خودرو

عکس هیولای آفرودی چینی دانگ فنگ M-Hero 917 با پیشرانه برقی + جزئیات

دانگ فنگ M-Hero 917، هیولای آفرود تمام الکتریکی چین، به نبرد غول ها می آید. در ادامه با مشخصات شاسی بلند دانگ فنگ M-Hero 917 آشنا می شویم.

از آگوست، دانگ فنگ شاسی بلند برقی آفرود M-Hero 917 را فقط در بازار چین عرضه خواهد کرد. اما این خودروساز مصمم است آن را در بازارهای جهانی عرضه کند. از آنجایی که دانگ فنگ M-Hero 917 به زودی تست های سازگاری را در خارج از چین در پارک فناوری Mengxi آغاز خواهد کرد، بنابراین پس از پایان آزمایشات در مارس ۲۰۲۴، به بازارهای جهانی ارسال خواهد شد. در ادامه در این قسمت اخبار خودرو از سایت کافه نیوز نگاهی به ویژگی های این خودرو خواهیم داشت.

دانگ فنگ M-Hero 917 آماده برای رقابت

برند چینی Mengshi (همان M-Hero) که زیرمجموعه شرکت خودروسازی دانگ فنگ محسوب می‌شود در ابتدا فعالیت خود را به‌عنوان تولیدکننده خودروهای زرهی نظامی آغاز کرد، اما پس از مدتی در قالب یک برند مستقل تحت مالکیت دانگ فنگ به فعالیت خود ادامه داد و نام تجاری M-Hero را برای خود در نظر گرفت.

خودروی برقی و آفرودی M-Hero 917 که به‌عنوان جدیدترین محصول این برند محسوب می‌شود، با یک پیشرانه ۱۰۰۰ اسب بخاری، باتری بزرگ ساخت CATL، قابلیت‌های آفرودی فوق‌العاده و سکوی پهپاد آماده است تا با حضور در بازارهای جهانی به رقیب سرسختی برای رقبای خود تبدیل شود.

مرکز تست خودرو Xiangyang DaAn قصد دارد طی همکاری با موسسه تحقیق و توسعه دانگ فنگ تست سازگاری را روی خودرو دانگ فنگ M-Hero 917 انجام دهد. در این فرایند روی این خودرو دو تست مختلف برای سازگاری در کشورهای اتحادیه اروپا و تست سازگاری در کشورهای خاورمیانه انجام خواهد شد.

دانگ فنگ در آزمایش‌های خود به‌شکل ویژه از میان کشورهای اتحادیه اروپا روی کشورهای آلمان، فرانسه، سوئد و نروژ تمرکز دارد و در بازار کشورهای خاورمیانه نیز روی عربستان سعودی، کویت و امارات تمرکز خواهد داشت.

شاسی بلند آفرودی M-Hero 917 برای اتحادیه اروپا باید در شرایط استفاده در مسیرهای رفت و آمد روزانه، مناطق ساحلی و مسیرهای کوهستانی تمرکز داشته باشد. در این تست‌ها رانندگان اروپایی با این خودروها رانندگی خواهند کرد و نظرات آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. همچنین این خودرو برای خاورمیانه نیز باید تست‌هایی با تمرکز بر دمای بالا و رانندگی در بیابان را پشت سر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا