خودرو

هزینه و اجرت ‌تعویض یا تعمیر جلوبندی خودرو آپدیت ۱۴۰۳

 

 

 

در این مقاله به بیان میزان دستمزد و هزینه جلوبندی خودرو بر اساس لیست قیمت نما در سال ۱۴۰۲ ما هزینه کردیم تا بدانیم برای تعویض سیستم تعلیق خودرو و سرویس این قسمت حساس خودرو چقدر باید هزینه کنید.

 

اهمیت تعویض و تعمیر جلوی خودرو

سیستم تعلیق و تعلیق خودرو نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت سواری خودروها و همچنین حفظ تعادل و پایداری مناسب آنها دارد. قسمت جلویی خودرو شامل قطعاتی مانند کمک فنر، بوش، شفت تعادل و … می باشد که در صورت آسیب دیدگی علاوه بر انتقال ضربات شدید به کابین سرنشین و کاهش لذت رانندگی، خطراتی را نیز به همراه دارد. به زندگی

حقوق جایگزینی مسدود کردن یک ماشین

همچنین خرابی سیستم تعلیق جلو خودرو گاهی می تواند منجر به از کار افتادن لاستیک ها شود و در این صورت علاوه بر هزینه تعلیق جلو خودرو، مالک باید مبلغ اضافی را برای خرید لاستیک های نو بپردازد که به دلیل آن به گرانی قطعات و لاستیک خودرو در شرایط فعلی. این افزونه قطعا برای بسیاری از دارندگان خودرو بسیار گران و سنگین خواهد بود. بنابراین لازم است پس از بروز علائمی مانند شنیدن صداهای نامتعارف از کنار سیستم تعلیق و … برای جلوگیری از بروز حوادث و هزینه های گزاف در این زمینه با کارگاه تماس گرفته شود.

تعویض جلوی ماشین

جایگزینی مسدود کردن یک ماشین

علاوه بر این، خرید قطعات و لوازم جانبی خودرو از فروشگاه های معتبر و همچنین از برندهای باکیفیت توصیه می شود. زیرا کالاهای بی کیفیت معمولا در مدت زمان کوتاهی از کار می افتند و هزینه های شما را به سطحی بالاتر از آنچه انتظار داشتید افزایش می دهند. بنابراین خرید قطعه بی کیفیت نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، بلکه می تواند مشکلات زیادی را از نظر مالی و حتی امنیت شخصی برای شما ایجاد کند.

کیف چرم پشت صندلی خودرو 

 

در مقاله زیر دستمزد و هزینه تعمیرات جلو بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرات جلو در سال ۱۴۰۲ برای خودروهای پرفروش پژو ۴۰۵، پراید، ال ۹۰، ۲۰۶ و غیره را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

دستمزد و هزینه انسداد خودرو بر اساس لیست قیمت انسداد

هزینه تعمیر جلوی پژو ۴۰۵ در سال ۱۴۰۲ (هزینه تعمیر) طبق لیست قیمت امسال معادل ۴۱۵ هزار تومان می باشد. همچنین برای خرید پکیج جلو فول پژو ۴۰۵ که معمولاً نیاز به تعویض تمامی این قطعات در حین سرویس دارد، به مبلغی حدود ۱٫۸ تا ۲٫۲ میلیون تومان نیاز دارید که برای دریافت قیمت کامل باید به هزینه سرویس اضافه کنید. از پژو ۴۰۵ جلوی سال ۱۴۰۲ برای شما لیست می شود.

 

سطل زباله درب دار خودرو

 

 

دستمزد و هزینه انسداد خودرو

حقوق و قیمت مسدود کردن یک ماشین

از طرفی خودروی پراید که معمولا از نظر سیستم تعلیق جلو کمی ضعیف است و نیاز به تعمیر و سرویس سیستم تعلیق خود در بازه های زمانی کوتاه تری دارد، از نظر هزینه تعویض از جلو بر اساس جلو به حدود ۳۰۰ هزار تومان نیاز دارد. لیست قیمت تعلیق قیمت پکیج کامل جلو پراید در بازار حدود ۱٫۱ تا ۱٫۷ میلیون تومان است که به هزینه تولید کننده پنل جلو اضافه می شود. بنابراین هزینه تعمیر جلوی پراید در سال ۱۴۰۲ حدود ۱٫۴ تا ۲٫۲ میلیون تومان خواهد بود.

دوربین کوچک فیلم برداری ثبت وقایع

 

لیست قیمت ساخت و ساز جلو

 

لیست قیمت مسدود کردن در حال انجام

پژو ۲۰۶ تمام جلو با قیمت ۲٫۳ تا ۳ میلیون تومان بر اساس نرخ ارز در سال جاری در بازار موجود است. هزینه بازسازی قسمت جلویی ۲۰۶ در سال ۱۴۰۲ بر اساس لیست قیمت قسمت جلویی ساختمان تقریباً ۳۷۵ هزار تومان اعلام شد. بنابراین برای تعویض و سرویس کامل سپر جلو پژو ۲۰۶ مبلغی در حدود ۲٫۷ تا ۳٫۴ میلیون تومان نیاز است.

 

جارو شارژی مکنده و دمنده همراه

 

 

 

در نهایت به رنو ال ۹۰ یا تندر ۹۰ می رسیم.هزینه تعمیر جلوی ال ۹۰ در سال ۱۴۰۲ به طور متوسط ​​۴۵۰ هزار تومان برای کار و قیمت پکیج کامل جلوی ال. -۹۰ در بازار حدود ۲٫۴ تا ۳ میلیون تومان است.

نوع خدمات یا محصول

حدود قیمت

پک فول پراید جلو

۱٫۱ تا ۱٫۷ میلیون تومان

هزینه تعویض قسمت جلو پراید

۳۰۰ هزار تومان

بسته جلوی کامل ۲۰۶

۲٫۳ تا ۳ میلیون تومان

شارژ تعویض قسمت جلو ۲۰۶

۳۷۵ هزار تومان

پک فول جلو پارس و سمند و ۴۰۵

۱٫۸ تا ۲٫۲ میلیون تومان

هزینه تعویض قسمت جلویی

 

۴۱۵ هزار تومان

پکیج جلوی کامل L90

۲٫۴ تا ۳ میلیون تومان

هزینه تعویض درب جلو ۹۰ BGN می باشد

۴۵۰ هزار تومان

نتیجه

در خاتمه لازم به تاکید است که سیستم تعلیق جلوی خودرو یکی از حساس ترین قطعات خودرو به حساب می آید که معمولا در فواصل ۶۰ تا ۸۰ هزار کیلومتری نیاز به سرویس یا تعویض کامل دارد. البته بسته به کیفیت سیستم تعلیق جلو می توان این فاصله را به مقادیر بالاتر تغییر داد، اما به طور کلی خودروهای بومی پرمصرف مانند پراید و ۴۰۵ معمولاً پس از طی حدود ۸۰۰۰۰ کیلومتر نیاز به تعویض و سرویس تعلیق جلو دارند.

کیف زباله خودرو

 

به همین دلیل بهتر است در بازه های زمانی نه چندان طولانی برای بررسی خودرو و تعمیر آن در صورت آسیب دیدن گلگیر به سراغ سازندگان گلگیر مطمئن و قابل اعتماد بروید. توجه داشته باشید که آسیب سیستم تعلیق جلو می تواند به سایر قسمت های خودرو مانند شاسی و لاستیک آسیب برساند و خطرات ایمنی و حتی جانی را به دنبال داشته باشد. همچنین کیفیت سواری خودرو با سیستم تعلیق جلو آسیب دیده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و لذت رانندگی را از شما سلب می کند. با این تفاسیر بهتر است در بازه های زمانی مشخص جلوی خودرو را بررسی، سرویس و تعمیر کنید تا از آسیب های احتمالی و هزینه های اضافی جلوگیری شود.

 

 

هولدر موبایل و پارک فون چرخشی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا