رپورتاژ آگهی

پشتیبانی شبکه + خدمات پشتیبانی شبکه

کامپیوتر و شبکه‌های اینترنتی و سانترال امروزه جزئی از زندگی بشر به‌خصوص افرادی شده‌اند که کسب و کاری حرفه‌ای دارند. با این وجود، این ابزار و تأسیسات دارای فوت و فن‌هایی است که با وجود گستردگی زیاد، نیازمند تخصص و مهارت است.

هنگامی که یک شبکه را راه‌اندازی می‌کنید،  نیاز است تا برای نگهداری و استفاده بهتر از آن، پشتیبانی شبکه حرفه‌ای داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین شبکه‌های کامپیوتری را در اختیار داشته باشید، با ما همراه شوید.

پشتیبانی شبکه چیست؟

پشتیبانی شبکه چیست؟

هر کسب و کاری برای این که بتواند ارتباطات خود را سامان دهد و از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره ببرد، باید از همان ابتدای کار شبکه کامپیوتری یا شبکه سانترال راه‌اندازی کند. این شبکه‌ها باعث می‌شوند تا هزینه‌های ارتباطات به مراتب کاهش پیدا کند. از طرفی تکنولوژی‌های بسیاری دارند که به ارتباط بهتر با مشتریان، همکاران و ارباب‌رجوع می‌انجامد.

همه چیز فقط نصب و راه‌اندازی شبکه نیست! هنگامی که یک شبکه گسترده شامل چندین خط تلفن داخلی و شهری و شبکه‌های کامپیوتری در کنار هم کار می‌کنند، نیاز است تا در بازه‌های زمانی منظم، شبکه بررسی شود.

علاوه بر این گاهی اوقات شبکه به دلایل مختلف به مشکل می‌خورد و نیاز به فردی ماهر و متخصص دارد تا در اسرع وقت ایرادات برطرف شود. پشتیبانی شبکه همان اقداماتی است که برای تعمیر،  نگهداری و بهینه کردن شبکه انجام می‌گیرد.

پشتیبانی شبکه به شما کمک می‌کند تا یک همراه کاربلد همیشه در کنار شبکه شما باشد و نیازهای شبکه را در هر شرایطی برطرف کند.

چرا نیاز به پشتیبانی شبکه دارید؟

همانقدر که یک دستگاه کامپیوتر پیچیده است، شبکه‌های کامپیوتری هم پیچیدگی خاص خود را دارند. در یک شبکه، تعداد زیادی افراد فعالیت دارند که ممکن است اطلاعات زیادی در مورد چگونگی استفاده از شبکه نداشته باشند. این عوامل باعث می‌شوند تا گاهی اوقات بخش‌های مختلف از یک شبکه دچار اختلال شود.

در اکثر شرکت‌ها و دفاتر کاری، استفاده از شبکه سانترال و شبکه‌های کامپیوتری به‌وفور انجام می‌گیرد و اختلال در شبکه می‌تواند خسارات زیادی به کسب و کار بزند. حتی ممکن است عملاً فعالیت شرکت را کنسل کند. پس باید هر چه سریع‌تر مشکل رفع شود.

پشتیبانی شبکه کامپیوتری و سانترال، به‌سرعت وارد عمل شده و اختلالات شبکه را از بین می‌برد.

پشتیبانی شبکه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

از قدیم گفته‌اند که کار را باید به کاردان سپرد! از صفر تا صد یک شبکه سانترال یا شبکه‌های کامپیوتری را هم باید به افراد ماهر در این زمینه سپرد. با این حال ممکن است ندانید که پشتیبانی شبکه چه خدماتی را می‌تواند ارائه دهد. در ادامه تمام کارهایی را که پشتیبان شبکه انجام می‌دهد، بررسی می‌کنیم.

 نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کامپیوتری و سانترال

برای شروع ارتباطاتی به‌روز، باید سیستم‌های سانترال را مورد استفاده قرار دهید. شبکه‌ای از خطوط تلفن، سیستم‌های کامپیوتری و ابزاری مانند سوئیچ، روتر و … در این شبکه کنار هم قرار می‌گیرند.

نصب و راه‌اندازی این شبکه‌ها به‌صورت اصولی و قرار دادن هر جز در جای خود، کاری است که پشتیبانی شبکه انجام می‌دهد. سیستم تلفنی ویپ،  سیستمی مبتنی بر اینترنت است که به‌راحتی شما را برای یک ارتباط کم‌هزینه و همه‌جانبه آماده می‌کند

 تعمیرات و نگهداری سخت‌افزار.

نصب و راه_اندازی سیستم_های کامپیوتری و سانترال

سخت‌افزارهای متنوعی در یک شبکه کار می‌کنند که اختلال در عملکرد هر یک می‌تواند کل یا بخشی از شبکه را دچار اختلال کند. سوئیچ، روتر، کامپیوتر، خطوط تلفن شهری و داخلی و … ابزار متنوعی را کنار هم قرار داده‌اند. این ابزار باید کار خود را به‌درستی انجام دهند. پشتیبانی شبکه کامپیوتری و سانترال، کار تعمیرات و نگهداری این ابزار را بر عهده دارد.

تعمیرات و نگهداری نرم‌افزار

بخش مهم دیگری که در شبکه وجود دارد، نرم‌افزارها هستند. پیدا کردن ایرادات نرم‌افزاری نیاز به تخصص بالایی دارد. وجود هر گونه بدافزار به بخش‌های نرم‌افزاری، باعث می‌شود تا عملکرد آن‌ها مختل شود. معمولاً بخش زیادی از امنیت شبکه، بسته به امنیت نرم‌افزاری آن است. پشتیبانی شبکه،  امنیت، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارها و … را نیز انجام می‌دهد.

مجازی‌سازی سرور و خدمات پشتیبانی شبکه

این تکنولوژی فوق‌العاده به شما این امکان را می‌دهد تا درون یک سخت‌افزار، هم‌زمان چندین نرم‌افزار را اجرا کرد و به کمک یک پنل مخصوص، مدیریت آن‌ها را انجام داد. این تکنولوژی نیز توسط پشتیبان شبکه قابل انجام است.

خدمات اکتیو و پسیو شبکه

برای این که کاربر از خدمات متنوعی مانند امنیت بالاتر سیستم، مانیتور کردن دستگاه‌ها و بک‌آپ‌گیری از اطلاعات بهره‌مند شود، لازم است که از خدمات اکتیو شبکه استفاده کنند.

به‌علاوه راه‌اندازی و نصب تجهیزاتی که با برق سروکار ندارند، به طور کلی زیرساخت‌های شبکه کامپیوتری، به خدمات پسیو شبکه مربوط می‌شود که توسط پشتیبانی شبکه قابل ارائه است.

هزینه پشتیبانی شبکه کامپیوتری و سانترال

بسیاری از شرکت‌ها، سعی می‌کنند برخی از هزینه‌های جانبی کسب و کار خود را در کاهش دهند؛ اما بهتر است بدانید که هزینه پشتیبانی شبکه، جزو هزینه‌هایی است که گاهی اوقات قابل حذف نیست. حتی بحث نگهداری شبکه نیز باعث می‌شود تا جلوی هزینه‌های چند برابری را بگیرد.

با توجه به این که چه خدماتی دریافت می‌کنید، هزینه پشتیبانی شبکه متفاوت است. برای این منظور می‌توانید از شرکت‌های معتبر در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

دریافت خدمات پشتیبانی شبکه با بهترین کیفیت

حال که ضرورت استفاده از پشتیبانی شبکه را متوجه شدید، بهتر است برای دریافت این خدمات، از شرکت‌های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. شبکه سانترال یا شبکه‌های کامپیوتری دارای پیچیدگی‌های خاص خود هستند. استفاده از مهارت و تخصص افراد کارآزموده به شما کمک می‌کند تا شبکه‌ای به مراتب ایمن‌تر و بهتر داشته باشید.

آوش نت، با بهترین خدمات پشتیبانی شبکه به شما این امکان را می‌دهد که ارتباطاتی عالی را در کسب و کار خود داشته باشید و از بهترین تجهیزات شبکه و تکنولوژی‌های روز بهره ببرید.

خدماتی مانند سیستم تلفنی ویپ، مجازی‌سازی سرور، خدمات اکتیو و پسیو شبکه و … را می‌توانید توسط آوش نت با بهترین کیفیت دریافت کنید. امنیت شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت داشتن پشتیبانی با خدمات تضمینی برای هر کسب و کاری ضروری است.

برای دریافت این خدمات می‌توانید از مشاوران و کارشناسان فعال در مجموعه آوش نت، مشاوره دریافت کنید تا در اسرع وقت، بهترین خدمات به شما ارائه شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا