مجله تکنولوژی

فرمت فایل صوتی در واتساپ چیست؟

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان است. بسیاری از افراد از آن برای ارسال موسیقی و ویدیوهای مورد علاقه خود استفاده می کنند. با این حال، بسیاری از کاربران می گویند که ذخیره پیام های واتس اپ و یافتن آنها برایشان مشکل است.

اگر با مسنجر واتس اپ تجربه دارید، احتمالاً متوجه شده اید که برخی صداها در کنار موسیقی شما پخش می شوند یا برخی صداها را نمی توان خارج از واتس اپ پیدا کرد. شاید بخواهید یک سری آهنگ را حذف کنید یا برخی از آنها را در پوشه موسیقی گوشی خود ذخیره کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا راه حلی ارائه کنیم.

فرمت فایل صوتی در واتساپ

متاسفانه با ورود نسخه جدید واتس اپ، فرمت فایل های صوتی این اپلیکیشن تغییر کرده است. در نسخه های قبلی کاربران به راحتی می توانستند فایل صوتی را از گوشی خود به کامپیوتر منتقل کرده و بدون مشکل از آن استفاده کنند اما امروزه کمی پیچیده شده است.

فرمت فایل های صوتی واتس اپ در نسخه های قبلی MP3 بود. این فرمت رایج در همه دستگاه ها کار می کند. اما در نسخه های جدیدتر فرمت فایل های صوتی واتس اپ به OPUS تغییر یافته است.

فرمت فایل صوتی در واتساپ چیست

آموزش تغییر فرمت فایل صوتی واتساپ

هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد. می توانید پسوند عجیب فایل های صوتی واتس اپ را با استفاده از میان نرم افزار یا وب سایت ها به MP3 تبدیل کنید.

این وب سایت می تواند به شما در تبدیل این فایل ها کمک کند:

https://audio.online-convert.com/convert-to-mp3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا