رپورتاژ آگهی

لیست قیمت یخچال کوچک در سال ۱۴۰۱

یخچال کوچک چی بخرم؟ قیمت یخچال کوچک چقدر است؟  اگر شما هم به دنبال خرید یخچال کوچک هستید دقیقا جای درستی آمده اید ما در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های مینی یخچال را معرفی کنیم.

همانطور که اطلاع دارید قیمت یخچال ها معمولی موجود در بازار بسیار بالا هستند و شخصی که مجردی و یا به تنهایی زندگی می کند برای او به صرفه نخواهد بود که هزینه این نوع یخچال ها را پرداخت کند.

هر یخچال کوچکی را نباید بخرید، هنگام خرید یخچال کوچک باید به علامت مصرف انرژی پایین، شرکت سازنده معتبر و کیفیت بالا دقت کنید.

خرید یخچال کوچک

در همچنین مواقعی بهترین انتخاب یخچال کوچک از سایت بهترین هاش است. برای دیدم مدل های یخچال کوچک به لینک https://behtarinhash.ir/یخچال-کوچک مراجعه کنید. این نوع یخچال ها هم فضای خیلی کمی را اشغال می کنند و همچنین امکان جابجایی آنها بسیار آسان است.

این نوع یخچال ها که به مینی یخچال و یا یخچال هتلی نیز معروف هستند مختص افرادی است که مجردی زندگی می کنند و همچنین قابلیت استفاده در هتل ها را دارد.

و هم یخچال های بسیار مناسبی برای محل کار هستند. اگر شما دفتر کاری دارید که چندنفر در آن کار می کنند و فضای کافی برای یخچال ندارید مینی یخچال بهترین گزینه برای دفترکار شما خواهد بود.

از دیگر کاربردهای مینی یخچال می توان به استفاده شخصی داخل اتاق اشاره کرد شما با خرید مینی یخچال اتاق خود را می تواند مجهز به یخچال کنید و نیاز نباشد تا آشپزخانه بروید.

مزایای یخچال کوچک

  • قابلیت جابجایی آسان
  • فضای کمی را اشغال می کند
  • قیمت ارزان
  • فضای زیاد
  • مناسب برای افراد مجرد و دفترکار

معایب یخچال کوچک

  • مناسب برای دو الی سه نفر

انواع یخچال مینی

یخچال های کوچک کمپرسور

کمپرسور سیستم بیش از ۴۰ سال تجربه موفق در انواع سیستم های برودتی از جمله یخچال دارد. بنابراین بدیهی است که بارها این نوع یخچال را در آشپزخانه های منازل دیده اید.

در این نوع یخچال ها از مایع و کمپرسور برای خنک کردن فضای یخچال استفاده می شود و به همین دلیل این نوع مینی اغلب کمی سر و صدا دارد. اگر تصمیم دارید یخچالی با مینی بار در اتاق خواب یا اتاق هتل قرار دهید، این نوع یخچال کوچک توصیه نمی شود.

یخچال-کوچک

از آنجایی که موتور و لوله های یخچال بزرگ هستند، فضای زیادی را در یخچال اشغال کرده و در نتیجه فضای کمی برای نگهداری دارید. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، این مدل ممکن است برای شما مناسب نباشد.

سیستم ترموالکتریک

یخچال های ترموالکتریک کوچک از قطعه ای به نام ترموالکتریک استفاده می کنند که از دو فلز مختلف ساخته شده و شبیه ترموکوپل های دیگر در دستگاه های دیگر است، با این تفاوت که در ترموکوپل، الکتریسیته به سرما یا گرما تبدیل می شود، در حالی که در ترموکوپل، الکتریسیته به گرما تبدیل می شود.

گرما . . در این نوع یخچال ها چون از کمپرسور برای خنک سازی فضای یخچال استفاده نمی شود صدای کمتری دارند و تنها صدایی که از آنها شنیده می شود صدای فن این مینی بارها است. این نوع مینی بارها اغلب برای نگهداری مواد برای مدت زمان کوتاهی مناسب هستند.

اما باید در نظر بگیرم که قدرت خنک کنندگی و پایداری آنها نسبت به روش سنتی کمتر است و نمی توان انتظار داشت که سال ها بدون افت کیفیت کار کنند. این سبک مینی یخچال برای خودروها نیز تولید می شود و به دلیل مصرف کم انرژی گزینه مناسبی به نظر می رسد.

 

سیستم خنک کننده جذبی

در این مدل یخچال مینی مانند نوع ترموالکتریک از منبع حرارت استفاده می کند و از آنجایی که موتور ندارد نسبت به دو نوع مینی کمپرسور و یخچال ترموالکتریک کم صداتر است. به همین دلیل است که این نوع مینی بار به خصوص برای اتاق خواب یا اتاق های هتل مانند مینی بار هتل و آشپزخانه های زیر باز بسیار مناسب است.

یخچال کوچک مستطیلی و مکعبی

یکی از محبوب ترین انواع یخچال های کوچک، شکل مکعبی آنهاست. زیرا طراحی این نوع مینی یخچال امکان قرار دادن آن در کوچکترین فضاها را نیز به شما می دهد. در این یخچال ها شما حدود ۲۸ تا ۵۹ لیتر فضای نگهداری مواد غذایی دارید. این مدل ها سبک هستند و به راحتی قابل حمل هستند. بدیهی است که آنها نسبت به انواع دیگر یخچال های کوچک ارزان تر هستند.

قیمت یخچال کوچک

مدل های معمولی

مدل های معمولی و معمولی به عنوان مینی بار هتل ها و همچنین برای دفاتر کار بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. ظرفیت این یخچال هتل حدود ۸۰ تا ۹۶ لیتر می باشد. آنها می توانند بزرگتر از یک مکعب مینی بار باشند، اما حمل این نوع یخچال همچنان به راحتی مدل های مکعبی است.برخی از یخچال های کوچک در این سبک دارای یک محفظه فریزر نیز هستند.

یخچال کوچک زیر پیشخوان و نوشیدنی

فضای داخلی آنها از ۹۹ تا ۱۲۷ لیتر است. نسبت به سایر یخچال ها انرژی بیشتری مصرف می کنند و قیمت بیشتری دارند.

این نوع یخچال کوچک معمولا برای پیشخوان در رستوران ها و هتل ها استفاده می شود. خنک کننده های نوشیدنی همانطور که از نام آن پیداست برای خنک کردن انواع نوشیدنی ها طراحی شده اند. قفسه های این نوع مینی یخچال برای نگهداری تعداد زیادی بطری نوشیدنی کاملاً بهینه شده است.

یخچال مینی همراه

آنها کوچکترین نوع یخچال کوچک موجود در بازار هستند و درست مانند یخچال های کوچک ترموالکتریک هستند. با خرید این نوع مینی یخچال می توانید غذا را در طول سفر خنک نگه دارید.

یخچال فریزر کوچک

اگر قصد خرید یخچال مینی بار یا مینی بار لوکس را دارید، باید به این فکر کنید که چه مقدار غذا در آن قرار می دهید. همچنین چند نفر از این یخچال استفاده می کنند؟

ظرفیت این یخچال های کوچک در لیتر چقدر است و آیا با نیاز شما مطابقت دارد؟ مورد بعدی این است که چقدر فضا دارید؟

آیا یخچال را روی زمین می گذارید یا به کمد یا چیز دیگری نیاز دارید؟ آیا یک مینی بار برای منزل خود به عنوان یخچال کمکی می خواهید یا آن را در محل کار خود قرار دهید؟

همه این موارد در کنار سایر موارد باید قبل از خرید یخچال یا مینی بار در نظر گرفته شود. همچنین باید ابعاد خود یخچال و محل آن را نیز در نظر بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا