مجله تکنولوژی

چگونه “شارژ اضطراری ایرانسل” بگیریم؟

این احتمال وجود دارد که بسیاری از ما می‌خواسته‌ایم خیلی فوری به کسی در مورد یک مشکل اطلاع دهیم. یک پیام متنی ارسال کنید یا یک تماس تلفنی مهم برقرار کنید، حتی اگر خیلی کوتاه باشد. چالش همیشگی سیم کارت های اعتباری مدیریت میزان باقی مانده اعتبار است.

فرض کنید به دلایلی سیم کارت ایرانسل شما تمام شده است، رمز دوم کارت اعتباری خود را فراموش کرده اید یا اصلا امکان اتصال به اینترنت برای خرید شارژ کارت وجود ندارد. چه کار می کنی؟

دقیقا در این شرایط سخت است که طرح قبض اضطراری ایرانسل به کمک مشترکان اعتباری این اپراتور تلفن همراه می آید.

اپراتور ایرانسل که پیشرو در ارائه خدمات نوین تلفن همراه در ایران است، با طراحی کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل و همچنین اپلیکیشن مرد ایرانسل در مواقعی که نمی توانند سیم کارت خود را شارژ کنند، از مشترکان خود پشتیبانی می کند.

اگر سیم کارت دیگری از اپراتور همراه اول یا رایتل دارید. محتوای دیگر ما را در این کادر که مختص مشترکین این اپراتورها است، بررسی کنید.

قبلاً در مورد طرح شارژ اضطراری موبایل اول صحبت کرده بودیم و امروز نوبت به رقیب شماره یک این اپراتور در ایران رسیده است. برای دریافت جدیدترین پست وبلاگ در مورد نحوه استفاده از طرح شارژ اضطراری ایرانسل با ما همراه باشید.

چگونه شارژ اضطراری ایرانسل بگیریم؟

چگونه شارژ اضطراری ایرانسل بگیریم؟

اپراتور ایرانسل برای شارژ رایگان سیم کارت خود دو روش را به شما پیشنهاد می کند:

۱٫ کد فرمان دریافت شارژ اضطراری ایرانسل:

کد دستوری شارژ اضطراری ایرانسل *#۸۱۵ است. یک عدد سه رقمی که به خاطر سپردن آن بسیار آسان است، اما توصیه می کنم سریعا آن را در موبایل خود ذخیره کنید تا در مواقعی که نمی توانید سیم کارت خود را بارگیری کنید، از طریق آن بارگذاری کنید. وارد کردن کد دستوری روشی ساده است که بدون نیاز به اینترنت دیتای موبایل یا اینترنت ۴g قابل اعمال است.

۲٫ از طریق برنامه ایرانسل من شارژ اضطراری دریافت کنید:

علاوه بر روش آسان وارد کردن کد دستوری *۸۱۵، می توانید از اپلیکیشن مرد ایرانسل نیز برای شارژ استفاده کنید. با ایرانسل من به راحتی می توانید شارژ اضطراری ایرانسل سیم کارت های ایرانسل را دریافت کنید.

اما این روش برای کسانی است که قبلا آن را روی گوشی خود نصب کرده اند. توصیه می شود در روزهایی که شارژ شما سررسید می شود آن را دانلود کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن بهره ببرید.

البته برای استفاده از اپلیکیشن مرد ایرانسل دقت کنید، اینترنت باید فعال باشد. (حتماً به این فکر می کنید که وقتی شارژ نداریم چگونه اینترنت خود را فعال کنیم؟ گاهی اوقات بسته اینترنت شما هنوز فعال است اما اعتبار سیم کارت شما برای تماس و پیامک به صفر رسیده است).

برنامه ایرانسل من را باز کنید و از نوار پایین صفحه گزینه شارژ را انتخاب کنید و سپس از نوار بالا تب شارژ اضطراری را انتخاب کنید. به عنوان یکی از مشترکین اعتباری ایرانسل، توصیه می شود نرم افزار موثر ایرانسل من را بر روی گوشی خود نصب کنید.

مبلغ شارژ اضطراری ایرانسل چقدر است؟

مبلغ شارژ اضطراری ایرانسل ۵۰۰ تومان است. ایرانسل در دفعات بعد هنگام شارژ سیم کارت، مبلغ اضطراری به اضافه ۵۰ تومان کارمزد تراکنش یا کارمزد را از حساب شما کسر می کند.

از طریق کد دستوری *۸۱۵ می توانید میزان باقی مانده اعتبار و احتمالاً مبلغی را که به اپراتور ایرانسل بدهکار هستید نیز مشاهده کنید. به طور کلی، یک منوی کد دستوری برای دریافت شارژ اینترنت اضطراری با یک روز، هفت روز و حتی سی روز طراحی شده است.

منبع: ایساج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا