لوازم جانبی لپ تاپ

خرید انواع کیبورد گیمینگ [مارک تسکو، ریزر، گرین ]

بهترین کیبورد گیمینگ چی بخرم؟ بهترین مارک کیبورد بازی کدام است؟ اگر شما هم علاقه خاصی به بازی های کامپیوتری دارید و دنبال یک کیبورد حرفه ای برای بازی هستید این مقاله مختص شماست.

زیرا قراره در این مقاله بهترین مدل های کیبورد گیمینگ را به همراه لینک های خرید معرفی کنیم.

بهترین کیبورد بازی

امروزه تنها داشتن یک سیستم قدرتمند برای نصب و اجرای هیچ بازی محبوب در جهان کافی نیست و بازیکنان ، یا بهتر بگوییم ، همان گیمرها همیشه در تلاش هستند تا خود را به خاص ترین و منحصر به فردترین موس و صفحه کلیدهای بازی مجهز کنند.

شرکت های طراحی و تولید دستگاه های کامپیوتری نیز از تمام قدرت و پتانسیل ذاتی خود استفاده می کنند تا شما را با محصولات شگفت انگیز خود مواجه کنند ، که اغلب قیمت بالایی دارند.

کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ یا صفحه کلید وسیله‌ای است که می‌توانید به کمک آن به انتقال اطلاعات و دستورات مختلف به کامپیوتر خود بپردازید.

کیبورد کامپیوتر می‌تواند بر اساس تعداد دکمه‌هایی که دارد فول سایز، دارای دکمه‌های مولتی مدیا، دارای دکمه‌های میانبر یا TKL یا Ten Key Less باشد که به این معنیست که دکمه‌های سمت راست که مختص به نامبرپد هستند در آن وجود نداشته باشد.

اگر شما یک گیمر هستید، چه نوع کیبوردی را برای بازی انتخاب می‌کنید؟ کیبورد‌ مکانیکی یا ممبران؟ تفاوت کیبورد مکانیکی با کیبورد معمولی چیست؟

کیبورد ممبران

کیبورد‌های معمولی یا ممبران (Membrane) دارای یک برد اصلی هستند و روی آنها قطعات پلاستیکی وجود دارند که توسط یک قسمت لاستیکی از هم جدا شده‌اند، با فشار دادن این نوع دکمه قسمت لاستیکی آن فشرده می‌شود و قطعه پلاستیکی رویه آن حرکت می‌کند و باعث ایجاد یک اتصال کوتاه مدت در کیبورد می‌شود که این پیام برای کامپبوتر شما می‌فرستد که دکمه‌ای فشرده شده است.

کیبورد‌های ممبران نسبت به کیبورد‌های مکانیکی کم‌صداتر هستند و با توجه به ساده‌تر بودن مکانیزم کاری آنها، هزینه ساخت بسیار کمتری نیز دارند، اما کیبورد‌های ممبران عمر بسیار کمتری نسبت به کیبورد‌های مکانیکی دارند. همچنین به دلیل ساختار باریک‌تر آن‌ها کیبوردهایی که در ساخت لپتاپ‌ها به کار می‌روند از این دسته هستند.

کیبورد مکانیکی

کیبوردهای مکانیکی از سوییچ‌ها و اکتیواتورهای مکانیکی برای فعال‌سازی دکمه‌ها استفاده می‌کنند. بر خلاف کیبوردهای ممبران شما برای فعال سازی یک دکمه نیاز به فشار دادن کامل دکمه ندارید و اگر دکمه را از یک حداقلی بیشتر فشار دهید دکمه فعال خواهد شد که این دسته از کیبوردها را مناسب برای تایپ می‌کند و این مقدار برای هر سوییچ متفاوت است.

مزیت استفاده از کیبوردهای مکانیکی این است که با توجه به جدا بودن سیستم هر دکمه محدودیتی در تعداد دکمه‌ای که می‌توانید به صورت هزمان فعال کنید نخواهید داشت، البته این موضوع برای خود کیبورد است و سیم متصل کننده این کیبورد همچنان در تعداد دستورات ارسالی محدودیت دارد، اما محدودیت آن ۱۰ دکمه به صورت همزمان است که عملاً محدودیتی به حساب نمی‌آید.

به علاوه آن کیبوردهای مکانیکی به دلیل استفاده از سوییچ‌های جداگانه برای هر دکمه که از جنس پلاستیک و فلز هستند وزن بسیار بیشتری نسبت به کیبوردهای ممبران دارند.

کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ به کیبوردهایی گفته می‌شود که دارای قابلیت‌هایی هستند که در حین بازی می‌توانند به شما در انجام کارهای مختلف با سرعت بالاتر کمک کنند و سرعت واکنش شما را نسبت به اتفاقات بازی افزایش دهند.

کیبوردهای گیمینگ غالباً از دسته کیبوردهای مکانیکی هستند. همانطور که گفتیم، کیبورد‌های مکانیکی از یک مکانیزم مکانیکال برای فشردن دکمه‌ها استفاده می‌کند و انواع مختلفی دارد، اما در کل همه آنها از قطعه‌هایی مانند پایه دکمه، فنر و رویه آن تشکیل می‌شود.

کیبوردهای گیمینگ قابلیت‌هایی از جمله نورپردازی RGB و دکمه‌های اضافه ماکرو را نیز به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید با تنظیم آن‌ها دستوراتی که در بازی با چند دکمه و ترتیب خاصی از فشردن آن‌ها فعال می‌شوند و در بازی شما پرتکرار هستند را تنها با فشار یک دکمه فعال کنید.

کیبورد‌های مکانیکی عمر بیشتری نسبت به کیبورد‌های ممبران دارند و کلیک‌ها را بسیار سریع‌تر ثبت می‌کنند که می‌تواند تعداد کلیک‌های شما روی کیبوردتان را در یک زمان مشخص بالاتر ببرد.

کیبوردهای مکانیکی برای فعالسازی دکمه‌ها و دستورات نیازی به فشرده شدن کامل دکمه ندارند و به این دلیل زمانی که مشخصات کیبوردهای مکانیکی را بررسی می‌کنید

خواهید دید که برای دکمه‌های آن دو عدد که یکی میزان فشرده شدن ماکسیموم دکمه است و دیگری مقدار فشرده شدن مورد نیاز دکمه برای فعالسازی دستور است ذکر می‌شود.

انواع مختلف کیبورد گیمینگ چیست؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام با رایانه های مختلف کار کرده اید ، به خوبی می دانید که کیفیت صفحه کلیدها کاملاً با یکدیگر متفاوت است. و غیره. کاملاً آشکار است به طور کلی ، صفحه کلیدها انواع مختلفی دارند و در این قسمت به دسته بندی آنها توجه می کنیم.

کیبورد معمولی: این کیبوردها محبوب ترین هستند و در بازار به عنوان صفحه کلید مکانیکی شناخته می شوند که اصلاً عملکرد خاصی ندارند و عملکرد کلیدهای آنها سر و صدای زیادی دارد و البته این نوع محصول دارای یک عمر بسیار طولانی تر آنها با سایر انواع صفحه کلید مقایسه می شوند.

صفحه کلید چند رسانه ای: صفحه کلید چند رسانه ای نیز بیشتر برای کسانی که علاقه مند به کار با نرم افزار رسانه در سیستم های کامپیوتری هستند مناسب است.

این نوع صفحه کلید دارای میانبرهای خاصی برای فایل های رسانه ای مانند فیلم و آهنگ است و به شما کمک می کند محتوای نمایش داده شده روی مانیتور خود را بهتر کنترل کنید.

صفحه کلید بی سیم: صفحه کلیدهای بی سیم بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند با کامپیوتر خود از راه دور کار کنند یا می خواهند به طور همزمان به چندین صفحه کلید متصل شوند. سیستم های مختلف را از طریق بلوتوث یا امواج رادیویی متصل کنید.

کیبورد بازی: اما صفحه کلیدهای بازی که قصد داریم در این مقاله راهنمای خرید را به شما ارائه دهیم ، بیشتر مناسب گیمرها و علاقه مندان به بازی های رایانه ای است که توانایی تنظیم کلیدها و همچنین کلیدهای میانبر را برای انجام آنها دارند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: موس بی سیم چه مارکی خوبه؟

کیبورد مخصوص بازی ای فورتک مدل B314

نکات مهم قبل از خرید کیبورد گیمینگ چیست؟

انتخاب نوع مناسب: اولین نکته هنگام خرید صفحه کلید توجه به نوع نیازهای شما است. برای انجام این کار ، بهتر است ابتدا خواسته های خود را از صفحه کلید جستجو کنید و اگر به یک صفحه کلید فوق حرفه ای نیاز دارید ، برای لذت بیشتر از کار با کامپیوتر ، یک صفحه کلید بازی بخرید.

جنس صفحه کلید: فاکتور بعدی در مورد انتخاب و خرید صفحه کلیدهای بازی به نوع محصول مورد نظر شما مربوط می شود. اگرچه امروزه از مواد مختلف صنعتی برای قاب و بدنه صفحه کلید رایانه استفاده می شود ، اما بهتر است بیشتر روی قدرت و دوام یک محصول رایانه ای تمرکز کنید تا ظاهر و تأثیر محصول خود را در صورت ضربه یا افتادن آن باز کنید. بر اساس شایستگی

طراحی ارگونومیک: نکته مهم دیگر در مورد طراحی صحیح و کاملا ارگونومیک صفحه کلید شما که باید به آن توجه کنید. به یاد داشته باشید که صفحه کلید بازی ، با توجه به زمانی که بازیکن باید با آن کنار بیاید ، باید به گونه ای باشد که مچ دست و انگشتان دست به راحتی روی آن قرار گیرد و خدای نکرده با ایجاد فشار مضاعف روی مچ دست یا انگشتان خود باعث ایجاد انواع مختلف بیماریها در دراز مدت برای دستان شما

جنس دکمه: نکته بعدی که هنگام خرید صفحه کلید بازی باید به آن توجه کنید ، جنس دکمه ها یا کلیدهای محصول است. قبل از خرید ، بهتر است با خود بررسی کنید که آیا می خواهید محصولی با دکمه های سخت و بزرگ بخرید یا به دنبال صفحه کلید با دکمه های بسیار نرم و ظریف هستید.

این بعداً در رضایت یا نارضایتی شما از کار با صفحه کلید خریداری شده بسیار مهم خواهد بود.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: راهنمای خرید موس گیمینگ ارزان

سیمی یا بی سیم: یکی دیگر از موارد مهم که هنگام خرید صفحه کلید بازی باید به آن توجه کنید ، قابلیت اتصال بی سیم یا بی سیم است. به یاد داشته باشید که در صورت خرید مدل کابل ، حتماً به جزئیات کابل اتصال توجه کنید و اگر مدل بی سیم یا بی سیم را خریداری می کنید ، به جزئیات مربوط به اتصال آن توجه کنید.

مقاومت محصول در برابر آب و گرد و غبار: یکی از بارزترین ویژگی های صفحه کلید داشتن مقاومت مطلوب در برابر آب و همچنین گرد و غبار است که البته برای صفحه کلیدهای بازی که قیمت بسیار بالاتری دارند توجه را به این مورد جلب می کند. و متقابلاً ، آنها باید در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورند ، این بسیار مهم و قابل توجه است.

ارتفاع دکمه: توجه به ارتفاع و کوتاه بودن کلیدهای صفحه کلید نیز بسیار مهم است ، به خصوص اگر یک بازی باز حرفه ای هستید و در مورد استفاده از سیستم های رایانه ای حرف های زیادی برای گفتن دارید.

عمر صفحه کلید روی صفحه: به طور معمول ، عمر کلید صفحه کلید بازی به صورت اعداد بیان می شود و این عدد در اصل بیش از ۵۰ میلیون لمس است ، که هنگام خرید صفحه کلید بازی خود چیز بدی نیست.

بک لایت: نکته مهم بعدی در مورد صفحه کلیدهای بازی این است که دارای نور پس زمینه هستند. معمولاً صفحه کلید بازی دارای دکمه ها و صفحه درخشان است و همین زیبایی تک رنگ یا تجهیزات آن با رنگ بندی متنوع می تواند یکی از موارد برجسته هنگام خرید یک محصول مناسب و با کیفیت برای شما باشد.

سازگاری با سیستم: معمولاً همه صفحه کلیدهای جهان با سیستم عامل های مختلف سازگار هستند ، اما بد نیست هنگام خرید مجدد به این مشکل توجه کنید.

قیمت صفحه کلید بازی: قیمت صفحه کلید بازی با عوامل مختلفی مانند: سازنده مارک ، کیفیت ساخت ، لوازم جانبی و غیره تعیین می شود و بدیهی است که هرچه تعداد صفحه کلید رایانه بیشتر باشد ، قیمتهای بالاتری نیز دارد. در بازار نیز به فروش می رسد.

در ادامه لیستی از بهترین مدل های کیبورد گیمیتگ را که رضایت اکثر خریداران را به خود جلب کرده است را معرفی می کنیم که شما نیز می توانید با توجه به نیاز و بررسی مشخصات بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک رینگ لایت برای عکاسی چیست؟

بهترین مدل های کیبورد بازی در سال ۲۰۲۱

کیبورد مخصوص بازی وایرد مدل M200

کیبورد مخصوص بازی وایرد مدل M200

کیبورد مخصوص بازی وایرد مدل M200 یک کیبورد بسیار با کیفیت است که دارای نور پس زمینه سه رنگ و قابل تغییر به صورت دستی زیر هر کلید است که زیبایی بسیار خاصی به محصول بخشیده و توجه هر کاربری را به خود جلب می کند.

کلید های این محصول دارای طول عمر بسیار بالایی میباشند و هر کلید میتواند حداقل ۱۰ میلیون ضربه را تحمل کند. این محصول دارای حروف حک شده انگلیسی است و دارای حروف حک شده فارسی نیست.

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • طول کابل
    ۱٫۸ سانتی متر
  • نوع اتصال
    باسیم
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    همه ی سیستم عامل ها
  • تعداد کلید
    ۱۱۴ عدد
  • کلیدهای میانبر
    ۱۰ عدد کلید میانبر
  • عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها
    ۱۰ میلیون ضربه
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    نور پس زمینه سه رنگ قابل تغییر با فشردن کلید های FN و SCROLL LOCK
کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-K9320
کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-K9320

مشخصات

  • وزن
    ۶۴۰ گرم
  • طول کابل
    ۱٫۵ سانتی متر
  • نوع اتصال
    باسیم
  • منبع تغذیه
    یو اس بی
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    ویندوز ایکس پی و بالاتر – مک او اس
  • تعداد کلید
    ۱۰۴ عدد
  • کلیدهای میانبر
    دوازده عدد کلید ترکیبی میان بر
  • سایر قابلیت‌های صفحه کلید
    دارای نور پس زمینه RGB رنگین کمانی
  • آنتی گوستینگ ( فشردن تا ۱۹ کلید همزمان بدون تداخل )
  • ۱۰ میلیون بار ضربه بر هر کلید
  • تعداد کلیدهای میانبر
    ۱۲ عدد
  • عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها
    ۱۰میلیون بار
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    قابلیت تنظیم نور در حالت رنگین کمانی یا ساده
کیبورد و ماوس مخصوص بازی جکنگ مدل JK_1980
کیبورد و ماوس مخصوص بازی جکنگ مدل JK_1980
کیبورد و ماوس مخصوص بازی جکنگ مدل JK_1980 یک کیبورد و ماوس مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت است که با نورپردازی زیبای خود توجه هر کاربری را به خود جلب میکند.
نورپردازی کیبورد سه رنگ به صورت ثابت در کناره های کلید ها است و نورپردازی ماوس به صورت چند رنگ و قابل تغییر به صورت اتوماتیک است.
این محصول با استفاده از دو عدد کابل USB (یک عدد برای ماوس و یک عدد برای کیبورد) به دستگاه مورد نظر شما متصل میشود و با همه ی پلتفرم ها از جمله PC و PS4 سازگار است. این نسخه از محصول حروف حک شده فارسی روی کلید ها ندارد.

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • طول کابل
    ۱٫۵ سانتی متر
  • نوع اتصال
    باسیم
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    همه ی سیستم عامل ها
  • محدوده دقت
    ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰
  • تعداد کلید
    ۱۰۴ عدد
  • سایر قابلیت‌های ماوس
    نورپردازی چند رنگ اتوماتیک
  • عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها
    ۸ میلیون ضربه
  • تعداد کلیدهای ماوس
    ۳ عدد
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    به صورت سه رنگ ثابت در کناره ی کلید ها

ست گیمینگ باندا مدل G10

ست گیمینگ باندا مدل G10

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۸۰x170x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • مقاوم در برابر رطوبت
    بله
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • منبع تغذیه
    ۵
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ ردراگون مدل KUMARA K552

ست گیمینگ ردراگون مدل KUMARA K552

کیبورد مکانیکی K552 KUMARA با ابعاد جمع و جور و ۸۷ کلید با سوئیچهای مکانیکی سفارشی عملکرد دقیق ومقاومت متوسط​​،صدای کلیک قابل شنیدن وبازخوردلمسی،دارای ۱۲ کلیدچندرسانه ای کلید قفل ویندوز است.

این کیبورد دارای سرپوش کلیدهای دوتزریقه شفاف از جنسABS و کابل USB پرسرعت با اتصال دارای آبکاری طلا میباشد. ماوس بازی ارگونومیک Centrophorus M601 با DPI قابل تنظیم و با عملکرد بازی فوق العاده سریع و سیستم تنظیم وزن با ۸ وزنه فلزی کفشکهای تفلون صاف و ماندگار

، ۵ کلید قابل برنامه ریزی و کابل USB پرسرعت با روکش فیبر تافته میباشد. پد ماوس ضد آب ARCHELON سطحی از الیاف ابریشمی پردازش شده دارد که حرکات نرم و فوق العاده دقیق ماوس را تضمین می کند.

با زیره فوم لاستیکی فرآوری شده طبیعی که انعطاف پذیری بالایی دارد و برای چسبندگی به سطوح مختلف انواع میزها طراحی شدهایستایی و ثبات آن را تضمین میکند.همچنین لبه‌های دوخته شدهضمن بخشیدن یک ظاهر شکیل از آسیب دیدگی و پیچ خوردگی آن جلوگیری میکند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه:  قلم نوری مخصوص برای تدریس آنلاین

 

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۵۴x123x37 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۹۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • تعداد کلیدها
    ۸۷ عدد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • منبع تغذیه
    پورت usb
  • طول کابل
    ۱٫۸۲ متر
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    نور پس زمینه قرمز
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشخصات ماوس

  • همراه با ماوس
    بله
  • تعداد کلیدهای ماوس
    ۶ عدد
  • نوع حسگر ماوس
    اپتیکال
  • محدوده دقت
    ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰
  • دقت
    ۳۲۰۰dpi

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ مدل VA019

ست گیمینگ مدل VA019

این موس و کیبورد مخصوص موبایل ، تبلت و آیپد است ، ولی در سیستم ها و لپ تاپ ها نیز قابل استفاده میباشد ، این موس و کیبورد قابلیت ساپورت بیش از ۱۰ بازی از جمله پابجی موبایل ، کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت ، فری فایر و … را دارد .

صفحه کلید دارای ۳۶ کلید میباشد ، جنس صفحه کلید از ABS و دارای RGB میباشد . اندازه کوچک این کیبورد نه تنها حمل آن را آسان میکند ، بلکه باعث صرفه جویی در فضا نیز می شود

سیم بافته شده با دوام از نکات قوت این موس و کیبورد موبایل میباشد ، ساخته شده از پلاستیک ABS با کیفیت بالا ، راحت و با دوام. رنگ LED به طور خودکار تغییر می کند (LED نمی تواند خاموش شود) اندازه ماوس متوسط است که متناسب با دست تمامی افراد میباشد ،

طراحی خوش دست موس راحتی شما را به ارمغان می آورد . مدار اصلی و نگه دارنده گوشی : مدار اصلی این موس و کیبورد موبایل به گونه ای طراحی شده که شما میتوانید از آن به عنوان یک نگه دارنده عالی در حین بازی برای موبایل استفاده کنید

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۲۴۰x120x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع رابط
    بلوتوث
  • توضیحات قابلیت بی‌سیم
    دستورالعمل نصب موس کیبورد موبایل : صفحه کلید و ماوس را به مدار مثلثی وصل کنید و سپس منبع تغذیه را از طریق کابل به برق وصل کنید نرم افزار Shootingplus V3 را نصب کنید برای دستگاه Android Ctrl + 1 را روی صفحه کلید فشار دهید ، چراغ نشانگر آبی در سمت راست مدار مثلثی شروع به چشمک زدن میکند و سیگنال بلوتوث را ارسال می کند ،از قسمت جست‌وجوی بلوتوث دستگاه را با نام ۰۱۹ پیدا کنید و به آن وصل شوید ، درون برنامه ShootingPlus V3 بالای ۲۰ تا بازی موجود است روی بازی مورد نظر کلیک میکنید و اولین تنظیمات باز شده رو دانلود میکنید ، وارد بازی میشید و تنظیمات کنترل را ریست میکنید ، و موس و کیبورد با بازی مچ میشه و میتونید از بازی کردن لذت ببرید . برای دستگاه IOS ( قابل استفاده زیر ورژن ۱۳,۴ ios )صفحه کلید Ctrl + 2 را فشار دهید ، چراغ نشانگر آبی در سمت چپ مدار مثلثی شروع به چشمک زدن میکند و سیگنال بلوتوث را ارسال می کند ،از قسمت جست‌وجوی بلوتوث دستگاه را با نام ۰۱۹ پیدا کنید و به آن وصل شوید. سپس وارد نرم افزار Shooting Plus v3 شوید و روی بازی مورد نظر کلیک کرده و گزینه Download to ctrl+F1 رو انتخاب کنید ، حتما چیدمان تنظیمات را یکبار ریست کنید.
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    اندروید
  • برای دستگاه IOS ( قابل استفاده زیر ورژن ۱۳,۴ ios )
  • منبع تغذیه
    باتری لیتیومی با ظرفیت ۶۰۰ میلی آمپر
  • ورودی USB
    دارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ ردراگون مدل K552-BA-2

ست گیمینگ ردراگون مدل K552-BA-2

ست گیمینگ ردراگون K552-BA-2 همراه با کیبورد مکانیکی K552 با ابعاد جمع و جور و ۸۷ کلید با سوئیچهای مکانیکی آبی رنگ و مقاومت بالا ​​با صدای کلیک قابل شنیدن، دارای ۱۲ کلید چندرسانه ای و امکان قفل کلید ویندوز است.

این کیبورد دارای سرپوش کلیدهای دوتزریقه شفاف از جنس ABS میباشد تا طول عمر کلید ها بالا رفته تا در استفاده طولانی مدت دچار خوردگی نشوند، همچنین دارای کابل USB پرسرعت با اتصال دارای آبکاری طلا میباشد.

ماوس بازی ارگونومیک ردراگون مدل Centrophorus M601 با DPI قابل تنظیم و با عملکرد بازی فوق العاده سریع و سیستم تنظیم وزن با ۸ وزنه فلزی ۲٫۴ گرمی و کفی از جنس تفلون صاف و ماندگار ، ۵ کلید قابل برنامه ریزی و کابل USB پرسرعت با روکش فیبر تافته میباشد.

پد ماوس ضد آب ARCHELON سطحی از الیاف ابریشمی لیکرا ساخته شده که حرکات نرم و فوق العاده دقیق ماوس را تضمین می کند. با زیره فوم لاستیکی فرآوری شده طبیعی که انعطاف پذیری بالایی دارد و برای چسبندگی به سطوح مختلف انواع میزها طراحی شده ایستایی و ثبات آن را تضمین میکند.

همچنین لبه‌های دوخته شده ضمن بخشیدن یک ظاهر شکیل از آسیب دیدگی و پیچ خوردگی آن جلوگیری میکند.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۵۴x123x37 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات
    بله
  • نوع رابط
    پورت USB
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • مقاوم در برابر رطوبت
    بله
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • تعداد کلیدها
    ۸۷ کلید عدد
  • عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها
    ۵۰ میلیون بار
  • تعداد کلیدهای میانبر
    ۱۲ عدد کلید عدد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    Windows / MacOS / Linux
  • کلیدهای میانبر
    میانبر کنترل مالتی مدیا
  • منبع تغذیه
    USB 5v
  • سایر قابلیت‌های صفحه کلید
    کلید های Outemu مکانیکی سوئیچ آبی
  • دارای ۱۲ عدد کلید های مالتی مدیا
  • N-Key Rollover کامل
  • طراحی ارگونومیک
  • مقاوم در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک
  • قابلیت غیر فعال کردن WIN
  • طول کابل
    ۱٫۸ متر
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    نور پس زمینه تک رنگ قرمز
  • دارای ۵ افکت برای نور پس زمینه
  • قابلیت تنظیم میزان نور در ۵ سطح
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشخصات ماوس

  • همراه با ماوس
    بله
  • ابعاد ماوس
    ۱۱۲x71x26 میلی‌متر
  • تعداد کلیدهای ماوس
    ۷ عدد عدد
  • نوع حسگر ماوس
    اپتیکال
  • محدوده دقت
    ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰
  • دقت
    تا ۳۲۰۰ dPi
  • سایر قابلیت‌های ماوس
    Redragon Centrophorus M601 Gaming Mouse
  • ارگونومیک
  • طول کابل ۳ متری
  • همراه با ماوس پد Redragon P001 ARCHELON
  • ابعاد ۳۰ x 40 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902

ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۵۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • نسخه بلوتوث
    ۲٫۰
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • تعداد کلیدها
    ۱۱۴ عدد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    Windoows : XP – Vista – 7 – 8- 9 USB Port
  • منبع تغذیه
    پورت USB
  • طول کابل
    ۱٫۵ متر
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشخصات ماوس

  • وزن ماوس
    ۱۳۱ گرم
  • تعداد کلیدهای ماوس
    ۶ عدد
  • محدوده دقت
    بیشتر از ۳۲۰۰
  • دقت
    ۶۴۰۰dpi
  • فرکانس ماوس
    ۱۲۵x76x41 mm

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ گیمسر مدل VX Aim Switch

ست گیمینگ گیمسر مدل VX Aim Switch

ست گیمینگ گیمسر توسط شرکت GameSir، با طراحی خاص و ویژه، مخصوص کنسول‌های بازی ساخته شده است. گیمسر برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان،پلی استیشن و نینتندو سوییچ ضروری است.

این ست مجهز به باتری قابل شارژ ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت استفاده طولانی مدت است. ست گیمینگ گیمسر دارای ویژگی های ذیل است: تکنولوژی بی‌سیم Agility X با پهنای باند ۲٫۵GHz ، بهره‌گیری از تکنولوژی بی‌سیم Agility X با پهنای باند ۲٫۵GHz جهت اتصال بی‌سیم بدون تأخیر از ویژگی های ست گیمینگ است.

این نوع اتصال بی‌سیمی است که هیچ‌گاه قطع نمی‌شود و حداکثر لگ آن، یک میلی ثانیه است. کیبورد این دستگاه، یک کیبورد مکانیکی مدل ۳۴ TTC با عمر ۵۰ میلیون دکمه و چهار عدد دکمه سیلیکونی مجاز به نام دکمه‌های G است.

این دکمه‌ها سرعت و دقت بسیار بالایی دارند که قابل رقابت با بهترین کیبوردهای گیمینگ دنیا هستند.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۶۰x200x80 میلی‌متر

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    ندارد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    ویندوز ۷ به بالا
  • منبع تغذیه
    باتری با ظرفیت ۱۰۰۰mAh
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ بازی ایکستریکمی مدل CM-406

ست گیمینگ بازی ایکستریکمی مدل CM-406

ست گیمینگ ایکستریکمی شامل صفحه کلید ، موس ، پد ماوس و هدفون است. صفحه کلید دارای نور با پس زمینه رنگین کمان است. این هدفون راحتی و انعطاف پذیری را برای تمام نیازهای بازی صوتی و سرگرمی شما فراهم می کند.

هنگامیکه که شما با دوستان خود قصد چت کردن دارید و یا با پلی استیشن خود تصمیم بر مرور صفحات وب یا PSN میگیرید مسلما نیاز به یک کیبورد با ویژگی های خاص خواهید داشت. موس آن حالت ارگونومیک داشته و دارای حالت تنظیم dpi میباشد.

بافت تراکم را به راحتی افزایش داده است. سرسره ای و نرم است. پایداری را تضمین می کند. این یک پد ماوس مناسب برای گیمرها است. اگر بخواهیم از قابلیت های ست گیمینگ ایکستریکمی نام ببریم شامل:

ارگونومیک: شکل ساده ماوس متناسب با سبک های مختلف گرفتن است

ON-THE-FLY: دکمه سریع انتخاب ۳ مرحله ای

DPI BIG SOUND: طراحی هدست گیمینگ بسته و گوشواره ای برای صداهای باس قدرتمند MAT با کیفیت بالا: دقت ردیابی بهینه شده برای سنسورهای لیزری و نوری

COOL LOOKS: صفحه کلید نور پس زمینه رنگین کمان ست های بسیار متنوع و خوشگلی برای گیمینگ وجود دارد که انتخاب را برای کاربران سخت میکند. اگر دنبال جدیدترین و زیباترین ست گیمینگ هستید این محصول جذاب و زیبا را از دست ندهید.

طراحی بسیار زیبایی در این ست گیمینگ کاملا مشهود است. ست گیمینگ مدل CM-406 برای پلتفرم های تلفن های هوشمند، PC ،PS4 ،Xbox One مناسب است. با انتخاب این کالا ویژه و اضافه شدن آن به سبد خرید می توانید نسبت به خرید اقدام نمایید.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۳۰x180x460 میلی‌متر
  • وزن
    ۱٫۶ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • صفحه نمایش
    ندارد
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات
    خیر
  • نوع رابط
    پورت USB
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • مقاوم در برابر رطوبت
    بله
  • توضیحات قابلیت بی‌سیم
    ندارد
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • کلید روشن و خاموش
    ندارد
  • تعداد کلیدها
    ۱۰۴ عدد عدد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    ست گیمینگ مدل CM-406 برای پلتفرم های تلفن های هوشمند، PC ،PS4 ،Xbox One مناسب است.
  • کلیدهای میانبر
    ندارد
  • منبع تغذیه
    USB
  • طول کابل
    ۱٫۵ متر
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارای نور RGB (صفحه کلید دارای نور با پس زمینه رنگین کمان است).
  • نمایشگر میزان باتری صفحه کلید
    خیر
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد
  • توضیحات تاچ پد
    ندارد

مشخصات ماوس

  • همراه با ماوس
    بله
  • تعداد کلیدهای ماوس
    ۴ عدد عدد
  • نوع حسگر ماوس
    لیزری
  • محدوده دقت
    ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰
  • نمایشگر میزان باتری ماوس
    خیر
  • قابل استفاده با هر دو دست
    بله
  • کلید روشن و خاموش
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ جرتک مدل KM950

ست گیمینگ جرتک مدل KM950

کیبورد و ماوس گیمینگ JERTECH مدل KM950 به همراه ماوس پد جرتک مدل MP32 با طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت بالا به بازار عرضه شده است. کیبورد مکانیکی و دارای ۱۰۴ کلید استاندارد بوده، صفحه زیر کلید ها در KM950 فلزی طراحی شده تا از مقاومت و زیبایی بالایی برخوردار باشد.

در KM950 چندین چراغ LED با نور دهی بسیار بالا طراحی شده است که با زدن کلید Scroll Lock میتوانید نور پس زمینه کلید ها را خاموش و روشن نمایید. همچنین در KM950 کلید های مولتی مدیا و میانبر بر روی کلید F1 تا F12 برای راحتی کارکرد

طراحی شده که با نگه داشتن کلید FN و زدن این کلید ها میتوانید از آنها بهره ببرید. JERTECH KM950 به همراه یک ماوس گیمینگ البته با کیفیت معمولی میباشد، ماوس از نوع مخصوص بازی بوده که دارای LED های چند رنگ با نور دهی بسیار بالا و تعویض رنگ اتوماتیک میباشد.

ماوس دارای ۴ کلید بوده و برای کاربران چپ دست نیز مناسب میباشد. همچنین حسگر ماوس از نوع اپتیکال و دارای کلید Dpi یا همان کلید تنظیم سرعت و دقت ماوس از ۸۰۰Dpi تا ۳۲۰۰Dpi میباشد هر دو محصول موجود در بسته بندی بوسیله پورت USB به دستگاه مورد نظر متصل میگردد.

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۷۳x193x31 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    بله
  • مقاوم در برابر رطوبت
    خیر
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • تعداد کلیدها
    ۱۰۴ عدد
  • حروف حک شده فارسی
    دارد
  • تعداد کلیدهای میانبر
    ۱۲ عدد
  • عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها
    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    سازگار با تمامی سیستم عامل ها
  • کلیدهای میانبر
    دارد به صورت FN عمل میکند
  • نوع کابل
    روکش پلاستیک
  • منبع تغذیه
    USB2.0
  • طول کابل
    ۱٫۵ متر
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    با زدن کلید Scroll Lock میتوانید نور پس زمینه کلید ها را خاموش و روشن نمایید
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشخصات ماوس

  • همراه با ماوس
    بله
  • ابعاد ماوس
    ۴۲x70x125 میلی‌متر
  • وزن ماوس
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد کلیدهای ماوس
    ۴ عدد
  • نوع حسگر ماوس
    اپتیکال
  • محدوده دقت
    بیشتر از ۳۲۰۰
  • دقت
    ۸۰۰ تا ۳۲۰۰
  • میانگین عمر باتری ماوس
    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
  • قابل استفاده با هر دو دست
    بله
  • سایر قابلیت‌های ماوس
    دارای LED چند رنگ با تعویض اتوماتیک رنگ ها

مشاهده قیمت و خرید

 

ست گیمینگ بلادی مدل Q1300

ست گیمینگ بلادی مدل Q1300

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۵۰x154x38 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • حروف حک شده فارسی
    ندارد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    Windows XP / Vista7 / 8 / 8.1 / 10
  • منبع تغذیه
    پورت usb
  • طول کابل
    ۱٫۸ متر
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشخصات ماوس

  • همراه با ماوس
    بله
  • ابعاد ماوس
    ۱۲۸x72x35 میلی‌متر
  • تعداد کلیدهای ماوس
    ۸ عدد
  • محدوده دقت
    ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰
  • دقت
    ۳۲۰۰dpi

مشاهده قیمت و خرید

 

کیبورد بیاند مدل BK-7100 RGB

کیبورد بیاند مدل BK-7100 RGB

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۳۲*۱۲۷*۲۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات
    بله
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • تعداد کلیدها
    ۱۰۴ عدد
  • حروف حک شده فارسی
    دارد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    Windows , Android , IOS
  • منبع تغذیه
    USB
  • طول کابل
    ۱٫۵ متر
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارای نور های رنگی زیر دکمه های کیبورد
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

کیبورد مخصوص بازی ای فورتک مدل B314

کیبورد مخصوص بازی ای فورتک مدل B314

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۹*۲۴*۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات
    خیر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
    خیر
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • حروف حک شده فارسی
    دارد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    Windows XP/ Vista/ 7/ 8 /8.1 / 10 or later
  • طول کابل
    ۱٫۸ متر
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8123GA

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8123GA

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۷۸x195x33 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • کلید روشن و خاموش
    دارد
  • تعداد کلیدها
    ۱۱۰ عدد
  • حروف حک شده فارسی
    دارد
  • تعداد کلیدهای میانبر
    ۱۴ عدد
  • نوع کابل
    کنفی ضخیم
  • منبع تغذیه
    USB
  • طول کابل
    ۱٫۸ متر
  • توضیحات چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارای کلید های کاربردی G1-G2-G3-G4 جهت ضبط گیم .
  • کلید های ماکرو مذکور امکان ضبط عملیات مختلف کیبورد را برای شما فراهم کرده و تنها با فشردن یک کلید می توانید تمامی عملیات ضبط را به مرحله ی اجرا برسانید .
  • ورودی USB
    دارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8121

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8121

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد
    ۴۷۰x190x35 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم

مشخصات کیبورد

  • نوع اتصال
    باسیم
  • نوع رابط
    پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید
    دارد
  • تعداد کلیدها
    ۱۰۷ عدد
  • حروف حک شده فارسی
    دارد
  • کلیدهای میانبر
    G1
  • G2
  • G3
  • FN (12 حالت)
  • منبع تغذیه
    پورت usb
  • نوع کابل
    کنفی
  • طول کابل
    ۱٫۸ متر
  • ورودی USB
    ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون
    ندارد
  • تاچ پد
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا