خودرو

قیمت ایکس ۳۳ کراس در بازار اعلام شد

به گزارش کافه نیوز قیمت X33 کراس بر اساس بازار تعیین می شود. در ادامه با جزئیات قیمت نسخه دستی و اتوماتیک ام وی ام X33 کراس در بازار ایران آشنا می شویم.

مادیریم خودرو به تازگی مراحل تحویل اولین سری MVMX 33 گیربکس و شاسی بلند اتوماتیک را آغاز کرده است. در همین راستا مشتریان و فعالان بازار قیمت هر دو مدل این خودرو را در بازار آزاد تعیین کرده اند. در ادامه در این قسمت اخبار خودرو از سایت کافه نیوز با جزئیات قیمت MVM X33 CROSS در بازار ایران آشنا می شویم.

قیمت ایکس ۳۳ کراس در بازار ایران

نام خودرو قیمت ثبت نامی در نمایندگی‌های عرضه‌کننده قیمت در بازار
ام وی ام ایکس ۳۳ کراس دنده ای ۸۰۰ میلیون تومان ۸۸۰ میلیون تومان
ام وی ام ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک ۸۹۷ میلیون تومان ۹۵۰ میلیون تومان

ام وی ام ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک از لحاظ فنی مشابه ام وی ام ایکس ۲۲ پرو است. این خودرو به یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس اتوماتیک CVT قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند.

نسخه دستی این خودرو نیز همانند ام وی م ایکس ۳۳ اسپرت اکسلنت به یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر مجهز شده که قدرتی برابر با ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳ نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا