شبکه های اجتماعی

چگونه دوتا واتساپ داشته باشیم؟

چگونه دوتا واتساپ داشته باشیم؟ اگر کاربر مکرر دو سیم کارت هستید و به دنبال راهی برای استفاده از واتس اپ دوگانه هستید، در اینجا راهنمای نصب دو واتس اپ بر روی یک گوشی، هم اندروید و هم iOS است.

پیام رسان واتس اپ یکی از پر دانلودترین و محبوب ترین اپلیکیشن های مجازی در بین اهالی کسب و کار و کاربران عادی است. با توجه به کاربردهای زیاد این برنامه، بسیاری از کاربران تمایل دارند دو واتس اپ را در یک گوشی داشته باشند که در ادامه به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

اگر می خواهید از گوشی دو سیم کارته خود نهایت استفاده را ببرید و از دو اکانت در واتس اپ خود بهره ببرید، ما به این سوال پاسخ خواهیم داد که چگونه دو اکانت واتس اپ داشته باشیم.

چگونه دوتا واتساپ داشته باشیم؟

چگونه دو واتساپ داشته باشیم؟ توسعه دهندگان پیشرو گوشی اندروید راه حل های خود را برای داشتن واتس اپ با دو شماره در یک گوشی بدون نیاز به انجام هیچ گونه مراحل فنی ارائه کرده اند.

شیائومی اولین سازنده دستگاه های تلفن همراه بود که به کاربران اجازه داد پس از روشن کردن گوشی از اپلیکیشن های دو منظوره مانند WhatsApp استفاده کنند.

با این حال، به تدریج سایر تولیدکنندگان گوشی مانند Oppo، Vivo، Samsung، Huawei، Honor و Asus نیز شروع به ارائه راه حل هایی برای شبیه سازی اپلیکیشن ها و نصب واتس اپ کرده اند که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • Asus: Twin Apps – Settings>Twin apps
  • Huawei/Honor: App Twin – Settings>App Twin
  • Oppo: Clone Apps – Settings>Clone Apps
  • Samsung: Dual Messenger – Settings>Advance Features> Dual Messenger
  • Vivo: App Clone – Settings>App Clone
  • Xiaomi (Miui): Dual Apps – Settings>Dual Apps

نصب واتساپ دوم روی گوشی سامسونگ

تنظیمات در گوشی های شیائومی و هواوی آسان است و برای هر دو می توانید با عبارت بالا جستجو کنید. همانطور که می بینید، روند نصب واتس اپ دوم روی گوشی سامسونگ کمی با دو برنامه دیگر متفاوت است.

برای فعال‌سازی دو واتس‌اپ در گوشی اندرویدی سامسونگ، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

اپلیکیشن Settings را در گوشی خود پیدا کرده و وارد آن شوید.
به پایین اسکرول کنید تا گزینه «ویژگی‌های پیشرفته» یا «برنامه‌ها» را ببینید، سپس روی آن کلیک کنید.

نصب واتساپ دوم روی گوشی سامسونگ

 

سپس به قسمت Dual Messenger بروید.
برنامه مسنجر WhatsApp را در لیست برنامه ها پیدا کنید و سوئیچ کنار آن را به سمت راست بکشید.
روی گزینه “OK” ضربه بزنید تا این تغییرات را تایید کنید تا واتس اپ دو اکانت فعال شود.
شما با موفقیت دو حساب واتس اپ در یک گوشی سامسونگ ایجاد کردید.

راه حل فوق در مورد نحوه نصب واتس اپ دوم بر روی گوشی برای همه دستگاه هایی که از عملکرد شبیه سازی برنامه پشتیبانی می کنند قابل اجرا است. تنها تفاوت آنها در محل تنظیمات و نامگذاری این تابع است. لیستی از تمام سازندگانی که از نصب دو واتساپ در یک گوشی پشتیبانی می کنند نیز در بالا ذکر شده است.

اصولا این قابلیت با نام های Dual apps، clone app، app clone، twin apps، app twin، dual messenger در برندهای مختلف نیز استفاده می شود که بسته به نوع گوشی خود می توانید در تنظیمات جستجو کنید.

به عنوان مثال در گوشی های شیائومی این نام با نام Dual Apps شناخته می شود. پس این عنوان را در تنظیمات جستجو کنید یا آن را ذخیره و جستجو کنید تا قابلیت دوم واتس اپ برای اندروید فعال شود.

واتس اپ با دو شماره در یک گوشی

چگونه دو واتساپ داشته باشیم؟ اگر تلفن همراه شما از شبیه سازی برنامه دوگانه پشتیبانی نمی کند، همچنان می توانید از دو اکانت واتس اپ در یک گوشی استفاده کنید. در زیر چند راه حل برای آن آورده شده است.

چگونه دوتا واتساپ داشته باشیم

نصب واتساپ دوگانه روی اندروید با استفاده از قابلیت User Switch method

داشتن قابلیت تعویض چند کاربره در گوشی های اندرویدی راه دیگری است که می توانید امکان نصب دو واتس اپ را به طور همزمان بر روی گوشی خود فعال کنید. البته این روش کمی طولانی است و کاربر را ملزم به جابجایی مداوم بین حساب ها می کند. مراحل این روش به شرح زیر است:

به تنظیمات دستگاه بروید و گزینه “Users” را پیدا کنید.

انتخاب پیش فرض “Owner” خواهد بود. همچنین می‌توانید از نمایه «Guest» استفاده کنید یا با کلیک کردن روی نماد «+» یک نمایه جدید ایجاد کنید.

پس از ایجاد یک حساب کاربری جدید، برای نصب دو واتس اپ روی یک گوشی، با اکانت گوگل خود وارد شوید و واتس اپ را از پلی استور نصب کنید.

پس از دانلود برنامه، مراحل راه اندازی آن را دنبال کنید، سپس می توانید از داشتن دو اکانت در واتس اپ خود لذت ببرید.

 

منبع: ۱۹کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا