مجله تکنولوژی

مزایای خرید خدمات هاستینگ در لیموهاست چیست؟

پیش از خرید هر محصولی که برای مدت نسبتاً طولانی با آن سروکار خواهید داشت، بایستی بررسی دقیقی روی تمام گزینه‌های ممکن انجام بدهید. استراتژی مدیریت مالی حکم می‌کند که مناسب‌ترین هزینه‌ را به بهترین خدمات اختصاص بدهید. بنابراین اگر هاست دغدغهٔ فعلی شما و لیموهاست یکی از گزینه‌های شماست، بیایید مزایای خرید خدمات هاستینگ در لیموهاست را با دقت کافی بررسی کنیم.

معرفی شرکت هاستینگ لیموهاست

هستهٔ‌ اصلی لیموهاست را فعالان پیشکسوت کسب‌وکارهای آنلاین تشکیل‌ داده‌اند. افرادی که با پوست و استخوان درگیری‌های مدیران کسب و کارهای دیجیتال را لمس کرده‌اند. بنابراین فارغ از آن‌چه که چهارچوب وظایف یک شرکت هاستینگ تعریف می‌کند؛ تدابیر و معیارهای سخت‌گیرانه‌ای در حوزه‌ٔ امنیت و سرعت اندیشیده‌اند. هدف لیموهاست به حداقل رساندن دغدغه‌های زیرساختی مدیران سایت است. بنابراین خدمات لیموهاست کمی جامع‌تر و عمقی‌تر از معمول اجرا می‌شوند:

  • مرزهای پشتیبانی از مشتری جابه‌جا شده‌اند!

تمامی شرکت‌های هاستینگ موظف‌اند که سرویس پشتیبانی به مشتریان را ارائه کنند. به طور میانگین خدمات پشتیبانی شامل برقراری راه‌های تماس (تیکت، تماس تلفنی و چت آنلاین) برای مشتریان است. تا بتوانند مشکلات سمت سرور سایت یا برخی مشکلات فنی را در میان بگذارند و کمک بگیرند.

آن‌چه پشتیبانی لیموهاست را در بین تمام گزینه‌ها متفاوت می‌کند:

· خدمات بهینه‌سازی سرعت سایت

شرکت‌های هاستینگ معمولاً در بخش اقدامات مربوط به مدیر سایت وارد نمی‌شوند. اما در لیموهاست شما می‌توانید با ارسال یک تیکت درخواست بهینه‌سازی کش اختصاصی ‌سایت خود را بدهید و کار را به متخصصان این حوزه بسپرید.

· پشتیبان ویژه در سرویس‌های اختصاصی

سرویس‌هایی که به‌طور ویژه برای کاربری‌های خاص طراحی شده‌اند، مثل سرور اختصاصی یا هاست مدیریت شده، به پشتیبان اختصاصی لیمو ارجاع داده می‌شوند. یعنی یکی از افراد متخصص در همان حوزه به عنوان پشتیبان اختصاصی سرور معرفی شده و برای اقدامات پیشرفته‌تری مثل مدیریت سرور به‌صورت ۲۴ ساعته همراه مشترک خواهد بود.

پشتیبانی اختصاصی با اعضای مشخص از تیم فنی از مزایای کم‌نظیر لیموهاست است.

 

  • بک آپ‌گیری منظم خودکار

برای این که درصدی امکان از دست رفتن اطلاعات وجود نداشته باشد، خدمات بک‌آپ‌گیری خودکار به صورت روزانه و یا هفتگی روی تمامی وب‌سایت‌های مشترک لیموهاست انجام می‌شود.

سرویس‌های میزبانی وب لیموهاست و ویژگی هر کدام

سرویس‌های میزبانی در لیموهاست با توجه به مصرف و نیاز مشتریان طراحی می‌شوند. با توجه به این نوع طراحی پلن می‌توان تمام سرویس‌های میزبانی لیمو را به سه دسته تقسیم کرد:

1.سرویس‌های میزبانی غیر وب‌سایت

میزبانی دانلود و ایمیل از جمله سرویس‌هایی است که به راه‌اندازی وب‌سایت مربوط نمی‌شود. هاست دانلود برای وب‌سایت‌های فروشگاهی با محصولات دیجیتال دانلودی (فیلم و فایل و موزیک) از کندی سایت جلوگیری می‌کند.

میزبانی ایمیل نیز برای هرکسب و کاری که با ارسال ایمیل انبوه سروکار دارد ضروری است. تقریباً تمام کسب و کارهای متوسط تا بزرگ با حجم بالای ایمیل، به این سرویس به صورت مجزا نیاز پیدا می‌کنند.

2.سرویس‌های میزبانی وب سایت وردپرسی

وردپرس محبوب‌ترین CMS ایران و جهان است. ماژول‌های بهینه‌سازی ویژهٔ وردپرس در لیموهاست، سرعت و سازگاری سرویس را در این وب‌سایت‌ها بهبود می‌بخشند. با در اختیار گرفتن سرویس‌های میزبانی وردپرسی (اقتصادی و حرفه‌ای) می‌توانید روی پرفورمنس حداکثری سایت وردپرسی خود حساب کنید.

3.پلن‌های میزبانی مناسب سایت فروشگاهی

سرویس‌های مخصوص سایت‌های فروشگاهی کوچک تا متوسط در لیموهاست شامل این موارد هستند:

· هاست ووکامرس لیموهاست

در این سرویس هاست، بهینه‌سازی‌های در راستای بهترین عملکرد یک فروشگاه ووکامرسی و سازگاری حداکثری با ابزارهای وردپرسی مثل قالب‌ها و افزونه‌ها انجام شده است. در پلن‌های تعریف شده برای هاست ووکامرس دو نسخهٔ اقتصادی (مخصوص وب‌سایت‌های نوپا و کم‌ترافیک) و سرویس‌های حرفه‌ای (مخصوص سایت‌های متوسط فروشگاهی با اشتراک محدود سرور) از یکدیگر تمایز داده شده‌اند. در این سرویس‌ها بک‌آپ‌گیری خودکار با فرکانس بالاتری انجام می‌شود.

· سرویس هاست مدیریت شده

هاست مدیریت شده سرویسی است که در آن تقسیم عادلانه منابع میان مشترکانی که نیاز به یک سرور اختصاصی ندارد، رعایت شده‌است. با دریافت این سرویس شما می‌توانید هزینه‌ٔ هاستینگ را درست به اندازه‌ٔ مصرف وب‌سایت خود بپردازید.

4.پلن‌های میزبانی وب برای سایت‌های بزرگ

اگر وب‌سایت بزرگ و پرترافیکی را مدیریت می‌کنید که به مراحل حساسی از سرعت پردازش حجم بالای داده رسیده‌است و از طرفی امنیت در آن به دغدغهٔ بزرگ‌تری تبدیل شده است؛ بایستی از سرویس‌های اختصاصی و نیمه اختصاصی استفاده کنید:

· سرور اختصاصی لیموهاست

اگر مدیر یک وب‌سایت شناخته شدهٔ پربازدید هستید و به منابع یک سرور کامل نیاز دارید، نیازی به تهیه سرور فیزیکی و درگیری با اقدامات مربوط به نگه‌داری آن نیستید. سرور اختصاصی لیموهاست یک سرور کامل را به وب‌سایت شما اختصاص می‌دهد و در مدیریت اصولی آن همراه شماست.

blank

 

· سرور مجازی لیموهاست

اگر نیاز وب‌سایت شما به یک سرور کامل نمی‌رسد اما هم‌چنان جزو مشترکان با مصرف بالا هستید، می‌توانید از VPS لیموهاست استفاده کنید. سرور مجازی لیمو درواقع منابع یک سرور فیزیکی است که میان تعداد بسیار معدودی از مشترکان تقسیم شده و با انجام فرآیند مجازی سازی دسترسی و مدیریت آن ساده‌تر می‌شود. البته هزینهٔ پایین‌تری نیز دارد.

مزایای خرید هاست از لیموهاست چیست؟

دربارهٔ بسیاری از نقاط قوت لیموهاست در خلال محتوای بخش‌های قبل صحبت کرده‌ایم. اما در این بخش به بررسی دو دغدغهٔ اصلی مدیران سایت دربارهٔ سرویس میزبانی‌وب می‌پردازیم:

اطمینان از سرعت سرویس میزبانی وب

سرویس‌های هاستینگ در لیموهاست بر اساس نیاز و کاربرد وب‌سایت مشتری طراحی شده‌اند. بنابراین اگر سرویس را درست مطابق با کاربری انتخاب کرده باشید، مشکلی در حوزهٔ سرعت سایت نخواهید داشت. چرا که بهینه‌سازی‌های سمت سرور طی چند مرحله و باتوجه به هدف وب‌سایت روی تمام سرورها انجام می‌شوند.

علاوه بر این خدمات بهینه‌سازی تیم‌ لیموهاست به شما کمک می‌کند تا نگرانی‌های جزئی دربارهٔ بهینه‌سازی سرعت سمت مدیر وب‌سایت را نیز حل کنید.

امنیت شما و کاربران‌تان اولویت است

سیستم آنتی دیداس لیموهاست امکان تبدیل تهدیدات امنیتی به حمله را به صفر نزدیک می‌کند.نیروهای متخصص انسانی نیز به صورت شبانه روزی در حال مانیتورینگ آسیب‌پذیری‌های احتمالی هستند.

به‌رزوترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی به محض ورود به بازار جهانی، آخرین نگرانی‌های امنیتی را نیز از بین می‌برند.

امنیت هاست، فاکتوری نیست که درباره‌اش کوتاه بیایید!

 

امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

در توافق‌نامهٔ لیموهاست، رضایت مشتریان همواره اصل اول است. بنابراین برخلاف آن‌چه در حوزهٔ هاستینگ رایج است و با پرداخت پیشاپیش هزینهٔ مصرف امکان بازپس‌گیری آن وجود ندارد؛ در لیموهاست شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از سرویس طبق وعده‌ها وجه پرداختی خود را پس از طی دورهٔ مصرف مرجوع کنید.

با تمام این تفاسیر…

حالا با مزایا و خدمات هاستینگ لیموهاست ( https://limoo.host/ ) آشنا هستید و می‌توانید با نگاه به تمام زوایا انتخاب کنید. اگر به جزییات بیشتری نیازدارید با مراجعه به ‌سایت لیموهاست، اطلاعات کامل دربارهٔ هرکدام از محصولات موردنظرتان را مطالعه کنید. کمکی از ما برمی‌آید؟ در نظرات زیر این پست همراه ما باشید تا به سوالات‌تان پاسخ بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا