مجله تکنولوژی

نحوه تبدیل پاورپوینت به ورد با یک روش ساده

آموزش سریع و آسان تبدیل پاورپوینت به ورد را هم اکنون از فراسافت بخوانید تا بتوانید اسلایدهای پاورپوینت خود را به راحتی به ورد تبدیل کنید.

Microsoft PowerPoint یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده است. کار با این اپلیکیشن بسیار راحت و آسان است. علاوه بر این، پاورپوینت دارای قابلیت ها و عملکردهایی است که به شما امکان می دهد این برنامه را به صورت Word یا PDF ذخیره کنید.

نیاز به این کار زمانی مشخص می شود که می خواهید اسلایدهای پاورپوینت خود را چاپ کنید. زیرا شما باید تک تک اسلایدها را پرینت کنید که این کار زمان زیادی می برد. اما تبدیل پاورپوینت به Word یا PDF به شما کمک می کند تا این کار را به راحتی انجام دهید.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که راه تبدیل ورد به پاورپوینت چیست؟ آیا این کار به نرم افزار خاصی نیاز دارد؟ پاسخ باید خیر باشد.

Microsoft PowerPoint دارای ویژگی هایی است که می توانید از آنها برای تبدیل اسلایدهای پاورپوینت به Word استفاده کنید.

نحوه تبدیل پاورپوینت به ورد

در حال حاضر ویندوز یکی از محبوب ترین سیستم عامل هایی است که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند. در این قسمت از آموزش اول نحوه تبدیل اسلایدهای پاورپوینت به ورد را در اختیار شما قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید

ذخیره پاورپوینت با فرمت ورد

اولین روشی که برای تبدیل پاورپوینت به فایل ورد به شما معرفی می کنیم ذخیره پاورپوینت در قالب فایل ورد است. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

۱- ابتدا فایل پاورپوینت خود را باز کنید.

۲- سپس بر روی تب File کلیک کرده و گزینه Save As را انتخاب کنید.

نحوه تبدیل پاورپوینت به ورد

۳- خب حالا بر روی Brows کلیک کنید و محل ذخیره فایل مورد نظر را انتخاب کنید.

نحوه تبدیل پاورپوینت به ورد 2

۴- حالا پنجره Save As برای شما باز می شود. در File name نام فایل مورد نظر را وارد کنید و Outline/RTF را در منوی کشویی Save as type انتخاب کنید. سپس روی Save کلیک کنید تا فایل ذخیره شود. در نهایت فایل خروجی با فرمت ورد ذخیره می شود و می توانید محتویات آن را مشاهده کنید.

نحوه تبدیل پاورپوینت به ورد 3

منبع: فراز سافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا