شبکه های اجتماعی

چرا کد واتساپ نمیاد ؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از نصب واتس اپ، زمانی که می خواهید وارد این پیام رسان ها شوید، کد فعال سازی پیامکی برای شما ارسال نشود. چنین مشکلی برای بسیاری از کاربران پیش می آید، اما می توانید با رعایت نکات ساده آن را حل کنید.

یکی از روش های اعتبار سنجی و تایید هویت در برنامه های مختلف، ارسال کد فعال سازی شماره موبایل است. در واتس اپ برای ایجاد حساب کاربری (اکانت کاربری) و ورود مجدد و … باید کد تایید شش رقمی را وارد کنید که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

چرا کد واتساپ نمیاد ؟

عدم دریافت پیامک کد فعال سازی واتس اپ مشکلی است که ممکن است برای هر کاربر گوشی هوشمند پیش بیاید. در برخی موارد علت فقط بی احتیاطی در وارد نمودن شماره موبایل یا کد کشور بوده و با بررسی دقیق شماره ها یا کشور مشکل برطرف و برطرف می گردد. مطمئن شوید که شماره با + شروع می شود، کد ایران ۹۸ است و شماره موبایل شما باید بدون ۰ وارد شود.

ما به شما توصیه می کنیم همیشه برنامه های خود را به روز کنید و در این صورت بهتر است در صورت بروز مشکل واتس اپ خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که در پیام رسان های واتس اپ، هر شماره فقط در یک دستگاه قابل استفاده است و اگر حساب کاربری شما در گوشی دیگری استفاده شود، می تواند مشکل ایجاد کند. بنابراین حساب خود را در دستگاه های دیگر ببندید و سپس به دریافت کد فعال سازی ادامه دهید.

اگر پس از بررسی تمامی موارد ذکر شده باز هم موفق به دریافت کد نشدید، می توانید از سیستم تماس صوتی واتس اپ استفاده کنید. برای این منظور کافی است پس از چند دقیقه گزینه Call me را انتخاب کنید تا هنگام تماس کد در دسترس شما قرار گیرد.

چرا کد واتساپ نمیاد

چرا کد واتساپ آیفون نمیاد؟

اگر تمام نکات ذکر شده را رعایت می کنید و همچنان با مشکل عدم دریافت کد فعال سازی واتس اپ مواجه هستید، یکبار گوشی خود را ریستارت کنید، در صورت رفع نشدن مشکل پیشنهاد می کنیم این برنامه را از گوشی خود حذف کنید. دستگاه خود را خاموش کنید. بعد از چند دقیقه دوباره آن را روشن کنید و دوباره برنامه را از طریق iTunes نصب کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا