امکان را می دهد که با کادر مناسب عکس هایی با کیفیت بالا از زوایای مختلف بگیرید.

سه پایه مناسب گوشی موبایل

تریپاد یا سه پایه های موبایل محصول جانبی برای گوشی های موبایل است که همانند پایه دوربین ولی کوتاه تر برای نگهداری موبایل استفاده می شود. سه پایه به شما برای ثابت ماندن موبایل در شرایط مختلف کمک خواهد کرد.

سه پایه موبایل نسبت یه پایه های که برای دوربین ها وجود دارد سایز کوچک تری دارند ولی امکان تنظیم ارتفاع برای سه پایه گوشی نیز وجود دارد این نوع پایه نسبت به سه پایه های کوچک و غیرقابل تنظیم قیمت بالاتری را دارا هستند.

کاربرد سه پایه مناسب گوشی موبایل

اگر شما هم می خواهید دوره ی آموزش آنلاینی با گوشی خود ضبط کنید و یا برای کانال یوتیوب خود می خواهید ویدئو بگیرید قطعا به یک سه پایه برای ثابت نگه داشتن گوشیتان خواهید داشت تا بتوانید زاویه مورد نظر خود را تنظیم کنید و بدون اینکه دوربین تکان بخورد از خود فیلمبردای حرفه ای با موبایل داشته باشید.

قیمت سه پایه موبایل

قیمت به فاکتور های زیادی اعم از مارک، ابعاد و اندازه و جنس و … دارد برای دیدن قیمت روز هری محصول روی دکمه زیر محصول کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: کیف کوله پشتی دوربین عکاسی [۱۵ مدل حرفه ای]

سه پایه دوربین نست مدل NT-510 به همراه گیره نگهدارنده موبایل

از دیگر کاربرد های سه پایه گوشی می توان به ضبط کردن ویدئو بدون اینکه نیاز داشته باشید به فردی که از شما فیلمبرداری کند اشاره کرد که به راحتی گوشی را روی سه پایه گذاشته، ارتفاع را تنظیم کرده و تمام

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین پاور بانک ۲۰۲۱ کدامند؟ [راهنمای جامع خرید]

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل کینگ‌جوی مدل M070

نکات مهم هنگام خرید سه پایه موبایل

اما برای اینکه فیلمبرداری با کیفیتی داشته باشید و همچنین از گوشی موبایل خود سیر نشده اید باید هنگام خرید به نکاتی توجه کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد با دانستن این نکات می توانید یک سه پایه با کیفیت خریداری کنید که هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نشود.

جنس بدنه

یکی از فاکتورهای مهم جنس بدنه است که انواع سه پایه های جنس های مختلفی دارند برخی پلاستیکی هستند که مقاومت پایین تر و قیمت پایین تری نیز دارند و برقی پایه های فلزی دارند که مقاوم تر و قیمت به نسبت بالاتری دارند.

وزن سه پایه

حتما هنگام خرید به این نکته توجه کنید مدلی را انتخاب کنید که وزن گوشی شما را تحمل کند و استحکام لازم جهت نگهداری موبایل را داشته باشد زیرا برندهای متفرقه زیادی در بازار موجود هستند که قیمت های پایین تری دارند و استحکام لازم را ندارند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هارد اکسترنال ارزان چی بخرم؟ [۱۵ مدل حرفه ای]

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل کینگ‌جوی مدل M070

ارتفاع

سه پایه ها مدل های مختلفی دارند یکسری از آنها پایه ثابت و کوتاه دارند که برای روی میز گذاشتن کاربرد دارند و یکسری از مدل ها نیز قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند که هم روی میز و هم روی زمین می توانید از آنها استفاده کنید. بهتر است مدلی را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد تا بتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید.

نگهدارنده

بخش نگهدارنده موبایل مهمترین قیمت پایه است که باید مدلی را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم برای هر مدل از گوشی را داشته باشد.

ریموت

برخی از مدل ها دارای ریموت است که با بلوتوث به موبایل شما متصل شده و می توانید با کمک آن موبایل خود را از راه دور روی سه پایه کنترل کنید.

چرخش ۳۶۰ درجه

مدلی که انتخاب می کنید باید دارای چرخش ۳۶۰ درجه باشد تا بتوانی موبایل خود را در هر زاویه عمودی و افقی و دلخواه تنظیم کنید.

بهترین مدل سه پایه موبایل چی بخرم؟

در ادامه همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم بهترین مدل های سه موبایل را به همراه لینک خرید معرفی می کنیم شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات هر یک بهترین انتخاب را داشته باشید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مودم adsl خانگی ارزان چیست؟ +۱۵ مدل مودم برای گیم

بهترین مدل های سه پایه موبایل در سال ۲۰۲۲

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل ۳۱۱۰A

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل 3110A

امروزه با توجه به گسترش عکاسی با موبایل، نیاز به سه پایه‌ای که قابلیت استفاده برای موبایل را داشته و در هر شرایطی همراه ما باشد احساس می‌شود. سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل ۳۱۱۰A مناسب برای عکاسی با موبایل است. این سه پایه از جنس آلومینیوم و به رنگ نقره‌ای طراحی شده است. همراه این سه پایه یک عدد هولدر موبایل جهت نصب روی سر سه پایه ارائه می‌شود. این هولدر امکان نصب موبایل را بر روی سه پایه فراهم می‌کند. سر سه پایه ۳۱۱۰A از نوع پن‌هد با یک دسته‌ی متوسط است که حرکت پنینگ و عمودی (تیلت) را ممکن می‌کند. هد این سه پایه از حالت افقی (۰ درجه) به حالت عمودی ۹۰ درجه تغییر حالت می‌دهد و از این طریق امکان عکاسی افقی و عمودی با موبایل را فراهم می‌کند. پایه های ۳۱۱۰A در ۴ بخش باز و بسته می شود. قفل هر پایه به صورت کلیپسی طراحی شده است. پایه‌های این مدل با قطر کمی که دارد، این سه پایه را تنها برای موبایل و یا دوربین های کامپکت خانگی مناسب می‌کند. حداقل ارتفاع سه پایه برابر با ۳۴ سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع آن با ستون مرکزی ۱۰۰ سانتی‌متر است. پایه های ۳۱۱۰A در ۴ بخش باز و بسته می شود.قفل هر پایه به صورت کلیپسی طراحی شده. پایه های این مدل با قطر کمی که دارد،این سه پایه را تنها برای موبایل و یا دوربین های کامپکت خانگی مناسب می کند. حداقل ارتفاع سه پایه برابر با ۳۴ سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن با ستون مرکزی ۱۰۰ سانتی متر است.

مناسب برای

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل پاناسون ۸۰۵-M2

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل پاناسون 805-M2

مناسب برای

تمام گوشی های موبایل تا سایز ۷ اینچ

جنس

آلومینیوم

سایر توضیحات

_ طول پایه در حالت جمع شده: ۸۰ سانتی متر _ حداکثر تحمل بار: ۲ کیلوگرم _ حداقل ارتفاع: ۹۰ سانتی متر _ حداکثر ارتفاع: ۱۸۲ سانتی متر _ اقلام همراه:یک عدد میله ۴۸ سانتی متری جهت T شدن و یک عدد گیره نگهدارنده موبایل

 

مشاهده قیمت و خرید

 

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفنگ مدل WT-3130 به همراه گیره نگهدارنده موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفنگ مدل WT-3130 به همراه گیره نگهدارنده موبایل

ابعاد

میلی‌متر

وزن

گرم

مناسب برای

عکاسی با گوشی موبایل و دوربین دیجیتال حمل آسان به واسطه وزن پایین و کیف قابل حمل

سایر توضیحات

وزن : ۶۴۰ گرم بیشینه تحمل وزن : ۲.۵ کیلوگرم بیشینه ارتفاع : ۱۲۵۰ میلی‌متر طول در هنگام بسته بودن : ۴۲۰ میلی‌متر به همراه گیره نگهدارنده موبایل

 

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل ۳۸۸۸

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل 3888

 

سه پایه موبایل و دوربین ۳۸۸۸ آلومینیومی و دارای وزن ۳۵۰ گرم و ایستایی بالا است، که قابلیت استفاده برای انواع موبایل و دوربین های کامپکت با تحمل وزن ۰٫۵ کیلوگرم مناسب می باشد. کوتاه‌ترین ارتفاع آن ۳۴۵ میلی‌متر است که در زمان عکاسی از سوژه‌های دردسترس، بسیار مفید واقع می‌شود. ارتفاع ۳۸۸۸ در حالت بسته ۳۵۰ میلی‌متر و وزن خالص محصول ۳۵۰ گرم است.

استفاده‌ی این محصول برای موبایلها و دوربین ها تا وزن ۵۰۰ گرم مناسب است. پس از قراردادن موبایل روی آن، به‌راحتی امکان کنترل آن فراهم می‌شود. جالب است بدانید، یک عدد تراز روی این سه‌پایه تعبیه‌ شده است که عکاس به‌راحتی قادر به تنظیم دوربین خود و صاف قراردادن آن خواهد بود.

این سه پایه دارای ریموت می باشد که برای سیستم اندروید و نیز ios قابل استفاده است و با استفاده از بلوتوث به دستگاه شما متصل شده و میتوانید از فاصله دور، بیش از ۵ متر هم عکسهای خود را با زدن دکمه ریموت ثبت کنید. با تهیه‌ی یک سه‌پایه‌ی مناسب، برای تمامی عکاسان، امری ضروری محسوب می‌شود؛ البته انتخاب مدل مورد نیاز، کاملا بستگی به کاربری آن برای افراد مختلف دارد. این مدل برای عکاسی و فیلمبرداری توسط موبایل، بسیار مناسب و پرکاربرد است.

 

مناسب برای

کلیه گوشی های موبایل و دوربین عکاسی

سایر توضیحات

دارای بازوهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارای ریموت شاتر از راه دور دارای تراز

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G1

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G1

 

وزن

۱۵۸۰ گرم

سایر توضیحات

طول پایه در حالت جمع شده: ۵۰ سانتی متر حداکثر تحمل بار: ۲۸۰ گرم حداکثر ارتفاع: ۹۰ سانتی متر حداقل ارتفاع: ۵۵ سانتی متر نوع هد:فاقد هد قابلیت شکل T دارای گیره نگهدارنده موبایل

 

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

 

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3120

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3120

 

امروزه با توجه به گسترش عکاسی موبایلی، نیاز به سه پایه ای که قابلیت استفاده برای موبایل را داشته و در هر شرایطی همراهمان باشد احساس می شود. سه پایه ۳۰۲۰ از برند ویفنگ مناسب برای عکاسی با موبایل است.این سه پایه از جنس آلومینیوم و به رنگ مشکی طراحی شده است همراه این سه پایه یک عدد هولدر موبایل جهت نصب روی سر سه پایه ارائه می گردد.
این هولدر امکان نصب موبایل را بر روی سه پایه فراهم می کند. سر سه پایه ۳۱۲۰ از نوع پن هد با یک دسته ی متوسط است که حرکت پنینگ و عمودی (تیلت) را میسر می کند.هد این سه پایه از حالت افقی (۰ درجه) به حالت عمودی ۹۰ درجه تغییر حالت می دهد و از این طریق امکان عکاسی افقی و عمودی با موبایل را فراهم می کند. پایه های ۳۰۲۰ در ۴ بخش باز و بسته می شود.
قفل هر پایه به صورت کلیپسی طراحی شده است.  پایه های این مدل با قطر کمی که دارد،این سه پایه را تنها برای موبایل و یا دوربین های کامپکت خانگی مناسب می کند. حداقل ارتفاع سه پایه برابر با ۳۴ سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن با ستون مرکزی ۱۰۰ سانتی متر است.

مناسب برای

گوشی تا ۷ اینچ

 

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل تی شو ns 805 m2

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل تی شو ns 805 m2

امروزه با توجه به تولید انبوه ویدئو های تولید محتوا و آموزشی نیاز به سه پایه های موبایلی حرفه ای بسیار احساس می شود. بسیاری از کاربران با توجه به ایده خود به سه پایه ای نیاز دارند که موبایل خود را به صورت عمود بر سوژه قرار داده و از زاویه ی بالا عکاسی و یا فیلم برداری کنند.

از طرفی تنها سه پایه های حرفه ای قابلیت T شدن (افقی کردن ستون مرکزی) را داشته که معمولا مخصوص دوربین های عکاسی حرفه ای است و قیمت های بالایی داشته. این مدل سه پایه مخصوص عکاسی با موبایل طراحی شده که شامل یک سه پایه نور کوچک ، یک عدد میله ۵۷ سانتی متری جهت T شدن و یک عدد هولدر موبایل فلزی است.

کاربر می تواند میله را به صورت افقی بر روی سه پایه قرار داده و از زاویه بالا به صورت عمود به سطح زمین عکاسی و یا فیلم برداری کند.همچنین در صورت عدم استفاده از میله می توان هولدر موبایل را به صورت مستقیم بر روی سری سه پایه قرار داد و به حالت عمودی از این مدل جهت عکاسی استفاده نمود.

بال هد همراه این سه پایه به کاربر کمک می کند تا بتواند موبایل خود را در زوایای مختلف تنظیم کند. توجه داشته باشید جهت تعادل سه پایه میله افقی باید در راستای یکی از پایه ها قرار گیرد. حداقل ارتفاع سه پایه در این مدل ۸۵ سانتی متر و حداکثر آن در صورت باز بودن دو بخش پایه ۲۱۵ سانتی متر است.

 

مناسب برای

تمام گوشی های موبایل با عرض ۵ تا ۹ سانتی متر مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری از سوژه به صورت عمودی

جنس

فلزی

سایر توضیحات

قابلیت شکل T حداکثر ارتفاع :۲۱۵ سانتی متر حداقل ارتفاع : ۸۵ سانتی متر طول میله Tشو ۵۷ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3120

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3120

امروزه با توجه به گسترش عکاسی موبایلی، نیاز به سه پایه ای که قابلیت استفاده برای موبایل را داشته و در هر شرایطی همراهمان باشد احساس می شود. سه پایه ۳۰۲۰ از برند ویفنگ مناسب برای عکاسی با موبایل است.

این سه پایه از جنس آلومینیوم و به رنگ مشکی طراحی شده است همراه این سه پایه یک عدد هولدر موبایل جهت نصب روی سر سه پایه ارائه می گردد.این هولدر امکان نصب موبایل را بر روی سه پایه فراهم می کند. سر سه پایه ۳۱۲۰ از نوع پن هد با یک دسته ی متوسط است که حرکت پنینگ و عمودی (تیلت) را میسر می کند.

هد این سه پایه از حالت افقی (۰ درجه) به حالت عمودی ۹۰ درجه تغییر حالت می دهد و از این طریق امکان عکاسی افقی و عمودی با موبایل را فراهم می کند. پایه های ۳۰۲۰ در ۴ بخش باز و بسته می شود.قفل هر پایه به صورت کلیپسی طراحی شده است.  پایه های این مدل با قطر کمی که دارد،این سه پایه را تنها برای موبایل و یا دوربین های کامپکت خانگی مناسب می کند. حداقل ارتفاع سه پایه برابر با ۳۴ سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن با ستون مرکزی ۱۰۰ سانتی متر است.

 

مناسب برای

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل T 803

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل T 803

 

سه پایه موبایلی مدل T 803 حداقل ارتفاع ۵۰ سانت و حداکثر ارتفاع ۹۰ مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری (تولید محتوا) جنس بدنه فلزی و پلاستیکی بسیار سبک و قابل حمل آسان

مناسب برای

عکاسی و فیلمبرداری (تولید محتوا)

جنس

آلمینیوم

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G2

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل G2

 

ابعاد

۱ میلی‌متر

وزن

۱۵۸۰ گرم

مناسب برای

عکس برداری و فیلمبردای با موبایل در حالت افقی و عمودی

جنس

آلومینیوم

سایر توضیحات

جنس بدنه: آلومینیوم طول پایه در حالت جمع شده: ۷۶ سانتیمتر حداکثر تحمل بار: ۲۸۰ گرم حداکثر ارتفاع: ۱۸۲ سانتی متر حداقل ارتفاع: ۱۳۱ سانتی متر _ اقلام همراه: یک سه پایه نگهدارنده موبایل مادوکس G۲ ، یک عدد میله ۴۸ سانتی متری جهت T شدن و گیره نگهدارنده موبایل

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتنگ مدل VCT_1688

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یانتنگ مدل VCT_1688

 

این مونوپاد یک وسیله بسیار کارا میباشد.۳ پایه روی مونوپاد این امکان را به کاربر میدهد که از آن به عنوان پایه نگهدارنده زمینی جهت عکاسی استفاده کند.سه پایه دستگاه بعد از باز شدن به وسیله پیچ بالای سه پایه ثابت میشود.بعضی از کاربران که به این نکته توجه نمیکنند ممکن است خیال کنند
سه پایه ثابت نمیشود و دستگاه ایراد دارد در حالی که این موضوع ناشی از عدم آشنایی با طرز استفاده از دستگاه میباشد.همچنین ریموت دستگاه که به وسیله بلوتوث به گوشی متصل میشود امکان عکاسی از راه دور را فراهم میکند.
این دستگاه دارای مفاصلی میباشد که علیرغم طول مناسب در حالت باز در حالت بسته اندازه ای مناسب دارد که به وسیله کیف مخصوص که در جعبه قرار دارد به راحتی قابل حمل است.مفاصل دستگاه از طریق چرخش ثابت یا آزاد میشوند.در پایان این نکته را متذکر میشود که این دستگاه یک مونوپاد حرفه ای است لذا خرید آن به تمام افراد توصیه نمیشود.چرا که کالا را بی جهت مرجوع میکنند و باعث وارد کردن خسارت به فروشنده کالا میشوند.

ابعاد

۶۰x۶۰x۴۱۰ میلی‌متر

وزن

۴۵۶ گرم

مناسب برای

انواع مدلهای تلفن همراه مجهز به اتصال بلوتوث از جمله گوشیهای آیفون

سایر توضیحات

دارای ۳ پایه متصل به مونوپاد و کیف نگهدارنده

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل KIT-05LM به همراه کیت ولاگینگ

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل KIT-05LM به همراه کیت ولاگینگ

 

با فراگیر شدن شبکه های مجازی و تاثیر بسزای آنها بر افزایش فروش کالا و خدمات و دیده شدن بهتر نسبت به رقبا ، به ابزارهایی جهت تولید محتوا و فیلم های کوتاه با کیفیت نیازمندیم . ولاگینگ کیت ( VELLOGING KIT ) همانگونه که از نام آن پیداست ، یک ابزار مدرن ، کارآمد میباشدکه
در عین سهولت استفاده و قیمت معقول تمام نیازهای روزمره شما جهت ساخت فیلمهای آموزشی و تبلیغاتی را برآورده میکند. ولاگینگ کیت متشکل شده از قطعات زیر میباشد : یک پرژکتور نور که حاوی ۳۶ عدد ال ای دی و با قابلیت تنظیم سه میزان نوردهی میباشد . این پرژکتور با دو عدد باطری سایز AAA (نیم قلمی ) راه اندازی میشود. یک عدد میکرفن شات گان مدل KT-G1 تایپ کندانسر الکتریکی که
بسیار قوی و با کیفیت و مجهز به فیش ۳٫۵ میلیمتری میاشد. از خصوصیات این میکروفن گستره دینامیکی ۲۰ هرتز تا ۱۸ کیلو هرتز ، امپدانس ۲۰۰۰ اهم و حساسیت آن -۴۷ دسی بل میباشد . یک عدد گیره که قابلیت تنظیم در سایز را دارد و جهت نصب انواع گوشی موبایل مناسب میباشد . یک عدد ریموت کنترل بلوتوثی که جهت ارسال فرمان از راه دور به انواع گوشیهای اندوریدی و اپل میباشد .
یک عدد سه پایه مولتی سناریو تاشو که جنس پایه های آن از آلیاژ آلمونیوم و بسیار سبک میباشد . اتفاع این سه پایه در حالت باز ۱۲۰ سانت و در حالت بسته تنها ۴۵ سانتیمتر را اشغال میکند. این سه پایه قابل استفاده برای انواع دوربین های SLR تا وزن ۸ کیلو و کلیه گوشیهای موبایل میباشد . از دیگر مزاایای این سه پایه قابلیت چرخش افقی ۳۶۰ درجه و عمودی ۹۰ درجه میباشد .
رویاین سه پایه یک عدد تراز نصب شده که کاربر بتواند همواره زاویه تصویر برداری را تنظیم کند. فیش میکروفون ولاگینگ کیت ۳٫۵ میلیمتری بوده و جهت نصب به گوشیهای اپل نیاز به یک رابط پورت لایتنینگ به ۳٫۵ میلیمتری دارید .

ابعاد

۱۲۰۰X۱۰۰x۱۰۰ میلی‌متر

وزن

۲۵۰ گرم

مناسب برای

درج محتوا

جنس

سه پایه آلمونیوم ، بقیه اجزا پلاستیک ABS

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفنگ مدل Weifeng 3110A

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفنگ مدل Weifeng 3110A

 

 

امروزه با توجه به گسترش عکاسی موبایلی، نیاز به سه پایه ای که قابلیت استفاده برای موبایل را داشته و در هر شرایطی همراهمان باشد احساس می شود. سه پایه ۳۱۱۰A از برند Weifeng مناسب برای عکاسی با موبایل است.
این سه پایه از جنس آلومینیوم و به رنگ نقره ای طراحی شده. همراه این سه پایه یک عدد هولدر موبایل جهت نصب روی سر سه پایه ارائه می گردد.این هولدر امکان نصب موبایل را بر روی سه پایه فراهم می کند. سر سه پایه ۳۱۱۰A از نوع پن هد با یک دسته ی متوسط است که حرکت پنینگ و عمودی (تیلت) را میسر می کند.
هد این سه پایه از حالت افقی (۰ درجه) به حالت عمودی ۹۰ درجه تغییر حالت می دهد و از این طریق امکان عکاسی افقی و عمودی با موبایل را فراهم می کند. پایه های ۳۱۱۰A در ۴ بخش باز و بسته می شود.قفل هر پایه به صورت کلیپسی طراحی شده.
آلیاژ این سه پایه بسیار سبک بوده و برای حمل آن هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمیکند و با این وجود مقاومت قابل قبولی دارد . پایه های این مدل با قطر کمی که دارد،این سه پایه را تنها برای موبایل و یا دوربین های کامپکت خانگی مناسب می کند. حداقل ارتفاع سه پایه برابر با ۳۴ سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن با ستون مرکزی ۱۰۰ سانتی متر است.

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی مدل XMZPG01YM

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی مدل XMZPG01YM

 

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تمامی تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به دوربین‌های قدرتمند شده‌اند. این پدیده موجب شده تا شما هر وقت بخواهید، تلفن همراه خود را در حالت عکس‌برداری قرار دهید و لحظات شیرین زندگی‌تان را ثبت نمایید.

با جا افتادن سلفی گرفتن به‌مرور زمان مونوپاد ها هم جایگاه ویژه‌ای در بین لوازم عکاسی پیداکرده‌اند. حمل مونوپاد ها را می‌توان مشکل عمده آن‌ها دانست که اغلب از وزن زیادشان ناشی می‌شود، اما مونوپاد سه‌پایه دار شیائومی مدل XMZPG01YM ، بااینکه امکانات بیشتری از یک مونوپاد معمولی دارد اما جزء سبک‌ترین مونوپاد های موجود در بازار محسوب می‌شود.

این مونوپاد مجهز به کنترل بلوتوثی نسخه ۳٫۰ است که از یک باتری داخلی ۶۰ میلی‌آمپری تغذیه می‌شود و به فرمان شما با سرعت بسیار بالایی واکنش نشان می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تا بدون درخواست از غریبه‌ها بتوانید بهترین لحظات زندگی خود را عکاسی یا فیلم‌برداری کنید.

این نسخه از ریموت کنترل بلوتوثی این دستگاه با اندروید های بالاتر از نسخه ۴٫۳ سازگار بوده و از تمامی iOS های بالاتر از نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند. مونوپاد سه‌پایه دار شیائومی قادر به چرخش ۳۶۰ درجه‌ای است و پایه دوربین آن کاملاً قابل تنظیم است و به‌راحتی می‌توانید زاویه موردنظر خود برای عکاسی را بر روی آن تنظیم نمایید. خشاب دوربین این مونوپاد قابلیت سازگاری با گجت های ۵۶ تا ۸۹ میلی‌متری را دارد.

قسمت اصلی بدنه این مونوپاد از آلیاژ آلومینیوم ساخته‌شده که موجب شده بسیار مستحکم باشد و دسته‌های آن ضد لغزش و سرخوردن هستند و بااین‌همه تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد و حمل آن بسیار آسان است. طراحی زیبا و درعین‌حال کاربردی آن موجب شده تا شما بتوانید این مونوپاد سه‌پایه دار را به‌راحتی در کیف یا کوله‌پشتی یا حتی جیب پالتوی خود جا دهید و با خود به هرجایی ببرید. طول این محصول در حالت تاشده ۱۹ سانتی‌متر است و پس از باز کردن آن درنهایت به ۴۲ سانتی‌متر می‌رسد.

اما مهم‌ترین وجه تمایز این مونوپاد با دیگر مونوپاد های موجود در بازار، مجهز بودن به سه‌پایه است که باعث شده در بین عکاسان حرفه‌ای طرفداران زیادی داشته باشد؛ چراکه شما به‌سادگی با حمل این مونوپاد می‌توانید همراه با تلفن همراه و مونوپاد سه‌پایه دار شیائومی به خیابان رفته و عکاسی کنید و یا راحت تر از همیشه، به تولید محتوا بپردازید.

ابعاد

۱۹۰x۴۵x۵۰ میلی‌متر

وزن

۱۵۵ گرم

مناسب برای

گوشی های موبایل ۵۶ تا ۸۰ میلی متری دارای سیستم عامل اندروید ۴.۳ یا iOS ۵.۰ و بالاتر

جنس

آلومینیوم و پلاستیک

قابلیت‌های دستگاه

دارای ریموت برای عکاسی

امکان چرخش ۳۶۰ درجه

سایر توضیحات

-دارای گریپ‌های نرم برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی گوشی -قابلیت قفل کردن و ثابت نگه داشتن قسمت نگهدارنده ی گوشی -دارای ریموت کنترل بلوتوثی با قابلیت شارژ با کابل های اندرویدی استاندارد (micro USB) –

دارای پایه ای با قابلیت نصب ریموت کنترل بر روی دسته مونوپاد -دارای نشانگرهای LED برای نمایش وضعیت ریموت کنترل -قابلیت استفاده به صورت سه‌پایه و جای گیری ثابت با توانایی حفظ تعادل بهتر از محصولات مشابه -خوش‌دست و سبک -قابلیت تنظیم گیره – طول دسته در حالت جمع شده: ۱۹ سانتی متر – طول دسته در حالت باز: ۴۲ سانتی متر – وزن: ۱۵۵ گرم

 

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل professional tripod E-155

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل professional tripod E-155

سه پایه موبایل E-155 یک پکیج کامل برای عکاسی با موبایل ، تولید محتوا و ویدئوبلاگری است که شامل یک عدد سه پایه ، یک عدد شاتر بلوتوث برای کنترل از راه دور و یک عدد نگهدارنده موبایل با جای پیچ فلزی است.

بدنه سه پایه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و بسیار سبک می باشد. جهت تنظیم ارتفاع سه پایه می توانید قفل های کلیپسی آن را در ۵ بخش باز کنید. و ارتفاع سه پایه را تا ۱۶۴ سانتی متر افزایش دهید.از مهم ترین ویژگی های این سه پایه داشتن هد قابل تنظیم در زوایای مختلف است. تا امکان عکاسی در زوایای مختلف برای کاربر وجود داشته باشد. به وسیله این سه پایه می توانید به صورت افقی و عمودی عکاسی و یا فیلمبرداری کنید. تحمل وزن این مدل سه پایه مناسب برای انواع گوشی های موبایل تا وزن ۵۰۰ گرم می باشد.

سه پایه E-155 دارای پیچ ۱٫۴ اینچ می باشد و علاوه بر تلفن همراه می توانید کلیه تجهیزاتی که دارای پیچ ۱٫۴ اینچ است را بر روی این سه پایه نصب کنید ( پنل های ال ای دی کوچک ، رینگ لایت کوچک ، میکروفون و … ) نگهدارنده موبایل این مدل از ۶٫۵ تا ۹ سانتی متر باز می شود. حداکثر ارتفاع سه پایه در حالت باز شده ۱۶۴ سانتی متر و حداقل ارتفاع آن ۵۶ سانتی متر است.

 

ابعاد

۱۶۴x۴۶x۵۶ میلی‌متر

وزن

۵۴۰ گرم

مناسب برای

انواع گوشی موبایل کلیه تجهیزات دارای جای پیچ ۱.۴ اینچ با وزن کمتر از ۵۰۰ گرم

جنس

آلیاژ آلومینیوم

سایر توضیحات

حداکثر ارتفاع ۱۶۴ سانتی متر حداقل ارتفاع ۵۶ سانتی متر وزن خالص ۵۴۰ گرم اقلام : یک عدد سه پایه ، یک عدد شاتر بلوتوث ، یک عدد نگهدارنده موبایل با جای پیچ فلزی

مشاهده قیمت و خرید

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه موبایل و دوربین مونوپاد ۳۱۱۰

سه پایه موبایل و دوربین مونوپاد 3110

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۵۰۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۶۵۰ گرم

درباره محصول

ارتفاع ۱٫۱۰ متر

امکان تنظیم زاویه در بالا و پایین و طرفین

پایه های قابل تنظیم ارتفاع

جنس بدنه آلمینیومی

کیفیت عالی

قیمت روز و تصاویر بیشتر

سه پایه موبایل بلند

سه پایه موبایل و دوربین کدC1

 

سه پایه موبایل و دوربین کدC1

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۴۵۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۵۵۰ گرم
سایر توضیحات: مهلت تست و سلامت فیزیکی کالا به مدت ۷ روز

درباره محصول
این سه پایه حرفه ای و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.
ایستاده و جهت عکس برداری و فیلم برداری و همچنین تولید محتوا به کار می رود.

 

 

قیمت روز و تصاویر بیشتر

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل با پایه دو تکه و سری پلاستیکی

blank

 

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۳۶۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۴۲۰ گرم
ابعاد: حدود ۳۰ سانتی‌متر در حالت بسته
سایر توضیحات: سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل و دوربین | ساخت ایران | توجه داشته باشید که این سه پایه است و با مونوپاد تفاوت دارد

درباره محصول

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل و دوربین عکاسی همراه هولدر موبایل با قابلیت تغییر زاویه و دارای پایه دو مفصله

ارتفاع این محصول در حالت نشسته ۱۶ سانتی‌متر و در حالت ایستاده بدون در نظر گرفتن گیره نگهدارنده‌ی موبایل ۲۰ سانتی‌متر است.

قیمت روز و تصاویر بیشتر

سه پایه موبایل ارزان

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل به همراه هولدر اضافه با قابلیت تغییر زاویه

blank

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۳۶۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۴۲۰ گرم
سایر توضیحات: قابلیت مهمی که این سه پایه را از مدل قبلی خود متمایز می‌کند در این است که به کمک هولدر این مدل می‌توانید موبایل خود را به صورت افقی و عمودی بر روی سه پایه قرار دهید.

درباره محصول

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل و دوربین عکاسی همراه هولدر موبایل با قابلیت تغییر زاویه و دارای پایه دو مفصله
👈 قیمت هولدر همراه این محصول در بازار به تنهایی ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد

قابلیت مهمی که این سه پایه را از مدل قبلی خود متمایز می‌کند در این است که به کمک هولدر این مدل می‌توانید موبایل خود را به صورت افقی و عمودی بر روی سه پایه قرار دهید.
هولدر موبایل این سه پایه شامل یک هولدر دو جهته و گیره نگهدارنده موبایل است که مناسب قرار گیری بر روی انواع سه پایه‌ها و مونوپادهای عکاسی با پیچ استاندارد ۱٫۴ اینچ است.
این هولدر از جنس پلاستیک با جای پیچ پلاستیکی است که بر روی هد سه پایه قرار می‌گیرد. با آزاد کردن پیچ روی هولدر می‌توانید گیره نگهدارنده موبایل را به صورت افقی و یا عمودی قرار دهید و به این صورت از موبایل خود به صورت لنداسکیپ و یا حالت پرتره استفاده کنید.
پایه‌های آن به حالت بازویی تا ۴۵ درجه خم شده و به صورت نشسته در می‌آید. در زیر پایه‌های این مدل لاستیکی طراحی شده است که از سر خوردن سه پایه بر روی سطوحی همچون موزاییک و سرامیک جلوگیری می‌کند.
ارتفاع این محصول در حالت نشسته ۱۶ سانتی‌متر و در حالت ایستاده بدون در نظر گرفتن گیره نگهدارنده‌ی موبایل ۲۰ سانتی‌متر است. هد سه پایه تا ۳۶۰ درجه قابلیت

چرخش دارد که به کمک ضامن موجود روی آن می‌توانید چرخش آن را آزاد و یا قفل کنید.

قیمت روز و تصاویر بیشتر

سه پایه موبایل پاناسون ۸۰۵ Panasun M2 Tripod

blank
ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۲۰۰۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۲۲۰۰ گرم
درباره محصول
مناسب برای تمام گوشی های موبایل تا سایز ۷ اینچ
همراه هولدر نگه دارنده موبایل
حداکثر ارتفاع: ۲ متر و ۲۰ سانتی متر
حداقل ارتفاع: حدود ۹۰ سانتی متر
گستره بیشینه تحمل وزن: ۴ تا ۵ کیلوگرم
قابلیت شکل T
دارای هولدر
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریلمی مدل REALME بسته ۳۰ عددی
blank
ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۱ گرم
وزن با بسته بندی: ۲ گرم
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل REALME بسته ۲ عددی
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل REALME بسته 2 عددی
ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۱ گرم
وزن با بسته بندی: ۲ گرم

سه پایه دوربین و موبایل ( حرفه ای)

سه پایه دوربین و موبایل ( حرفه ای)
ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۹۰۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۱۸۰۰ گرم
درباره محصول
(سه پایه به همراهِ کیف)
بسیار سبک وزن است که قابل حمل است به راحتی.
قفل های سریع تلنگر ، پا های لاستیکی بدون لغزش.
جنس پایه ها آلومینیوم است.
تحمل وزن بر روی سه پایه: ۲٫۵کیلو تا ۳کیلو.
ارتفاع سه پایه: ۱۲۵
گیره هایی بسیار مرغوب و عالی.( باتضمینی بالا)

سه پایه موبایل مدل Tripod Support

blank

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۲۵۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۴۰۰ گرم

درباره محصول

***جنس عالی بدون خرابی – انعطاف پذیری بالا – قابل تنظیم ارتفاع پایه ها -مناسب برای گوشی های تا ۶/۵ اینچ

مناسب برای
گوشی های تا ۶٫۵ اینچ
جنس
پلاستیک و آلیاژ آلومینیوم
سایر توضیحات
انعطاف پذیری بالا و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای
سازگار با انواع گوشی ها موبایل و دوربین های SLR و کامپکت
طول عمودی قابل باز شدن تا ۲۳ سانتی متر و قرار گیری گوشی موبایل به صورت عمودی و افقی
ساخته شده از پلاستیک و آلیاژ آلومینیوم

قیمت روز و تصاویر بیشتر

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل TRIPOD SUPPORT

blank

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۱۰۰۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۲۰۰۰ گرم

درباره محصول

مناسب برای گوشی های ۵٫۵ اینچ می باشد

جنس آنپلاستیک و آلیاژ المینیوماست

انعطاف پذیری بالا و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد

سازگار با انواع گوشی ها موبایل و دوربین های SLR کامیکت

طول عمودی قابل باز شدن تا ۲۳ سانتی متر و قرار گیری گوشی موبایل به صورت عمودی و افقی است

انعطاف پذیری
بالا و عالی

تغییر ارتفاع
دارد

جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک

حالات تغییر ارتفاع
۵ حالت

طول عمودی
تا ارتفاع ۲۵ سانتی متر

قابلیت چرخش
۳۶۰ درجه

قرارگیری گوشی
عمودی و افقی

مناسب برای
گوشی های ۵٫۵ اینچ

قیمت روز و تصاویر بیشتر

سه پایه گوشی موبایل مدل spider انعطاف پذیر

سه پایه گوشی موبایل مدل spider انعطاف پذیر
ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۳۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۳۳ گرم
سایر توضیحات: مشخصات
مناسب برای
همه کاره و منعطف و قابل استفاده در همه جا
قابلیت شارژ
ندارد
اسپیکر
ندارد
شارژ فندکی
ندارد
دارای ریموت برای عکاسی
ندارد
درباره محصول
سه پایه گوشی موبایل مدل spider
مشخصات
مناسب برای
همه کاره و منعطف و قابل استفاده در همه جا
قابلیت شارژ
ندارد
اسپیکر
ندارد
شارژ فندکی
ندارد
دارای ریموت برای عکاسی
ندارد

سه پایه دوربین و گوشی موبایل تاشو

blank
ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۱۰۰۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۱۵۰۰ گرم
درباره محصول
سه پایه دوربین و گوشی موبایل تاشو از ارتفاع ۴۰ سانت تا ۱۱۰ سانت
مناسب برای گوشی های موبایل و دوربین های دیجیتال

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ارلدام مدل ET-EH55

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ارلدام مدل ET-EH55
ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۵۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۶۰ گرم
درباره محصول
پایه نگهدارنده گوشی Earldom ET-EH55 هولدر یا نگهدارنده وسیله ای کاربردی برای نگهداری گوشی داخل ماشین، روی میز یا روی دوچرخه است. انواع پایه‌ نگهدارنده گوشی ،کار را برای رانندگان آسان کرده است و با استفاده از این وسیله، توانسته‌اند بدون اینکه مشکلی در هنگام رانندگی به وجود بیاید از گوشی خود کاملا ایمن محافظت کنند. استند گوشی ارلدام ET-EH55، طراحی شیک و زیبایی دارد باعث می‌شود تا بدون آنکه فضای زیادی را داخل خودرو اشغال کند، به راحتی از آن استفاده کنند. نحوه نصب هولدر داخل خودرو زیر پایه هولدر، چسب قدرتمندی وجود دارد که به سطح مورد نظر می‌چسبد و از آن جدا نمی‌شود. به دلیل نوع اتصال این استند کاربران می‌توانند از آن برای هر مدل اتومبیل استفاده کنند. البته این استند برای انواع سطوح دیگر نیز قابل استفاده است. این هولدر، با استفاده از نیروی مغناطیسی (آهن ربایی) گوشی شما را نگه می دارد. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کاربردی‌ترین ویژگی این پایه نگهدارنده گوشی، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه آن است و کاربران می‌توانند سَری استند را در هر جهتی بچرخانند. به همین دلیل افراد می‌توانند استند را در هر زاویه‌ای که بخواهند و متناسب با نیاز خود تنظیم کنند تا بیشترین تسلط را روی صفحه نماش گوشی خود داشته باشند.

پایه نگه دارنده موبایل و ۳ پایه منو پاد(پایه رو میزی)

blank

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۲۳۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۲۷۰ گرم

درباره محصول

مشخصات محصول
۳پایه نگه دارنده ثابت موبایل پایه بلند
موبایل حداکثر ۶ اینچ
قابلیت نگهداری گوشی موبایل، مونوپاد و
دوربین های عکاسی
– وزن: ۲۸۴ گرم
– ارتفاع در حالت باز: ۳۵ سانتی‌متر
– ارتفاع در حالت بسته: ۲۶ سانتی‌متر
– قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و خمش ۴۵ درجه سر ه ۳ پایه
– دارای ضامنی برای قفل کردن سر سه پایه
– دارای پایه های ضد لغزش
– دارای گیره نگهدارنده گوشی موبایل
۰
– میزان بازشدگی دهانه گیره: ۵۴ تا ۸۸ میلی‌متر
– قابلیت جدا کردن قسمت نگهدارنده گوشی موبایل
– وزن گیره نگهدارنده: ۳۸ گرم⚖️

 

قیمت روز و تصاویر بیشتر

پایه نگهدارنده موبایل TSCO THL 1250W با گارانتی ۱۲ ماهه

پایه نگهدارنده موبایل TSCO THL 1250W با گارانتی 12 ماهه

ویژگی‌های محصول

وزن خالص: ۱۰۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۴۰۰ گرم

درباره محصول

پایه نگهدارنده موبایل TSCO THL 1250W با گارانتی ۱۲ ماهه
کد محصول:۴۸۶۲
مناسب برای انواع گوشی تا سایز ۶ اینچ
دارای حسگر چشمی جهت باز و بسته شدن پایه ها به صورت اتوماتیک
امکان چرخش ۳۶۰ درجه

قیمت روز و تصاویر بیشتر

پایه نگهدارنده موبایل Tsco THL 1240W با گارانتی ۱۲ ماهه

پایه نگهدارنده موبایل Tsco THL 1240W با گارانتی 12 ماهه

ویژگی‌های محصول
وزن خالص: ۱۰۰ گرم
وزن با بسته بندی: ۴۰۰ گرم
درباره محصول
پایه نگهدارنده موبایل Tsco THL 1240W با گارانتی ۱۲ ماهه
کد محصول:۲۵۷۱
مناسب برای انواع گوشی تا سایز ۶ اینچ
قابلیت اتصال به صورت دریچه ای و پایه مکنده
حداکثر باز شوندگی عرض هولدر : ۱۱۵ میلی متر
حداکثر باز شوندگی طول هولدر : ۱۲۰ میلی متر
امکان تنظیم طول پایه هولدر

سه پایه حرفه ای نگهدارنده گوشی موبایل ۳۱۲۰

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل SP2020

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل SP2020

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی موبایل اپل :
  • ۱۲ pro max
  • ۱۲ pro
  • ۱۲
  • ۱۱ pro max
  • ۱۱ pro
  • ۱۱
  • iphone SE
  • و ….
  • گوشی سامسونگ Samsung :
  • Samsung Galaxy A72
  • Samsung Galaxy A52
  • Samsung Galaxy A32
  • سامسونگ گلکسی اس۲۱ اولترا
  • سامسونگ گلکسی اس۲۱ + s21+
  • سامسونگ گلکسی اس۲۱ s21
  • Samsung Galaxy A12
  • سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ Note 20
  • و ….
  • گوشی شیائومی Xiaomi :
  • می نوت MI Note
  • می میکس Mi Mix
  • می ای MI A
  • می سی‌سی
  • می مکس MI MAX
  • ردمی نوت Redmi Note
  • ردمی وای Redmi Y
  • ردمی کی Redmi k
  • ردمی ایکس Redmi X
  • پوکو
  • بلک شارک
  • و ….
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    قابلیت انعطاف پذیری پایه ها
  • چرخش گیره نگهدارنده
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل MMD 909
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل MMD 909

مشخصات

  • مناسب برای
    موبایل حداکثر ۶ اینچی

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفنگ مدل WT-3130 به همراه گیره نگهدارنده موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفنگ مدل WT-3130 به همراه گیره نگهدارنده موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3130 مناسب برای عکاسی با موبایل است. این سه پایه از جنس آلومینیوم و به رنگ بژ طراحی شده است. سر سه پایه WT-3130 از نوع پن‌هد با یک دسته‌ی متوسط است که حرکت پنینگ و عمودی (تیلت) را ممکن می‌کند.

تعداد قطعات پایه سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3130 سه بوده که باعث شده تعادل بیشتری برقرار شود. نوع قفل پایه‌ای سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3130 گیره‌ای است.

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ویفینگ مدل WT-3130 بسیار سبک وزن است که قابل حمل است و به‌راحتی قادر به حمل‌ونقل آن هستید. این سه‌پایه دارای صفحه انتشار سریع برای اتصال آسان به دوربین یا دوربین فیلمبرداری است و دارای طراحی قفل تنظیم پا بوده که تنظیم مجدد هر پا را تنظیم می‌کند.

مشخصات

  • مناسب برای
    عکاسی با گوشی موبایل و دوربین دیجیتال
  • حمل آسان به واسطه وزن پایین و کیف قابل حمل
  • سایر توضیحات
    وزن : ۶۴۰ گرم
  • بیشینه تحمل وزن : ۲٫۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع : ۱۲۵۰ میلی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن : ۴۲۰ میلی‌متر
  • به همراه گیره نگهدارنده موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل پاناسون ۸۰۵-M2

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل پاناسون 805-M2

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام گوشی های موبایل تا سایز ۷ اینچ
  • جنس
    آلومینیوم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • سایر توضیحات
    _ طول پایه در حالت جمع شده: ۸۰ سانتی متر
  • _ حداکثر تحمل بار: ۲ کیلوگرم
  • _ حداقل ارتفاع: ۹۰ سانتی متر
  • _ حداکثر ارتفاع: ۱۸۲ سانتی متر
  • _ اقلام همراه:یک عدد میله ۴۸ سانتی متری جهت T شدن و یک عدد گیره نگهدارنده موبایل
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    ندارد
سه پایه دوربین نست مدل NT-510 به همراه گیره نگهدارنده موبایل
سه پایه دوربین نست مدل NT-510 به همراه گیره نگهدارنده موبایل
سه‌پایه‌ی مدل «NT-510» برند «نست» (Nest) مدلی خوش‌ساخت و سبک‌وزن است که می‌توانید به‌راحتی آن را هنگام عکاسی همراه خود داشته ‌باشید. این محصول از جنس ABS ساخته شده است.
حداکثر ارتفاع این مدل، ۱٫۳۶ متر است که ارتفاع متوسطی را پوشش می‌دهد. کوتاه‌ترین ارتفاع آن ۴۳ سانتی‌متر است که در زمان عکاسی از سوژه‌های دردسترس، بسیار مفید واقع می‌شود.
ارتفاع WT-330A در حالت بسته ۴۳ سانتی‌متر و وزن خالص محصول ۵۸۰ گرم است. پایه از سه قطعه تشکیل ‌شده است که با یک قفل گیره‌ای باز و بسته می‌شوند.
سه‌پایه از نوع پن‌هد است که علاوه بر کاربری راحت چرخش ۳۶۰ درجه ای را در حالت افقی فراهم می کند. استفاده‌ی این محصول برای دوربین‌های تا وزن ۳ کیلوگرم مناسب است.
پس از قراردادن دوربین روی آن، به‌راحتی امکان کنترل آن فراهم می‌شود. به همراه این کالا یک گیره نگهدارنده مخصوص موبایل قرار دارد که مناسب برای همه ی گوشی های موبایل می باشد.

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    ۵۸۰ گرم

مشخصات فنی

  • نوع هد
    پن هد
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۲ تا ۳ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۳ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۳۶ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۴۳ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    ۳
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • سایر مشخصات
    به همراه گیره موبایل

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل نست مدل NT-510 به همراه گیره نگهدارنده موبایل

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل نست مدل NT-510 به همراه گیره نگهدارنده موبایل

سه‌پایه‌ی مدل «NT-510» برند «نست» (Nest) مدلی خوش‌ساخت و سبک‌وزن است که می‌توانید به‌راحتی آن را هنگام عکاسی همراه خود داشته ‌باشید. این محصول از جنس ABS ساخته شده است.

حداکثر ارتفاع این مدل، ۱٫۳۶ متر است که ارتفاع متوسطی را پوشش می‌دهد. کوتاه‌ترین ارتفاع آن ۴۳ سانتی‌متر است که در زمان عکاسی از سوژه‌های دردسترس، بسیار مفید واقع می‌شود. ارتفاع WT-330A در حالت بسته ۴۳ سانتی‌متر و وزن خالص محصول ۵۸۰ گرم است.

پایه از سه قطعه تشکیل ‌شده است که با یک قفل گیره‌ای باز و بسته می‌شوند. سه‌پایه از نوع پن‌هد است که علاوه بر کاربری راحت چرخش ۳۶۰ درجه ای را در حالت افقی فراهم می کند. استفاده‌ی این محصول برای دوربین‌های تا وزن ۳ کیلوگرم مناسب است.

پس از قراردادن دوربین روی آن، به‌راحتی امکان کنترل آن فراهم می‌شود. به همراه این کالا یک گیره نگهدارنده مخصوص موبایل قرار دارد که مناسب برای همه ی گوشی های موبایل می باشد.

مشخصات

  • مناسب برای
    عکاسی با گوشی موبایل و دوربین های سبک
  • حمل آسان به واسطه وزن پایین
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    دارد

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل PLUS-R

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل PLUS-R

امروزه با توجه به گسترش عکاسی موبایلی، نیاز به سه پایه ای که قابلیت استفاده برای موبایل را داشته باشد احساس می شود. این سه پایه از پلاستیک فشرده و در قالب سه پایه های نورپردازی طراحی گردیده است.

هد این سه پایه با تغییر زاویه ی ۱۸۰ درجه امکان عکاسی در هر زاویه ای را برای کاربر فراهم می کند.همراه این سه پایه یک عدد نگهدارنده موبایل ارائه می گردد ،این هولدر جای دو پیچ استاندارد ۱٫۴ اینچی دارد تا کاربر بتواند از موبایل خود به صورت افقی و عمودی بر روی سه پایه استفاده کند.

دهانه این گیره از ۶٫۵ تا ۱۰ سانت باز می شود. پایه های این سه پایه در ۴ بخش و به صورت کلیپسی باز و بسته می شود . قطر کم پایه ها،این سه پایه را تنها برای موبایل و دوربین های کامپکت مناسب می کند.

حداقل ارتفاع سه پایه ۶۷ سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن در حالت باز بودن تمامی بخش های پایه ۱۶۵ سانتی متر است. پد لاستیکی انتهای هر پایه به استحکام بهتر سه پایه بر روی سطوح لغزنده کمک می کند.

علاوه بر این شاتر بلوتوث همراه این سه پایه به شما کمک می کند که از راه دور تلفن همراه خود را کنترل کرده .کافی است بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و بعد از برقراری اتصال عکاسی کنید.

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای موبایل تا ۹٫۵ سانتی متر
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • سایر توضیحات
    دارای هولدر موبایل
  • دارای شاتر بلوتوث و قابلیت نصب دوربین
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    دارد

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

 

 

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل پرووان مدل PHD03

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل پرووان مدل PHD03

سه‌پایه نگهدارنده‌ مدل «PHD03» حدودا ۳۴۰ گرم وزن دارد. این پایه با استفاده از پلاستیک سخت ساخته شده و برای نگهداری از گوشی‌های موبایل تا ۶ اینچ و کوچک‌تر مناسب است. قسمت نگهدارنده‌ گوشی موبایل در این سه‌پایه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد.

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی های موبایل موبایل حداکثر ۶ اینچی
  • جنس
    ساخته شده از پلاستیک ABS و آلومینیوم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    حداکثر ارتفاع برای باز شدن سه پایه تا ۲۴۰ سانتی متر
  • اتصال به گوشی به صورت گیره ای و تحمل وزنی معادل ۲ کیلوگرم
  • ساخته شده از پلاستیک ABS و آلومینیوم و استاندارد های ایمنی و سلامت محصول CE/FCC/RoHs
  • تعداد پایه : ۳ عدد
  • حداکثر ارتفاع سه پایه : ۲۴ سانتی متر
  • حداقل ارتفاع : ۱۲٫۵ سانتی متر
  • حداکثر وزن قابل تحمل : ۲ کیلوگرم
  • ابعاد : ۵۰×۶۰×۲۳۰ میلی متر
  • دارای ریموت برای عکاسی
    ندارد
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    دارد
  • امکان شارژ بی‌سیم
    ندارد
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SULH-04
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SULH-04

مشخصات

  • مناسب برای
    تمامی مدل ها گوشی موبایل
  • قابلیت شارژ
    دارد
  • دارای ریموت برای عکاسی
    دارد
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    دارد
  • امکان شارژ بی‌سیم
    دارد

قیمت روز و تصاویر بیشتر

خرید این محصول از دیجیکالا

 

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل زومی مدل گوریلا ZM-FS

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل زومی مدل گوریلا ZM-FS

سه پایه موبایل زومی ZM-FS از پایه های انعطاف پذیر ساخته شده که در عین حال که محصول را برای استفاده در موقعیت‌های متنوع و گوناگونی توانمند می‌سازد آنقدر محکم هست که توانایی نگهداری موبایل یا دوربین های کامپکت را دارد حداکثر تحمل وزن این سه پایه گوریلا ۱۲۰۰ گرم است.

ارتفاع این سه پایه ۳۰ سانتی متر است و این سه پایه بر روی میز و سطوح صاف و حتی فرمان دوچرخه و موتور، میله و نرده و …قابلیت نصب دارد پایه‌های انعطاف‌پذیر آن وقتی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه همراه می‌شود دامنه وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سر سه پایه این محصول قابلیت تغییر زاویه تا ۴۵ درجه را دارد این سه پایه به همراه یک هولدر موبایل با جای پیچ فلزی و شاتر بلوتوث است دهانه هولدر موبایل سه پایه زومی ZM-FS تا ۸ سانتی متر قابلیت باز شدن دارد

این هولدر موبایل دارای پیچ ۱/۴ اینچی است و قابلیت نصب بر روی سه پایه هایی که دارای پیچ ۱/۴ اینچی باشد را دارد

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای گوشی موبایل تا ۸ سانتی متر
  • جنس
    پلاستیک قابل انعطاف
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • سایر توضیحات
    انعطاف پذیری سه پایه
  • دارای پیچ ۱/۴ اینچی
  • قابلیت نصب انواع دوربین سبک بر روی سه پایه
  • وزن ۳۲۰ گرم
  • ارتفاع ۳۰ سانتی متر
  • حداکثر تحمل وزن ۱۲۰۰ گرم
  • امکان تغییر زاویه هد تا ۴۵ درجه
  • دارای شاتر بلوتوث
  • درای سر سه پایه
  • دارای هولدر موبایل با پیچ فلزی
  • دارای ریموت برای عکاسی
    دارد
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    دارد
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل کینگ‌جوی مدل M070
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل کینگ‌جوی مدل M070

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی های موبایل با حداکثر وزن ۵۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • سایر توضیحات
    _ پایه های این سه پایه از نوع آنتنی می باشد و قفل نمی شوند
  • _ طول پایه در حالت جمع شده: ۱۶٫۴ سانتی متر
  • _ حداکثر تحمل بار: ۵۰۰ گرم
  • _ حداکثر ارتفاع: ۷۰ سانتی متر
  • _ حداقل ارتفاع: ۱۶٫۳ سانتی متر
  • دارای ریموت برای عکاسی
    دارد
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    ندارد
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل زومی مدل گوریلا ZM-Fp
سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل زومی مدل گوریلا ZM-Fp
سه پایه موبایل زومی ZM-Fp از پایه های انعطاف پذیر ساخته شده که در عین حال که محصول را برای استفاده در موقعیت‌های متنوع و گوناگونی توانمند می‌سازد آنقدر محکم هست که توانایی نگهداری موبایل یا دوربین های کامپکت را دارد حداکثر تحمل وزن این سه پایه گوریلا ۱۲۰۰ گرم است.
ارتفاع این سه پایه ۳۰ سانتی متر است و این سه پایه بر روی میز و سطوح صاف و حتی فرمان دوچرخه و موتور، میله و نرده و …قابلیت نصب دارد. پایه‌های انعطاف‌پذیر آن وقتی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه همراه می‌شود دامنه وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
سر سه پایه این محصول قابلیت تغییر زاویه تا ۴۵ درجه را دارد. این سه پایه به همراه یک هولدر موبایل فلزی با جای پیچ پلاستیکی و شاتر بلوتوث ارائه می شود. دهانه هولدر موبایل سه پایه زومی ZM-Fp تا ۸ سانتی متر قابلیت باز شدن دارد.
این هولدر موبایل فلزی دارای پیچ ۱/۴ اینچی پلاستیکی است و قابلیت نصب بر روی سه پایه و تمام محصولاتی که دارای پیچ ۱/۴ اینچی است را دارد.

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای گوشی موبایل تا ۸ سانتی متر
  • جنس
    پلاستیک قابل انعطاف
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • سایر توضیحات
    انعطاف پذیری سه پایه
  • دارای پیچ ۱/۴ اینچی پلاستیکی
  • قابلیت نصب انواع دوربین سبک بر روی سه پایه
  • وزن ۳۲۰ گرم
  • ارتفاع ۳۰ سانتی متر
  • حداکثر تحمل وزن ۱۲۰۰ گرم
  • امکان تغییر زاویه هد تا ۴۵ درجه
دارای شاتر بلوتوث
  • دارای سر سه پایه
  • دارای هولدر موبایل فلزی با پیچ پلاستیکی
  • دارای ریموت برای عکاسی
    دارد
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
    ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا