مجله تکنولوژی

بهترین و کامل ترین کتابخانه صوتی کدام است؟

سال ها پیش کتاب صوتی پدیده ای ناشناخته بود، اما امروز جای خود را در بازار کتاب پیدا کرده و طرفداران خود را دارد. خرید کتاب صوتی دیگر چیز عجیبی نیست و به راحتی می توان کتاب صوتی عاشقانه، کتاب صوتی مذهبی، کتاب صوتی تاریخی، رمان صوتی و … را پیدا کرد.

کتابخانه صوتی چیست؟

کتاب صوتی که به آن کتاب روایی نیز می گویند در واقع متن کتابی است که توسط یک یا چند نفر خوانده و اجرا می شود و در اختیار شما قرار می گیرد تا با گوش دادن به محتوای اثر پی ببرید.

ایده اولیه کتاب صوتی کمک به نابینایان بود، اما پس از مدت کوتاهی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و با گسترش کاست، موج جدیدی از کتاب های صوتی بازار کتاب را در بر گرفت. امروزه در ایران به دلیل افزایش قیمت کاغذ و گرانی کتاب های چاپی، روز به روز بر تعداد طرفداران کتاب های صوتی افزوده می شود.

همه کتاب های صوتی در استودیوهای حرفه ای با بهترین امکانات تولید نمی شوند. گاهی اوقات می توان آن را در خانه تهیه کرد و بدون هیچ چشمداشت مالی در سایت های مختلف آپلود کرد و با یک جستجوی ساده می توان بسیاری از کتاب های صوتی رایگان را پیدا کرد.

بهترین کتابخانه صوتی کدام است؟

همانطور که می دانید داشتن مجموعه ای از کتاب های صوتی کنار هم  می تواند تشکیبل یک کتابخانه صوتی دهد ما در ادامه قصد داریم یکی از بهترین کتابخانه های صوتی را معرفی کنیم که با تهیه آن می توانید به ۳۶۵ کتاب صوتی دست پیدا کنید که با نهایت کیفیت ضبط و تهیه شده است.

کتابخانه صوتی ۳۶۵ چیست؟

کتابخانه صوتی ۳۶۵ مجموعه از کتاب های صوتی خلاصه شده است که با روزانه ۲۰ الی ۳۰ دقیقه زمان گذاشتن یک کتاب را گوش دهید. ۳۶۵ کتاب در زمینه های مختلف که به رشد فردی شما نیز کمک خواهد کرد.

کتابخانه صوتی

کتابخانه صوتی ۳۶۵ درباره چه موضوعاتی هستند؟

سعی کرده ایم تنوع موضوعات را افزایش دهیم و علاوه بر آن دسته بندی هایی را انتخاب کرده ایم که بسیار مهم و ضروری هستند.

توسعه فردی

مهارت های توسعه شخصی به رشد شما کمک می کند. پس به هیچ وجه آنها را دست کم نگیرید. کتاب های زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. ما بهترین آنها را انتخاب کرده ایم و تا پایان امسال همه آنها را با هم یاد خواهیم گرفت.

مدیریت مالی، پول و سرمایه گذاری

دغدغه بسیاری از مردم در سراسر جهان یادگیری مهارت های اقتصادی است. نکاتی که درآمد ما را افزایش می دهد و به ما جرات سرمایه گذاری می دهد. شاید برای شما عجیب باشد، اما علم اقتصاد و یادگیری توصیه های اقتصادی بسیار مهم است. مجموعه کتاب هایی که در این یک سال از ما دریافت خواهید کرد شامل کتاب های مدیریت مالی است که به زبان ساده و به صورت فشرده برای شما گردآوری شده است.

خودآگاهی و شادی

برای رسیدن به خوشبختی، باید خود را بشناسید و به اعماق درون خود بروید. خلاصه ای از بهترین کتاب های خودشناسی، خودآگاهی و شادی را برای شما آماده کرده ایم که می تواند نگاه شما را به زندگی تغییر دهد.

بهره وری

امروز هم کاری انجام ندادم، اما از شنبه شروع می کنم. همه ما این جمله را بارها با خود تکرار می کنیم. برای برنامه ریزی بهتر و اولویت بندی کارها، کتاب های پرفروش و پرفروش دنیا در زمینه افزایش بهره وری را در ۳۶۵ کتاب آماده کرده ایم. این کتاب ها می توانند در افزایش بهره وری هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای شما موثر باشند.

مدیریت زمان

مدیریت زمان یکی از مهمترین دغدغه های ما در زندگی روزمره و حرفه ای ماست. به خصوص در دنیایی که پر از مشغله و سرگرمی است و خیلی وقت ها زمان از کنترل ما خارج است. کتاب های مدیریت زمان به شما کمک می کند تا از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

سلامت و تغذیه

دنیای اینترنت پر از صفحات و مطالب جعلی تغذیه و سلامت است که نمی دانیم کدام یک جریان اصلی و صحیح هستند. اگر به سلامت خود اهمیت می دهیم، باید به منابع معتبر دنیا مراجعه کنیم. کتاب هایی که به صورت صوتی و متنی در زمینه سلامت و تغذیه خلاصه کرده ایم جزو معتبرترین و علمی ترین کتاب های دنیا هستند.

کسب و کار

کتاب‌های تجاری که می‌خواهیم با هم بخوانیم به شما کمک می‌کند اصول کسب‌وکار، روش‌های مدیریت و رهبری یک سازمان، بازاریابی و فروش و ده‌ها موضوع دیگر را بیاموزید.

زندگی نامه بزرگان جهان

بزرگ‌ترین هدیه‌ای که کتاب‌ها به ما می‌دهند، همین مضمون «انتقال تجربه» است. حال بهتر است این تجربیات ۱۰۰% واقعی باشند و حتی بهتر است از تجربیات افراد بزرگ و موفق درس بگیریم. فهرست بلند بالا از کتاب های ما بدون خلاصه ای از زندگی نامه بزرگان کامل نمی شود.

ارتباط و مذاکره

در نهایت موضوعی که در این مجموعه به آن پرداخته ایم، هنر مذاکره و توانایی برقراری ارتباط بین افراد مختلف است. این کار برای اکثر مردم آسان نیست! اما باور کنید غیرممکن نیست و با یادگیری یک سری نکات و تکنیک ها این مهارت عملی را نیز به دست خواهید آورد.

ایجاد انگیزه و الهام بخش

همه ما در طول زندگی خود به منابع الهام نیاز داریم. منابعی که می تواند انگیزه را در درون ما بیدار کند تا بتوانیم مسیر خود را با لذت بیشتری طی کنیم. گوش دادن به خلاصه های صوتی کتاب های انگیزشی که برای شما آماده کرده ایم می تواند به شما کمک کند تا با اصطکاک کمتری به سمت اهداف خود حرکت کنید.

موفقیت

برای رسیدن به موفقیت و درک مفهوم آن، هیچ چیز به اندازه شنیدن تجربیات و تعاریف افراد برجسته به ما کمک نمی کند. در کتاب ۳۶۵ خلاصه ای از داستان های موفقیت افراد موفق را آورده ایم، گوش دادن به آنها می تواند دیدگاه شما را نسبت به موفقیت تغییر دهد.

مدیریت و رهبری

رئیس، مدیر یا رهبر خوب بودن به این معنا نیست که همیشه به دیگران بگویید چه کاری انجام دهند و چه کاری انجام ندهند! مدیریت و رهبری نیاز به دانش و مهارت های متفاوتی دارد. خلاصه‌های صوتی و متنی از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در زمینه مدیریت و رهبری، نوشته بزرگ‌ترین رهبران جهان را آماده کرده‌ایم.

رابطه و ازدواج

چه به تازگی یک رابطه را شروع کرده باشید یا بخواهید رابطه فعلی خود را حفظ کنید، باید یاد بگیرید که آن را مدیریت کنید و چالش های آن را حل کنید. پس توصیه می‌کنیم پادکست پرفروش‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا در رابطه با رابطه و ازدواج را از دست ندهید.

تصمیم گیری

کتاب های زیادی در دنیا درباره تصمیم گیری نوشته شده است و راهبردهایی وجود دارد که به ما کمک می کند ساختار ذهن خود را بفهمیم و بتوانیم بهترین تصمیم ها را بگیریم. خلاصه ای از بهترین این کتاب ها را برای شما آماده کرده ایم.

سبک زندگی

برای داشتن سبک زندگی مولد، برنامه ریزی و نظم حرف اول را می زند. اما هی، منضبط بودن مهارتی است که باید یاد بگیریم. گوش دادن به کتاب های مهارت های زندگی می تواند موثر و راه خوبی برای شروع باشد.

تغییر دادن

آنچه امروز بشریت را به این مرحله از پیشرفت رسانده، تمایل او به تغییر و حرکت است. گاهی اوقات با یک تغییر کوچک اثرات شگفت انگیزی را در زندگی خود می بینیم. پس خلاصه متنی و صوتی کتاب هایی که می تواند نقطه عطفی در تحول زندگی شما باشد را از دست ندهید.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس پایین برای اکثر ما یک مشکل بسیار جدی است و تأثیر بسیار مخربی بر روابط کاری و شخصی ما دارد. کتاب های آموزش عزت نفس با افزایش عزت نفس به ما کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را ارتقا دهیم.

عزت نفس

عزت نفس را با اعتماد به نفس اشتباه نگیرید! عدم اعتماد به نفس موفقیت شما را در مقطعی متوقف می کند، شما را از رشد و یادگیری مهارت های جدید باز می دارد. در ۳۶۵ Books، بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های عزت نفس جهان را در قالب متن و صوتی گردآوری کرده‌ایم.

کنار آمدن با اضطراب و نگرانی

با یک سری راهکارهای ساده می توانید استرس خود را کنترل کنید تا تاثیری در کار و ارتباطات شما نداشته باشد. خلاصه ای از بهترین کتاب های دنیا را برای شما آماده کرده ایم که موثرترین راه حل ها را به شما ارائه می کنند.

مقابله با کمال گرایی

کمال گرایی وسواس گونه باعث می شود نتوانید کاری را کامل کنید و عزت نفس خود را از دست بدهید. برای غلبه بر کمال گرایی بیش از حد، ابتدا باید آن را بشناسید و با راهکارهای ساده کنترل کنید. کتاب ۳۶۵ می تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند.

مهارت قصه گویی

ما قصه گو هستیم! از آغاز بشریت، داستان ها با ما بوده اند و به ما کمک می کنند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنیم و با آنها تبادل اطلاعات کنیم. پیشنهاد می کنیم کتاب های جذابی که این مهارت را به شما آموزش می دهند گوش کنید.

علم و تکنولوژی

اگر عاشق کتاب های علمی هستید، می توانید بهترین و پرفروش ترین کتاب های علم و فناوری را در ۳۶۵ Books داشته باشید. کتاب های جالبی که به شما می گویند در دنیای علم و فناوری چه می گذرد و شما را با شگفتی های دنیا آشنا می کند.

روانشناسی

برای خوب زندگی کردن، باید ذهن خود را سالم نگه دارید! در دنیای جدید خیلی چیزها روی شخصیت و ذهن شما تاثیر منفی می گذارد. بهترین و پرفروش ترین کتاب های روانشناسی جهان را برای شما آماده کرده ایم.

اقتصاد

برای دستیابی به پیشرفت مالی، باید مهارت مدیریت هزینه ها و درآمد را به دست آوریم و بتوانیم با افزایش اطلاعات اقتصادی خود، امور مالی خود را برنامه ریزی کنیم و فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی کنیم. پیشنهاد می کنیم خلاصه صوتی و متنی بهترین کتاب های اقتصاد دنیا را از دست ندهید.

فلسفه و تاریخ

فلسفه به ما کمک می کند تا درباره مفهوم زندگی بیشتر بیندیشیم و معنای آن را عمیق تر درک کنیم. در کنار فلسفه، شناخت تاریخ نیز می تواند دیدگاه ما را نسبت به راهی که از آن آغاز کرده ایم و راهی که در آینده باید طی کنیم، روشن کند. در ۳۶۵ Books بهترین و پرفروش ترین کتاب های جهان در زمینه فلسفه و تاریخ را برای شما آماده کرده ایم.

برای تهیه کتابخانه صوتی ۳۶۵ روی تصویر ضربه بزنید.

کتابخانه صوتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا